Рішення
від 31.05.2019 по справі 810/5107/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 травня 2019 року № 810/5107/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., розглянувши в місті Києві у письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області про визнання протиправним та скасування рішення Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області від 30 серпня 2018 року за № 233-26-УІІ,

ВСТАНОВИВ:

До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ІПН - НОМЕР_1 ) (далі - позивач) з позовом до Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області (07643, Київська область, Згурівський район, с. Жуківка, вул. Каштанова,72, код ЄДРПОУ - 04362800) (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області Про надання згоди на приєднання до Березанської об`єднаної територіальної громади від 30 серпня 2018 року № 233-26-УІІ в повному обсязі, як таке, що не відповідає вимогам діючого законодавства України та порушує охоронювані законом права, свободи та законні інтереси позивача.

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідач, порушуючи вимоги Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад , прийняв рішення про надання згоди на добровільне приєднання села Жуківка Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області до Березанської об`єднаної територіальної громади міста Березань Київської області.

Так, на переконання позивача, під час проведення відповідачем заходів щодо добровільного приєднання територіальної громади села Жуківка до міста Березань відповідач:

1) не вніс до Порядку проведення громадських обговорень з питань добровільного об`єднання територіальних громад, затвердженого рішенням Жуківської сільської ради №263-39-УІ від 30.04.2015 (далі - Порядок проведення громадських обговорень) зміни у зв`язку із прийняттям Закону України від 19.02.2017 №1851-УІІІ Про внесення змін до деяких Законів України щодо добровільного приєднання територіальних громад ;

2) не оприлюднив у пресі та на офіційному веб-сайті сільської ради розпорядження від 02.08.2018 Про пропозицію щодо ініціювання добровільного приєднання до територіальної громади міста обласного значення Березань та її громадське обговорення ;

3) в протоколі громадського обговорення від 09.08.2018, проведеного у формі громадських слухань, не зазначив конкретних результатів: зауважень, пропозицій, узагальнюючого аналізу;

4) не розглянув питання про надання згоди на добровільне приєднання територіальної громади села Жуківка до міста Березань на засіданні постійної комісії з питань депутатської діяльності та етики, яка уповноважена розглядати дане питання та надавати свої висновки і рекомендації та розгляд сільської ради;

5) не направив проект порядку денного та проект рішення депутатам сільської ради не пізніше, ніж за день, у разі проведення позачергової сесії;

6) не виносився на голосування та не був затверджений порядок денний роботи 26 (позачергової) сесії;

7) зупинив дію рішення від 17.08.2018 у зв`язку із порушенням Регламенту роботи сільської ради, а саме голосуванням. У подальшому, 30.08.2018, повторно, за відсутності результатів громадських обговорень, а також висновків та рекомендацій постійної комісії сільської ради, виніс на голосування та прийняв оскаржуване позивачем рішення.

Крім того позивач зазначив, що відповідно до Перспективного плану формування територій громад Київської області, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №1206 (в редакції розпорядження від 19.04.2017 № 266-р) Жуківська територіальна громада належить до спроможної Згурівської територіальної громади Київської області.

Правовою підставою для звернення суду, крім відповідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), стали вимоги статей 3,15,16,21 Цивільного кодексу України, статей 16, 59,77 Закону України Про місцеве самоврядування в України.

Відповідач у поданому 17.01.2019 до суду поясненні заперечив проти позову та зазначив, що ним не було порушено порядку ініціювання добровільного приєднання Жуківської сільської територіальної громади Згурівського району Київської області (села Жуківка) до Березанської міської територіальної громади Київської області.

Так, на переконання відповідача, його дії щодо оприлюднення ініціативи, оформлення результатів громадських слухань вчинялися відповідно до Порядку проведення громадських обговорень.

Крім того, під час підготовки до розгляду та розгляду на позачергових сесіях сільської ради питання про добровільне приєднання Жуківської сільської територіальної громади Згурівського району Київської області (села Жуківка) до Березанської міської територіальної громади Київської області було дотримано вимоги Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , зокрема, статті 47 (в частині порядку розгляду проекту постійною комісією ради), статті 46 та статті 59 (в частині доведення до відома депутатів проектів порядку денного, зупинення рішення сесії).

17 січня 2019 року до суду найшли пояснення позивача на адміністративний позов.

Ухвалою від 08.10.2018 у даній справі суд залишив позовну заяву без руху.

У зв`язку із усуненням позивачем недоліків адміністративного позову, ухвалою від 19.11.2018 суд відкрив провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначив підготовче засідання на 17.12.2018.

Ухвалою від 17.12.2018 суд продовжив підготовче провадження та призначив підготовче засідання на 28.01.2019.

Ухвалою від 18.02.2019 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 18.03.2019.

Під час судового розгляду позивач підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити з підстав, зазначених в позові та в поясненні до нього.

Відповідач заперечив проти позовних вимог з підстав, зазначених у поясненні.

Після оголошеної у судовому засіданні 18.03.2019 перерви, суд здійснив подальший розгляд справи у письмовому провадженні.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

Розпорядженням Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області від 02.08.2018 №5 Про пропозицію щодо ініціювання добровільного приєднання до територіальної громади міста обласного значення Березань та її громадське обговорення (розпорядження відповідача №5) ініційовано добровільне приєднання Жуківської сільської територіальної громади Згурівського району Київської області (села Жуківка) до Березанської міської територіальної громади Київської області (далі - добровільне приєднання) (п.1 розпорядження) (а.с.14).

Згідно з пунктом 2 розпорядження відповідача від 02.08.2018 №5, на громадське обговорення винесено питання добровільного приєднання.

Відповідно до частини першої статті 24 Закону України Про місцеве самоврядування у Україні , правовий статус місцевого самоврядування в Україні визначається Конституцією України, цим та іншими законами, які не повинні суперечити положенням цього Закону.

Органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції (частина третя статті 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад ) (далі - Закон про об`єднання громад), суб`єктами добровільного об`єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.

Пунктом 2 частини 1 статті 4 Закону про об`єднання громад визначено, що добровільне об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюється з дотриманням, зокрема, такої умови: територія об`єднаної територіальної громади має бути нерозривною, межі об`єднаної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об`єдналися.

Згідно з частиною першою статті 8-1 Закону про об`єднання громад, добровільно приєднатися до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 цього Закону, має право суміжна сільська, селищна територіальна громада, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади.

Ініціаторами добровільного об`єднання територіальних громад сіл, селищ, міст можуть бути, зокрема: сільський, селищний, міський голова (п.1 ч.1 ст.5, ч.2 ст.8-1 Закону про об`єднання громад).

Таким чином суд дійшов висновку, що Журківська сільська рада Згурівського району Київської області, прийнявши розпорядженням від 02.08.2018 № 5 Про пропозицію щодо ініціювання добровільного приєднання до територіальної громади міста обласного значення Березань та її громадське обговорення , діяла в межах наданих їй повноважень та відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України Про місцеве самоврядування в Україні та Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад .

Пунктом 4 розпорядження відповідача від 02.08.2018 №5 визначено, що воно підлягає оприлюдненню у строк не пізніше як за три дні до громадського слухання шляхом розміщення на інформаційних стендах Жуківської сільської ради.

Територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування (ч.1 ст.13 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Порядок проведення громадського обговорення з питань, передбачених цим Законом, визначається сільською, селищною, міською радою (ч.4 ст. 5 Закону про об`єднання громад).

Рішенням Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області від 30 квітня 2015 року № 263-39-УІ затверджений Порядок проведення громадських обговорень з питань добровільного об`єднання територіальних громад (далі - Порядок проведення громадських обговорень) ( а.с.11-13).

Згідно з пунктом 4 Порядку проведення громадських обговорень, серед можливих способів інформування цільових груп та зацікавлених сторін про проведення громадських обговорень найбільш поширеними є оголошення у засобах масової інформації (у пресі, Інтернеті).

Матеріали справи містять довідку відповідача від 14.12.2018, відповідно до якої Жуківською сільською радою Згурівського району Київської області 10.12.2018 поновлено функціонування веб-сайту сільської ради, попередня версія якого була пошкодження та припинила своє функціонування (а.с.79).

Суд не бере до уваги твердження позивача про порушення відповідачем пункту 4 Порядку проведення громадських обговорень через неповідомлення населення територіальної громади села Жуківка Згурівського району Київської області про громадське обговорення питання добровільного приєднання на офіційній сторінці в мережі Інтернет вказаного органу місцевого самоврядування, оскільки: по перше, вказане питання передбачає альтернативні способи оголошення; по-друге, на момент розгляду питання про добровільне приєднання офіційний сайт сільської ради в мережі Інтернет не працював та відновив свою роботу лише 10.12.2018.

Зі змісту протоколу громадських обговорень щодо добровільного об`єднання громад від 09 серпня 2018 року, який міститься в матеріалах справи (а.с.15-20) вбачається, що на обговоренні було наявне повне недотримання етики і сільський голова припинив слухання. До протоколу громадського обговорення, яке відбулося 23.08.2018, приєднаний список жителів територіальної громади, які взяли участь в обговоренні питання про добровільне приєднання.

Згідно з пунктом 8 Порядку проведення громадських обговорень, в ході громадських обговорень ведеться протокол, в якому фіксуються всі пропозиції (зауваження).

Судом встановлено, що за результатами громадського обговорення 23.08.2018 питання добровільного приєднання був складений протокол. Звіт, передбачений пунктом 9 Порядку проведення громадських обговорень, не складався у зв`язку із відсутністю конкретних пропозиції (зауважень) - громадське обговорення було припинено через недотримання етики та порядку.

Відповідно до частини третьої статті 8-1 Закону про добровільне приєднання, після завершення громадського обговорення пропозиція подається до відповідної ради на наступну сесію для прийняття рішення про надання згоди на добровільне приєднання до об`єднаної територіальної громади.

Зі змісту протоколу двадцять п`ятої позачергової сесії Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області сьомого скликання від 17.08.2018 (92-99) вбачається, що пунктом 15 розглядалося питання про добровільне приєднання, за результатами розгляду якого було прийнято рішення №232-25-УІ Про надання згоди на приєднання до Березанської об`єднаної територіальної громади (а.с.100).

Рішення відповідача від 17.08.2018 №232-25-УІ Про надання згоди на приєднання до Березанської об`єднаної територіальної громади було зупинено розпорядженням відповідача від 23.08.2018 № 7 Про зупинення рішення сільської ради (а.с.30). Крім того, вказаним розпорядженням скликано двадцять шосту позачергову сесію Жуківської сільської ради сьомого скликання на 30.08.2018.

Як підтверджується матеріалами справи, на двадцять п`ятій позачерговій сесії Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області сьомого скликання, яка відбулася 30.08.2018 (а.с.107-109), розглядалося питання про добровільне приєднання, за результатами розгляду якого було прийнято рішення №233-26-УІ Про надання згоди на приєднання до Березанської об`єднаної територіальної громади (а.с.110).

Відповідно до частини першої статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території (стаття 73 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

В той же час, частиною четвертою статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що рішення сільської, селищної, міської ради у п`ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено сільським, селищним, міським головою і внесено на повторний розгляд відповідної ради із обґрунтуванням зауважень. Рада зобов`язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо рада відхилила зауваження сільського, селищного, міського голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу ради, воно набирає чинності.

Зі змісту вказаного вище протоколу засідання сільської ради від 30.08.2018 вбачається, що за добровільне приєднання проголосувало 7 депутатів, 5 депутатів - проти, та 0 - утрималися (а.с.109).

Відповідно до частини другої статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Отже суд дійшов висновку, що відповідач дотримався порядку винесення питання про приєднання на позачергову сесію сільської ради, його розгляду, включаючи процедуру зупинення прийнятого рішення та кворум під час голосування за вказані питання.

Що стосується твердження позивача про неправомірні дії відповідача щодо розгляду питання про добровільне приєднання за відсутності звіту про результати громадського обговорення, передбаченого Порядком проведення громадських обговорень, суд звертає увагу на таке.

Як було зазначено, громадське обговорення питання про добровільне приєднання було припинено у зв`язку із неетичною поведінкою його учасників. Згідно з інформацією, що міститься у даному протоколі, власну думку щодо добровільного приєднання встигли висловити деякі жителі села Жуківка Згурівського району Київської області.

В той же час, Закон України Про місцеве самоврядування в Україні , зокрема частина перша статті 10 визначає, що органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами, сільські, селищні, міські ради.

Матеріали справи містять докази того, що депутати Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області шляхом голосування на позачергових сесіях 25 та 26 скликання висловили позицію жителів села, інтереси яких вони представляють у вказаному органі місцевого самоврядування.

Таким чином суд дійшов висновку, що думку жителів села Жуківка Згурівського району Київської області, крім результатів громадського обговорення, викладених у протоколі від 23.08.2018, висловили депутати цієї ж ради шляхом голосування по питанню добровільного приєднання.

Відповідно до статті 49 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Депутат зобов`язаний брати участь у роботі сесій ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

Як вбачається із матеріалів справи, зокрема результатів голосування по порядках денних позачергових сесії 25 та 26 скликання від 17.08.2018 та 30.08.2018, відповідно, позивач як депутат Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області реалізував свій обов`язок щодо участі у роботі сесій, а також своє право щодо ухвального голосу, оскільки за питання добровільного приєднання позивач проголосував проти . У зв`язку з цим його права не порушені.

Суд не бере до уваги доводи позивача про те, що відповідачем порушено порядок проведення сесій 25 та 26 скликань на яких розглядалося питання про добровільне приєднання громад (не направлення депутатам проекту порядку денного засідань, недостатністю голосів депутатів для прийняття рішення тощо), оскільки ним не зазначено конкретних порушень із наданням відповідних доказів цих порушень, а приєднані до матеріалів справи документи свідчать про відсутність порушень у діях відповідача та про те, що позивач реалізував своє право та обов`язок шляхом голосування на даній сесії з усіх питань.

Що стосується твердження позивача про ненадання постійною комісією сільської ради висновків з питання добровільного приєднання суд зазначає таке.

Як вбачається із пояснень відповідача, постійна комісія з питань депутатської діяльності та етики не виявила власної ініціативи попередньо розглянути питання про приєднання, а рада не вбачала доцільності надавати на розгляд вказане питання.

Відповідно до частини першої статті 47 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , постійні комісії ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.

Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями (ч.4 ст.47 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Перелік, функціональна спрямованість і порядок організації роботи постійних комісій визначаються регламентом відповідної ради та Положенням про постійні комісії (ч.15 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Враховуючи, що постійна комісія сільської ради не ініціювала попередній розгляд питання про приєднання, сільська рада не вважала за доцільне отримувати від постійної комісії висновки, а документів, які б спростовували дане твердження до матеріалів справи не надано, суд дійшов висновку, що такі дії вказаного органу місцевого самоврядування не суперечили вимогам чинного законодавства України.

Що стосується посилання позивача на Перспективний план формування територій громад Київської області, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №1206-р (далі - Перспективний план), суд звертає увагу на таке.

Відповідно до п.3-1 розділу ІУ Прикінцевих положень Закону про об`єднання приєднання територіальних громад сіл, селищ до територіальних громад міст республіканського Автономної Республіки Крим, обласного значення є виключно добровільним та відбувається за рішенням усіх відповідних місцевих рад.

Як було зазначено вище, згідно з частиною першою ст.8-1 Закону про об`єднання громад, добровільно приєднатися до об`єднаної територіальної громади, визнаної спроможною відповідно до частини четвертої статті 9 цього Закону, має право суміжна сільська, селищна територіальна громада, яка відповідно до перспективного плану формування територій громад Автономної Республіки Крим, області належить до цієї об`єднаної територіальної громади.

Об`єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об`єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об`єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону (частина перша статті 8 Закону про об`єднання громад).

Частиною 4 статті 7 Закону про об`єднання передбачено, що Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна державна адміністрація протягом 10 робочих днів з дня отримання проекту рішення щодо добровільного об`єднання територіальних громад готує відповідний висновок, що затверджується постановою Ради міністрів Автономної Республіки Крим, розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

Таким чином, з норм Закону про об`єднання вбачається, що об`єднана територіальна громада вважається утвореною з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об`єднання територіальних громад та за наявності висновку, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

Відповідач надав до матеріалів справи копії рішень прилеглих до Жуківської сільської ради Згурівського району Київської області сільських рад, які надали згоду на добровільне приєднання до Березанської міської ради Київської області, а також копії рішень Березанської міської ради Київської області про добровільне їх приєднання.

Так, Недрянська сільська рада Баришівського району Київської області рішенням від 15.06.2018 № 168-21-07, Садівська сільська рада Баришівського району Київської області рішенням від 21.06.2018 № 245-41-07, Лехнівська сільська рада Баришівського району Київської області рішенням від 05.07.2-18 № 165-27-07, Ярешківська сільська рада Київської області рішенням від 27.07.2018 № 206-24-07, Пилипчанська сільська рада Баришівського району Київської області рішенням від 10.08.2018 № 168-20-07 надали згоду на добровільне приєднання до територіальної громади міста обласного значення Березань.

В свою чергу, Березанська міська рада Київської області (сьомого скликання) рішеннями від 09.10.2018 №№ 578-56-УІІ, 579-56-УІІ, 580-56-УІІ, 581-56-УІІ, 582-56-УІІ вирішила добровільно приєднати вказані вище сільські ради.

Отже суд дійшов висновку, що відповідачем було дотримано порядок приєднання до об`єднаної територіальної громади міста Березань Київської області.

Що стосується посилання позивача на те, що відповідачем не приведено у відповідність до Закону України від 19.02.2017 № 1851-УІІІ порядок проведення громадських обговорень суд зазначає таке.

Законом України від 19.02.2017 № 1851-УІІІ Про внесення змін до деяких законів України щодо добровільного приєднання територіальних громад (далі - Закон), серед іншого, доповнено Закон про добровільне приєднання розділом ІІ-1 Порядок добровільного приєднання до об`єднаних територіальних громад . Як вбачається зі змісту Закону, він конкретизує механізм ініціювання та подальших дій у разі розгляду територіальною громадою питання про добровільне приєднання до об`єднаних територіальних громад.

Пунктом 2 Прикінцевих положень Закону доручено Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

Як вбачається зі змісту Порядку проведення громадських обговорень, він не суперечить нормам Закону, а тому наявність/відсутність змін до нього у зв`язку із прийняттям Закону не є визначальними для встановлення факту правомірності/неправомірності дій відповідача.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Що стосується судових витрат, то їх розподіл не здійснюється, оскільки позивач сплатив лише судовий збір за подання адміністративного позову, а доказів понесення витрат, пов`язаних із розглядом цієї справи, суду не надано.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

дата складення повного рішення суду 31.05.2019

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.05.2019
Оприлюднено04.06.2019
Номер документу82137531
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/5107/18

Постанова від 24.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бужак Наталія Петрівна

Рішення від 31.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 08.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні