Ухвала
від 08.05.2019 по справі 923/582/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

08 травня 2019 року Справа № 923/582/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Сулімовської М.Б. , за участю секретаря судового засідання Червоної Т.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою: Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро", м.Херсон

про банкрутство

за участю представників сторін:

від кредитора: ГУ ДФС у Херсонській області - Кромп О.П. (посвідчення ХС № 000074), начальник відділу, довіреність № 8171/9/21-22-10-05 від 11.06.2018р.,

ліквідатор: арбітражний керуючий Косенко С.Г. (свідоцтво № 645 від 26.03.2013р.)

в с т а н о в и в:

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 25.07.2018р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро", м. Херсон.

Постановою господарського суду від 14.11.2018р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Косенка С.Г.

26.12.2018р. із заявою про визнання кредиторських вимог до боржника звернувся кредитор Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Ухвалою суду від 03.01.2019р. прийнято до розгляду заяву про визнання кредиторських вимог до боржника та призначено судове засідання.

Ухвалою суду від 17.01.2019р. розгляд справи відкладено на 06.02.2019р., зобов`язано Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі до 31.01.2019р. надати суду належним чином завірені копії: податкових повідомлень-рішень №00191500 від 08.06.2015р., №00271500 від 06.08.2015р., №00551500 від 01.10.2015р., №01451500 від 08.12.2015р., №00011500 від 04.01.2016р., №06871201 від 04.10.2016р.; докази їх направлення боржнику; документальне підтвердження підстав виникнення податкового боргу, визначеного у наведених податкових повідомленнях-рішеннях; документальне підтвердження фактичного погашення податкового боргу, визначеного у наведених податкових повідомленнях-рішеннях.

31.01.2019р. до суду звернувся ініціюючий кредитор із заявою про продовження встановленого судом процесуального строку для подання витребуваних доказів, яка обґрунтована необхідністю додаткового часу для виконання вимог суду у зв`язку із великим обсягом витребуваної інформації.

Ухвалою від 04.02.2019р. клопотання Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі задоволено, строк для подачі витребуваних судом документів продовжено до 06.02.2019р.

Ухвалою від 06.02.2019р. розгляд справи відкладено на 26.02.2019р.

На виконання вимог суду 22.02.2019р. кредитором ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі надано витребувані судом документи та пояснення.

У зв`язку із тимчасовою непрацездатністю судді Сулімовської М.Б., судове засідання, призначене на 26.02.2019р., не відбулося.

Ухвалою від 18.04.2019р. для розгляду заяви Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі призначено судове засідання на 08.05.2019р.

В судове засідання з`явились представник Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі та ліквідатор банкрута.

Представник Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі підтримав заяву із грошовими вимогами до боржника, просить суд її задовольнити.

Ліквідатор боржника вимоги Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі визнає в повному обсязі.

Заслухавши ліквідатора, представника Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, розглянувши матеріали справи, судом встановлено, що 15.11.2018р. на офіційному веб-сайті Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред`являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення, зокрема, заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими, веде реєстр вимог кредиторів.

В установлений законом строк із заявою про визнання вимог до боржника до господарського суду звернувся кредитор Головне управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі.

Відповідно до поданої заяви встановлено, що за результатами фінансово-господарської діяльності за боржником Товариством з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" обліковується податковий борг по податкам (зборам) заборгованість та обов`язковим платежам у розмірі 60911 грн. 23 коп., у тому числі податковий борг по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарі (робіт, послуг) - 1689,40 грн. (штрафні санкції), орендна плата з юридичних осіб - 36134,33 грн. (основний платіж), 10053,58 грн. (штрафні санкції), 13033,92 грн. (пеня).

Як слідує із заяви кредитора, після внесення до ІС "Податковий блок" ухвали Господарського суду Херсонської області від 25.07.2018р. про порушення провадження по справі №923/582/18 в інтегрованих картках здійснено в автоматичному режимі остаточний розрахунок сум податкового боргу зазначеного боржника.

Головним управлінням ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі проведена камеральна перевірка, за результатами якої складено акт камеральної перевірки своєчасності сплати податків до бюджету Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" по податковим повідомленням-рішенням від 08.06.2015р. №00191500, від 06.08.2015р. №00271500, від 01.10.2015р. №00551500, від 08.12.2015 №001451500, від 04.01.2016р. №00011500, від 04.10.2016 №006871201. На підставі зазначеного акту прийнято податкове повідомлення-рішення від 21.08.2018р. №0084541201 на загальну суму штрафних санкцій у розмірі 1689, 40 грн. Контролюючим органом проведена документальна позапланова невиїзна перевірка, за результатами якої складено акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ "Маяк Агро" з питань повноти обчислення податкових зобов`язань з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності на території Новокаїрської сільської ради Бериславського району Херсонської області за період з 01.01.2016 по 13.06.2017. На підставі зазначеного акту прийнято податкові повідомлення-рішення від 22.08.2018р. №0085211205 на суму 45167 грн. 91 коп. (основний платіж - 36134, 33, штрафні санкції - 9033,58 грн.) та №0085271205 на суму 1020,00 грн. штрафних санкцій. За несвоєчасну сплату узгоджених грошових зобов`язань згідно п.п. 129.1.1. п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України нараховано пені на загальну суму 13033,92 грн.

Встановлено, що фактичного погашення податкового боргу по ППР від 06.08.2015р. №00271500; від 01.10.20105р. №00551500; від 08.12.2015р. №01451500; від 04.01.2016р. №00011500; від 04.10.2016р. №06871201 не відбувалось та зазначені суми обліковуються в інтегрованих картках платника. Згідно податкового повідомлення-рішення від 08.06.2015р. №00191500 сума непогашеного боргу становить 1985, 75 грн.

В обґрунтування заявлених вимог кредитором надано до матеріалів копії повідомлень-рішень від 06.08.2015р. №00271500; від 01.10.2015р. №00551500; від 08.12.2015р. №01451500; від 04.01.2016р. №00011500; від 04.10.2016р. №06871201; від 21.08.2018р. №0084541201; від 22.08.2018р. №0085211205; від 22.08.2018р. №0085271205; копії актів від 04.08.2018р. №2420/21-22-12-01/34175018; від 22.06.2018р. №19/21-22-12-05/34175018; витяг з інтегрованої картки платника податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за 2018р., витяг з інтегрованих карток платника по орендній платі з юридичних осіб за 2018р.

Згідно п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Відповідно до п.41.1. ст.41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Згідно п.п.191.1.45 п.191.1 ст.191 Податкового кодексу України, однією із функцій контролюючих органів є звернення до суду у випадках, передбачених законодавством.

Відповідно до ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитор - юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких забезпечені заставою майна боржника (майнового поручителя).

Відповідно до ч.1 ст.38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред`являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Заперечень стосовно заявлених вимог до суду не надійшло та в судовому засіданні не висловлювалось.

15.01.2019р. ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Косенком С.Г. подано відзив на заяву кредитора, відповідно до якого вимоги податкової інспекції визнано у повному обсязі із віднесенням 3524,00 грн. судового збору до першої черги, 36134,33 грн. основного боргу до четвертої черги та 24776,90 грн. штрафу і пені до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

Присутній в судовому засіданні ліквідатор ТОВ "Маяк Агро" підтримав свою позицію, викладену у відзиві на заяву кредитора.

Таким чином, господарський суд визнає вимоги Головного управління ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі у повному обсязі в сумі 3524 грн. судового збору - 1 черга , 36134 грн. 33 коп. - 3 черга, 24776 грн. 90 коп. - 6 черга задоволення вимог кредиторів.

Також суд зазначає наступне.

Так ухвалою господарського суду від 04.10.2018р. визнано вимоги кредиторів до боржника і затверджено реєстр вимог кредиторів, відповідно до якого вимоги:

- Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026 м.Херсон, просп.Ушакова, 75) в сумі - 21144,00 грн. судового збору - перша черга, 3885733 грн. 22 коп. - третя черга, 3788888 грн. 16 коп. - шоста черга.

Відповідно до пункту 29 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013р. №01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розгляд грошових вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі статті 23 Закону. За результатами розгляду грошових вимог кредиторів господарським судом затверджується реєстр вимог кредиторів і формуються представницькі органи кредиторів.

Подальший рух справи в ліквідаційній процедурі має відбуватися тільки за участю новостворених представницьких органів кредиторів. Зокрема, це стосується переходу з ліквідаційної процедури до процедури санації або затвердження мирової угоди, прийняття рішення щодо реалізації активів банкрута, надання оцінки діяльності ліквідатора, затвердження звіту ліквідатора.

Отже, враховуючи рекомендаційні приписи зазначеного Інформаційного листа, а також з метою визначення черговості задоволення вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі, господарський суд вважає за необхідне затвердити реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" з урахуванням вимог, визнаних в даному судовому засіданні та вимог конкурсних кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів відповідно до ухвали господарського суду від 04.10.2018р., та зобов`язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Косенко С.Г. сформувати представницькі органи кредиторів (збори кредиторів та комітет кредиторів) у порядку, передбаченому статтею 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суд визначає, що кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 23, 38, 40, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

у х в а л и в:

1. Визнати вимоги кредиторів до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018), що виникли під час проведення процедур банкрутства:

- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, м.Херсон, пр-т Ушакова, 75) в сумі 3524 грн. судового збору - 1 черга , 36134 грн. 33 коп. - 3 черга, 24776 грн. 90 коп. - 6 черга.

2. Затвердити реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" (код ЄДРПОУ 34175018), відповідно до якого вимоги:

- Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, м.Херсон, пр-т. Ушакова, 75) в сумі в сумі 24668,00 грн. судового збору - перша черга, 3921867,55 - третя черга, 3813665,06 - шоста черга.

3. Зобов`язати ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Маяк Агро" арбітражного керуючого Косенка С.Г.:

- привести реєстр вимог кредиторів у відповідність до даної ухвали суду;

- сформувати представницькі органи кредиторів (збори кредиторів та комітет кредиторів) у порядку, передбаченому статтею 26 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";

- надати суду реєстр вимог кредиторів, протоколи загальних зборів кредиторів та засідання комітету кредиторів.

4. Ухвалу надіслати кредитору, ліквідатору боржника Косенко С.Г.

Ухвала суду набрала законної сили 08.05.2019р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку у строки, встановлені ст.256 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено і підписано 10.05.2019р.

Суддя М.Б. Сулімовська

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення08.05.2019
Оприлюднено10.05.2019
Номер документу81619845
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/582/18

Постанова від 10.09.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 17.07.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 06.07.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 12.06.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Аленін О.Ю.

Ухвала від 15.05.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 15.05.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 29.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 28.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 21.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 21.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні