Ухвала
від 12.06.2019 по справі 813/2958/18
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

12 червня 2019 рокуЛьвів№ 857/6059/19

Суддя Восьмого апеляційного адміністративного суду Старунський Д. М., перевіривши апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2018 року у справі № 813/2958/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СОТИК" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними і скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2018 року задоволено повністю адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "СОТИК" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними і скасування рішень.

Не погодившись із прийнятим рішенням, Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області подало апеляційну скаргу.

Відповідно до положень статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга на рішення суду подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Із матеріалів справи слідує, що оскаржене судове рішення проголошено 04 грудня 2018, повне судове рішення складено 14 грудня 2018 року.

Первинна апеляційна скарга подана 15.01.2019, однак ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 19.03.2019 повернена скаржникові, у зв`язку з несплатою судового збору.

Копію вказаної ухвали суду апеляційної інстанції скаржник отримав 27.03.2019.

24.05.2019 ГУ ДФС у Львівській області повторно подано апеляційну скаргу до якої долучено платіжне доручення №651 від 10.04.2019, яким сплачено судовий збір за подання апеляційної скарги.

Разом з апеляційною скаргою скаржником заявлено клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження, яке мотивовано тим, що ГУ ДФС у Львівській області сплачено судовий збір за подання апеляційної скарги.

В той же час, з матеріалів справи видно, що ухвалу про повернення апеляційної скарги від 19.03.2019 скаржником отримано 27.03.2019, тоді як повторну апеляційну скаргу подано 24.05.2019, тобто більше 2 місяців з дня отримання ухвали про повернення первинної апеляційної скарги.

Також, як видно з платіжного доручення №601 від 03.04.2019, таке оплачено ГУ ДКС України у Львівській області 11.04.2019, однак скаржник не вказує підстав за яких апеляційну скаргу подано понад півтори місяці з дня проплати судового збору.

Суд вважає за необхідне зазначити, що повернення первинної апеляційної скарги не означає можливість повторного звернення до суду апеляційної інстанції у будь-який час після такого повернення, без дотримання часових рамок встановлених процесуальним законом.

Згідно з частиною третьою статті 298 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строку або вказати інші підстави для поновлення строку.

Оскільки вказані підстави не свідчать про поважність причин пропуску строку апеляційного оскарження, вважаю, що апеляційну скаргу слід залишити без руху, надавши термін для усунення недоліку.

Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунутий шляхом надіслання на адресу Восьмого апеляційного адміністративного суду вмотивованої заяви про поновлення строку апеляційного оскарження із наведенням інших поважних підстав його пропуску.

При цьому, особі, яка подає апеляційну скаргу, слід роз`яснити, що відповідно до пункту 4 частини першої статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України в разі, якщо заяву про поновлення строку на апеляційне оскарження не буде подано в зазначений строк, або наведені нею підстави для поновлення строку на апеляційне оскарження будуть визнані неповажними, суд апеляційної інстанції відмовляє у відкритті апеляційного провадження.

Керуючись статтями 295, 298, 299 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2018 року у справі № 813/2958/18 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СОТИК" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними і скасування рішень - залишити без руху.

Встановити Головному управлінню Державної фіскальної служби у Львівській області десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.

СуддяД. М. Старунський

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2019
Оприлюднено14.06.2019
Номер документу82349554
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2958/18

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 03.07.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 19.03.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 19.02.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 30.01.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 04.12.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 15.11.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 02.08.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні