Рішення
від 29.05.2019 по справі 540/459/19
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 травня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/459/19

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Василяки Д.К.,

при секретарі: Кукульник Я.В., за участю представника позивача Москаленка О.Ф., представників відповідача Козлової Н.О., Ковальчука В.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Мост-Транс Плюс" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про скасування податкового повідомлення-рішення від 19.02.2019 р. №0000541422,

встановив:

Позивач звернувся до суду з вказаним позовом, у якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 19.02.2018 року №0000541422.

Ухвалою суду від 29.03.2019 року відкрито спрощене провадження в справі та призначено судове засідання.

Обґрунтовуючи позовну заяву, позивач вказав, що податковим органом порушено норми чинного законодавства при встановлені підстав для проведення перевірки, порушено норми чинного законодавства при прийняті рішення про проведення перевірки, яке оформлене наказом керівника ДФС, податковим органом порушено встановлену законом процедуру повідомлення платника податків про проведення податкової перевірки та під час проведення перевірки, також порушено норми чинного законодавства при складані акту перевірки, викладені у його змісті висновків такої перевірки та складанні податкового повідомлення-рішення та рішення, надіслані платнику податків.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, посилаючись на обставини викладені в адміністративному позові.

Відповідачем 26.04.2019 року надано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що при проведенні позапланової виїзної перевірки ПП Мост-транс-плюс були виявлені порушення, а саме заниження доходу від надання послуг з пасажироперевезень на загальну суму 214085,81 грн. та неоприбутковання готівкових коштів у сумі 220631,35 грн. за період з 13.10.2015 р. по 09.01.2019 року. За виявлені порушення до позивача застосовано санкції спірним податковим повідомленням-рішенням.

Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечували, посилаючись на обставини викладені в запереченнях на адміністративний позов.

Заслухавши вступне слово представника сторін, дослідивши подані до суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступне: Рішенням 3/2018 від 07.11.2018 р. припинено діяльність Приватного підприємства МОСТ - ТРАНС ПЛЮС (ЄДРПОУ 40064630) шляхом його ліквідації. Ліквідатором призначено директора ПП МОСТ - ТРАНС ПЛЮС ОСОБА_1 , паспорт серії НОМЕР_1 , виданий Великоолександрівським РВ У МВС України в Херсонській області. 31.08.1998 року, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 .

На підставі направлень від 08.01.2019 №№ 8, 9 виданих Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок з окремих питань управління аудиту Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Ковальчуком Валерієм Григоровичем та старшим державним ревізором-інспектором відділу контрольно-перевірочної роботи фізичних та самозайнятих осіб управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Бондаренко Вікторією Анатоліївною, відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), пп. 2 ч. 1 ст. 13 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (зі змінами та доповненнями) у зв`язку з розпочатою процедурою припинення підприємства, згідно з отриманими відомостями з ЄДР 09.01.2019 за № 14841020000000621 та згідно з наказом ГУ ДФС у Херсонській області "Про проведення позапланової виїзної перевірки" №18 від 08.01.2019 року, на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп.78.1.7, п. 78.1.7, п. 78.1 ст. 78 ПК України проведена документальна позапланова виїзна перевірка ПП Мост-транс-плюс (код 40064630) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 13.10.2015 року по 09.01.2019 р. та правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період діяльності з 13.10.2015 р. по 09.01.2019 р.

Копія наказу контролюючого органу вручено 09.01.2019 ліквідатору ПП Мост-транс плюс (код 40064630) - ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_2 ), що підтверджується матеріалами справи.

З направленнями на право проведення перевірки ознайомлено під підпис 09.01.2019 р. ліквідатора ПП Мост-транс плюс - Москаленко О.Ф.

Також, матеріалами справи встановлено, що за перевіряємий період основна діяльність ПП Мост-транс плюс - пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення.

В ході перевірки встановлено порушення ПП Мост-транс-плюс п. 292.6 ст. 292 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено єдиний податок за період 13.10.2015 р. по 09.01.2019 р. на загальну суму 10704,29 грн., у т.ч. за І квартал 2017 року - 378,2 грн., за півріччя 2017 року - 799,95 грн., за ІІІ квартал 2017 року - 10474,52 грн., за 2017 рік - 1021,06 грн., за І квартал 2018 року - 1045,93 грн., за півріччя 2018 року - 1410,84 грн., за ІІІ півріччя 2018 року - 2215,85 грн., за 2018 рік - 2788,15 грн.; абз. 3 ст.1 Указу № 436, щодо неоприбуткуваня готівки в касі підприємства у сумі 220631,35 грн., у т.ч. 2017 рік - 57120,94 грн., 2018 рік - 163510,41 грн.; п.14.1.180, п.176.2 Податкового кодексу України - несвоєчасно подано Податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платника податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за 1 квартал 2017 року; п.4, ч.2 ст.6, п.7 ч.11 ст.25 Закону України від 08.07.2010 року № 2464- VI Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування зі змінами та доповненнями - платником несвоєчасно подано звітність з єдиного соціального внеску за серпень 2017 року та вересень 2018 року, про що складено акт від 24.01.2019 року № 15/21-22-14-04/40064630.

На підставі акту перевірки від 24.01.2019 року № 15/21-22-14-04/40064630 ГУ ДФС у Херсонської області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі прийнято податкове повідомлення рішення від 19.02.2019 року № 0000541422 за порушення п. 292.6 ст. 292 ПК України та застосовано до ПП Мост-транс-плюс штрафні санкції у розмірі 13380,37 грн.

Не погодившись із даним податковим повідомленням - рішенням від 19.02.2019 року № 0000541422 про накладення штрафних санкцій позивач звернувся до суду з даним позовом.

З огляду на вищевикладене, суд зазначає наступне, що в частині 2 статті 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України), який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи від 04 липня 2013 року № 406-VІІ до Закону № 2464-VI та ПК України внесено зміни, відповідно до яких право на адміністрування єдиного внеску, яке раніше було у органів Пенсійного фонду України, передано ораганам доходів і зборів.

Пунктом 75.1 статті 75 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Ст. 78 ПК України від 02.12.2010 р. № 2755-VI регламентовано порядок проведення документальних позапланових перевірок.

Відповідально до пп.78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка проводиться у разі, якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення) , припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі, іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Листом ГУ ДФС у Херсонській області, автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 14.11.2018 року № 11996/10/21-22-14-04-13 Голові ліквідаційної комісії ПП Мост-транс плюс ОСОБА_1 рекомендовано надати до ГУ ДФС у Херсонській області, автономній Республіці Крим та м.Севастополі первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність та документи, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

З акту ГУ ДФС у Херсонській області , Автономній Республіці Крим та м.Севастополі від 09.01.2019 року № 8/21-22-14-04-15 вбачається, що ліквідатор підприємства ПП Мост-транс плюс ОСОБА_1 бухгалтерські та фінансові документи не для проведення документальної позапланової виїзної перевірки не надав, але надав листа з проханням продовжити термін проведення перевірки на три дні, для упорядкування та надання у повному обсязі бухгалтерські документи по підприємству за період з 13.10.23015 року по 07.11.2018 року.

Також відповідачем складено акти від 10.01.2019 року № 9/21-22-14-04-15 та від 11.01.2019 року № 15/21-22-14-04-15 із змісту яких вбачається, що ліквідатор підприємства ПП Мост-транс плюс ОСОБА_1 бухгалтерські та фінансові документи не для проведення документальної позапланової виїзної перевірки так і не надав.

Підприємством ПП Мост - транс плюс 15.01.2019 р. вх. № 874/10 надано листа відповідачу з переліком наданих для проведення перевірки документів: статистична звітність, установчі документи, накази, накази про облікову політику, головна книга, регістри бухгалтерського обліку, касові книги , прибуткові та видаткові касові ордери, банківські виписки, фінансово-господарські договори, договори оренди об`єктів нерухомості , документи на орендовані транспортні засоби, штатні розклади за перевіряємий період , табеля обліку використаного робочого часу, відомості нарахування заробітної плати за період з 13.10.2015 року по 09.01.2019 року, договір страхування, позики та інвентаризаційні відомості.

Так, відповідно до п.291.4. ст.291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) у перевіряємому періоді ПП Мост - транс плюс був зареєстрований платником єдиного податку третьої групи, як юридична особа - суб`єкт господарювання будь-якої організаційно-правової форми, яка протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

-середньо облікова кількість працівників не перевищує 20 осіб;

-обсяг доходу не перевищує 20 000 000,00 гривень.

Доходом платника єдиного податку третьої групи для юридичної особи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.

Відповідно до пп.292.1.2 п.292.1 ст.292 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ (із змінами та доповненнями), доходом платника єдиного податку для юридичної особи є будь-який дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій) формі.

Пунктом 292.6 ст.292 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 №2755-VІ (із змінами та доповненнями) обумовлено, що датою отримання доходу платника єдиного податку є надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій формі (готівковій або безготівковій) формі.

Згідно наданих до перевірки документів, як додаток до листа підприємства ПП Мост - транс плюс (вх. від 15.01.2019 № 874/10), а саме дохід відповідно до квитково-облікових листів водіїв за кожний день, перевіркою встановлено, що дохід за перевіряємий період складає суму 712910,9 грн., у т.ч. за 2016 рік - 0 грн., 2017 рік - 363319,6 грн., 2018 рік - 349591,3 грн.

Рух по розрахунковому рахунку підприємства № 26002052208709 у ПАТ Приватбанк , виписки по якому надано підприємством ПП Мост - транс плюс , як додаток до листа (вх. Від 15.01.2019 р. № 874/10, а саме лише надходження від Великоолександрівського центру зайнятості за нерегулярні пасажирські перевезення автомобільним транспортом згідно договору №18 від 10.04.2017р. становить загальну суму 13260 грн., у т.ч. 2016 рік - 0 грн., 2017 рік - 10260 грн, 2018 рік - 3 000 грн.

По бухгалтерському обліку підприємства обліковується як отримання доходу від господарської діяльності на рахунку 713 Інший операційний дохід , а саме надання послуг із пасажироперевезення та становлять загальну суму 745032,37 грн., у т.ч. 2016 рік - відсутня головна книга, 2017 рік-422425,43 грн., 2018 - 397770,39 грн.

Відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов`язань і господарських операцій підприємств та організацій, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999 р. №291, на рахунку 71 "Інший операційний дохід" ведеться узагальнення інформації про інші доходи від операційної діяльності підприємства у звітному періоді, крім доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).

До інших операційних доходів відносяться: доходи від реалізації іноземної валюти; доходи від реалізації інших оборотних активів (крім фінансових інвестицій); доходи від операційної оренди активів; доходи від операційної курсової різниці за операціями в іноземній валюті; суми штрафів, пені, неустойок та інших санкцій за порушення господарських договорів, які визнані боржником або щодо яких одержані рішення суду, господарського суду про їх стягнення; доходи від списання кредиторської заборгованості, щодо якої минув строк позовної давності; відшкодування раніше списаних активів (надходження боргів, списаних як безнадійні); суми одержаних безоплатно оборотних активів та субсидій; інші доходи від операційної діяльності.

За кредитом рахунку 71 Інший операційний дохід відображається збільшення (одержання) доходу, за дебетом - суми непрямих податків (податку на додану вартість, акцизного податку та інших зборів (обов`язкових платежів) та списання в порядку закриття на рахунок 79 Фінансові результати .

У відповідь на направлений відповідачем запит, ТОВ Херсонавтотранс надало інформацію та документальне підтвердження отриманого доходу ПП Мост - транс плюс з каси підприємства (за довіреностями) грошових коштів за перевіряємий період на загальну суму 1021021,63 грн., у т.ч. 2017 рік - 477035,94 грн., 2018 рік - 543985,69 грн.

З врахуванням надходжень на розрахунковий рахунок підприємства у сумі 13260 грн. (Великоолександрівський центр зайнятості), загальний дохід за даними перевірки становить загальну суму 1034281,63 грн., у т.ч. 2016 рік - 0 грн., 2017 рік - 487295,94 грн., 2018 рік - 546985,69 грн., на підставі вищевикладеного, підприємством занижено дохід на загальну суму 214085,81 грн, у т.ч. 2017 рік на суму 64870,51 грн, 2018 рік - 149215,3 грн.

В порушення пп.292.1.2 п.292.1 ст.292 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-УІ (із змінами та доповненнями), ПП Мост - транс плюс занижено показник у рядку 1 декларацій „Сума доходу за податковий (звітний) період за період з 13.10.2015 до 09.01.2019 р. на загальну суму 214085,81 грн., у тому числі: за І квартал 2017 року в сумі 7563,9 грн., за півріччя 2017 року в сумі 23558,82 грн., за три квартали 2017 року в сумі 44449,29 грн., за 2017 рік в сумі 64870,51 грн., за І квартал 2018 року в сумі 20918,55грн., за півріччя 2018 року в сумі 158049,88 грн., за три квартали 2018 року в сумі 93452,23 грн., за 2018 рік в сумі 149215,3 грн.

За період з 13.10.2015 по 09.01.2019, відповідно пп.293.3.1 пп.293.3 ст.293 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VІ (із змінами та доповненнями) відсоткова ставка єдиного податку для третьої групи платників єдиного податку встановлюється у розмірі 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

За період з 13.10.2015 по 09.01.2019 ПП Мост - транс плюс задекларовано єдиний податок у загальній сумі 41009,79 грн. Перевіркою повноти визначення податкових зобов`язань з єдиного податку за період з 13.10.2015 р. по 09.01.2019 р. встановлено його заниження на загальну суму 10704,29 грн. в порушення п. 292.6 ст. 292 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року.

Також перевіркою встановлено, що первинними документами, відповідно до яких обліковуються суми, на які нараховується єдиний внесок, є: регістри бухгалтерського обліку, фінансова звітність, інші документи, пов`язані з обчисленням та сплатою єдиного внеску, інших податків, зборів (обов`язкових платежів), а саме: відомості з нарахування заробітної плати, платіжні відомості, виписки банку, щомісячна звітність ф.№ Д4, бухгалтерські рахунки №651 „Розрахунки за страхуванням", №661 „Розрахунки за заробітною платою".

Перевіркою встановлено факт несвоєчасної подачі звітності за серпень 2017 року - звіт подано 21.12.2017 №202450817, термін подання 20.09.2017, за вересень 2018 року - звіт подано 26.10.2018 №6651, термін подання 22.10.2018.

Відповідно до п.4 ч.2 ст. 6 Закону України № 2464 платники єдиного внеску зобов`язані подавати звітність з єдиного внеску за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, визначеними законодавством.

Відповідно до п.7 частини одинадцятої ст.25 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування зі змінами та доповненнями (далі - Закон №2464) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої Законом №2464, органом Державної фіскальної служби здійснюється накладення штрафу в розмірі 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання, несвоєчасне подання або подання не за встановленою формою.

Так, з урахуванням вищевикладеного, наданих пояснень сторонами у судовому засіданні та наявними матеріалами, спростовано посилання позивача щодо порушення податковим органом норм чинного законодавства при прийняті рішення про проведення перевірки, порушення процедури повідомлення платника податків про проведення податкової перевірки, а також при складанні акту перевірки, викладенні у його змісті висновків такої перевірки та складанні податкового повідомлення-рішення, так як про проведення перевірки позивач був повідомлений, копії наказів про проведення перевірки та продовження її строку позивач отримав, що підтверджується його власним підписом, позивач приймав участь у проведеній перевірці, крім того просив продовжити строк перевірки та надав документи для перевірки, про що свідчать акти та листи наявні в матеріалах справи.

За наведеного та зважаючи, що позивачем порушено п.292.6 ст. 292 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року, за яке встановлена відповідальність, суд приходить до висновку про правомірність нарахування Головним управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономної Республіки Крим та м.Севастополя позивачеві штрафних санкцій в сумі 13380,37 грн., а відтак і про відсутність правових підстав для скасування податкового повідомлення-рішення № 0000541422 від 19.02.2019 року.

Відповідно до ч.1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ч.2 ст. 74 КАС України).

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (ч.2 ст. 77 КАС України).

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч.1 ст. 90 КАС України).

Суд вважає, що в даному випадку відповідачем надано достатньо належних та допустимих доказів щодо правомірності своїх дій.

В судовому засіданні 29.05.2019 року проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Судові витрати розподілити відповідно до приписів ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 2, 6-9, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

вирішив:

В задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства "Мост-Транс Плюс" (код ЄДРПОУ 40064630, 74100, Херсонська область смт. Велика Олександрівка, вул. Чкалова, 11а) до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (код ЄДРПОУ 39394259, 73026, м.Херсон, пр. Ушакова, 75) - відмовити в повному обсязі

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції,який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 03 червня 2019 р.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 111030100

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2019
Оприлюднено04.06.2019
Номер документу82139452
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/459/19

Ухвала від 04.12.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 02.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 06.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 27.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 05.08.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні