ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 квітня 2019 року м. ПолтаваСправа № 440/1166/19
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Головка А.Б.,
за участю:
секретаря судового засідання - Крутько О.В.,
представника позивача - Дем`янова В.А.,
розглянув у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Карлівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області про зобов`язання вчинити дії.
В С Т А Н О В И В:
29 березня 2019 року ОСОБА_1 звернулась до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Карлівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області про зобов`язання внести зміни (уточнення) до відомостей Реєстру застрахованих осіб по ОСОБА_1 , включивши до нього дані про сплачені ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) за період з 2000 по 2004 рік; зобов`язання здійснити перерахунок ОСОБА_1 (ідент.номер НОМЕР_1 ) пенсії та виплатити різницю між нарахованою та фактично виплаченою пенсією за весь період такої виплати.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що йому було призначено пенсію за віком за виключенням трудового стажу з січня 2000 року по грудень 2003 року у зв`язку з відсутністю в обліковій картці даних про відрахування за вказані періоди, що призвело до незарахування вказаного періоду роботи до страхового стажу. Оскільки державна реєстрація роботодавців припинена, то внести зміни до Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування можливо лише за рішенням суду.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 29 березня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, а також вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідач позов не визнав та у відзиві на позовну заяву зазначив, що дані Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування не містять відомостей про нараховану заробітну плату та сплачені страхові внески за вказаний період щодо позивача (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) внаслідок того, що страхувальником в індивідуальних відомостях про застраховану особу ОСОБА_1 допущено помилку в ідентифікаційному номері. У зв`язку з припиненням страхувальника без встановлення його правонаступника, коригування відомостей персоніфікованого обліку щодо позивача можливе лише на підставі рішення суду, що набрало законної сили. За таких обставин управління Пенсійного фонду України не допустило протиправних дій /а.с. 54-58/.
Представник позивача у судовому засіданні позов підтримав, просив задовольнити в повному обсязі.
Відповідач у судове засідання явку уповноваженого представника не забезпечив, надав клопотання про розгляд справи за його відсутності.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
Відповідно до записів № 9-23 трудової книжки ОСОБА_1 серії НОМЕР_2 підтверджено трудові правовідносини позивача з ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) за період з 2000 по 2004 рік /а.с.14-23/.
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) припинено, про що 05 грудня 2005 року зроблено відповідний запис №15651170002000083 /а.с. 31-33/.
Згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098) свідоцтво про державну реєстрації визнано недійсним.
Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) припинено, про що 31 січня 2013 року зроблено відповідний запис №15651170009000190 /а.с. 44-49/.
12 вересня 2018 року позивач звернувся до Карлівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області із заявою про усунення помилки, допущеної в Реєстрі застрахованих осіб з наміром подальшого призначення пенсії за віком на пільгових умовах /а.с. 24/.
Листом від 24 вересня 2018 року № 3373/02-11 повідомлено позивача про необхідність звернутись до роботодавців або їх правонаступників для виправлення помилки, допущеної при звітуванні /а.с. 25/.
Вважаючи свої права порушеними, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та аргументам учасників справи, вказаним у заявах по суті, суд виходить з наступного.
За визначенням пунктів 1, 3, 7, 10 частини першої статті 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" Державний реєстр загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Державний реєстр) - організаційно-технічна система, призначена для накопичення, зберігання та використання інформації про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, його платників та застрахованих осіб, що складається з реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб /пункт 1/; застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок /пункт 3/; Пенсійний фонд України - орган, уповноважений відповідно до цього Закону вести реєстр застрахованих осіб Державного реєстру та виконувати інші функції, передбачені законом /пункт 7/; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов`язані сплачувати єдиний внесок /пункт 10/.
Статтею 14-1 вказаного Закону визначено, що Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру.
Згідно із статтею 18 згаданого Закону джерелами формування Державного реєстру є відомості, що надходять до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та Пенсійного фонду від: державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; платників єдиного внеску; застрахованих осіб; фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад; органів доходів і зборів та уповноважених суб`єктів для обліку даних Єдиного державного демографічного реєстру; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; державної служби зайнятості; інших підприємств, установ, організацій та військових частин; центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; територіальних органів Пенсійного фонду за результатами перевірок платників єдиного внеску; інших джерел, передбачених законодавством.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування визначені Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
За змістом статті 1 цього Закону застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування; страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.
У відповідності до пунктів 4, 5 частини першої статті 16 цього ж Закону застрахована особа має право: отримувати безоплатно відомості, внесені до її персональної облікової картки з системи персоніфікованого обліку та Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування; звертатися із заявою до територіального органу Пенсійного фонду про уточнення відомостей, внесених до персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування визначено положеннями статті 21 названого закону.
Так, персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування здійснюється з метою обліку застрахованих осіб, учасників накопичувальної системи пенсійного страхування та їх ідентифікації, а також накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про облік застрахованих осіб і реалізацію ними права на страхові виплати у солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування та накопичувальній системі пенсійного страхування /частина перша/.
На кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки. Унікальний номер електронної облікової картки формується автоматично шляхом додавання одиниці до останнього наявного унікального номера електронної облікової картки /частина друга/.
Персональна електронна облікова картка застрахованої особи повинна містити такі відомості, зокрема: 1) умовно-постійна частина персональної електронної облікової картки: унікальний номер електронної облікової картки; серія, номер і найменування документа, що посвідчує особу; прізвище, ім`я та по батькові на момент створення електронної облікової картки; прізвище, ім`я та по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та офіційно повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку в паспорті); 2) частина персональної електронної облікової картки, яка відображає страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплачених страхових внесків та інші відомості, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат: код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та офіційно повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку в паспорті) страхувальника (платника); рік, за який внесено відомості; розмір страхового внеску за відповідний місяць; сума сплачених страхових внесків за відповідний місяць; страховий стаж; кількість відпрацьованих застрахованою особою календарних днів (годин) за відповідний місяць; ознака особливих умов праці, що дають право на пільги в системі пенсійного забезпечення; сума заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць /частина третя/.
Згідно із частинами першою та другою статті 24 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом /частина перша/.
Отже, на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, яка містить відомості про саму застраховану особу (в тому числі реєстраційний номер облікової картки платника податків), страхувальника, страховий стаж застрахованої особи та інші відомості, які дозволяють встановити страховий стаж для призначення пенсії /частина друга/.
Відповідно до статті 16 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" Державний реєстр створюється для забезпечення: ведення обліку платників і застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікації; накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про сплату платниками єдиного внеску та про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та обліку виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування /частина перша/.
Державний реєстр складається з реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб /частина друга/.
Ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру здійснюється на підставі положення, що затверджується Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, та фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування /абзац другий частини третьої вказаної статті/.
Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року №10-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за №785/25562 (надалі - Положення №10-1), відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон) визначає порядок організації ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр застрахованих осіб) та порядок надання інформації з Реєстру застрахованих осіб.
Пунктами 4 та 5 розділу І "Загальні положення" Положення №10-1 встановлено, що Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних Реєстру застрахованих осіб /пункт 4/. Реєстр застрахованих осіб забезпечує: облік застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію; накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та облік виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування /пункт 5/.
Пунктом 1 розділу ІІІ "Створення облікової картки" Положення №10-1 визначено, що з метою забезпечення обробки інформації в Реєстрі застрахованих осіб для кожної застрахованої особи автоматично створюється облікова картка, якій присвоюється номер облікової картки.
Згідно з пунктом 2 цього розділу облікова картка відкривається у разі: надходження у складі звітності від страхувальника відомостей про застраховану особу, дані про яку відсутні в Реєстрі застрахованих осіб; надходження у складі звітності відомостей про суми нарахованого доходу та єдиного внеску фізичних осіб - підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність; сплату добровільних внесків особами, які беруть добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування; надходження відомостей від фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування; в інших випадках, передбачених Законом.
Відповідно до пункту 3 розділу IV "Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них" Положення №10-1 відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Пунктом 4 вказаного розділу передбачено, що у разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили /абзац другий/.
Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду /абзац третій/.
Згідно із пунктом 6 розділу IV "Надання та формування інформації з Реєстру застрахованих осіб" Положення №10-1 інформація з Реєстру застрахованих осіб формується та надається за такими формами: індивідуальні відомості про застраховану особу - згідно з додатками 3 - 5 до цього Положення.
Додатком №4 до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування затверджено Форму ОК-5 " Індивідуальні відомості про застраховану особу" Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Отже, відомості про періоди трудової діяльності застрахованих осіб є підставою для призначення та розрахунку пенсійних виплат. А відтак, помилкова відсутність таких відомостей в Реєстрі застрахованих осіб порушує право застрахованої особи на одержання виплат за загальнообов`язковим державним пенсійним страхуванням.
У разі припинення страхувальника без визначення його правонаступника зміни та уточнення до даних облікової картки реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі рішення суду, що набрало законної сили.
Судом в межах заявлених позовних вимог встановлено, що у період з 01 січня 2000 року по 31 грудня 2004 року ОСОБА_1 /ідентифікаційний номер НОМЕР_1 / працювала в ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128), що підтверджується відповідними записами трудової книжки позивача серії НОМЕР_2 /а.с. 14-23/.
Факт нарахування позивачу заробітної плати та сплати страхових внесків за вказаний період підтверджується довідкою Карлівського ОУПФ від 13 березня 2019 року № 1219/07/12 заробітну плату та індивідуальними відомостями про застраховану особу ОСОБА_1 (номер облікової картки НОМЕР_3 ), наявними в органі пенсійного фонду /а.с. 27-30/.
Відповідачем визнано та матеріалами справи підтверджено, що період роботи позивача з спірний період не внесений до відомостей системи персоніфікованого обліку ОСОБА_1 (номер облікової картки НОМЕР_1 ), а внесений до відомостей системи персоніфікованого обліку ОСОБА_1 (номер облікової картки НОМЕР_3 ) внаслідок допущеної роботодавцем (страхувальником) помилки в ідентифікаційному номері позивача при подачі звітності за вказаний період.
За таких обставин період роботи позивача з ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) має бути внесений до відомостей про страховий стаж системи персоніфікованого обліку ОСОБА_1 (номер облікової картки НОМЕР_1 ).
Враховуючи, що ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) на час розгляду справи припинили свою діяльність, підставою для внесення змін до відомостей про застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб є рішення суду.
Таким чином, позов в частині зобов`язання відповідача внести зміни до відомостей персоніфікованого обліку щодо періоду роботи позивача в ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) у період з 01 січня 2000 року по 31 грудня 2004 року підлягає задоволенню.
В той же час позовна вимога про зобов`язання здійснити перерахунок ОСОБА_1 (ідент.номер НОМЕР_1 ) пенсії та виплатити різницю між нарахованою та фактично виплаченою пенсією за весь період такої виплати задоволенню не підлягає з огляду на її передчасність.
У прохальній частині адміністративного позову позивач не зазначає які саме (конкретно визначені) дії він просить визнати неправомірними та у позовній заяві не наводить обґрунтування цій позовній вимозі.
Натомість, відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У ході розгляду справи відповідач довів, що у спірних правовідносинах він діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та не допустив протиправних дій, оскільки вносив дані до Реєстру застрахованих осіб стосовно позивача на підставі звітності, поданої страхувальником.
Враховуючи викладене, адміністративний позов слід задовольнити частково.
Згідно з частиною третьою статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Беручи до уваги те, що позивачем за подання позову сплачено судовий збір у сумі 768,40 грн і при цьому суд дійшов висновку про повне задоволення однієї вимоги та про відмову у задоволенні іншої позовної вимоги, стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягають витрати зі сплати судового збору у сумі 384,20 грн.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) до Карлівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області (вул. Полтавський шлях, 81, м. Карлівка, Полтавська область, 39500, ідентифікаційний код 40377053) про зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.
Зобов`язати Карлівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області (вул. Полтавський шлях, 81, м. Карлівка, Полтавська область, 39500, ідентифікаційний код 40377053) внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо застрахованої особи ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) шляхом внесення відомостей до Реєстру застрахованих осіб стосовно ОСОБА_1 , включивши до нього дані про сплачені внески ТОВ АФ ДросВер (код ЄДРПОУ 23326098), ТОВ Октябрський цукровий завод (код ЄДРПОУ 31580221) та ТОВ Карлівський цукровий завод (код ЄДРПОУ 32413128) за період з 2000 по 2004 рік.
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Карлівського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області (вул. Полтавський шлях, 81, м. Карлівка, Полтавська область,39500, ідентифікаційний код 40377053) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) витрати зі сплати судового збору у сумі 384,20 грн (триста вісімдесят чотири гривні двадцять копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складено 02 травня 2019 року.
Суддя А.Б. Головко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.04.2019 |
Оприлюднено | 12.05.2019 |
Номер документу | 81645450 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
А.Б. Головко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні