Ухвала
від 03.07.2019 по справі 506/323/19
КРАСНООКНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Красноокнянський районний суд Одеської області

Справа № 506/323/19

Провадження № 2-а/506/3/19

У Х В А Л А

про передачу адміністративної справи за підсудністю

03.07.2019 року с.м.т. Окни

Красноокнянський районний суд Одеської області в складі головуючого судді Чеботаренко О.Л., у порядку письмового провадження, розглянувши матеріали адміністративного позову начальника відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Окнянської районної державної адміністрації Одеської області Жембій ОСОБА_1 Юріївни до начальника управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Окнянської районної державної адміністрації Одеської області про визнання протиправним та скасування наказу №12/К-2019 від 14.06.2019 року Про оголошення догани , -

В С Т А Н О В И В :

01 липня 2019 року начальник відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Окнянської районної державної адміністрації Одеської області Жембій Ірина Юріївна звернулася до Красноокнянського районного суду Одеської області з адміністративним позовом до начальника управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Окнянської районної державної адміністрації Одеської області про визнання протиправним та скасування наказу №12/К-2019 від 14.06.2019 року Про оголошення догани .

Згідно з п.2 ч.1 ст.19 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.

Відповідно до ч.1 ст.20 КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:

1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;

2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;

3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;

4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті.

При цьому, у відповідності до ч.2 ст.20 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Отже, виходячи з аналізу вищенаведених положень КАС України, суд приходить до висновку про те, що дана справа підсудна окружному адміністративному суду, а не місцевому загальному суду як адміністративному суду.

В свою чергу, згідно п.2 ч.1, ч.5 ст.29 КАС України, суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду. Питання про передачу адміністративної справи, крім випадків, визначених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, розглядається судом у порядку письмового провадження або, за ініціативою суду, в судовому засіданні.

Згідно ч. 1 ст. 30 КАС України, спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.

Крім того, відповідно до положень ст.318 КАС України, прийняття судом рішення з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями 20, 22, 25-28 цього кодексу є підставою для його скасування судом апеляційної інстанції з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю.

З урахуванням вищевикладеного, оскільки вищевказаний адміністративний позов не підсудний Красноокнянському районному суду Одеської області, суд приходить до висновку, що справу за зазначеним адміністративним позовом слід передати за підсудністю на розгляд до Одеського окружного адміністративного суду.

Враховуючи наведене та керуючись ст.ст. 20, 29, 248, 256, 294, 295 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Справу за адміністративним позовом начальника відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Окнянської районної державної адміністрації Одеської області Жембій ОСОБА_2 до начальника управління соціального захисту населення та охорони здоров`я Окнянської районної державної адміністрації Одеської області про визнання протиправним та скасування наказу №12/К-2019 від 14.06.2019 року Про оголошення догани передати за підсудністю до Одеського окружного адміністративного суду.

Ухвала може бути оскаржена протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання.

Відповідно до п.15.5 перехідних положень КАС України, апеляційна скарга подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Красноокнянський районний суд Одеської області або безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Суддя О. Л. Чеботаренко

СудКрасноокнянський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення03.07.2019
Оприлюднено04.07.2019
Номер документу82773251
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —506/323/19

Рішення від 16.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 28.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 06.08.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 03.07.2019

Адміністративне

Красноокнянський районний суд Одеської області

Чеботаренко О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні