Рішення
від 14.05.2019 по справі 629/234/19
ЛОЗІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 629/234/19

Номер провадження 2-а/629/11/19

РIШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.05.2019 року м. Лозова

Лозівський міськрайонний суд Харківської області в складі: головуючого судді- Мицик С.А., при секретарі судового засідання- Заводяній О.Ю., за участю позивача -Долгополова І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області та державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Захаріна Сергія Сергійовича про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив скасувати постанову Головного управління Держгеокадастру у Харківській області про накладення адміністративного стягнення та закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст. 53-1 КУпАП. Обгрунтовуючи позовні вимоги зазначив, що Управлінням з контролю за використанням та охороною земель ГУ Держгеокадастру у Харківській області було винесено постанову про накладення адміністративного стягнення від 14.01.2019р. № 668-ДК/0008По/08/01/-19, згідно якої його було визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 53-1 КУпАП та прийнято рішення накласти на нього стягнення у вигляді штрафу 340 гривень. Позивач вважає дану постанову незаконною та необґрунтованою, тому що в його діях відсутній склад правопорушення, передбачений ст. 53-1 КУпАП, оскільки земельну ділянку він зайняв не самовільно, а на відповідній правовій підставі, та СФГ Старт , головою якого він є, використовує земельну ділянку на відповідній правовій підставі та за наявності всієї правовстановлюючої документації, рішення органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, якими підтверджується правомірність використання СФГ Старт земельної ділянки, належної на праві постійного користування його засновнику, яким є його батько. Також зазначив, що оскаржувану постанову було прийнято з порушенням процедури розгляду справи про адміністративне правопорушення, вимог ст.ст. 245,246,248,249, 254, 256, 268, 293 КУпАП та Інструкції з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 6 від 19.01.2017р.(далі-Інструкція). Він не був присутній під час складання протоколу про адміністративне правопорушення № 668-ДК/0012П/07/01/-19 від 02.01.2019р., про який зазначено в оспорюваній постанові, не підписував даний протокол, не давав пояснення щодо інкримінованого йому правопорушення, оскільки навіть не знав про нього, йому не роз`яснювалися його права і обов`язки, вказаний протокол було складено без залучення особи, яка визнається винною та притягується до адміністративної відповідальності, йому не було повідомлено про час та місце розгляду справи, що суттєво порушує його права та законні інтереси, суперечить завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення(ст. 245 КУпАП) та не відповідає вимогам щодо процедури складення та змісту протоколу про адміністративне правопорушення(ст.ст. 256,268 КУпАП, п.5,6 вищезгаданої Інструкції). Крім того, зазначив, що в Постанові не вказано про яку саме ділянку йде мова, а лише вказано підставу та міру його відповідальності, про яку саме ділянку йдеться він здогадався з повідомлення ГУ Держгеокадастру про сплату шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок від 15.01.2019р. № 32-20-5,7-79/90-19, в якому відповідач посилається на той самий протокол про адміністративне правопорушення, який зазначено в оскаржуваній постанові, тож він дійшов висновку, що обидва документи складені за одне правопорушення щодо самовільного зайняття земельної ділянки, однак, в Повідомленні, на відміну від Постанови, зазначено про яку земельну ділянку йде мова, а саме-земельна ділянка площею 30 га на території Павлівської Другої сільської ради Лозівського району Харківської області.

В судовому засіданні позивач підтримав свої позовні вимоги в повному обсязі та надав пояснення, аналогічні викладеним в позові. Крім того, зазначив, що про проведення будь-яких перевірок та складання протоколу він не знав, та на розгляд справи про адміністративне правопорушення його не запрошували; поштовою кореспонденцією йому надійшла постанова про накладення на нього адміністративного стягнення та повідомлення про сплату шкоди, з яких він дізнався про складання щодо нього протоколу про адміністративне правопорушення. Також пояснив, що наразі кадастровий номер земельній ділянці не присвоєно, оскільки вони оформлюють технічну документацію, в тому числі щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі.

В судове засідання відповідачі не з`явились, про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, причини неявки не повідомили.

Відповідач ГУ Держгеокадастру у Харківській області надав відзив на адміністративний позов, за змістом якого державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням законодавства України про охорону земель ГУ Держгеокадастру у Харківській області Захаріним С.С. було проведено перевірку, під час проведення якої було встановлено, що документи, які посвідчують право на земельну ділянку СФГ Старт відсутні. 02.01.2019 року інспектором було складено протокол за № 668-ДК/0012П/07/01/-19 відносно СФГ Старт за порушення ст.ст.125, 126 Земельного кодексу України. 14.01.2019р. відносно голови СФГ Старт ОСОБА_1 . було винесено постанову про накладення адміністративного стягнення за адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 53-1 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у розмірі 340 гривень. Зазначив, що протокол та постанову інспектором було винесено у межах повноважень та у відповідності до діючого законодавства України, постанова про накладення адміністративного стягнення є законною. Також зазначив, що позивачем не доведено та не надано доказів на підтвердження своїх позовних вимог щодо прийняття відповідного рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про передачу СФГ Старт у власність або надання у користування(оренду) земельну ділянку площею 30 га на території Павлівської сільської ради Лозівського району Харківської області. Враховуючи викладене просив відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Вислухавши пояснення позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 53-1 КУпАП передбачена відповідальність за самовільне зайняття земельної ділянки.

Згідно ст.1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель -самовільне зайняття земельної ділянки - це будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Повноваження щодо складання протоколів про правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 222 - 244-21 КУпАП, зокрема передбачені ст.53-1 КУпАП уповноваженими на те посадовими особами(громадським інспектором сільського господарства) закріплено у ст. 255 КУпАП. Згідно ч.4 ст. 10 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель - державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право: складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

Статтею 254 КУпАП передбачено, що протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Розділом ІІ Оформлення протоколу про адміністративне правопорушення Інструкції з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення передбачено, що у разі виявлення порушення законодавства у сфері використання та охорони земель, за яке Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, державний інспектор складає протокол про адміністративне правопорушення. Протокол складається у двох примірниках, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. У протоколі, зокрема, зазначаються: місце, час вчинення та суть адміністративного правопорушення. Суть правопорушення описується якомога точніше згідно з вимогами відповідної статті КУпАП, на підставі якої складається протокол; нормативно-правові акти, вимоги яких порушено та які встановлюють відповідальність за вчинене правопорушення (з обов`язковим зазначенням статей (їх частин), пунктів, абзаців тощо; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності (можуть бути викладені в протоколі або на окремому аркуші з відміткою про це в протоколі). Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право надати в протоколі пояснення та зауваження щодо його змісту, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від надання пояснень у протоколі чи від його підписання, про це обов`язково робиться відповідний запис; інші відомості, необхідні для вирішення справи (наприклад, відомості про наявність актів обстеження земельної ділянки, відмітки про наявність документів і речей, які підтверджують правопорушення, клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності). У протоколі обов`язково робиться відмітка про роз`яснення особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, її прав і обов`язків, передбачених статтею 268 КУпАП, а також про повідомлення її про час і місце розгляду справи про адміністративне правопорушення. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу їй обов`язково направляється рекомендованим листом з повідомленням про вручення повідомлення про розгляд справи про адміністративне правопорушення із зазначенням часу і місця розгляду справи. Якщо державний інспектор під час складення протоколу не може визначити час і місце розгляду справи, особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, рекомендованим листом з повідомленням про вручення направляється повідомлення про розгляд справи про адміністративні правопорушення не пізніш як за п`ять діб до дня розгляду справи. Протокол підписується особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, та державним інспектором, який його склав, а за наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписаний також і цими особами. Розділом ІІІ Розгляд справ про адміністративне правопорушення вказаної Інструкції передбачено, що справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення. Справа розглядається у 15-денний строк з дня одержання державним інспектором, правомочним розглядати справу, протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи. Справа розглядається відкрито, крім випадків, коли це суперечить інтересам охорони державної таємниці. У розгляді справи можуть брати участь потерпілі, законні представники, захисник (адвокат, інший фахівець у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи), свідки, експерт, перекладач. Стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених КУпАП та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа правопорушника, ступінь його вини, обставини, що пом`якшують або обтяжують відповідальність.

Згідно копії Постанови про накладення адміністративного стягнення від 14.01.2019р. № 668-ДК/0008ПО/08/01/-19 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням законодавства України про охорону земель ГУ Держгеокадастру у Харківській області Захаріним С.С., розглянувшим протокол від 02.01.2019 р. № 668-ДК/0012П/07/01/-19 встановлено, що ОСОБА_1 , який працює головою СФГ Старт порушив вимоги ст.ст. 125,126 Земельного кодексу України, а саме: використання земельної ділянки без документів, що посвідчують право власності чи користування нею; порушенням заподіяно матеріальну шкоду внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки на суму 43249,60 грн. та ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 53-1 КУпАП з накладенням адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 гривень(а.с. 8-9). З копії вказаної постанови вбачається, що в ній не зазначено за самовільне використання якої саме земельної ділянки(її площа та місцезнаходження) притягнуто позивача до адміністративної відповідальності.

Відповідачем позивачу було направлено повідомлення про сплату шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок від 15.01.2019р. № 32-20-5,7-79/90-19, в якому зазначено, що згідно з протоколом про адміністративне правопорушення від 02.01.2019р. № 668-ДК/0012П/07/01/-19 встановлено факт самовільного використання земельної ділянки сільськогосподарського призначення державної форми власності, яка розташована на території Павлівської Другої сільської ради Лозівського району Харківської області поруч з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 30,0000га внаслідок чого заподіяно шкоду у розмірі 43249,60 грн., що підтверджено копією Повідомлення (а.с. 10).

Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України Про фермерське господарство - фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, здійснювати її переробку та реалізацію з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм у власність та/або користування, у тому числі в оренду, для ведення фермерського господарства, товарного сільськогосподарського виробництва, особистого селянського господарства, відповідно до закону. Фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, за умови набуття громадянином України або кількома громадянами України, які виявили бажання створити фермерське господарство, права власності або користування земельною ділянкою. Надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України (ст.ст. 7,8 Закону України Про фермерське господарство ).

Відповідно до п. а ч.3 ст. 22 Земельного кодексу України(далі -ЗК України), землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.

Статтею 125 ЗК України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Згідно ст. 126 ЗК України, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Отже, можливість реалізації громадянином права на створення фермерського господарства безпосередньо пов`язана з одержанням ним державного акта на право власності на земельну ділянку або укладення договору оренди земельної ділянки для ведення фермерського господарства, що є передумовою для державної реєстрації останнього.

Згідно архівного витягу Лозівської районної державної адміністрації Харківської області рішенням Лозівської районної ради Лозівського району Харківської області ХІІІ сесії ХХІІ скликання від 22.10.1997 року було вирішено надати земельну ділянку ОСОБА_2 в постійне користування для ведення селянського(фермерського) господарства площею 100 га ріллі, в тому числі із земель запасу: Павлівської сільської ради-30 га, Надеждівської сільської ради-70 га(а.с. 17).

З копії Державного акту на право постійного користування землею серія НОМЕР_2 вбачається, що ОСОБА_2 на підставі рішення Лозівської районної Ради народних депутатів Лозівського району Харківської області від 22.10.1997 року надано у постійне користування земельну ділянку площею 100,0 гектарів в межах згідно з планом. Земельна ділянка розташована на території Павлівської сільської Ради-30,0 га, Надеждівської сільської Ради-70,0 га. Землю надано для ведення селянського (фермерського) господарства. Державний акт складено у двох примірниках, з яких перший видано землекористувачеві ОСОБА_2 , другий зберігається у Лозівській районній Раді народних депутатів. Акт зареєстровано в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 63(а.с. 11).

Лозівською районною державною адміністрацією Харківської області 31.03.1998 року було прийнято Розпорядження № 178 про реєстрацію селянського(фермерського) господарства ОСОБА_2 площею 100 га за адресою Харківська обл АДРЕСА_1 район, с. АДРЕСА_2 ; визнання селянського(фермерського) господарства ОСОБА_2 . що набуло статус юридичної особи; закріплено за селянським(фермерським) господарством назву Старт , та в подальшому було проведено його державну реєстрацію та взято на облік як платника податків, що підтверджено копіями Розпорядження, свідоцтва про державну реєстрацію та довідки про взяття на облік платника податків(а.с. 19-20).

Згідно копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи дата проведення державної реєстрації Селянського(фермерського) господарства Старт 31.12.1998р., номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР 14661200000000196, ідентифікаційний код юридичної особи 25473515(а.с.12).

ОСОБА_2 та ОСОБА_3 є засновниками СФГ Старт , а ОСОБА_1 є головою цього господарства, що підтверджено копіями витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сайту Міністерства юстиції України та Статуту селянського (фермерського) господарства Старт (а.с. 14-16, 18, 21-22).

Статтею 12 Закону України Про фермерське господарство передбачено, що землі фермерського господарства можуть складатися, зокрема, із земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності. Права володіння та користування земельними ділянками, які знаходяться у власності членів фермерського господарства, здійснює фермерське господарство.

Розділом 9 Статуту селянського(фермерського) господарства Старт визначено, що до земель, які використовуються Гоподарством, належать, зокрема, землі, що належать Засновнику, членам Господарства та їх сім`ям, на праві приватної власності, володіння якими буде підтверджено відповідними Державними актами(Державний акт на право постійного користування землею ХР-20-00-008570)(а.с. 18, 22).

Отже, після отримання права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації селянського (фермерського) господарства Старт , до нього від його засновника ОСОБА_2 перейшло право володіння і користування земельною ділянкою, розташованою на території Павлівської сільської Ради площею 30,0 га та на час складення протоколу про адміністративне правопорушення та постанови про накладення адміністративного стягнення ця земельна ділянка використовувалася СФГ Старт на відповідні правовій підставі за наявності документів, що посвідчують право користування нею.

Аналогічні висновки щодо застосування норм права у подібних правовідносинах сформульовано у постанові Великої Палати Верховного Суду від 22 серпня 2018 року у справі № 606/2032/16-ц.

Отже, висновок про те, що земельна ділянка використовується без правовстановлюючих документів не відповідає обставинам справи.

Згідно з п.1 ст. 247 КУпАП, обов`язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність події адміністративного правопорушення. Наявність події правопорушення доводиться шляхом надання доказів.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненням особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, іншими доказами, перелік яких не вичерпний.

Згідно зі ст. 252 КУпАП орган (посадова особа), що розглядає справу про адміністративне правопорушення оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених ст.255 КУпАП.

Частинами 1, 2 ст. 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Всупереч вимог чинного законодавства, інспектором Захаріним С.С. при винесенні оскаржуваної постанови не було об`єктивно з`ясовано всі обставини, що мають значення для правильного вирішення справи та не було дотримано порядок оформлення матеріалів про адміністративне правопорушення, що врегульовано вищезазначеними нормами КУпАП та Інструкції з оформлення державними інспекторами у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель матеріалів про адміністративні правопорушення, що призвело до порушення прав позивача, закріплених у ст. 268 КУпАП.

Таким чином, суд дійшов висновку, що доводи позивача є обґрунтованими, тому постанова підлягає скасуванню.

Керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст.77, 242- 246 КАС України, ст.ст. 53-1, 247, 268 КУпАП суд , -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області та державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Захаріна Сергія Сергійовича про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення -задовольнити.

Скасувати постанову, винесену державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель Захаріним Сергієм Сергійовичем про накладення адміністративного стягнення від 14.01.2019р. № 668-ДК/0008По/08/01/-19, якою ОСОБА_1 було притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340 гривень за порушення ст. 53-1 КУпАП.

Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст. 53-1 КУпАП, у відношенні ОСОБА_1 -закрити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. Рішення суду може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення складено 17.05.2019 року о 09.00 год.

Суддя С.А. Мицик

СудЛозівський міськрайонний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення14.05.2019
Оприлюднено19.05.2019
Номер документу81805193
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —629/234/19

Постанова від 15.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Калитка О.М.

Рішення від 14.05.2019

Адміністративне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

Мицик С. А.

Рішення від 14.05.2019

Адміністративне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

Мицик С. А.

Ухвала від 14.02.2019

Адміністративне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

Мицик С. А.

Ухвала від 04.02.2019

Адміністративне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

Мицик С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні