Ухвала
від 22.05.2019 по справі 552/342/19
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ПОЛТАВИ

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м.ПОЛТАВИ

Справа №552/342/19

Провадження № 1-кс/552/1878/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22.05.2019 року слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

слідчого ОСОБА_3

розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням погодженим прокурором прокуратури Полтавської області ОСОБА_4 , в якому просить надати дозвіл на тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з приводу фінансово-господарських взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме: договір субпідряду №561 від 28 вересня 2015 року; договір підряду № 154 від 02 серпня 2013 року; податкові накладні № 1 від 14 грудня 2015 року, № 2 від 29 грудня 2015 року, № 2 від 19 лютого 2016 року, № 1 від 25 березня 2016 року, № 1 від 08 квітня 2016 року, № 2 від 13 квітня 2016 року, №3 від 13 квітня 2016 року, №1 від 05 травня 2016 року, № 2 від 20 травня 2016 року, №1 від 03 червня 2016 року, № 2 від 08 червня 2016 року, №1 від 11 липня 2016 року, № 2 від 11 липня 2016 року, № 2 від 15 липня 2016 року, №6 від 22 липня 2016 року, № 1 від 19 серпня 2016 року, № 2 від 29 серпня 2016 року, №1 від 23 вересня 2016 року, № 1 від 04 жовтня 2016 року, №1 від 20 жовтня 2016 року, № 1 від 20 грудня 2016 року, № 2 від 26 грудня 2016 року;

акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) з додатками (довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), а саме: № БФ 13/04 за квітень 2016 року, № БФ 2/05 за травень 2016 року, № БФ 4/05 за травень 2016 року, № БФ 2/06 за червень 2016 року, № БФ 5/07 за липень 2016 року, № БФ 10/10 за жовтень 2016 року, № БФ 11/10 за жовтень 2016 року, № БФ 12/10 за жовтень 2016 року, № БФ 17/10 за жовтень 2016 року, № БФ 14/11 за листопад 2016 року, № БФ 15/11 за листопад 2016 року, № БФ 16/11 за листопад 2016 року, № БФ 4/12 за грудень 2016 року, № БФ 5/12 за грудень 2016 року, № БФ 7/12 за грудень 2016 року, № БФ 2/01 за січень 2017 року; рахунки-фактури №СФ-783 від 14 грудня 2015 року, №СФ-783 від 29 грудня 2015 року, №СФ-813 від 19 лютого 2016 року, №СФ-000853 від 25 березня 2016 року, №СФ-783 від 08 квітня 2016 року, №СФ-873 від 13 квітня 2016 року, №СФ-783 від 13 квітня 2016 року, №СФ-873 від 05 травня 2016 року, №СФ-873 від 20 травня 2016 року, №СФ-893 від 03 червня 2016 року, №СФ-893 від 08 червня 2016 року, №СФ-903 від 11 липня 2016 року, №СФ-903 від 11 липня 2016 року, №СФ-903 від 15 липня 2016 року, №СФ-903 від 22 липня 2016 року, №СФ-000853 від 19 серпня 2016 року, №СФ-933 від 26 серпня 2016 року, №СФ-933 від 23 вересня 2016 року, №СФ-000963 від 04 жовтня 2016 року, №СФ-000963 від 20 жовтня 2016 року, №СФ-000923 від 20 грудня 2016 року та №СФ-000923 від 26 грудня 2016 року; платіжні доручення №5286 від 14 грудня 2015 року, №5492 від 29 грудня 2015 року, №6258 від 19 лютого 2016 року, №6807 від 25 березня 2016 року, №7087 від 08 квітня 2016 року, №7108 від 13 квітня 2016 року, №7109 від 13 квітня 2016 року, №7110 від 13 квітня 2016 року, №7552 від 05 травня 2016 року, №7873 від 20 травня 2016 року, №7940 від 03 червня 2016 року, №8140 від 08 червня 2016 року, №8141 від 08 червня 2016 року, №8979 від 11 липня 2016 року, №9042 від 15 липня 2016 року, №9215 та № 9216 від 22 липня 2016 року, №9720 та №9721 від 19 серпня 2016 року, №9820 від 26 серпня 2016 року, №1197 від 23 вересня 2016 року, №10308 від 04 жовтня 2016 року, №26 від 20 жовтня 2016 року, №11147 від 20 грудня 2016 року, №11187 від 26 грудня 2016 року; табелі обліку робочого часу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за березень/квітень 2016 року; квітень/травень 2016 року; травень/червень 2016 року; червень/липень 2016 року; вересень/жовтень 2016 року; жовтень/листопад 2016 року; листопад/грудень 2016 року; грудень 2016 року/січень 2017 року; лист № 566/1 від 15 травня 2018 року, яким повідомлено контролюючий орган про те, що виконання будівельно-монтажних робіт здійснювалося силами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та працівниками, зазначеними в табелях обліку робочого часу; приймально-здавальні акти на передачу основних матеріалів, конструкцій і деталей підрядної організації (форма № 01) №1/4 від 01 квітня 2016 року, №1/4 від 21 квітня 2016 року, №1/5 від 03 травня 2016 року, №1/5 від 20 травня 2016 року, №1/10 від 03 жовтня 2016 року, №1/10 від 24 жовтня 2016 року,№1/11 від 01 листопада 2016 року, №1/11 від 24 листопада 2016 року, №1/12 від 01 грудня 2016 року, №1/12 від 23 грудня 2016 року; довіреності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на отримання матеріальних цінностей (форми №М-2) №1 від 01 квітня 2016 року, №2 від 02 травня 2016 року, №10-1 від 03 жовтня 2016 року, №11-1 від 01 листопада 2016 року; акти списання № БФ13/04 від 30 квітня 2016 року, №БФ2/05 від 25 травня 2016 року, № БФ4/05 від 25 травня 2016 року, №БФ11/10 від 31 жовтня 2016 року, №БФ12/10 від 31 жовтня 2016 року, №БФ14/11 від 30 листопада 2016 року, №БФ15/11 від 30 листопада 2016 року, №БФ4/12 від 31 грудня 2016 року, №БФ7/12 від 31 грудня 2016 року; звіряльні відомості витрат будівельних матеріалів до актів № БФ13/04 за квітень 2016 року, №БФ2/05 за травень 2016 року, № БФ4/05 за травень 2016 року, №БФ11/10 за жовтень 2016 року, №БФ12/10 за жовтень 2016 року, №БФ14/11 за листопад 2016 року, №БФ15/11 за листопад 2016 року, №БФ4/12 за грудень 2016 року, №БФ7/12 за грудень 2016 року; відомості матеріалів до актів № БФ13/04 за квітень 2016 року; №БФ2/05 за травень 2016 року, № БФ4/05 за травень 2016 року, №БФ11/10 за жовтень 2016 року, №БФ14/11 за листопад 2016 року, №БФ15/11 за листопад 2016 року, №БФ4/12 за грудень 2016 року, №БФ7/12 за грудень 2016 року; подорожні листи вантажного автомобіля №7553841 від 01 березня 2016 року, №7553905 від 04 березня 2016 року, №7579103 від 18 березня 2016 року, №7553836 від 22 березня 2016 року, № 7579235 від 28 березня 2016 року, №7579553 від 15 квітня 2016 року, №7396937 від 10 червня 2016 року, №7399944 від 10 серпня 2016 року, №7314328 від 06 жовтня 2016 року, № 7314419 від 10 жовтня 2016 року, №7314448 від 13 жовтня 2016 року, №7314703 від 28 жовтня 2016 року, №7314843 від 04 листопада 2016 року, №7314863 від 10 листопада 2016 року, № 71008890 від 14 листопада 2016 року, №7108913 від 15 листопада 2016 року, №7108915 від 15 листопада 2016 року; а також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), в тому числі: договорів, угод, контрактів із додатками, податкових накладних, видаткових накладних, рахунків-фактур, актів прийому-передачі, актів виконаних робіт з додатками та специфікаціями, актів звірки, товарно-транспортних накладних, накладних на внутрішні переміщення, регістрів бухгалтерського та податкового обліків, складських квитанцій, журналів складського обліку, платіжних доручень, банківських документів щодо проведених розрахунків, документів щодо якості та походження сировини, товарів (паспортів, сертифікатів якості тощо), заявок, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, довіреностей на отримання ТМЦ, документів кореспонденції, інших первинних, бухгалтерських документів, які в повному обсязі підтверджують фінансового-господарські взаємовідносини між вказаними підприємствами за період з 01.01.2015 по дату винесення ухвали слідчим суддею та які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », юридичною адресою якого є: АДРЕСА_1 .

Клопотання обґрунтовував тим, що Слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №32018170090000010 за ч.1 ст. 212 КК України.

Так, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в результаті фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) у період 2015-2017 років умисно ухилилися від сплати податків в значних розмірах.

Крім цього, ГУ ДФС у Полтавській області проведено планову виїзну документальну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.02.2015 по 28.02.2015, з 01.05.2015 по 31.07.2015, з 01.10.2015 по 31.10.2015, за результатами якої було складено акт №310/16-31-14-03-13/35107305 від 06.03.2018 року та встановлено порушення податкового законодавства, в результаті чого занижено суму ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету, в розмірі 76 705 грн.

Також, було проведено планову виїзну документальну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017, за результатами, якої було складено акт №676/16-31-14-01-10/35107305 05.06.2018 року та встановлено заниження податку на прибуток на загальну суму 342 798 грн. та заниження податку на додану вартість на загальну суму 297 490 грн. по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Не погоджуючись з результатами проведених перевірочних заходів, представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » подано позовну заяву до Полтавського окружного адміністративного суду (адміністративна справа №1640/3323/18). В ході судового розгляду зазначеного позову в обґрунтування власної позиції представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було надано до суду документи, а саме: приймально-здавальні акти на передачу основних матеріалів, довіреності, акти списання, звіряльні відомості витрат будівельних матеріалів, відомості матеріалів до актів, подорожні листи, договори.

На підставі вище викладеного, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, повного кола осіб, причетних до його вчинення та реального обсягу збитків, заподіяних злочинними діями винних осіб, в ході досудового розслідування виникла необхідність в тимчасовому доступі до оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з приводу фінансово-господарських взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Крім того, просив клопотання згідно ч. 2 ст. 163 КПК України розглянути без участі представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою запобігання умисного знищення або заміни документів, а також забезпечення їх збереження у тому вигляді, у якому вони знаходяться на момент розгляду клопотання.

Заслухавши пояснення слідчого, ознайомившись із матеріалами доданими до клопотання слідчий суддя приходить до таких висновків.

Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх.

Згідно ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Стаття 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Оскільки є підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідної інформації, а також з метою забезпечення її збереження у тому вигляді, у якому вона знаходяться на момент розгляду клопотання, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, виклик осіб, у володіння яких вона знаходиться, не здійснювався.

Надані до слідчого судді матеріали містять дані, які дають достатні підстави вважати, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32018170090000010 від 11.06.2018 було внесено відомості за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 212 КК України по факту ухилення від сплати податків в значних розмірах ( а.с.4).

Згідно матеріалів клопотання, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в результаті фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) у період 2015-2017 років умисно ухилилися від сплати податків в значних розмірах. ГУ ДФС у Полтавській області проведено планову виїзну документальну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.02.2015 по 28.02.2015, з 01.05.2015 по 31.07.2015, з 01.10.2015 по 31.10.2015, за результатами якої було складено акт №310/16-31-14-03-13/35107305 від 06.03.2018 року та встановлено порушення податкового законодавства, в результаті чого занижено суму ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету, в розмірі 76 705 грн. ( а.с.5,8).

Також, було проведено планову виїзну документальну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017, за результатами, якої було складено акт №676/16-31-14-01-10/35107305 05.06.2018 року та встановлено заниження податку на прибуток на загальну суму 342 798 грн. та заниження податку на додану вартість на загальну суму 297 490 грн. по взаємовідносинах з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ( а.с.5,6).

Не погоджуючись з результатами проведених перевірочних заходів, представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » подано позовну заяву до Полтавського окружного адміністративного суду (адміністративна справа №1640/3323/18). В ході судового розгляду зазначеного позову в обґрунтування власної позиції представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було надано до суду документи, а саме: приймально-здавальні акти на передачу основних матеріалів, довіреності, акти списання, звіряльні відомості витрат будівельних матеріалів, відомості матеріалів до актів, подорожні листи, договори ( а.с.9-16).

Таким чином, в ході досудового розслідування, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, повного кола осіб, причетних до його вчинення та реального обсягу збитків, заподіяних злочинними діями винних осіб, виникла необхідність в тимчасовому доступі до оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з приводу фінансово-господарських взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », в тому числі тих, що було надано підприємством в ході адміністративного судового оскарження результатів перевірочних заходів, які в повному обсязі підтверджують фінансового-господарські взаємовідносини між вказаними підприємствами за період з 01.01.2015р.

Враховуючи,що вматеріалах клопотання вбачається наявністьдостатніх підставвважати,що вказанаінформація (документи) маєсуттєве значеннядля з`ясуванняважливих обставину кримінальномупровадженні, являються джереломдоказів тау подальшомупотрібні дляпроведення судово-економічноїекспертизи,а такожвраховуючи неможливістьотримати відомостів іншийспосіб, необхідно надати дозвіл на тимчасовийдоступ тавилучення оригіналівдокументів що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 ) з приводу фінансово-господарських взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Крім того, враховуючи конкретні обставини, викладені в клопотанні, обґрунтування слідчого в необхідності доступу та вилучення документів, складність кримінального провадження, вважаю достатнім визначити строк дії ухвали 20 днів.

Керуючись ст. 159-166 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з приводу фінансово-господарських взаємовідносин із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

договір субпідряду №561 від 28 вересня 2015 року;

договір підряду № 154 від 02 серпня 2013 року;

податкові накладні № 1 від 14 грудня 2015 року, № 2 від 29 грудня 2015 року, № 2 від 19 лютого 2016 року, № 1 від 25 березня 2016 року, № 1 від 08 квітня 2016 року, № 2 від 13 квітня 2016 року, №3 від 13 квітня 2016 року, №1 від 05 травня 2016 року, № 2 від 20 травня 2016 року, №1 від 03 червня 2016 року, № 2 від 08 червня 2016 року, №1 від 11 липня 2016 року, № 2 від 11 липня 2016 року, № 2 від 15 липня 2016 року, №6 від 22 липня 2016 року, № 1 від 19 серпня 2016 року, № 2 від 29 серпня 2016 року, №1 від 23 вересня 2016 року, № 1 від 04 жовтня 2016 року, №1 від 20 жовтня 2016 року, № 1 від 20 грудня 2016 року, № 2 від 26 грудня 2016 року;

акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) з додатками (довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), а саме: № БФ 13/04 за квітень 2016 року, № БФ 2/05 за травень 2016 року, № БФ 4/05 за травень 2016 року, № БФ 2/06 за червень 2016 року, № БФ 5/07 за липень 2016 року, № БФ 10/10 за жовтень 2016 року, № БФ 11/10 за жовтень 2016 року, № БФ 12/10 за жовтень 2016 року, № БФ 17/10 за жовтень 2016 року, № БФ 14/11 за листопад 2016 року, № БФ 15/11 за листопад 2016 року, № БФ 16/11 за листопад 2016 року, № БФ 4/12 за грудень 2016 року, № БФ 5/12 за грудень 2016 року, № БФ 7/12 за грудень 2016 року, № БФ 2/01 за січень 2017 року;

рахунки-фактури №СФ-783 від 14 грудня 2015 року, №СФ-783 від 29 грудня 2015 року, №СФ-813 від 19 лютого 2016 року, №СФ-000853 від 25 березня 2016 року, №СФ-783 від 08 квітня 2016 року, №СФ-873 від 13 квітня 2016 року, №СФ-783 від 13 квітня 2016 року, №СФ-873 від 05 травня 2016 року, №СФ-873 від 20 травня 2016 року, №СФ-893 від 03 червня 2016 року, №СФ-893 від 08 червня 2016 року, №СФ-903 від 11 липня 2016 року, №СФ-903 від 11 липня 2016 року, №СФ-903 від 15 липня 2016 року, №СФ-903 від 22 липня 2016 року, №СФ-000853 від 19 серпня 2016 року, №СФ-933 від 26 серпня 2016 року, №СФ-933 від 23 вересня 2016 року, №СФ-000963 від 04 жовтня 2016 року, №СФ-000963 від 20 жовтня 2016 року, №СФ-000923 від 20 грудня 2016 року та №СФ-000923 від 26 грудня 2016 року;

платіжні доручення №5286 від 14 грудня 2015 року, №5492 від 29 грудня 2015 року, №6258 від 19 лютого 2016 року, №6807 від 25 березня 2016 року, №7087 від 08 квітня 2016 року, №7108 від 13 квітня 2016 року, №7109 від 13 квітня 2016 року, №7110 від 13 квітня 2016 року, №7552 від 05 травня 2016 року, №7873 від 20 травня 2016 року, №7940 від 03 червня 2016 року, №8140 від 08 червня 2016 року, №8141 від 08 червня 2016 року, №8979 від 11 липня 2016 року, №9042 від 15 липня 2016 року, №9215 та № 9216 від 22 липня 2016 року, №9720 та №9721 від 19 серпня 2016 року, №9820 від 26 серпня 2016 року, №1197 від 23 вересня 2016 року, №10308 від 04 жовтня 2016 року, №26 від 20 жовтня 2016 року, №11147 від 20 грудня 2016 року, №11187 від 26 грудня 2016 року;

табелі обліку робочого часу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за березень/квітень 2016 року; квітень/травень 2016 року; травень/червень 2016 року; червень/липень 2016 року; вересень/жовтень 2016 року; жовтень/листопад 2016 року; листопад/грудень 2016 року; грудень 2016 року/січень 2017 року;

лист № 566/1 від 15 травня 2018 року, яким повідомлено контролюючий орган про те, що виконання будівельно-монтажних робіт здійснювалося силами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та працівниками, зазначеними в табелях обліку робочого часу;

приймально-здавальні акти на передачу основних матеріалів, конструкцій і деталей підрядної організації (форма № 01) №1/4 від 01 квітня 2016 року, №1/4 від 21 квітня 2016 року, №1/5 від 03 травня 2016 року, №1/5 від 20 травня 2016 року, №1/10 від 03 жовтня 2016 року, №1/10 від 24 жовтня 2016 року,№1/11 від 01 листопада 2016 року, №1/11 від 24 листопада 2016 року, №1/12 від 01 грудня 2016 року, №1/12 від 23 грудня 2016 року;

довіреності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на отримання матеріальних цінностей (форми №М-2) №1 від 01 квітня 2016 року, №2 від 02 травня 2016 року, №10-1 від 03 жовтня 2016 року, №11-1 від 01 листопада 2016 року;

акти списання № БФ13/04 від 30 квітня 2016 року, №БФ2/05 від 25 травня 2016 року, № БФ4/05 від 25 травня 2016 року, №БФ11/10 від 31 жовтня 2016 року, №БФ12/10 від 31 жовтня 2016 року, №БФ14/11 від 30 листопада 2016 року, №БФ15/11 від 30 листопада 2016 року, №БФ4/12 від 31 грудня 2016 року, №БФ7/12 від 31 грудня 2016 року;

звіряльні відомості витрат будівельних матеріалів до актів № БФ13/04 за квітень 2016 року, №БФ2/05 за травень 2016 року, № БФ4/05 за травень 2016 року, №БФ11/10 за жовтень 2016 року, №БФ12/10 за жовтень 2016 року, №БФ14/11 за листопад 2016 року, №БФ15/11 за листопад 2016 року, №БФ4/12 за грудень 2016 року, №БФ7/12 за грудень 2016 року;

відомості матеріалів до актів № БФ13/04 за квітень 2016 року; №БФ2/05 за травень 2016 року, № БФ4/05 за травень 2016 року, №БФ11/10 за жовтень 2016 року, №БФ14/11 за листопад 2016 року, №БФ15/11 за листопад 2016 року, №БФ4/12 за грудень 2016 року, №БФ7/12 за грудень 2016 року;

подорожні листи вантажного автомобіля №7553841 від 01 березня 2016 року, №7553905 від 04 березня 2016 року, №7579103 від 18 березня 2016 року, №7553836 від 22 березня 2016 року, № 7579235 від 28 березня 2016 року, №7579553 від 15 квітня 2016 року, №7396937 від 10 червня 2016 року, №7399944 від 10 серпня 2016 року, №7314328 від 06 жовтня 2016 року, № 7314419 від 10 жовтня 2016 року, №7314448 від 13 жовтня 2016 року, №7314703 від 28 жовтня 2016 року, №7314843 від 04 листопада 2016 року, №7314863 від 10 листопада 2016 року, № 71008890 від 14 листопада 2016 року, №7108913 від 15 листопада 2016 року, №7108915 від 15 листопада 2016 року,

а також ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), в тому числі: договорів, угод, контрактів із додатками, податкових накладних, видаткових накладних, рахунків-фактур, актів прийому-передачі, актів виконаних робіт з додатками та специфікаціями, актів звірки, товарно-транспортних накладних, накладних на внутрішні переміщення, регістрів бухгалтерського та податкового обліків, складських квитанцій, журналів складського обліку, платіжних доручень, банківських документів щодо проведених розрахунків, документів щодо якості та походження сировини, товарів (паспортів, сертифікатів якості тощо), заявок, журналів в`їзду-виїзду автотранспорту, довіреностей на отримання ТМЦ, документів кореспонденції, інших первинних, бухгалтерських документів, які в повному обсязі підтверджують фінансового-господарські взаємовідносини між вказаними підприємствами за період з 01.01.2015 по дату винесення ухвали слідчим суддею та які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », юридичною адресою якого є: АДРЕСА_1 .

Тимчасовий доступ до вищевказаних документів та можливість їх вилучення надати: старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_3 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_5 , заступнику начальника першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_6 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_7 , старшому слідчому з ОВС першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_8 , старшому слідчому з ОВС третього відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_9 , старшому слідчому з ОВС третього відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_10 , старшому слідчому з ОВС третього відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_11 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_12 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_12 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_13 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_14 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_15 , старшому оперуповноваженому з ОВС ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_16 , заступнику начальника відділу ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_17 , начальнику відділу ОУ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_18 та іншим особам за дорученням слідчого або слідчим, які діятимуть на виконання постанови про проведення процесуальних дій на іншій території.

Строк дії ухвали 20 днів з дня її ухвалення.

Ухвала слідчого судді, відповідно до вимог п.10. ч. 1 ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в апеляційному порядку тільки в частині тимчасового доступу до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення22.05.2019
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу81886053
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —552/342/19

Ухвала від 09.09.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 24.05.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 22.05.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 22.05.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 16.05.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 19.04.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.02.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні