П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 травня 2019 р.м.ОдесаСправа № 420/6109/18 Головуючий в 1 інстанції: Стефанов С. О.
Судова колегія П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючого: Градовського Ю.М.
суддів: Крусяна А.В.,
Яковлєва О.В.
при секретарі: Шатан В.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Одесі апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 січня 2019р. по справі за адміністративним позовом Приватного багатопрофільного підприємства "КИНГС" до Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України, третя особа: державне підприємство "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И Л А:
У листопаді 2018р. ПБП "КИНГС" звернулося в суд із позовом до ГУ ДФС в Одеській області, ДФС України, третя особа: ДП "АМПУ" , в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації за №610511/20970338 від 7.03.2018р.;
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації за №687707/20970338 від 8.05.2018р.;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну за №5 від 23.11.2017р. та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338), а саме - 23.11.2017р.;
- зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну за №2 від 14.09.2017р. та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338), а саме - 14.09.2017р.;
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з ГУ ДФС в Одеській області на користь ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338) судовий збір в сумі 1762грн.;
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з ДФС України на користь ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338) судовий збір в сумі 1762грн.
В обґрунтування своїх вимог позивачем зазначено, що між ним та ДП АМПУ 26.06.2017р. укладено договір за №49-В-ІЗФ-17, відповідно до умов якого, ПБП КИНГС надавало послуги з поточного ремонту двоповерхової будівлі столярного, малярного цехів та контори (інв. 1/285) Ізмаїльської філії ДП АМПУ , та договір за №74-В-ІЗФ-17 від 12.09.2017р., відповідно до умов якого ПБП КИНГС надавало послуги з поточного ремонту берегоукріплення №3 на дільниці 85км Дунай (інв. 3402/433).
За результатами вказаних господарських операцій, підприємство виписало та подано на реєстрацію в ЄДРПН податкову накладну за №2 від 14.09.2017р. та за №5 від 23.11.2017р. відповідно. Однак, реєстрацію вказаних податкових накладних зупинено з підстав зазначених в п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017р., що підтверджується квитанціями від 13.10.2017р. та від 15.12.2017р..
Для підтвердження правомірності та реальності господарських операцій, відображених у податкових накладних реєстрація по яким зупинена, підприємством направлено додаткові документи до Ізмаїльської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області.
В подальшому, рішенням комісії за №687707/20970338 від 8.05.2018р. підприємству відмовлено у реєстрації податкової накладної за №2 від 14.09.2017р., а рішенням за №610511/20970338 від 7.03.2018р. відмовлено у реєстрації податкової накладної за №5 від 23.11.2017р..
Крім того, ПБП КИНГС 23.03.2018р. та 10.05.2018р. звернулося із скаргами до ДФС України на рішення за №610511/20970338 від 7.03.2018р., однак 5.11.2018р. та 12.06.2018р., скарги залишені без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін.
Позивач вважає вказані рішення протиправними та незаконними, у зв`язку із чим звернувся в суд із відповідним позовом.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16 січня 2019р. адміністративний позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 7.03.2018р. №610511/20970338.
Визнано протиправним та скасовано рішення комісії ГУ ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації від 8.05.2018р. №687707/20970338.
Зобов`язано ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 23.11.2017р. за №5 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338), а саме - 23.11.2017р..
Зобов`язано ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 14 вересня 2017р. №2 та вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку - ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338), а саме - 14.09.2017р..
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувать з ГУ ДФС в Одеській області на користь ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338) судовий збір в сумі 1762 грн..
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувать з ДФС України на користь ПБП "КИНГС" (код ЄДРПОУ 20970338) судовий збір в сумі 1762 грн.
В апеляційній скарзі апелянти просять рішення суду скасувати та прийняти нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову відмовити в повному обсязі, посилаючись на порушення норм права.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи апеляційної скарги, пояснення не неї, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про залишення скарги без задоволення, рішення суду без змін, з наступних підстав.
Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що ДФС відмовляючи в реєстрації податкових накладних ПБП КИНГС діяло з порушенням норм податкового законодавства України, оскільки підприємством до ДФС були надані усі необхідні для реєстрації накладних первинні документи, однак фіскальним органом не зазначено жодної конкретної інформації щодо причин, підстав та обґрунтувань не прийняття податкових накладних.
Вирішуючи спір судова колегія вважає, що суд першої інстанції повно та об`єктивно дослідив обставини по справі, надані докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.
Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ПБП "КИНГС" є юридичною особою (код ЄДРПОУ 20970338), основним видом діяльності якого є будівництво житлових і нежитлових будівель (код КВЕД 41.20) (т.2 а.с.38-40).
ПБП "КИНГС" має ліцензію на господарську діяльність з будівництва об`єктів IV і V категорій складності за №7-Л від 15.02.2017р., видану ДАБІ України. Строк дії ліцензії з 15.02.2017р. по 15.02.2022р. (т.2 а.с.177-179).
У вересні 2017р., в рамках господарської діяльності, для виконання робіт по берегоукріпленню №3 на ділянці 85 км.Дунай, між ПБП "КИНГС" та ПП ГЕФЕС (код ЄДРПОУ 33171646) укладено договір поставки будівельних матеріалів за №45.
Також, 12.09.2017р. між ПБП "КИНГС" та ДП "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" в особі Ізмаїльської філії було укладено договір за №74-В-ІЗФ-17 (т.1 а.с.23-26), у відповідності до умов якого ПБП "КИНГС" надавало послуги з поточного ремонту берегоукріплення №3 на ділянці 85 км. Дунай (інв. 3402/433).
За надані послуги з поточного ремонту берегоукріплення №3 на ділянці 85 км. р. Дунай (інв. №3402/433) (інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021: 2015-45450000-6 ) ПБП "КИНГС" складено та надіслано засобами телекомунікаційного зв`язку для реєстрації в ЄРПН податкову накладну за №5 від 23.11.2017р. (т.1 а.с.41-42).
У грудні 2017р. підприємством отримано квитанцію, у відповідності до якої податкову накладну за №5 від 23.11.2017р. прийнято, але її реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної стало те, що вона відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ за №567від 13.06.2017р.. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:42.91. При цьому, було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до п."в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ за №567 від 13.06.2017р. та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4 цього наказу (т.1 а.с.43).
В подальшому, 2.03.2018р. ПБП КИНГС в електронному вигляді через засоби електронного зв`язку направлено повідомлення за №5 до Ізмаїльської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК реєстрація якої зупинено (т.1 а.с.107-108) разом з додатком на одному аркуші (документ довільного формату) (т.1 а.с.109).
Однак, 7.03.2018р. комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення за №610511/20970338, яким ПБП КИНГС відмовлено у реєстрації податкової накладної за №5 від 23.11.2017р. (т.1 а.с.112-113).
Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної за №5 від 23.11.2017р. стало надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Не погоджуючись із прийнятим рішенням ПБП "КИНГС" 23.03.2018р. та 10.05.2018р. звернулось зі скаргами до ДФС України на вказане рішення, прийняте за результатом розгляду пояснень та документів (т.1 а.с.114, 118-121). Проте, вказані скарги ДФС залишені без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін (т.1 а.с.116-117, 122).
Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено матеріалами справи, що в рамках господарської діяльності, для надання послуг з поточного ремонту двоповерхової будівлі столярного, малярного цехів та контори (інв. 1/285) Ізмаїльської філії ДП "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", ПБП "КИНГС" уклало договори на поставку товарів та матеріалів, а саме:
- ТОВ "ВИРОБНИЧО КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ГУДЗОН" (код ЄДРПОУ 40469620) договір поставки за №ГН-0000012 від 20.02.2017р.(т.1 а.с.191-193) (т.1 а.с. 197);
- ТОВ "МАЙСТЕР ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 32686729) договір поставки за №41 від 22.02.2017р. (т.1 а.с.198-200).
У червні 2017р. між ПБП "КИНГС" та ДП "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" в особі Ізмаїльської філії було укладено: договір за №49-В-ІЗФ-17, у відповідності до умов якого, ПБП "КИНГС" надавало послуги з поточного ремонту двоповерхової будівлі столярного, малярного цехів та контори (інв. 1/285) Ізмаїльської філії ДП "АМПУ". На виконання умов договору за №49-В-ІЗФ-17 від 26.06.2017р. ПБП "КИНГС" були складені наступні документи: рахунок на оплату №69 від 13 вересня 2017 року (т.1 а.с.132), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за вересень 2017 року (т.1 а.с.133), акт №3 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2017 року (т.1 а.с.134-157), підсумкова відомість ресурсів (т.1 а.с.158-169), акт звірки взаєморахунків станом на 31.12.2017р. (т.2 а.с.36), реєстр документів по рахунку (т.2 а.с.37).
У вересні 2017р. за надані послуги з поточного ремонту двоповерхової будівлі столярного, малярного цехів та контори (інв. 1/285) Ізмаїльської філії ДП "АМПУ" ПБП "КИНГС" складено та надіслано засобами телекомунікаційного зв`язку для реєстрації в ЄРПН податкову накладну за №2 (т.1 а.с.170-171).
Однак, у жовтні 2017р. підприємством отримано квитанцію, у відповідності до якої вказану податкову накладну прийнято, але її реєстрацію зупинено. Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної стало те, що вона відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ за №567 від 13.06.2017р.. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:41.00. При цьому, було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до п."в" п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ за №567 від 13.06.2017р. та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4 цього наказу (т.1 а.с.172).
В подальшому, 3.05.2018р. підприємством в електронному вигляді через засоби електронного зв`язку направлено повідомлення до Ізмаїльської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області за №8 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК реєстрація якої зупинено (т.1 а.с.173-174) разом з додатками на 12 аркушах (документи довільного формату) (т.1 а.с.175-186).
Проте, у травні 2018р. комісією ГУ ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення за №687707/20970338, яким підприємству відмовлено у реєстрації податкової накладної за №2 від 14.09.2017р. (т.1 а.с.189-190).
Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної за №2 від 14.09.2017р. стало ненадання платником податку розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Перевіряючи правомірність дій та рішень податкового органу, з урахування підстав, за якими позивач пов`язує їх протиправність та скасування, судова колегія виходить з наступного.
Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ за №1246 від 29.12.2010р. (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки з питань відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту) та з інших питань.
Приписами п.13 Порядку №1246 визначено, що за результатами зазначених перевірок, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Згідно п.74.2. ст.74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За правилами п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у пп. в пп.201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до пп.201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (пп.201.16.3 п.201.16 ст.201 ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про:
- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів.
Постановою КМУ за №190 від 29.03.2017р. Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлено вичерпний перелік підстав для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, а саме:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;
- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Як вбачається із матеріалів справи, що рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації за №610511/20970338 від 7.03.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної за №5 від 23.11.2017р. та рішення комісії ГУ ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації за №687707/20970338 від 8.05.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної за №2 від 14.09.2017р., не містять жодної конкретної інформації, щодо причин, підстав та обґрунтувань прийняття таких рішень.
Апеляційний суд звертає увагу на те, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень. Вмотивоване рішення дає можливість його оскаржити та отримати перегляд в судовому порядку.
Рішення комісії ДФС України за №610511/20970338 від 7.03.2018р. та рішення комісії ГУ ДФС в Одеській області за №687707/20970338 від 8.05.2018р. є актами індивідуальної дії.
Загальною рисою, яка відрізняє індивідуальні акти управління, є їх виражений правозастосовчий характер.
Головною рисою таких актів є їхня конкретність, а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата - конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами.
Вказана позиція висловлена в правовому висновку Верховного суду України (постанова від 1.12.2009р. №09/236).
З урахуванням викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про задоволення адміністративного позову ПБП КИНГС та зобов`язання ДФС зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні підприємства за №5 від 23.11.2017р. та за №2 від 14.09.2017р., оскільки позивачем надано усі необхідні документи, які підтверджують факт здійснення господарських операцій за поданими податковими накладними, а податковим органом не доведено протилежне.
В доводах апеляційної скарги апелянт посилався на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права. На думку судової колегії, викладені у скарзі доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи порушення норм процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи по суті.
За таких обставин, судова колегія вважає, що рішення суду ухвалена з додержанням норм процесуального та матеріального права, а тому не вбачає підстав для її скасування.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.246,315,316 КАС України, колегія суддів,-
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України - залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 січня 2019р. - залишити без змін.
Стягнути із Головного управління ДФС в Одеській області (65044, м.Одеса, вул..Семінарська, 5, код ЄДРПОУ 39398646) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106; код отримувача (ЄДРПОУ) 37993783; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача 31211256026001; код класифікації доходів бюджету 22030106.) судовий збір у розмірі 2643грн..
Стягнути із ДФС України (04053, м.Київ, Львівська площа, 8 код ЄДРПОУ 39292197) на користь Державної судової адміністрації України (отримувач коштів ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106; код отримувача (ЄДРПОУ) 37993783; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача 31211256026001; код класифікації доходів бюджету 22030106.) судовий збір у розмірі 2643грн..
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення
Повний текст судового рішення виготовлений 31 травня 2019р.
Головуючий: Ю.М. Градовський
Судді: А.В. Крусян
О.В. Яковлєв
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2019 |
Оприлюднено | 02.06.2019 |
Номер документу | 82111870 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Градовський Ю.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні