Ухвала
від 20.05.2019 по справі 300/1038/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"20" травня 2019 р. Справа № 300/1038/19

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Панікар І.В., розглянувши матеріали адміністративного позову Комунального некомерційного підприємства "Косівська центральна районна лікарня" до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківькій області про визнання незаконною та скасування вимоги на повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету від 17.04.2019 року №13-09-04-14/1639-2019,-

В С Т А Н О В И В:

14.05.2019 року Комунальне некомерційне підприємство "Косівська центральна районна лікарня" звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківькій області про визнання незаконною та скасування вимоги на повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету від 17.04.2019 року №13-09-04-14/1639-2019.

Пунктом 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

Зі змісту позовної заяви та долучених до позовної заяви копій документів, судом встановлено, що позовні вимоги позивача обґрунтовуються письмовими доказами.

Згідно із частиною 1, 2, 4, 5 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Проте, позивачем не зазначено у кого знаходяться оригінали доказів, а також до позовної заяви додано належним чином не засвідчені копії письмових доказів, зокрема: копії заперечення до акту ревізії фінансово-господарської діяльності Косівської центральної районної лікарні за період з 01.04.2015 року по 31.12.2018 року (стор. 1, 2, 3); копії висновку на зауваженя (заперечення) до акта ревізії фінансово-господарської діяльності Косівської центральної районної лікарні за період з 01.04.2015 року по 31.12.2018 року від 11.03.2019 № 04-21/03 (стор. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8); копії вимоги про усунення виявлених порушень за № 13-09-04-14/1496-2019 від 10.04.2019 року (стор. 1, 2, 3, 4, 5); копії листа за № 142/01-11/01 від 18.04.2019 року (стор. 1, 2); копії телефонограми за № 572/03-11/53 (стор. 1;) копії листа звернення за № 468/1100-7 від 25.06.2016 року (стор. 1); копії листа звернення за № 469/1100-7 від 25.07.2016 року (стор. 1); копії листа звернення за № 483/1100-7 від 01.08.2016 року (стор. 1); копії листа звернення прийнятого на IVсесії косівської районної ради Івано-Франківської області 11.08.2016 року (стор. 1); копії листа звернення за № 468/1100-7 від 28.09.2016 року (стор. 1); копії листа звернення за № 514/1100-7 від 19.10.2016 року (стор. 1); копії листа відповіді директора департаменту охорони здоров`я облдержадміністрації (стор. 1); копії листа за № 1200-1/605 від 04.07.2016 року (стор. 1); копії листа за № 158 від 02.07.2016 року (стор. 1); копії листа відповіді за № 656/03-11/50 від 06.06.2016 року (стор. 1); копії листа інформації за № 1500-1/98 від 08.02.2016 року (стор. 1); копії листа інформації за № 216/07-5/32 від 22.02.2016 року (стор. 1); копії листа відповіді за № 1200-1/243 від 22.03.2016 року (стор. 1).

Згідно з пунктом 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в позовній заяві зазначається і власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Таке підтвердження від Комунального некомерційного підприємства "Косівська центральна районна лікарня" у матеріалах позову відсутнє.

Окрім того, відповідно до частини 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".

В частині 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Так, згідно із частиною 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень або юридичною особою, становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

В статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік", який вступив в дію з 01.01.2019 року, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць з 1 січня 2019 року складає 1921 гривню.

Як наслідок, розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову із заявленою однією позовною вимогою немайнового характеру складає 1921 гривню.

Позивачем до матеріалів справи долучено квитанцію про сплату судового збору за № 508 від 19.04.2019 року на суму 1921 гривня.

Відповідно до статті 9 Закону України "Про судовий збір" суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Водночас, відповідного зарахування судового збору згідно поданої квитанції за № 508 від 19.04.2019 року до спеціального фонду Державного бюджету України у даній справі не відбулося, оскільки квитанцію про сплату судового збору за аналогічним номером, датою та розміром було долучено в адміністративному позові за № 300/929/19, який надійшов до Івано-Франківського окружного адміністративного суду 25.04.2019 року, про що відділом документального забезпечення - канцелярія Івано-Франківського окружного адміністративного суду складено відповідну довідку.

За таких обставин суд дійшов висновку, що Комунальне некомерційне підприємство "Косівська центральна районна лікарня" в порушення вимог Закону України "Про судовий збір", не сплатила судовий збір за подання даного адміністративного позову.

За таких обставин, позовну заяву подано без додержання вимог частини 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом десяти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Згідно частини 2 статті 169 Кодексу в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

У зв`язку із вищевикладеним, відповідно до частин 1, 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення вищевказаних недоліків шляхом приведення у відповідність адміністративного позову до встановлених частиною 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України вимог.

На підставі наведеного, керуючись статтями 161, 171, частинами 1, 2 статті 169 та статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Комунальне некомерційне підприємство "Косівська центральна районна лікарня" до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківькій області про визнання незаконною та скасування вимоги на повернення бюджетних коштів до відповідного бюджету від 17.04.2019 року №13-09-04-14/1639-2019 - залишити без руху.

Надати позивачу десятиденний строк з дня вручення цієї ухвали для усунення вказаних недоліків шляхом:

- надання власного письмового підтвердження позивача про те, що позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав;

- надання письмових доказів по справі у відповідності до вимог статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України;

- зазначення місцезнаходження оригіналів письмових доказів, копії яких додано до позовної заяви;

- сплатити судовий збір у розмірі 1921 гривню.

Роз`яснити позивачу, що в разі не усунення недоліків у вищезазначений строк позовна заява буде повернена.

Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.

Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Суддя Панікар І.В.

Дата ухвалення рішення20.05.2019
Оприлюднено21.05.2019
Номер документу81815377
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1038/19

Постанова від 17.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 16.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 23.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Рішення від 21.01.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Рішення від 21.01.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 20.05.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні