Ухвала
від 23.05.2019 по справі 0440/5084/18
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

УХВАЛА

23 травня 2019 року

Київ

справа №0440/5084/18

адміністративне провадження №К/9901/12157/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Васильєвої І.А.,

суддів - Пасічник С.С., Юрченко В.П.,

перевіривши касаційну скаргу Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 21 березня 2019 року у справі № 0440/5084/18 за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, в якій просила визнати протиправними та скасувати: податкове повідомлення-рішення форми "Ф" № 0499418/1316-0415 від 21.03.2018 року в сумі податкового зобов`язання 25000 грн., податкове повідомлення-рішення форми "Ф" № 0985003-1316-0415 від 23.05.2018 року в сумі податкового зобов`язання 2083,33 грн., що винесене ГУ ДФС у Дніпропетровській області про сплату транспортного податку за 2018 рік.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2018 року у задоволенні позову відмовлено.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 21 березня 2019 року, рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2018 року скасовано в частині відмови у визнанні протиправним і скасуванні податкового повідомлення-рішення від 21 березня 2018 року № 0499418/1316-0415 і в цій частині позов задоволено. Визнано протиправним і скасовано податкове повідомлення-рішення, прийняте Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області від 21 березня 2018 року № 0499418/1316-0415, яким визначено зобов`язання за платежем "Транспортний податок з фізичних осіб" у розмірі 25 000 гривень. В іншій частині рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2018 року у справі № 0440/5084/18 залишено без змін.

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звернулося до суду касаційної інстанції з касаційною скаргою, у якій просить скасувати постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 21 березня 2019 року у справі № 0440/5084/18 в частині задоволених позовних вимог.

При вирішенні питання про відкриття касаційного провадження за зазначеною касаційною скаргою суд виходить з такого.

Згідно з частиною першою статті 13 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.

Відповідно до частини першої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в касаційному порядку рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених цим Кодексом.

Аналіз наведеного законодавства дозволяє дійти висновку про те, що особи, які беруть участь у справі, у разі, якщо не погоджуються із ухваленими судовими рішеннями після їх перегляду в апеляційному порядку, можуть скористатися правом їх оскарження у касаційному порядку лише у визначених законом випадках.

Відповідно до частини третьої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Відповідно до пункту 2 частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності, крім випадків, якщо:

а) касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики;

б) особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи;

в) справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу;

г) суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.

Відповідно до пункту 6 частини шостої статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

З матеріалів касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень вбачається, що предметом позову у справі є визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення прийняте Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області від 21 березня 2018 року № 0499418/1316-0415, яким позивачу визначено зобов`язання за платежем "Транспортний податок з фізичних осіб" у розмірі 25000,00 гривень.

Суд апеляційної інстанції, задовольняючи частково позовні вимоги, виходив з того, що до наявного в матеріалах справи розрахунку з офіційного веб-сайту Мінекономрозвитку середньоринкова вартість автомобіля марки Land Rover, модель Range Rover Sport з об`ємом циліндрів двигуна 3,0 літра, 2015 року випуску з бензиновим типом пального становить 1387716,3 грн, що є меншим, ніж вартість транспортного засобу, який є об`єктом оподаткування у 2018 році (1396125 грн). А відтак, належний позивачу автомобіль марки Land Rover, модель Range Rover Sport з об`ємом циліндрів двигуна 3,0 літра, з бензиновим типом пального випущений у 2015 році, то згідно з Переліком у 2018 році він не є об`єктом оподаткування, що підтверджується розрахунком з офіційного веб-сайту Мінекономрозвитку, а тому відповідачем протиправно було визначено позивачу зобов`язання з транспортного податку за цей автомобіль.

Випадків, які б виключали можливість застосування положень пункту 2 частини п`ятої статті 328 Кодексу адміністративного судочинства України, не вбачається. У касаційній скарзі таких застережень не міститься.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 333 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного оскарження у справі, якщо касаційну скаргу подано на судове рішення, що не підлягає касаційному оскарженню.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про необхідність відмови у відкритті касаційного провадження.

Керуючись статтями 328, 333 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 21 березня 2019 року у справі № 0440/5084/18.

Направити копію ухвали про відмову у відкритті касаційного провадження разом з касаційною скаргою та доданими до неї матеріалами особі, яка подала касаційну скаргу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Судді: підписІ.А. Васильєва підписС.С. Пасічник підписВ.П. Юрченко

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення23.05.2019
Оприлюднено26.05.2019
Номер документу81951914
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0440/5084/18

Ухвала від 23.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 21.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 21.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Рішення від 26.10.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 11.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні