Ухвала
від 24.06.2019 по справі 824/517/19-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

24 червня 2019 р. м. Чернівці Справа № 824/517/19-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Лелюка О.П.,

за участю:

секретаря судового засідання - Сулими М.П.,

позивача ОСОБА_1 ,

розглянувши в підготовчому судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_1 до Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Чернівецька обласна державна адміністрація, про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу та стягнення компенсації втрати невиплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу у зв`язку з порушенням строків його виплати,

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу та стягнення компенсації втрати невиплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу у зв`язку з порушенням строків його виплати.

Так, позивач просить суд:

- стягнути з Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39513105) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 18 червня 2008 року по 30 квітня 2019 року у сумі 216966, 60 грн;

- стягнути з Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 39513105) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) компенсацію втрати невиплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу у зв`язку з порушенням строків його виплати в розмірі 255254, 52 грн.

Ухвалою суду від 17 травня 2019 року відкрито провадження у даній справі; вирішено її розгляд проводити за правилами загального позовного провадження; призначено підготовче засідання на 11 червня 2019 року; встановлено строк для надання відзиву на позов.

В ході підготовчого судового засідання 11 червня 2019 року судом з`ясовано зміст позовних вимог; позицію відповідача; залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Чернівецьку обласну державну адміністрацію; встановлено строки для подання відповіді на відзив, заперечення та пояснень третьої особи; витребувано у відповідача належним чином засвідченні копії доказів; оголошено перерву у підготовчому засіданні до 24 червня 2019 року 14 год.15хв.

18 червня 2019 року до суду від позивача надійшла відповідь на відзив з додатками.

Також 18 червня 2019 року до суду від відповідача надішли витребувані судом документи.

21 червня 2019 року до суду від представника позивача ОСОБА_2 . надійшло клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку з неможливістю представника позивача взяти участь у судовому засіданні 24 червня 2019 року.

В підготовче судове засідання 24 червня 2019 року з`явився позивач ОСОБА_1 , який щодо продовження проведення підготовчого засідання без свого представника ОСОБА_2 не заперечував.

Ухвалою суду від 24 червня 2019 року, постановленою без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до протоколу судового засідання, відмовлено у задоволенні клопотання представника позивача про відкладення розгляду справи.

Відповідач та третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на його стороні, в судове засідання не з`явились, хоча були належним чином повідомленні про дату, час та місце його проведення. Причин неможливості з`явитися до суду не повідомили.

За таких обставин та зважаючи на положення статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, судом вирішено продовжити проведення підготовчого засідання у цій справі.

В ході підготовчого засідання судом, зокрема, було з`ясовано у позивача зміст та характер заявлених позовних вимог, підстави даного позову.

Заслухавши пояснення позивача та перевіривши наявні у справі матеріали, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Так, з матеріалів справи вбачається, що в провадженні Чернівецького окружного адміністративного суду перебувала справа №2а/2470/3517/11 за позовом ОСОБА_1 до Чернівецької обласної державної адміністрації, Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації про визнання незаконним наказу про звільнення з посади, поновлення на роботі, стягнення заробітку за час вимушеного прогулу та понесених судових витрат.

Постановою Чернівецького окружного адміністративного суду у справі №2а/2470/3517/11 від 14 вересня 2012 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано наказ управління промисловості та розвитку інфраструктури Чернівецької обласної держаної адміністрації від 17 червня 2008 року №13 - ОС про звільнення ОСОБА_1 з посади головного спеціаліста відділу енергетики та енергозбереження Управління промисловості та розвитку інфраструктури обласної держаної адміністрації. Зобов`язано відповідача 2 - Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації, як правонаступника Управління промисловості та розвитку інфраструктури Чернівецької обласної держаної адміністрації, поновити ОСОБА_1 на роботі на рівнозначній посаді в Управлінні інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації. Стягнуто з Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації, як правонаступника Управління промисловості та розвитку інфраструктури Чернівецької обласної держаної адміністрації на користь ОСОБА_1 середньомісячний заробіток за час вимушеного прогулу, починаючи з 18 червня 2008року по день поновлення на роботі. В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Постанова Чернівецького окружного адміністративного суду у справі №2а/2470/3517/11 від 14 вересня 2012 року набрала законної сили 20 листопада 2012 року.

Крім цього, судом встановлено, що 18 травня 2013 року Чернівецькою обласною державною адміністрацією прийнято розпорядження №290-р Про зміни у структурі обласної державної адміністрації .

Пунктом 1 даного розпорядження визначено ліквідувати юридичні особи публічного права: 1.1. Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації з чисельністю 18 штатних одиниць; 1.2 Департамент містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації з чисельністю 27 штатних одиниць.

Згідно пункту 2 розпорядження утворено юридичну особу публічного права: Департамент містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Грушевського, 1) з чисельністю 45 штатних одиниць на базі майна та коштів Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації та Департаменту містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, зазначених у пункті 1 цього розпорядження.

Установлено, що утворений, згідно із цим розпорядженням, структурний підрозділ Чернівецької обласної державної адміністрації, зазначений у пункті 2, є юридичною особою і правонаступником - відповідно до актів прийому - передачі майна та справ - майнових та інших прав та обов`язків структурних підрозділів обласної державної адміністрації, зазначених у пункті 1 цього розпорядження, а також управління регіонального розвитку, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації та управління житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, зазначених у підпунктах 1.6-1.7 розпорядження обласної державної адміністрації від 31 травня 2012 року №353-р Про структуру обласної державної адміністрації .

Згідно розпорядження Чернівецької обласної державної адміністрації №419 - р від 18 серпня 2014 року Про зміни у структурі обласної державної адміністрації припинено діяльність Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (юридичної особи публічного права) з чисельністю 39 штатних одиниць шляхом реорганізації (поділу) на:

1) Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації (місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Грушевського, 1) з чисельністю 13 штатних одиниць на базі майна та коштів Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, зазначеного у цьому розпорядженні.

2) Управління регіонального розвитку, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації (місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Грушевського, 1) з чисельністю 13 штатних одиниць на базі майна та коштів Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, зазначеного у цьому розпорядженні.

3) Управління житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Л.Кобилиці, 21-а) з чисельністю 13 штатних одиниць на базі майна та коштів Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, зазначеного у цьому розпорядженні.

Згідно пункту 2 розпорядження затверджено склад комісії з припинення діяльності Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації.

Установлено, що утворені, згідно із цим розпорядженням, структурні підрозділи Чернівецької обласної державної адміністрації є юридичними особами і правонаступниками - відповідно до актів прийому-передачі майна та справ - майнових та інших прав і обов`язків структурного підрозділу обласної державної адміністрації, що припиняє свою діяльність (пункту 3 розпорядження).

28 вересня 2017 року головою обласної державної адміністрації затверджено структуру Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації до якої входить Відділ енергетики та енергозбереження і Відділ транспорту та зв`язку.

Згідно Положення про Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням обласної державної адміністрації 05 липня 2018 року №657-/г, Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації утворюється головою Чернівецької обласної державної адміністрації, входить до її складу та є правонаступником в частині своїх повноважень Департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації.

Таким чином, із наведеного вбачається, що правонаступником Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації був Департамент інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Чернівецької обласної державної адміністрації, діяльність якого згодом припинено шляхом реорганізації на, зокрема, Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації, яке є правонаступником названого департаменту.

Враховуючи викладене, суд погоджується з твердженням позивача, наведеним у позові, про те, що Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації є правонаступником Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації.

Згідно поданого ОСОБА_1 позову, однією з його вимог є стягнення з Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 18 червня 2008 року по 30 квітня 2019 року у сумі 216966, 60 грн.

Указана вимога обґрунтована незаконним звільненням позивача з роботи наказом Управління промисловості та розвитку інфраструктури Чернівецької обласної держаної адміністрації від 17 червня 2008 року №13 - ОС та тривалим невиконанням відповідачем постанови Чернівецького окружного адміністративного суду у справі №2а/2470/3517/11 від 14 вересня 2012 року.

Так, з матеріалів справи вбачається, що постановою Чернівецького окружного адміністративного суду у справі №2а/2470/3517/11 від 14 вересня 2012 року, яка набрала законної сили 20 листопада 2012 року, було, зокрема, стягнуто з Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації, як правонаступника Управління промисловості та розвитку інфраструктури Чернівецької обласної держаної адміністрації на користь ОСОБА_1 середньомісячний заробіток за час вимушеного прогулу, починаючи з 18 червня 2008 року по день поновлення на роботі.

Указану вимогу задоволено судом у зв`язку із незаконним звільненням ОСОБА_1 наказом Управління промисловості та розвитку інфраструктури Чернівецької обласної держаної адміністрації від 17 червня 2008 року №13 - ОС.

Отже, судовим рішенням, яке набрало законної сили, уже було вирішено вимогу позивача про стягнення з його роботодавця середньомісячного заробітку за час вимушеного прогулу у зв`язку із незаконним звільненням з роботи.

Проаналізувавши правовідносин, які виникли між ОСОБА_1 та Управлінням інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації як правонаступником Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації, суд приходить до висновку, що вимога даного позову про стягнення з відповідача середнього заробітку за час вимушеного прогулу за період з 18 червня 2008 року по 30 квітня 2019 року у сумі 216966, 60 грн фактично також пов`язана із незаконним звільненням ОСОБА_1 наказом від 17 червня 2008 року №13 - ОС та по своїй суті є аналогічною тій, що уже була вирішена у справі №2а/2470/3517/11.

Зазначене підтверджувалось і самим позивачем в підготовчому судовому засіданні.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про те, що у спірних правовідносинах є постанова суду, яка набрала законної сили, у справі між тими самими сторонами (позивач як у справі №2а/2470/3517/11, так і у даній справі - ОСОБА_1 , відповідач у справі №2а/2470/3517/11 - Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації, відповідач у даній справі - Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації як правонаступник Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації), про той самий предмет і з тих самих підстав (як у справі №2а/2470/3517/11, так і в даній справі предметом є стягнення з роботодавця на користь позивача середньомісячного заробітку за час вимушеного прогулу на підставі статті 235 Кодексу Законів про працю України у зв`язку із незаконним звільненням з роботи наказом від 17 червня 2008 року №13 - ОС).

Згідно пункту 4 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі якщо є такі, що набрали законної сили, постанова чи ухвала суду про закриття провадження у справі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав.

Оскільки у спірних правовідносинах є постанова суду, яка набрала законної сили, у справі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав, суд приходить до висновку про наявність підстав для закриття провадження у цій справі в частині позовних вимог ОСОБА_1 до Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.

В підготовчому судовому засіданні позивачем в обґрунтування заявленої вимоги про стягнення з відповідача середнього заробітку за час вимушеного прогулу, крім наведеного вище, вказано і про тривале невиконання відповідачем судового рішення від 14 вересня 2012 року у справі №2а/2470/3517/11, в тому числі в частині стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, і про незрозумілість судового рішення щодо суми, яку необхідно виплатити йому відповідачем.

Однак, указане не є правовою підставою для звернення до суду з позовом повторно вимагати стягнути з роботодавця (його правонаступника) середній заробіток за час вимушеного прогулу.

Натомість позивач, як і відповідач та, в разі примусового виконання судового рішення, державний виконавець не позбавлені права звернутись до суду із заявою про роз`яснення судового рішення від 14 вересня 2012 року у справі №2а/2470/3517/11 в порядку статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, заявою про зміну чи встановлення способу або порядку виконання судового рішення відповідно до статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України.

Крім цього, суд звертає увагу позивача і на можливість встановлення судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах (стаття 382 Кодексу адміністративного судочинства України) або ж звернення із заявою про визнання протиправними рішень, дій чи бездіяльності, вчинених суб`єктом владних повноважень - відповідачем на виконання такого рішення суду (стаття 383 Кодексу адміністративного судочинства України).

Поряд з цим в ході підготовчого засідання судом також встановлено, що постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19 березня 2019 року апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено частково. Ухвалу Чернівецького окружного адміністративного суду від 24 вересня 2018 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Чернівецької обласної державної адміністрації, Управління інфраструктури та туризму Чернівецької обласної державної адміністрації про визнання протиправним наказу, поновлення на роботі та стягнення заробітної плати скасовано в частині відмови у задоволенні заяви ОСОБА_1 про поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого листа з виконання постанови Чернівецького окружного адміністративного суду від 14.09.2012 у справі 2а/2470/3517/11. Постановлено в цій частині нову ухвалу, якою задоволено дану заяву позивача і поновлено строк для пред`явлення виконавчого листа до виконання. Поновлено ОСОБА_1 пропущений строк для пред`явлення виконавчого листа № 2а/2470/3517/11 до виконання. У іншій частині ухвалу Чернівецького окружного адміністративного суду від 24 вересня 2018 року у справі № 2а/2470/3517/11 залишено без змін.

Відтак, поновлення строку пред`явлення виконавчого листа до виконання є підставою для початку процедури примусового виконання рішення суду від 14 вересня 2012 року у справі №2а/2470/3517/11, зокрема, і щодо стягнення з роботодавця на користь ОСОБА_1 середньомісячного заробітку за час вимушеного прогулу, починаючи з 18 червня 2008 року.

Таким чином, стягнення на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу, пов`язаного з його незаконним звільненням з роботи, може бути здійснено в рамках процедури примусового виконання судового рішення у справі №2а/2470/3517/11.

Відповідно до частини другої статті 183 Кодексу адміністративного судочинства України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про: 1) залишення позовної заяви без розгляду; 2) закриття провадження у справі; 3) закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Враховуючи викладене, за результатом підготовчого засідання у даній справі суд приходить до висновку про наявність правових підстав для закриття провадження у справі в частині позовних вимог про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу та, зважаючи на вчинення визначених статтею 180 Кодексу адміністративного судочинства України дій, про закриття підготовчого провадження з призначенням до судового розгляду по суті щодо позовних вимог про стягнення компенсації втрати невиплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу у зв`язку з порушенням строків його виплати.

Керуючись статтями 183, 238, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

У Х В А Л И В :

1.Закрити провадження у даній справі в частині позовних вимог ОСОБА_1 до Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Чернівецька обласна державна адміністрація, про стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу.

2.Закрити підготовче провадження та призначити до судового розгляду по суті справу за позовом ОСОБА_1 до Управління інфраструктури Чернівецької обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Чернівецька обласна державна адміністрація, про стягнення компенсації втрати невиплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу у зв`язку з порушенням строків його виплати на 08 липня 2019 року на 14 год. 30 хв. Справа розглядатиметься у складі головуючого судді Лелюка О.П. Засідання відбудеться у приміщенні Чернівецького окружного адміністративного суду за адресою: м. Чернівці, вул. Садова, 1-І.

Ухвала в частині закриття провадження у справі щодо частини позовних вимог набирає законної сили з моменту її підписання. Апеляційну скаргу на ухвалу у названій частині може бути подано до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Ухвала в частині закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає. Заперечення проти ухвали можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Ухвала у повному обсязі складена 26 червня 2019 року.

Суддя Лелюк О.П.

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.06.2019
Оприлюднено27.06.2019
Номер документу82650981
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/517/19-а

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Соколов В.М.

Постанова від 31.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Постанова від 31.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Рішення від 08.07.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 11.06.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

Ухвала від 17.05.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Лелюк Олександр Петрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні