Рішення
від 21.02.2019 по справі 160/8993/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 лютого 2019 року Справа № 160/8993/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОлійника В. М. за участі секретаря судового засіданняМаксімова А.С. за участі: представника позивача Січкарука О.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до Тернівського професійного гірничого ліцею про зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

28 листопада 2018 року Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Тернівського професійного гірничого ліцею (ТПГЛ), в якій просить:

- застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта, а саме:будівлі за адресою: вул. Маяковського,24, м. Тернівка, Дніпропетровська область, Тернівського професійного гірничого ліцею (ТПГЛ) (код ЄДРПОУ 02541757) до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов`язання зупинити експлуатацію вищезазначеного об`єкта.

В обґрунтування позовної заяви позивач зазначив, що в період з 14 травня 2018 року по 25 травня 2018 проведено планову перевірку Тернівського професійного гірничого ліцею за адресою: вул.Маяковського, місто Тернівка, Дніпропетровська область та складено акт перевірки об`єкта Тернівського професійного гірничого ліцею щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 25.05.2018 р. №21.

Актом перевірки об`єкта Тернівського професійного гірничого ліцею встановлені порушення щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту - порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі - ППБУ), Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджено наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312 (далі - ДБН В .2.5-56:2014), Державних будівельних норм України Пожежна безпека об`єктів будівництва , затверджених наказом Мінрегіону України від 31.10.2016 № 287 (далі - ДБН В .1.1-7:2016), Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (далі - ПУЕ, ДНАОП 0.00-1.32-01, НПАОП 40.1-1.32-01), Правила експлуатації та типові норми належності вогнегасників, затверджених наказом МВС України від 15.01.2018 №25, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за № 225/31677 (далі - Наказ МВС №25), Національного стандарту України Улаштування блисковкозахисту будівель і споруд , затвердженого наказом Мінрегіонбуду України від 27.06.2008 № 269 (далі - ДСТУ5В.2.538:2008), Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 № 557, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за № 1006/14273 (далі - ПТБ), Наказу МНС України від 18.12.2000 №338 (у редакції наказу МНС України від 16.08.2005), зареєстрований у Мін`юсті України 01.09.2005 за № 970/11250, Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об`єктів , а саме:

будівлю не обладнано системою пожежної сигналізації; системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;

на евакуаційних шляхах допускається облицювання стін горючими матеріалами з невизначеними показниками пожежної небезпеки;

допускається застосування саморобних подовжувачів, які не відповідають вимогам ПУЕ, що пред`являються до електропроводок в приміщеннях майстерень;

допускається замикання дверей на евакуаційних виходах на замки, болтові з`єднання та інші запори, що важко відчиняються зсередини;

допускається захаращення шляхів евакуації меблями, обладнанням, різними матеріалами;

допускається улаштування на шляхах евакуації порогів, які перешкоджають вільній евакуації людей;

дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

дозволяється встановлення електророзеток, вимикачів на горючих основах;

лінії живлення до кожного побутового кондиціонера не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії, яка живить групу кондиціонерів;

пожежні кран-комплекти не пристосовані для візуального огляду їх без розкривання;

пожежні кран-комплекти не підлягають технічному обслуговуванню і перевірці на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;

пожежні кран-комплекти не укомплектовані пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів (за наявності таких насосів), а також важелем для полегшення відкривання вентиля;

технічне обслуговування вогнегасників не здійснюється відповідно до Правил експлуатації та типові норми належності , затверджених наказом МВС від 15.01.2018 №25, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 лютого 2018 р. за №225/31677;

на об`єкті відсутній журнал обліку вогнегасників;

не виконано захист будівель від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. улаштування блискавко захисту будівель і споруд ;

не відкориговані плани евакуації на поверхах;

встановлені на вікнах приміщень майстерень, де перебувають люди, ґрати не розкриваються та не знімаються;

не проведено ідентифікацію об`єкта господарської діяльності.

Позивач стверджує, що подальша експлуатація об`єкта Тернівського професійного гірничого ліцею із вищезазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 17 січня 2019 року о 13 годині 30 хвилин.

15 січня 2019 року на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву від Тернівського професійного гірничого ліцею, в якому представником відповідача зазначено, що, по-перше, зупинка експлуатації будівлі Тернівського професійного гірничого ліцею позбавить учнів ліцею конституційного права на освіту передбаченого статтею 53 Конституції України, по-друге, керівництвом Тернівського професійного гірничого ліцею були виправлені порушення зазначені в акті перевірки №21 від 25.05.2018 року та була направлена заява до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій про проведення позапланової перевірки за №01/04 від 04.01.2019, по-третє, керівництвом Тернівського професійного гірничого ліцею за рахунок власних коштів замовлена проектна документація на встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, що підтверджується Договором за № 06/08-ПС-2018 від 19.12.2018 року, факт проплати проекту в розмірі 35239,38 грн., що підтверджується актом прийому-передачі робіт №465 від 19.12.2018 року.

18 лютого 2019 року на адресу суду від представника відповідача надійшло письмове клопотання, в якому відповідач зазначає, що на підставі наказу № 2 від 21 січня 2019 року позивачем була проведена позапланова перевірка Тернівського професійного гірничого ліцею за період з 24 січня 2019 року по 30 січня 2019 року, складений Акт № 5 від 30 січня 2019 року за результатами проведення позапланової перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства в сфері цивільного захисту та пожежної безпеки. Відповідно до пунктів 1-7 Акту № 5 від 30.01.2019 року не виправленими залишись порушення пов`язані з встановленням системи протипожежного захисту, а саме, будівля не обладнана системою пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей та не виконана обробка дерев`яних конструкцій горища, пожежні крани-комплекти не підлягають технічному обслуговуванню, не виконано захист будівель від прямих попадань блискавки, на евакуаційних шляхах застосовується облицювання стін горючими матеріалами з невизначеними показниками пожежної небезпеки, дані порушення не виправлені так як їх усунення пов`язано зі значними матеріальними затратами, які не були внесені в кошторис Тернівського професійного гірничого ліцею на 2018 рік.

У судове засідання 21 лютого 2019 року прибув представник позивача.

Представник відповідача в судове засідання не прибув, звернувшись на адресу суду із клопотанням про розгляд справи без його участі, просив відмовити Головному управлінню Державної служби з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області у задоволені позову.

Представник позивача у судовому засіданні надав пояснення, не заперечував проти розгляду справи без участі представника відповідача, позовні вимоги підтримав, адміністративний позов просив задовольнити.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство, суд встановив наступні обставини.

В період з 14 травня 2018 року по 25 травня 2018 проведено планову перевірку Тернівського професійного гірничого ліцею за адресою: вул.Маяковського, місто Тернівка, Дніпропетровська область та складено акт перевірки об`єкта - Тернівського професійного гірничого ліцею щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 25.05.2018 р. №21.

Актом перевірки об`єкта Тернівського професійного гірничого ліцею встановлені порушення щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту - порушення Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI (далі - КЦЗУ), Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697 (далі - ППБУ), Державних будівельних норм України Системи протипожежного захисту , затверджено наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312 (далі - ДБН В .2.5-56:2014), Державних будівельних норм України Пожежна безпека об`єктів будівництва , затверджених наказом Мінрегіону України від 31.10.2016 № 287 (далі - ДБН В .1.1-7:2016), Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок (далі - ПУЕ, ДНАОП 0.00-1.32-01, НПАОП 40.1-1.32-01), Правила експлуатації та типові норми належності вогнегасників, затверджених наказом МВС України від 15.01.2018 №25, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23.02.2018 за № 225/31677 (далі - Наказ МВС №25), Національного стандарту України Улаштування блисковкозахисту будівель і споруд , затвердженого наказом Мінрегіонбуду України від 27.06.2008 № 269 (далі - ДСТУ 5 В.2.5 38:2008), Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 № 557, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за № 1006/14273 (далі - ПТБ), Наказу МНС України від 18.12.2000 №338 (у редакції наказу МНС України від 16.08.2005), зареєстрований у Мін`юсті України 01.09.2005 за № 970/11250, Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об`єктів , а саме:

будівлю не обладнано системою пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей;

на евакуаційних шляхах допускається облицювання стін горючими матеріалами з невизначеними показниками пожежної небезпеки;

допускається застосування саморобних подовжувачів, які не відповідають вимогам ПУЕ, що пред`являються до електропроводок в приміщеннях майстерень;

допускається замикання дверей на евакуаційних виходах на замки, болтові з`єднання та інші запори, що важко відчиняються зсередини;

допускається захаращення шляхів евакуації меблями, обладнанням, різними матеріалами;

допускається улаштування на шляхах евакуації порогів, які перешкоджають вільній евакуації людей;

дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

дозволяється встановлення електророзеток, вимикачів на горючих основах;

лінії живлення до кожного побутового кондиціонера не забезпечено автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії, яка живить групу кондиціонерів;

пожежні кран-комплекти не пристосовані для візуального огляду їх без розкривання;

пожежні кран-комплекти не підлягають технічному обслуговуванню і перевірці на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;

пожежні кран-комплекти не укомплектовані пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів (за наявності таких насосів), а також важелем для полегшення відкривання вентиля;

технічне обслуговування вогнегасників не здійснюється відповідно до Правил експлуатації та типові норми належності , затверджених наказом МВС від 15.01.2018 №25, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 23 лютого 2018 р. за №225/31677;

на об`єкті відсутній журнал обліку вогнегасників;

не виконано захист будівель від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавко захисту будівель і споруд ;

не відкориговані плани евакуації на поверхах;

встановленні на вікнах приміщень майстерень, де перебувають люди, ґрати не розкриваються та не знімаються;

не проведено ідентифікацію об`єкта господарської діяльності.

На підставі наказу № 2 від 21 січня 2019 року позивачем була проведена позапланова перевірка Тернівського професійного гірничого ліцею за період з 24 січня 2019 року по 30 січня 2019 року. Складений Акт № 5 від 30 січня 2019 року за результатами проведення позапланової перевірки щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства в сфері цивільного захисту та пожежної безпеки. Відповідно до пунктів 1-7 Акту № 5 від 30.01.2019 року не виправленими залишись порушення пов`язані з встановленням системи протипожежного захисту, а саме, будівля не обладнана системою пожежної сигналізації, системою оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей та не виконана обробка дерев`яних конструкцій горища, пожежні крани-комплекти не підлягають технічному обслуговуванню, не виконано захист будівель від прямих попадань блискавки, на евакуаційних шляхах застосовується облицювання стін горючими матеріалами з невизначеними показниками пожежної небезпеки.

Відповідно до підп. 39 п. 4 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року № 1052 на ДСНС України покладено завдання організовувати і здійснювати державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання.

Згідно пп. 27, 35 п. 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013 року (у редакції наказу ДСНС України від 21.09.2017 №507) Головне управління відповідно до покладених на нього завдань організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання; складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту.

Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) визначено як діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до статті 20 Кодексу цивільного захисту України до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить:

1) забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання;

2) забезпечення відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту;

3) розміщення інформації про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії;

4) організація та здійснення під час виникнення надзвичайних ситуацій евакуаційних заходів щодо працівників та майна суб`єкта господарювання;

5) створення об`єктових формувань цивільного захисту відповідно до цього Кодексу та інших законодавчих актів, необхідної для їх функціонування матеріально-технічної бази і забезпечення готовності таких формувань до дій за призначенням;

6) створення диспетчерських служб відповідно до цього Кодексу та інших законів, необхідних для забезпечення безпеки об`єктів підвищеної небезпеки;

7) проведення оцінки ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об`єктах суб`єкта господарювання, здійснення заходів щодо неперевищення прийнятних рівнів таких ризиків;

8) здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки;

9) декларування безпеки об`єктів підвищеної небезпеки;

10) розроблення планів локалізації та ліквідації наслідків аварій на об`єктах підвищеної небезпеки;

11) проведення об`єктових тренувань і навчань з питань цивільного захисту;

12) забезпечення аварійно-рятувального обслуговування суб`єктів господарювання відповідно до вимог статті 133 цього Кодексу;

13) здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій;

14) забезпечення безперешкодного доступу посадових осіб органів державного нагляду, працівників аварійно-рятувальних служб, з якими укладені угоди про аварійно-рятувальне обслуговування суб`єктів господарювання, для проведення обстежень на відповідність протиаварійних заходів планам локалізації і ліквідації наслідків аварій на об`єктах підвищеної небезпеки та потенційно небезпечних об`єктах, сил цивільного захисту - для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

15) забезпечення дотримання вимог законодавства щодо створення, зберігання, утримання, використання та реконструкції захисних споруд цивільного захисту;

16) здійснення обліку захисних споруд цивільного захисту, які перебувають на балансі (утриманні);

17) дотримання протиепідемічного, протиепізоотичного та протиепіфітотичного режиму;

18) створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

19) розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання;

20) розроблення і затвердження інструкцій та видання наказів з питань пожежної безпеки, здійснення постійного контролю за їх виконанням;

21) забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки;

22) утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням;

23) здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики;

24) своєчасне інформування відповідних органів та підрозділів цивільного захисту про несправність протипожежної техніки, систем протипожежного захисту, водопостачання, а також про закриття доріг і проїздів на відповідній території;

25) виконання інших завдань і заходів у сфері цивільного захисту, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами.

Відповідно до частини 1 статті 64 Кодексу цивільного захисту України Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Згідно частини 1 статті 65 Кодексу цивільного захисту України Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) з питань, які визначені частиною першою статті 64 цього Кодексу щодо: 1) центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, інших державних органів та органів місцевого самоврядування; 2) суб`єктів господарювання; 3) аварійно-рятувальних служб.

У відповідності до підп. 12 п.1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Статтями 3, 27 Конституції України визначено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Кожна людина має невід`ємне право на життя.

Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов`язок держави - захищати життя людини.

Приймаючи рішення по справі, суд враховує, що порушення, які встановлені позивачем під час проведення повторної перевірки у січні 2019 року у будівлі Тернівського професійного гірничого ліцею (ТПГЛ) за адресою: Дніпропетровська область, місто Тернівка, вулиця Маяковського, 24, продовжують створювати загрозу життю та/або здоров`ю людей, у зв`язку з чим експлуатація вищевказаної будівлі без усунення виявлених порушень є небезпечною.

У зв`язку з цим суд вважає за необхідне, з метою захисту життя та/або здоров`я людей, задовольнити адміністративний позов шляхом повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта - будівлі Тернівського професійного гірничого ліцею (ТПГЛ) за адресою: Дніпропетровська область, місто Тернівка, вулиця Маяковського, 24 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов`язання зупинити експлуатацію вищезазначеного об`єкта.

Відповідно до ст. 139 КАС України судові витрати позивачу не відшкодовуються.

Керуючись ст. 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ :

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкта - будівлі Тернівського професійного гірничого ліцею (ТПГЛ) за адресою: Дніпропетровська область, місто Тернівка, вулиця Маяковського, 24 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов`язання зупинити експлуатацію вищезазначеного об`єкта.

Зобов`язати зупинити експлуатацію об`єкта - будівлі Тернівського професійного гірничого ліцею (ТПГЛ) за адресою: Дніпропетровська область, місто Тернівка, вулиця Маяковського, 24 до повного усунення порушень.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 26 лютого 2019 року.

Суддя (підпис) Рішення не набрало законної сили 26 лютого 2019 року. Суддя З оригіналом згідно. Суддя В.М. Олійник В.М. Олійник В.М. Олійник

Дата ухвалення рішення21.02.2019
Оприлюднено06.06.2019
Номер документу82220945
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —160/8993/18

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 24.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Постанова від 13.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 30.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 30.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Рішення від 21.02.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 03.12.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні