ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 травня 2019 р. Справа № 820/4043/18 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді: Бершова Г.Є.,
суддів: Бегунца А.О., Ральченка І.М.
розглянувши у порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2018 року по справі № 820/4043/18 (головуючий 1 інстанції Єгупенко В.В., повний текст рішення виготовлено 28.12.2018 року) за позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора юридичних та фізичних осіб-підприємців сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області Хромєєва ОСОБА_2 , Сектора державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області третя особа Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області про визнання дій протиправними та скасування реєстраційної дії,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Державного реєстратора юридичних та фізичних осіб-підприємців сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області Хромєєва ОСОБА_2 , Сектора державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області третя особа Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області в якому, з урахуванням заяви про відмову від частини позовних вимог просив:
- визнати протиправними дії державного реєстратора Хромєєва Володимира Анатолійовича Сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області щодо здійснення 30.01.2017 реєстраційної дії по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника та складу підписантів юридичної особи (керівником та підписантом зареєстрована ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . (Виконувала обов`язки сільського голови, секретар).
- визнати протиправною з моменту здійснення та скасувати реєстраційну дію державного реєстратора юридичних та фізичних осіб-підприємців Сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області ОСОБА_4 по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30.01.2017 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів (якою зареєстровано керівником та підписантом Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області код 04397052 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . (Виконуюча обов`язки сільського голови, секретар).
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2018 року у задоволенні позову відмовлено.
Позивач не погодився із таким рішенням суду першої інстанції та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення скасувати та прийняти нове, яким позовні вимоги задовольнити.
Відповідно до ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України справа розглядається в порядку письмового провадження.
Розглянувши матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм чинного законодавства, колегія суддів апеляційної інстанції, переглядаючи судове рішення у даній справі в межах доводів та вимог апеляційної скарги у відповідності до ч.1 ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що ОСОБА_1 перебував на посаді Івано-Шийчинськго сільського голови територіальної громади Богодухівського району Харківської області на підставі рішення І сесії Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області УІІ скликання від 18 листопада 2015 року №01-УІІ (том № 1, а.с.9).
Рішенням позачергової сесії Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області від VІІ скликання від 19 вересня 2016 року Івано-Шийчинському сільському голові ОСОБА_1 було висловлено недовіру, у зв`язку з чим достроково припинено його повноваження (том № 1, а.с.123).
Рішенням 3 позачергової сесії Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області від 15.11.2016 №1-VІІ на посаду секретаря Івано-Шийчинської сільської ради було обрано депутата по виборчому округу №1 Хуповець Л.М. До обрання Івано-Шийчинськго сільського голови покладено виконання обов`язків сільського голови на секретаря Івано-Шийчинської сільської ради Хуповець Л.М. (том № 1, а.с.30).
З відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вбачається, що 30.01.2017 державним реєстратором юридичних та фізичних осіб - підприємців сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації ОСОБА_5 Володимиром ОСОБА_6 було внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу: Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зареєстровано керівником та підписантом ОСОБА_3 , 15.11.2016 (Виконуюча обов`язки сільського голови, секретар) (том № 1, а.с.21).
В обґрунтування заявлених позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування запису державного реєстратора про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу, позивач зазначив, що рішення 3 позачергової сесії Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області від 15.11.2016 №1-VІІ є фіктивним та у державного реєстратора не було підстав для реєстрації внесення змін до відомостей про юридичну особу: Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах на підставі підробленого документа.
Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду 17 квітня 2019 року прийнято відмову ОСОБА_1 від позову в частині позовних вимог про визнання протиправними дій державного реєстратора Хромєєва Володимира Анатолійовича Сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області щодо здійснення 30.01.2017 реєстраційної дії по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника та складу підписантів юридичної особи (керівником та підписантом зареєстрована ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (виконуюча обов`язки Івано-Шийчинського сільського голови, секретар).
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 27.12.2018 року по справі №820/4043/18 в частині відмови у задоволенні позовних вимог про визнання протиправними дій державного реєстратора Хромєєва Володимира Анатолійовича Сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області щодо здійснення 30.01.2017 реєстраційної дії по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника та складу підписантів юридичної особи (керівником та підписантом зареєстрована ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (виконуюча обов`язки Івано-Шийчинського сільського голови, секретар) визнано нечинними.
Провадження в адміністративній справі №820/4043/18 в зазначеній частині позовних вимог закрито.
Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, доведено правомірність вчинених дій.
Колегія суддів погоджується з рішенням суду першої інстанції з огляду на таке.
Враховуючи викладене, предметом розгляду даного адміністративного позову є визнання протиправною з моменту здійснення та скасування реєстраційної дії державного реєстратора юридичних та фізичних осіб-підприємців Сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області ОСОБА_4 по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30.01.2017 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів (якою зареєстровано керівником та підписантом Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області код 04397052 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . (Виконуюча обов`язки сільського голови, секретар).
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань .
Проведення державної реєстрації врегульовано розділом IV зазначеного Закону.
Відповідно до ст.15 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати таким вимогам:
1) документи мають бути викладені державною мовою та додатково, за бажанням заявника, - іншою мовою (крім заяви про державну реєстрацію);
2) текст документів має бути написаний розбірливо (машинодруком або від руки друкованими літерами);
3) документи не повинні містити підчищення або дописки, закреслені слова та інші виправлення, не обумовлені в них, орфографічні та арифметичні помилки, заповнюватися олівцем, а також містити пошкодження, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст;
4) документи в електронній формі мають бути оформлені згідно з вимогами, визначеними законодавством;
5) заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви про державну реєстрацію поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена;
6) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству.
Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.
Дія абзацу другого цього пункту в частині нотаріального засвідчення справжності підпису не поширюється на державну реєстрацію змін до відомостей про державний орган, орган місцевого самоврядування, громадське об`єднання чи благодійну організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі, а також на державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що вносяться на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування.
Справжність підписів на рішенні, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об`єднання чи благодійну організацію, що містяться в Єдиному державному реєстрі, нотаріально засвідчується лише у разі наявності такої вимоги в установчих документах відповідного громадського об`єднання чи благодійної організації;
7) рішення про припинення юридичної особи має містити відомості про персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), її голову або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), про порядок та строк заявлення кредиторами своїх вимог;
8) установчий документ юридичної особи, положення, регламент, список суддів постійно діючого третейського суду, статут (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства повинен містити відомості, передбачені законодавством, та відповідати законодавству;
9) установчий документ викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.
Дія абзацу першого цього пункту в частині нотаріального засвідчення справжності підпису не поширюється на державну реєстрацію створення юридичної особи (крім створення в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), а також на державну реєстрацію державного органу, органу місцевого самоврядування, громадського об`єднання, благодійної та релігійної організацій, а також юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування.
Справжність підписів на установчому документі громадського об`єднання чи благодійної організації нотаріально засвідчується лише у разі наявності такої вимоги в установчих документах відповідного громадського об`єднання чи благодійної організації;
10) установчі документи банків, інших юридичних осіб, які згідно із законом підлягають погодженню (реєстрації) відповідно Національним банком України, іншими державними органами, подаються з відміткою про їх погодження відповідним органом;
11) внесення змін до установчого документа юридичної особи, положення, регламенту, списку суддів постійно діючого третейського суду, статуту (положення) громадського формування, що не має статусу юридичної особи, оформляється шляхом викладення його в новій редакції;
12) передавальний акт (у разі злиття, приєднання, перетворення) та розподільчий баланс (у разі поділу або виділу) юридичної особи повинні відповідати вимогам, встановленим законом. Справжність підписів на передавальному акті та розподільчому балансі юридичної особи нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.
Дія абзацу першого цього пункту в частині нотаріального засвідчення справжності підпису не поширюється на державну реєстрацію державного органу, органу місцевого самоврядування, громадського об`єднання, благодійної та релігійної організацій, а також юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування.
Справжність підписів на передавальному акті та розподільчому балансі громадського об`єднання чи благодійної організації нотаріально засвідчується лише у разі наявності такої вимоги в установчих документах відповідного громадського об`єднання чи благодійної організації;
13) документи, видані відповідно до законодавства іноземної держави, повинні бути легалізовані (консульська легалізація чи проставлення апостиля) в установленому законодавством порядку, якщо інше не встановлено міжнародними договорами;
14) документ, викладений іноземною мовою, повинен бути перекладений на державну мову із засвідченням вірності перекладу з однієї мови на іншу або підпису перекладача в установленому законодавством порядку;
15) зображення та опис символіки повинні бути оформлені з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству;
16) у разі якщо оригінали документів, необхідних для державної реєстрації, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.
Здійснюючи 30.01.2017 реєстраційні дії по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, державний реєстратор повинен був керуватися вищезазначеними положеннями норм права, зокрема перевірити чи оформлено рішення уповноваженого органу управління юридичної особи з дотриманням вимог, встановлених законом, чи відповідає вказане рішення вимогам чинного законодавства.
Однією з підстав здійснення відповідачем реєстраційної дії - зміни керівника юридичної особи, зміна складу підписантів було рішення 3 позачергової сесії Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області від 15.11.2016 №1-VІІ, яким на посаду секретаря Івано-Шийчинської сільської ради було обрано депутата по виборчому округу №1 Хуповець Л.М, до обрання Івано-Шийчинськго сільського голови покладено виконання обов`язків сільського голови на секретаря Івано-Шийчинської сільської ради Хуповець Л.М.
Зазначене рішення, як розпорядчий документ органу місцевого самоврядування оформлено відповідно до вимог ЗУ Про місцеве самоврядування , протоколу лічильної комісії таємного голосування від 15.11.2016 Івано-Шийчинської сільської ради, які є чинними та у встановленому законом порядку недійсними не визнані.
Відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру згідно ч.1 ст.9 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області містяться відомості, що відповідають вимогам, встановленим частиною 2 статті 9 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань .
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, здійснені відповідачем з додержанням ч.4 ст.17 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань .
Будь-яких належних та допустимих доказів в розумінні ст.ст.73, 74 КАС України на підтвердження того, що державним реєстратором юридичних та фізичних осіб - підприємців сектору державної реєстрації Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області ОСОБА_7 оскаржуваний запис було винесено з порушенням норм закону суду не надано.
Направлені Управлінням Державної казначейської служби України у Богодухівському районі Харківської області на виконання ухвали суду від 22.10.2018 копії документів підтверджують повноваження зазначених у картці осіб щодо надання права першого та другого підписів посадовими особами, які зазначені в картках із зразками підписів, що тим самим уповноважує їх розпоряджатися рахунками по розпоряднику бюджетних коштів Івано-Шийчинська сільська рада (04397052), які надаються до органів Казначейства (том № 2, а.с.131-194).
Наявний в матеріалах справи висновок експертного дослідження № 6 від 30.10.2018, зроблений Харківським науково-дослідним експертно-криміналістичним центром (том № 2, а.с.184-186) щодо порівняння вільних зразків відбитків печаток, які містяться в рішення Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області 1 сесії VІІ скликання від 18.11.2015 № 01-VІІ, розпорядження сільського голови Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області Ольховського В.О. від 17.11.2016 № 42-3 та рішення 3 позачергової сесії Івано-Шийчинської сільської ради VІІ скликання Богодухівського району Харківської області від 15.11.2016 № 1-VІІ не є доказом на підтвердження недійсності або невідповідності вимогам чинного законодавства вказаного рішення від 15.11.2016 № 1-VІІ, на підставі якого відповідачем проведено оскаржувані реєстраційні дії, оскільки повноваження ОСОБА_1 як сільського голови були достроково припинені 19.09.2016.
Докази на підтвердження незаконного звільнення ОСОБА_1 з займаної посади у матеріалах справи відсутні.
Підставами для відмови у державній реєстрації відповідно до ст.28 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є наступні обставини:
1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;
2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи; 3 -1 ) заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, подано щодо засновника (учасника), який на момент подання заяви внесений до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці, крім випадку збільшення розміру такої частки;
4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
6) документи суперечать статуту громадського формування;
7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;
8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: раніше строку, встановленого цим Законом; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду; в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу; щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім банків, стосовно яких процедура ліквідації здійснюється відповідно до Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб"; щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство;
12) статут товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю поданий зі змінами, прийнятими без врахування голосів, які припадають на частку померлого учасника товариства.
Вказаний перелік є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає.
Колегія суддів зазначає, що до суду не надано доказів на підтвердження наявності підстав, передбачених вищезазначеною нормою права, для скасування реєстраційної дії по внесенню запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30.01.2017 14501070016000556 про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу Івано-Шийчинська сільська рада Богодухівського району Харківської області код 04397052, що не пов`язані зі змінами в установчих документах, зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів (якою зареєстровано керівником та підписантом Івано-Шийчинської сільської ради Богодухівського району Харківської області код 04397052 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . (Виконуюча обов`язки сільського голови, секретар).
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Статтею 316 КАС України визначено, що суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Таким чином, колегія суддів, переглянувши рішення суду першої інстанції, дійшла висновку, що при прийнятті рішення суд першої інстанції дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Наведені в апеляційній скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.
Керуючись ст. ст. 243, 250, 311, 315, 316, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 27 грудня 2018 року по справі № 820/4043/18 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Суддя-доповідач Г.Є. Бершов Судді А.О. Бегунц І.М. Ральченко
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2019 |
Оприлюднено | 30.05.2019 |
Номер документу | 82046263 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Бершов Г.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні