Рішення
від 26.06.2019 по справі 260/482/19
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

26 червня 2019 року м. Ужгород№ 260/482/19

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Дору Ю.Ю.,

за участі:

секретаря судового засідання - Гулай М.В.,

позивача - ОСОБА_1 ,

представник відповідача - Куртинець Л.О.,

представник третьої особи - не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Іршавської районної ради Закарпатської області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (надалі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Іршавської районної ради Закарпатської області (надалі - відповідач, Іршавська районна рада), в якій просить: визнати протиправним та скасувати рішення Іршавської районної ради Закарпатської області від 11.10.2018 року №399 "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області".

Мотивуючи свої позовні вимоги позивач вказав, що оскаржуване рішення порушує його трудові права та трудові права працівників комбінату і таке слід скасувати як протиправне.

10 квітня 2019 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду відкрито загальне позовне провадження за вказаною позовною заявою та встановлено відповідачеві строк для подання відзиву на позовну заяву.

25 квітня 2019 року до Закарпатського окружного адміністративного суду представником відповідача подано відзив на позовну заяву, у якому представник відповідача просив відмовити у задоволенні позовних вимог. Відповідач зазначив, що Кушницький МНВК не має ліцензії на професійну підготовку, що в сукупності з відсутністю фінансування, робить неможливим його подальше функціонування.

Під час розгляду адміністративного позову ОСОБА_1 судом розглянуто заяви, клопотання учасників справи та вчинено наступні процесуальні дії у справі.

23 квітня 2019 року судом розглянуто клопотання позивача про забезпечення адміністративного позову, за результатами розгляду якого прийнято ухвалу, якою відмовлено у задоволені вказаного клопотання.

10 травня 2019 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду залучено до участі у справі в якості третьої особи , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації Закарпатської області.

19 червня 2019 року ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду відмовлено у вжитті заходів забезпечення адміністративного позову.

У судовому засіданні позивач наголошував на порушенні його трудових прав оскаржуваним рішенням, підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив позов задовольнити.

Представник відповідача заперечував проти позовних вимог з мотивів наведених у відзиві на позовну заяву.

Представник третьої особи у судове засідання не з`явився, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином (а.с.168). 27 травня 2019 року третьою особою подано пояснення по суті позовних вимог. Відповідно до вказаних пояснень відділ освіти Іршавської РДА заперечує проти позову та вважає вимоги позивача необґрунтованими, оскільки при прийнятті оскаржуваного рішення районна рада діяла у відповідності до вимог чинного законодавства

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представника позивача, взявши до уваги обставини, викладені відповідачем у поданому відзиві та запереченнях, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що згідно наказу Іршавської райдержадміністрації Відділу освіти від 04.02.2013 №41-К ОСОБА_1 призначено на посаду директора Кушницького МНВК та згідно пункту 4.1 розділу ІV Статуту Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області (далі - Статут) останній здійснює безпосереднє керівництво навчальним закладом.

Рішенням сімнадцятої сесії VII скликання Іршавської районної ради Закарпатської області від 11 жовтня 2018 року №399 реорганізовано Кушницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат Іршавської районної ради Закарпатської області (код ЄДРПОУ 36894192) шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області (код ЄДРПОУ 22100096).

З вказаним рішенням позивач не погоджується, оскільки таке порушує його трудові права, права учнів на освіту і вибір професії та є прямим порушенням ст.53 Конституції України та ст.3 Закаону України "Про освіту" у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи дані спірні правовідносини суд зазначає наступне.

Відповідно до абзацу 2 пункту тридцятого частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.

Згідно з положенням частини першої статті 11 Закону України "Про загальну середню освіту" рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності приймає його засновник (засновники).

Відповідно до ч. 1 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Згідно з ч. 5 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Згідно пунктів 1.1, 1.5 розділу І Статуту Кушницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат Іршавської районної ради Закарпатської області (далі - Кушницький МНВК) знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, міста району (комінульній власності). Засновником навчального закладу і власником приміщень, будівель, споруд, які є в користуванні навчального закладу, є Іршавська районна рада, органом управління - управління освіти, молоді і спорту Іршавської районної державної адміністрації.

Пунктом 10.1 розділу Х Статуту визначено, що рішення про реорганізацію або ліквідацію навчального закладу приймає засновник за поданням органу управління та за погодженням Кушницької сільської ради або суд . Реорганізація навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, на час призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління навчальним закладом (а.с.а.с. 7-16).

Судом встановлено, що Закарпатською обласною державною адміністрацією на адресу Іршавської районної ради та Іршавської районної державної адміністрації листами від 02.10.2018 №06-17/2222 та від 24.04.2018 №1908/06-17 направлено звернення щодо функціонування міжшкільних навчально-виробничих комбінатів у Іршавському районі, де, зокрема, запропоновано проаналізувати доцільність функціонування трьох міжшкільних навчально-виробничих комбінатів району та вжити відповідні заходи з їх реорганізації (а.с.а.с.45-46).

11 жовтня 2018 року за вх.№01-30/419 Іршавською районною радою від Відділу освіти Іршавської РДА отримано клопотання про реорганізацію міжшкільних навчально-виробничих комбінатів Іршавського району, відповідно до якого рекомендовано прийняти рішення про реорганізацію міжшкільних навчально-виробничих комбінатів Іршавської районної ради шляхом приєднання до загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів (а.с.47).

Стаття 1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачає, що районні та обласні ради - органи місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст.

Отже, Іршавська районна рада представляє спільні інтереси територіальних громад відповідних сіл, селищ, міст, зокрема, й територіальної громади с. Кушниця, на території якої знаходиться Кушницький МНВК.

Частиною першою статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Відповідно до частини сімнадцятої статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сесії ради проводяться гласно із забезпеченням права кожного бути присутнім на них, крім випадків, передбачених законодавством. Порядок доступу до засідань визначається радою відповідно до закону. Протоколи сесії ради є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Статтею 59 цього Закону встановлено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос. Частиною п`ятою цієї статті регламентовано, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.

На підставі системного аналізу наведених правових норм вбачається, що всі рішення (крім визначених законом випадків) місцева рада приймає на сесії, після обговорення, більшістю голосів у порядку визначеному законом та регламентом, прийнятим на першій сесії ради. Прийняті рішення набирають чинності лише після їх офіційної публікації або пізніше - з дати вказаної в рішенні.

Відповідно до Регламенту роботи районної ради VII скликання затвердженого рішенням Іршавської районної ради від 22 грудня 2015 року №14 (далі - Регламент) статтею 16 визначено порядок формування порядку денного сесії Ради. Згідно пункту 16.1 Регламенту пропозиції до проекту порядку денного сесії Ради можуть вноситися головою районної ради, постійними комісіями, депутатами, головою районної державної адміністрації, а на пленарному засіданні - лише депутатами районної ради. Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності". Пропозиції, як правило, вносяться не пізніше як за 20 днів до сесії. Документи, що подаються до Ради пізніш як за 20 днів до сесії, на розгляд сесії та постійних комісії Ради не виносяться, крім виняткових випадків . Згідно вказаного пункту визначено, що скорочення термінів подання проектів рішень розглядається в кожному окремому випадку президією ради або головою ради, а внесені на початку пленарного засідання - головою ради. Отже, для внесення до порядку денного питання у скорочені терміни передбачає виключно винятковість питання. Разом з тим, ні на сесії Іршавської районної ради, ні в судовому засіданні відповідачем не надано доказів в обгрунтування такого виняткового випадку. Отже, виносячи питання щодо реорганізації Кушницького МНВК на розгляд сесії Іршавської районної ради, відповідач допустив порушення пункту 16.1 Регламенту.

Згідно пункту 16.3 проекти рішень Ради, які підлягають обговоренню оприлюднюються на офіційному веб-сайті Ради.

Згідно Регламенту пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного сесії Ради або до затвердженого порядку денного сесії Ради, подається відповідно до Інструкції з діловодства Ради та чинного законодавства у формі проекту рішення із супровідним листом, пояснювальною запискою та листом-погодженням. Супровідний лист (пояснювальна записка) до проекту рішення районної ради має містити повну назву проекту рішення, обґрунтування необхідності його прийняття, прізвище, ім`я, по батькові, посаду доповідача та інші відомості необхідні для розгляду проекту рішення. Проекти рішень повинні бути юридично обґрунтованими (п.16.5).

Пропозиції депутатів чи груп та фракцій, які стосуються певних питань порядку денного чергової сесії вносяться голові ради у письмовій формі не пізніше як за 2 дні до проведення засідання президії ради з питань порядку денного чергового пленарного засідання. Ці пропозиції повинні відповідати вимогам цього Регламенту щодо підготовки питань до розгляду на пленарному засіданні ради. Подання, що надійшли несвоєчасно, розглядаються на наступній сесії (п.16.6)

Як вбачається з матеріалів справи, згідно розпорядження голови Іршавської районної ради Закарпатської області від 01.10.2018 року №35 "Про скликання сімнадцятої сесії районної ради VІІ скликання" скликано сімнадцяту сесію районної ради VІІ скликання 11 жовтня 2018 року о 14 годині. Згідно вказаного розпорядження на розгляд сесії винесено перелік питань, проте, як слідує зі змісту вказаного розпорядження, серед вказаного переліку відсутнє питання реорганізації Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області (а.с.а.с.60-61). Відповідно, інформацію про реорганізацію ОСОБА_2 МНВК у районній газеті "Нове життя" також не було опубліковано (а.с.131).

Разом з тим, 09 жовтня 2018 згідно протоколу за рекомендацією спільного засідання постійних комісій районної ради з питань розвитку освіти, науки, молодіжної політики та національних меншин, духовності і спорту та з питань плану соціально-економічного розвитку, бюджету, інвестицій та регуляторної політики включено до пункту "Різне" Порядку денного питання, окрім іншого, про реорганізацію Кушницького МНВК. Та за наслідками засідання вказаної комісії вирішено рекомендувати відділу освіти райдержадміністрації підготувати проекти рішень, зокрема, "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області (а.с.а.с.105-107). Того ж дня згідно протоколу спільного засідання постійних комісій районної ради вирішено рекомендувати відділу освіти райдержадміністрації підготувати проекти рішень, зокрема, "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області" та винести на розгляд президії, сесії районної ради.

Згідно протоколу №24 засідання президії районної ради 11 жовтня 2018 року погоджено проект рішення "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області"

В подальшому, згідно протоколу сімнадцятої сесії районної ради VII скликання 11 жовтня 2018 року прийнято рішення "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області" (а.с.а.с.115-118)

З наведеного слідує, що в супереч приписам пункту 10.1 Статуту Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області рішення про реорганізацію навчального закладу не було погоджено з Кушницькою сільською радою, що учасниками справи не заперечується. Отже, відповідачем при прийнятті оскаржуваного рішення було порушено пункт 10.1 Статуту Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області, який є обов`язковим установчим документом, що затверджений відповідачем, та в якому прописано процедуру реорганізації навчального закладу.

Крім того, згідно з положеннями статті 13 Закону України Про місцеве самоврядування України територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування. Громадські слухання проводяться не рідше одного разу на рік. Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов`язковому розгляду органами місцевого самоврядування.

Відповідно до пункту 3 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 996 від 03 листопада 2010 року (далі - Порядок № 996), консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно-економічного розвитку держави, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.

При цьому, згідно пунктом 12 цього Порядку в обов`язковому порядку проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які: стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян; стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища; передбачають провадження регуляторної діяльності у певній сфері; визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері державного управління (у тому числі проекти державних і регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання); стосуються інтересів територіальних громад, здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади відповідними радами; визначають порядок надання адміністративних послуг тощо.

Зі змісту наведеної правової норми вбачається, що консультації з громадськістю проводяться в обов`язковому порядку, зокрема, з приводу розроблення та реалізації програм економічного, соціального і культурного розвитку. Такого правового висновку дійшов Верховний Суд у постанові від 14.08.2018 №359/6814/17.

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, рішення про реорганізацію Кушнірського МНВК прийнято на підставі листа Закарпатської ОДА та клопотання відділу освіти РДА про реорганізацію. Оскільки реорганізація навчального закладу має безпосередній вплив на учасників навчально-виховного процесу вказаного закладу, то оскаржуване рішення впливає на конституційне право, в тому числі і позивача, як то право на працю та право на освіту, що є безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті такого рішення. Разом з тим, питання реорганізації Кушницького МНВК не виносилося на обговорення територіальної громади.

На підставі викладеного вище, вбачається що відповідачем порушено порядок прийняття оскаржуваного рішення, зокрема, порушено приписи статуту, регламенту та порядку доведення до відома територіальної громади оскаржуваного рішення.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 2 частини 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд перевіряє дотримання вказаних критеріїв суб`єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.

Відповідно до статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до статті 73 частини 2 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно вимог статті 77 частини 1 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статті 77 частини 2 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У відповідності до зазначених приписів відповідачем не доведено правомірність дій при прийнятті оскаржуваного рішення, відтак рішення Іршавської районної ради Закарпатської області від 11.10.2018 року №399 "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області" підлягає скасуванню.

Керуючись статтями 6, 9, 72-76, 126, 139, 242 -246, Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Іршавської районної ради Закарпатської області (90100, Закарпатська область, м.Іршава, пл.Народна, 3, код ЄДРПОУ 25449103) , третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Відділ освіти Іршавської районної державної адміністрації Закарпатської області (90100, м.Іршава, Закарпатська область, вул.Шкільна, буд.17, код ЄДРПОУ 36990540) про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Іршавської районної ради Закарпатської області (код ЄДРПОУ 25449103) від 11.10.2018 року №399 "Про реорганізацію Кушницького міжшкільного навчально-виробничого комбінату Іршавської районної ради Закарпатської області шляхом приєднання до Кушницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області.

Стягнути з Іршавської районної ради Закарпатської області (код ЄДРПОУ 25449103) за рахунок її бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 )судові витрати у розмірі 768,40 грн. (сімсот шістдесят вісім гривень 40 копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини 3 статті 243 КАС України повний текст рішення складено та підписано 08.07.2019 року.

СуддяЮ.Ю. Дору

Дата ухвалення рішення26.06.2019
Оприлюднено09.07.2019
Номер документу82866408
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/482/19

Рішення від 26.06.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 19.06.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 10.05.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

Ухвала від 10.04.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Дору Ю.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні