Постанова
від 25.06.2019 по справі 540/2178/18
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 червня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/2178/18

Категорія: 11103000

Головуючий в 1 інстанції: Дубровна В. А.

Час і місце ухвалення: 16:31 , м. Херсон

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - Лук`янчук О.В.

суддів - Бітова А. І.

- Ступакової І. Г.

при секретарі - Черкасовій Є.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної фіскальної служби України на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 09 січня 2019 року по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПО-АГРО" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И Л А :

ТОВ " Експо - Агро " звернулося до суду з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 14.12.2017 № 417675/37478415 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №5 від 13.11.2017 р.,

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 14.12.2017 № 417676/37478415 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №6 від 14.11.2017 р.,

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 14.12.2017 № 417677/37478415 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №11 від 21.11.2017 р.

- зобов`язати Державну Фіскальну Службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 5 від 13.11.2017 р., № 6 від 14.11.2017 р., № 11 від 21.11.2017 р., що подані ТОВ "Експо - Агро"

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що податкові накладні оформлені правильно, виписані у зв`язку з настанням визначеної законом події. Всі необхідні пояснення з приводу обставин проведення господарської операції надані контролюючому органу після зупинення реєстрації податкових накладних, а отже контролюючий орган не мав підстав для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 09 січня 2019 року позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Експо - Агро" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задоволено.

Не погоджуючись з таким рішенням, Державна фіскальна служба України подала апеляційну скаргу. В апеляційній скарзі апелянт, посилаючись на неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи та на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати вказане судове рішення та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначається, що спірні рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних прийняті правомірно

Учасники справи у судове засідання не з`явилися, про час, дату та місце слухання справи повідомлені належним чином, враховуючи що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста їх участь в судовому засіданні не обов`язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності сторін.

Згідно ч.4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ "Експо-Агро" займається господарською діяльність за кодом КВЕД 46.71 - оптова торгівля твердим, рідким та газопоподібним паливом та подібними продуктами.

30 травня 2017 року між ТОВ " Експо - Агро ", як постачальник, та ФГ "АГРОТРАНСЗЕРНОХІМ 2017", як покупець, було укладено договір поставки нафтопродуктів № 64, за умовами якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця нафтопродукти: дизельне паливо: паливо для реактивних двигунів, бензин марки А- 80, А-92, А-95, газ вуглеводневий скраплений, масла та інше, а покупець прийняти товар та сплатити за нього відповідно до умов цього договору. ( п. 1.1. договору); товар поставляється покупцю на умовах FCA, CPT, EXW згідно "Інкотермс-2010" згідно заявки покупця ( п. 3.1. договору); покупець здійснює 100% передоплату за товар шляхом перерахування грошових коштів на потребу постачальника до моменту поставки товару згідно рахунок-фактури постачальника.

Відповідно до умов вказаного договору, по факту отримання у листопаді 2017 р. від покупця ФГ "АГРОТРАНСЗЕРНОХІМ 2017" сум передплат за нафтопродукти ТОВ " Експо-Агро " було складено, зокрема,

- податкову накладну № 5 від 13.11.2017 р. на загальну суму 350 000,00 грн., у т.ч. ПДВ 58 333,33 грн., та 29.11.2017 р. засобами електронного зв`язку направлено до ДФС України для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних ( далі ЄРПН);

- податкову накладну № 6 від 14.11.2017 р. на загальну суму 481 341,00 грн., у т.ч. ПДВ 80 223,50 грн., та 29.11.2017 р. засобами електронного зв`язку направлено до ДФС України для реєстрації в ЄРПН.

- податкову накладну № 11 від 21.11.2017 р. на загальну суму 428 961,00 грн., у т.ч. ПДВ 71 493,50 грн., та 29 листопада 2017 р. засобами електронного зв`язку направлено до ДФС України для реєстрації в ЄРПН.

29 листопада 2017 р. засобами електронного зв`язку позивач отримав від ДФС України квитанції № 1 про прийняття та зупинення реєстрації вказаних податкових накладних відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, в який зазначено, зокрема, " ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 2710. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту "в" пп. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу".

07 грудня 2017 р. позивачем засобами електронного зв`язку направлено на адресу ДФС України повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, зокрема,

- по податковій накладній № 5 від 13.11.2017 р, надано пояснення наступного змісту: "ТОВ "Експо Агро" засноване в 2012 р. Засновник - Шпак Д.В. Штатна чисельність - 3, фонд оплати праці - 19 420 грн., основні засоби - 32,0. Згідно договору орендує офіс м. Херсон, вул. Нафтовиків, 50, оф. 7. ТОВ "Експо Агро" 14.11.2017 р. придбали у ТОВ "Глуско Рітейл" дизельне паливо в кількості 15 285 л., яке в повному обсязі відвантажили ФГ "Агротрансзернохім 2017". Між постачальником і покупцем укладений договір постачання, видані прибуткові та видаткові накладні, товарно - транспортні накладні, банківські виписки, довіреності, декларації.

- по податковій накладній № 6 від 14.11.2017 р, надано пояснення наступного змісту: "ТОВ "Експо-Агро" засноване в 2012 р. Засновник - Шпак Д.В. Штатна чисельність - 3, фонд оплати праці - 19 410 грн., основні засоби - 32,0 тис. грн. Згідно договору орендує офіс м. Херсон, вул. Нафтовиків, 50, оф. 7. ТОВ "Експо Агро" 14.11.2017 р. придбали у ТОВ "Глуско Рітейл" дизельне паливо в кількості 21500 л., яке в повному обсязі відвантажили ФГ "Агротрансзернохім 2017". Між постачальником і покупцем укладено договір постачання, видані прибуткові та видаткові накладні, товарно - транспортні накладні, банківські виписки, довіреності.

- податковій накладній № 11 від 21.11.2017 р, надано пояснення наступного змісту: "ТОВ "Експо-Агро" засноване в 2012 р. Засновник - Шпак Д.В. Штатна чисельність - 3, фонд оплати праці - 19 420 грн., основні засоби - 32,0 тис. грн. Згідно договору орендує офіс м. Херсон, вул. Нафтовиків, 50, оф. 7. ТОВ "Експо-Агро" 21.11.2017 р. придбали у ТОВ "Альянс Енерго Трейд" дизельне паливо в кількості 19 410 л., яке в повному обсязі відвантажили ФГ "Агротрансзернохім 2017". Між постачальником і покупцем укладені договір постачання, видані прибуткові та видаткові накладні, товарно - транспортні накладні, банківські виписки,"

14.12.2017 р. Комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято -

- рішення № 417675/37478415 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 13.11.2017 р.,

- рішення № 417676/37478415 про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 14.11.2017 р.,

- рішення № 417677/37478415 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 21.11.2017 р.,

які обґрунтовані однаковими за змістом підставами, а саме, " надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної або про відмову в такій реєстрації ".

18.12.2017 р. позивач оскаржив вказані рішення Комісії ДФС України в адміністративному порядку до Державної фіскальної служби України шляхом подання скарг за № 1, № 2, № 3.

При цьому, в матеріалах справи відсутні результати розгляду вказаних скарг.

Не погодившись з вказаними рішеннями Комісії ДФС позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Вирішуючи справу та задовольняючи заявлені вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено правомірність оскаржуваних рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних, виписаних позивачем.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції виходячи з наступного.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (чинного та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України (чинного та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (чинного та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Так, наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567 (чинного та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п. 6 зазначено наказу моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до цього Переліку для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (чинного та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 190 від 29.03.2017 року (чинної та в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду справи, підставами для зупинення реєстрації спірних податкових накладних є виявлення невідповідності обсягів постачання обсягам придбання по товарах з УКТ ЗЕД.

Водночас, аналізуючи зміст таких рішень відповідача, колегія суддів приходить до висновку про безпідставність зупинення реєстрації спірних податкових накладних, як передумови прийняття відповідних рішень Комісії, адже у квитанціях, відповідачем не вказано, ані конкретного критерію (відповідного підпункту пункту шостого) оцінки ступеня ризику, ані конкретного переліку документів, вичерпний перелік яких встановлений Наказом № 567.

Натомість, позивач надав ДФС України всі первинні документи та пояснення щодо походження, придбання такого товару (договори, сертифікати відповідності, декларації про відповідність, довіреності від покупця, товарно-транспортні накладні, паспорти якості, видаткові накладні, виписки по рахунку, податкові накладні).

Колегія суддів вважає, що судом першої інстанції вірно встановлено, що надані позивачем документи на адресу відповідача, цілком відповідають вимогам, викладеним у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Проте, всупереч визначеній в оскаржуваних рішеннях підставі їх прийняття податковим органом у рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних не наведено жодного порушення норми матеріального права, не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, та яких саме документів не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних.

Так, з самих оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних вбачається, що вони прийняті з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Водночас, колегія суддів звертає увагу на те, що зазначена підстава є лише цитатою з постанови Кабінету Міністрів України № 190 від 29.03.2017 року.

В свою чергу, у самих рішеннях відсутня будь-яка конкретизація, які саме документи, надані позивачем, складені з порушенням законодавства, яких документів не вистачило для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкових накладних.

Як під час розгляду справи в суді першої інстанції, так і під час апеляційного розгляду справи, відповідачем не надано такої конкретизації претензій до первинних документів.

Разом з тим, колегія суддів зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Колегія суддів зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

На підставі наведеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про обґрунтованість заявлених вимог щодо визнання протиправними та скасування рішень відповідача про відмову у реєстрації спірних податкових накладних та зобов`язання відповідача здійснити відповідну реєстрацію представлених податкових накладних.

Доводи апеляційної скарги встановлених обставин справи та висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи. В апеляційній скарзі апелянт, як на підставу для задоволення поданої скарги, посилається лише висновки оскаржуваних рішень. Водночас, як вже зазначалось вище такі висновки спростовуються матеріалами справи та судом апеляційної інстанції усім наведеним висновкам надано оцінку.

Враховуючи викладені обставини та з огляду на наведені положення законодавства, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а судове рішення без змін.

Враховуючи, що дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, що підтверджується ухвалою суду про відкриття провадження від 13 листопада 2018 року, постанова суду апеляційної інстанції відповідно до ч.5 ст.328 КАС України в касаційному порядку оскарженню не підлягає

Керуючись ст.ст. 308, 313, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів,

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України залишити без задоволення.

Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 09 січня 2019 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у випадках, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст постанови складено та підписано 27 червня 2019 року .

Головуючий суддя: О.В. Лук`янчук

Суддя: А. І. Бітов

Суддя: І. Г. Ступакова

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2019
Оприлюднено01.07.2019
Номер документу82681971
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2178/18

Постанова від 25.06.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 14.05.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 09.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Рішення від 09.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 04.01.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 13.11.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні