Рішення
від 10.07.2019 по справі 820/11546/15
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

10 липня 2019 р. № 820/11546/15

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді - Мінаєвої К.В.,

за участю секретаря судового засідання - Остропільця Є.Є.,

за участю:

представників позивача - Скрипки А.А,. Ковальової Н.В.,

представника відповідача - Ергешова Д.Я.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНА" (провулок Більшовицький, буд. 12-А,м. Харків,61019, код ЄДРПОУ 30237049) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 39599198) , про скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И В:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНА", звернувся з адміністративним позовом до Харківського окружного адміністративного суду, в якому просить суд:

- скасувати податкове повідомлення-рішення №0000802212 від 22.09.2015р., яким підприємству донараховано податок на додану вартість в розмірі 250719 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 125359 грн. на загальну суму 376078 грн.;

- скасувати податкове повідомлення-рішення №0000792212 від 22.09.2015р., яким підприємству донараховано податок на прибуток в розмірі 231051 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 57763 грн., на загальну суму 288814 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення прийняті з порушенням норм матеріального права, є протиправними та підлягають скасуванню. Крім того, позивач зазначає, що під час проведення перевірки податковим органом не досліджувались первинні документи, які супроводжували надання маркетингових послуг на користь ТОВ Україна . Отже, на думку позивача, висновки відповідача ґрунтуються на припущеннях, що суперечить приписам Податкового кодексу України. У зв`язку з чим позивач просить суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 21.12.2015 року відкрито провадження в адміністративній справі за вказаним позовом, та прийнято рішення від 01.03.2016 р. Постановою Харківського апеляційного адміністративного суду від 31.05.2016 року скасовано постанову Харківського окружного адміністративного суду, прийнято нову постанову, якою адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Україна задоволено та скасовано податкові повідомлення-рішення №0000802212 від 22.09.2015 року та №0000792212 від 22.09.2015 року. За наслідками касаційного розгляду справи постановою Верховного Суду від 05.03.2019 року скасовано постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.03.2016 року та постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 31.05.2016 року, справу направлено на новий розгляд в суд першої інстанції.

Ухвалою суду від 01.04.2019 року адміністративна справа №820/11546/15 прийнята до провадження судді Мінаєвої К.В. та призначено підготовче засідання на 22.04.2019 року 10:30 год. Ухвалою суду від 22.04.2019 р. підготовче судове засідання по справі відкладено за неявкою сторін. 06.05.2019 р. задоволено клопотання відповідача про заміну відповідача у справі з Західної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області на Головне управління ДФС у Харківській області, та розгляд справи відкладено на 21.05.2019 р. Протокольною ухвалою суду від 21.05.2019 р. підготовче судове засідання перенесено на 29.05.19 р. для надання часу представнику позивача надати документи. Ухвалою суду від 29.05.2019 р. продовжено строк підготовчого провадження, справа відкладена на 20.06.2019 р. за клопотанням позивача. 01.07.2019 р. представник позивача у судове засідання не прибув, у зв`язку з чим протокольною ухвалою суду підготовче судове засідання відкладено. Протокольною ухвалою суду від 01.07.2019 р. закрито підготовче провадження по справі, судове засідання призначено на 10.07.2019 р.

Відповідач проти позову заперечував, посилаючись на те, що підприємством включено до складу податкового кредиту у 2013-2014 роках суми ПДВ та до складу витрат вартість придбаних маркетингових послуг без підтверджуючих документів, а саме: в актах виконаних робіт не вказано які саме роботи надані, в яких магазинах проводились ці дослідження, перелік осіб, з якими проведено опитування, анкетування та інші докази зв`язку з господарською діяльністю товариства. Також з наданих документів не зрозуміло, як саме збільшився попит на реалізовану продукцію. Крім того, відповідач зазначив, оскільки за договорами поставки право власності на товар переходило до контрагентів позивача, відсутня економічна доцільність придбання маркетингових послуг. Отже, за результатами перевірки встановлено завищення витрат на загальну суму 1253594,00 грн., що призвело до заниження у 2013-2014 роках податку на додану вартість у загальному розмірі 250719,00 грн. та заниження податку на прибуток у загальному розмірі 231051,00 грн. З урахуванням викладеного, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, доводи позову та відзиву проти нього, зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні відносини, суд виходить з наступних підстав та мотивів:

Первісно товариство з обмеженою відповідальністю Україна звернулося до суду у листопаді 2015 року з позовом до Західної об`єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області з даним позовом, з мотивів безпідставності прийняття рішень контролюючим органом.

01 березня 2016 року постановою Харківського окружного адміністративного суду позов Товариства залишено без задоволення з мотивів того, що при оцінці первинних документів, зокрема актів виконаних робіт, встановлено, що в них не вказано, які саме роботи надані, в яких магазинах проводились ці дослідження, перелік осіб з якими проведено опитування, анкетування та інші докази зв`язку з господарською діяльністю Товариства та як саме збільшився попит на реалізовану продукцію.

31 травня 2016 року постановою Харківського апеляційного адміністративного суду скасовано постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01 березня 2016 року, прийнято нову постанову, якою позов Товариства задоволено, скасовано податкові повідомлення-рішення від 22 вересня 2015 року №0000802212, №0000792212.

Задовольняючи позовні вимоги, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про протиправність податкових повідомлень-рішень, оскільки дослідив та оцінив надані Товариством звіти про надання маркетингових досліджень, звіти про визнання об`ємів продажу, динаміки продажу саме продукції позивача, які за позицією цього суду підтверджують отримання позивачем маркетингових послуг від своїх контрагентів, а відтак формування податкового кредиту шляхом віднесення до нього сум податку на додану вартість сплаченого в ціні послуг та понесення Товариством витрат у зв`язку з придбанням послуг, які враховуються при визначенні об`єкта оподаткування податком на прибуток є правомірним.

За наслідками касаційного розгляду справи постановою Верховного Суду від 05.03.2019 року скасовано постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.03.2016 року та постанову Харківського апеляційного адміністративного суду від 31.05.2016 року, справу направлено на новий розгляд в суд першої інстанції, що є підставою для її прийняття до розгляду.

Висновки суду касаційної інстанції.

При розгляді справи КАС ВС дійшов висновку, що постановою суду апеляційної інстанції, як і постановою суду першої інстанції, не встановлювались фактичні обставини справи щодо здійснення Товариством господарських операцій з п`ятнадцятьма контрагентами, не досліджувались умови договорів, первинні документи бухгалтерського обліку, податкові накладні в розрізі кожного з контрагентів.

В межах цієї справи має місце порушення судами попередніх інстанцій норм процесуального права, яке унеможливило встановлення фактичних обставин, що мають значення для правильного вирішення справи, а саме суди не дослідили зібрані у справі докази, а також встановили обставини, що мають істотне значення на підставі недопустимих доказів, що є підставою для скасування судових рішень судів першої та апеляційної інстанцій і направлення справи на новий розгляд відповідно до пунктів 1, 3 частини другої статті 353 Кодексу адміністративного судочинства України.

При новому розгляді справи судам попередніх інстанцій необхідно дослідити договори та первинні документи бухгалтерського обліку та встановити чи відображають вони фактичне отримання маркетингових послуг, результати вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, визначення відносної динаміки продажу продукції у торгівельній мережі, досягнення розумної економічної мети, взаємозв`язок між отриманими Товариством маркетинговими послугами з його господарською діяльністю, використання маркетингових послуг як витрат на збут шляхом їх віднесення до складу собівартості реалізованої продукції.

Новий судовий розгляд.

Під час нового судового розгляду встановлено, що ТОВ Україна було взято на податковий облік в Західній об`єднаній державній податковій інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області (контролюючий орган на час проведення перевірки).

Фахівцями Західної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області проведена документальна планова виїзна перевірка ТОВ «Україна» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 року по 31.12.2014 року.

За результатами перевірки було складено акт від 07.09.2015 року №222/20-33-22-01-07/30237049, яким зафіксовані порушення п.138.2 ст.138, пп..139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України, а саме: завищено витрати на загальну суму 1 253 594,00 грн. (2013 рік - 540 396,00 грн., 2014 рік - 713 198,00 грн.), що призвело до заниження податку на прибуток у загальному розмірі 231 051,00 грн. (2013 рік - 102 675,00 грн., 2014 рік - 128 376,00 грн.) та на порушення п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 ПК України, а саме: завищено податковий кредит на загальну суму 250 719,00 грн., що призвело до заниження у 2013-2014 роках податку на додану вартість у загальному розмірі 250719,00 грн. (належним чином засвідчена копія акту надана на вимогу суду, т.7 а.с.171 - 238)

Перевіркою встановлено, що ТОВ «Україна» включено до складу витрат маркетингові послуги на загальну суму 1253594,16 грн. (2013 рік - 540395,83 грн., 2014 рік - 713198,33 грн.), отримані від ТОВ «Адвентіс» на суму 35883,33 грн. (2013 рік - 23 848,33 грн., 2014 рік - 12 035,00 грн.); ТОВ «АТБ - Маркст» на суму 668 962,50 грн.(2013 рік - 365 975,00 грн., 2014 рік - 302 987,50 грн.); ТОВ «Восторг» на суму 42 339,17 грн. (2013 рік - 24 149,17 грн., 2014 рік - 18 190,00 грн.); ПП «Орім» на суму 287 466,67 грн. (2014 рік);ТОВ «Сучасний Модерн» на суму 27 266,67 грн. (2013 рік - 1 891,67 грн., 2014 рік - 25 375,00 грн.); ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна» на суму 87 758,00 грн. (2013 рік - 76 543.33 грн., 2014 рік-11215,00 грн.); ТОВ «Рокфор Маркет» на суму 2 830,00грн. (2013 рік - 1 817,50, грн.,2014 рік - 1012,50 грн.); ТОВ «Фудмаркет» на суму 23 045,83 грн. (2013 рік - 11 670,83 грн., 2014 рік - 11 375,00 грн.); ТОВ «Лікон-Трейд» на суму 16 666,67 грн. (2013 рік); ТОВ «Респектплюс» на суму 8333,33 грн. (2014 рік); ТОВ «Група рітейлу України» на суму 4 375,00 грн. (2014 рік); ТОВ «Стратон» на суму 5 000,00 грн. (2014 рік); ТОВ «Край-2» на суму 5 833,33 грн. (2013рік); ТОВ «Союз супермаркетів Харкова» на суму 25 833,33 грн. (2014 рік); ТОВ «ТП «Нова торгівельна мережа» на суму 12000,00 грн. (2013 рік) та до складу податкового кредиту у 2013-2014 роках суму ПДВ по вищевказаним підприємствам у загальному розмірі 250718,84 грн. з вартості придбаних маркетингових послуг без підтверджуючих документів.

На підставі акту перевірки, податковим органом були винесені податкові повідомлення-рішення №0000802212 від 22.09.2015 року, яким підприємству донараховано податку на додану вартість в розмірі 250719,0 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 125359,0 грн., на загальну суму 376078,0 грн. та №0000792212 від 22.09.2015 року, яким підприємству донараховано податок на прибуток в розмірі 231051,0 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 57763,00 грн., на загальну суму 288814,00 грн. (т.1 а.с.19-20)

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями контролюючого органу, позивач звернувся до суду з позовом.

За період, що перевірявся, ТОВ «УКРАЇНА» мало правовідносини з 15 контрагентами, предметом яких були різні послуги: з розміщення товарів, реклами, просування товарів, передпродажні послуги, тощо.

Зокрема, щодо правовідносин з ТОВ «АДВЕНТІС» .

З матеріалів справи встановлено, що між позивачем (замовник) та ТОВ "АДВЕНТІС» (виконавець) року було укладено договір про надання послуг №100692/3 від 01.03.2014 р. (т.1 а.с.219-221), відповідно до якого виконавець надає замовнику послуги з просування, стимулювання товарів до продажу та інші послуги на умовах договору, а замовник приймає та оплачує виконавцю належним чином надані послуги.

Також 01.03.2012 року між ТОВ Україна та ТОВ АДВЕНТІС укладено договір про надання послуг №100692, предметом якого є послуги з перепродажної підготовки товарів. (т.1 а.с.222-224). Відповідно додаткового договору до договору №100692/3 від 01.03.2014 р., новим виконавцем за договором є ТОВ Група рітейлу України (т.1 а.с.225)

Фактичне виконання вказаних договорів підтверджено наданими до суду документами:

- за 2013 р.

1). Договором № 100692 від 01.03.2012 р.; Договором № 100692/V від 01.03.2012 р.;

2). Рахунками № УК-АПУ-00062906 від 31.12.12 р. на суму 8478,49 грн.; УК-АПУ-00003509 від 31.01.13 р. на суму 281,74 грн.; УК-АПУ-00008579 від 28.02.13 р. на суму 957,61 грн.; УК-АПУ- 00012469 від 31.03.13 р. на суму 1 589,84 грн.; УК-АПУ-00016376 від 30.04.13 р. на суму 1 381,75 грн.; УК-АПУ-00020666 від 31.05.13 р. на суму 5 885,54 грн.; УК-АПУ-00022839 від 30.06.13 р. на с\му 1 058,08 грн.; УК-АПУ-00024900 від 31.07.13 р. на суму 1 239,35 грн.; УК-АПУ-00027345 від 31.08.13 р. на суму 1 218,22 грн.; УК-АПУ-00029487 від 30.09.13 р. на суму 1 224,34 грн.; УК- АПУ-00032722 від 31.10.13 р. на суму 1 448,53 грн.; УК-АПУ-00039551 від 31.12.13 р. на суму З 854,41 грн.;

3). Актами наданих послуг № УК-АПУ-00062906 від 31.12.12 р. на суму 8478,49 грн.; УК-АПУ- 00003509 від 31.01.13 р. на суму 281,74 грн.; УК-АПУ-00008579 від 28.02.13 р. на суму 957,61 грн.; УК-АПУ-00012469 від 31.03.13 р. на суму 1 589,84 грн.; УК-АПУ-00016376 від 30.04.13 р. на суму 1 381,75 грн.; УК-АПУ-00020666 від 31.05.13 р. на суму 5 885,54 грн.; УК-АПУ-00022839 від 30.06.13 р. на суму 1 058,08 грн.; УК-АПУ-00024900 від 31.07.13 р. на суму 1 239,35 грн.; УК- АПУ-00027345 від 31.08.13 р. на суму 1 218,22 грн.; УК-АПУ-00029487 від 30.09.13 р. на суму 1224,34 грн.; УК-АПУ-00032722 від 31.10.13 р. на суму 1 448,53 грн.; УК-АПУ-00039551 від 31.12.13 р. на суму 3 854,41 грн.;

4). відповідними податковими накладними.

за 2014 р.

1). Договором № 100692/V від 01.03.2012 р.; Договором № 100692/3 від 01.03.2014 р.;

2). Рахунками № УК-АПУ-00034932 від 30.11.13 р. на суму 1357,66 грн.; УК-АВР-00004075 від 24.11.13 р. на суму 4200 грн.; УК-АПУ-00001196 від 31.01.14 р. на суму 843,96 грн.; УК-АПУ- 00003454 від 28.02.14 р. на суму 962,38 грн.; УК-АПУ-00006379 від 31.03.14 р. на суму 1357,43 і грн.; УК-АПУ-00010844 від 30.04.14 р. на суму 2011,14 грн.; УК-АПУ-00014974 від 31.05.14 р. на суму 1021,18 грн.; УК-АПУ-00020300 від 30.06.14 р. на суму 1498,39 грн.; УК-АПУ-00023125 від 31.07.14 р. на суму 1189,98 грн.;

3). Актами наданих послуг № УК-АПУ-00034932 від 30.11.13 р. на суму 1357,66 грн.; УК-АВР- 00004075 від 24.11.13 р. на суму 4200 грн.; УК-АПУ-00001196 від 31.01.14 р. на суму 843,96 грн.; УК-АПУ-00003454 від 28.02.14 р. на суму 962,38 грн.; УК-АПУ-00006379 від 31.03.14 р. на суму 1357,43 грн.; УК-АПУ-00010844 від 30.04.14 р. на суму 2011,14 грн.; УК-АПУ-00014974 від 31.05.14 р. на суму 1021,18 грн.; УК-АПУ-00020300 від 30.06.14 р. на суму 1498,39 грн.; УК-АПУ- 00023125 від 31.07.14 р. на суму 1189,98 грн.;

4). відповідними податковими накладними.

Щодо правовідносин з ТОВ «ВОСТОРГ» .

За період, що перевірявся, ТОВ Україна мало правовідносини з ТОВ Восторг , предметом яких були послуги з просування продукції. Зазначені відносини підтверджуються наступними первинними документами (т.1 а.с.55-133).

За 2013 рік

1). Договором №68-ДЗ від 01.01.2013 р.;

2). Рахунками №00621-З/13 від 25.02.13 р. на суму 2200 грн., №НТ-0057/13 від 14.03.13 р. на суму 1200 грн., №00878-З/13 від 14.03.13 р. на суму 860 грн., №НТ-0058/13 від 14.03.13 р. на суму 1600 грн., №01163-З/13 від 10.04.13 р. на суму 1920 грн.; №01495-З/13 від 13.05.13 р. на суму 2040 грн., №01831-З/13 від 07.06.13 р. на суму 2250 грн., №02259-З/13 від 10.07.13 р. на суму 1470 грн., №02542-З/13 від 08.08.13 р. на суму 2493,12 грн., №НТ-0224/13 від 09.08.13 р. на суму 1500 грн., №02858-З/13 від 06.09.13 р. на суму 1781,35 грн., №03221-З/13 від 06.09.13 р. на суму 2661,14 грн., №03556-З/13 від 08.11.13 р. на суму 2232,15 грн., №03940-З/13 від 06.1213 р. на суму 1771,68 грн.;

3). Актами наданих послуг №00621-З/13 від 25.02.13 р. на суму 2200 грн., №НТ-0057/13 від 14.03.13 р. на суму 1200 грн., №00878-З/13 від 14.03.13 р. на суму 860 грн., №НТ-0058/13 від 14.03.13 р. на суму 1600 грн., №01163-З/13 від 10.04.13 р. на суму 1920 грн.; №01495-З/13 від 13.05.13 р. на суму 2040 грн., №01831-З/13 від 07.06.13 р. на суму 2250 грн., №02259-З/13 від 10.07.13 р. на суму 1470 грн., №02542-З/13 від 08.08.13 р. на суму 2493,12 грн., №НТ-0224/13 від 09.08.13 р. на суму 1500 грн., №02858-З/13 від 06.09.13 р. на суму 1781,35 грн., №03221-З/13 від 06.09.13 р. на суму 2661,14 грн., №03556-З/13 від 08.11.13 р. на суму 2232,15 грн., №03940-З/13 від 06.1213 р. на суму 1771,68 грн.;

4). Податковими накладними №477 від 25.02.2013 р., №341 від 14.03.2013 р., №305 від 14.03.2013 р., №342 від 14.03.2013 р., №233 від 10.04.2013 р., №184 від 13.05.2013 р., №188 від 07.06.2013 р., №303 від 10.07.2013 р., №241 від 08.08.2013 р., №457 від 23.08.2013 р., №204 від 08.09.2013 р., №230 від 09.10.2013 р., №226 від 08.11.2013 р., №209 від 06.12.2013 р.

За 2014 рік

1). Договором №68-ДЗ від 01.01.2013 р.

2). Рахунками №00134-З/14 від 09.01.14 р. на суму 2406,83 грн., №00590-З/14 від 06.02.14 р. на суму 4667,56 грн., №00911-З/14 від 11.03.14 р. на суму 804,33 грн., №01228-З/14 від 07.04.14 р. на суму 1536,84 грн., №01565-З/14 від 07.05.14 р. на суму 1513,98 грн., №01815-З/14 від 05.06.14 р. на суму 1334,98 грн., №02364-З/14 від 08.07.14 р. на суму 1234,77 грн., №02700-З/14 від 06.08.14 р. на суму 2447,09 грн.. №02949-З/14 від 04.09.14 р. на суму 1507,52 грн., №03269-З/14 від 04.10.14 р. на суму 1373,20 грн., №03765-З/14 від 10.11.14 р. на суму 1182,64 грн., №04136-З/14 від 09.12.14 р. на суму 1817,97 грн.;

3). Актами наданих послуг №00134-З/14 від 09.01.14 р. на суму 2406,83 грн., №00590-З/14 від 06.02.14 р. на суму 4667,56 грн., №00911-З/14 від 11.03.14 р. на суму 804,33 грн., №01228-З/14 від 07.04.14 р. на суму 1536,84 грн., №01565-З/14 від 07.05.14 р. на суму 1513,98 грн., №01815-З/14 від 05.06.14 р. на суму 1334,98 грн., №02364-З/14 від 08.07.14 р. на суму 1234,77 грн., №02700-З/14 від 06.08.14 р. на суму 2447,09 грн.. №02949-З/14 від 04.09.14 р. на суму 1507,52 грн., №03269-З/14 від 04.10.14 р. на суму 1373,20 грн., №03765-З/14 від 10.11.14 р. на суму 1182,64 грн., №04136-З/14 від 09.12.14 р. на суму 1817,97 грн.;

4). Податковими накладними №179 від 09.01.2014 р., №172 від 06.02.2014 р., №246 від 11.03.2014 р., №246 від 11.03.2014 р., №183 від 07.04.2014 р., №142 від 07.05.2014 р., №150 від 05.06.2014 р., №247 від 08.07.2014 р., №206 від 06.08.2014 р., №152 від 04.09.2014 р., №90 від 04.10.2014 р., №243 від 10.11.2014 р., №292 від 09.12.2014 р.

Щодо правовідносин з ТОВ «СУЧАСНИЙ МОДЕРН»

Матеріали справи містять документи, які свідчать, що між позивачем та ТОВ Сучасний модерн 01.09.2013 року та 30.12.2013 року було укладено договори про надання послуг №109 (т.5 а.с.139-140) та №29 (т.5 а.с.144-145), відповідно до яких Виконавець (ТОВ Сучасний модерн ) забезпечує комплекс заходів, спрямованих на підвищення обсягів продажу продукції торгових марок Замовника (позивача). Виконавець зобов`язується систематично, по мірі надходження відповідних замовлень від Замовника, надавати останньому послуги по просуванню торгових марок у мережі супермаркетів РОСТ , що розташовані за адресами: м. Харків, проїзд Рогатинський, 3; вул. Полтавський шлях, 140. Замовник зобов`язується приймати та сплачувати надані послуги згідно умов цього договору.

На підтвердження виконання договору від 01.09.2013 року №109 позивач надав суду копії наступних первинних документів (т.5 а.с.141-143):

- Рахунку №4126 від 20.11.2013 р. на суму 2270 грн.;

- Акту наданих послуг №ОУ-4236 від 30.11.2013 р.,на суму 2270 грн.;

- Податкової накладної від 22.11.2013 р. №1574.

Щодо виконання договору від 30.12.2013 року №29 позивачем надано копії (т.5 а.с.147-222):

- Рахунків №396 від 10.02.14 р.; №397 від 10.02.14 р.; №1300 від 07.04.14 р.; №1310 від 07.04.14 р.; №1301 від 07.04.14 р.; №1252 від 02.04.14 р.; №757 від 06.03.14 р.; №756 від 06.03.14 р.; №2175 від 04.06.14 р.; №2172 від 31.05.14 р.; №2171 від 31.05.14 р.; №2593 від 03.07.14 р.; №2594 від 03.07.14 р.; №2598 від 03.07.14 р.; №3039 від 04.08.14 р.; №3038 від 04.08.14 р.; №3043 від 04.08.14 р.; №3460 від 01.09.14 р.; №3459 від 01.09.14 р.; №3464 від 01.09.14 р.; №4008 від 03.10.14 р.; №4007 від 03.10.14 р.; №4012 від 03.10.14 р.; №4410 від 01.11.14 р.; №4405 від 01.11.14 р.; №4406 від 01.11.14 р.;

- Податкових накладних №1150 від 20.03.2014р.; №1151 від 20.03.2014р.; №686 від 14.04.2014р.; №687 від 14.04.2014р.; №688 від 14.04.2014р.; №689 від 14.04.2014р.; №686 від 14.04.2014р.; №1993 від 20.04.2014р.; №183 від 01.07.2014р.; №40 від 01.07.2014р.; №191 від 01.07.2014р.; №1380 від 26.08.2014р.; №1582 від 26.08.2014р.; №1583 від 26.08.2014р.; №2026 від 29.09.2014р.; №2230 від 30.09.2014р.; №2231 від 30.09.2014р.; №2232 від 30.09.2014р.; №2233 від 30.09.2014р.; №2234 від 30.09.2014р.; №1619 від 24.10.2014р.; №1618 від 24.10.2014р.; №1620 від 24.10.2014р.; №1208 від 18.11.2014р.; №1206 від 18.11.2014р.; №1207 від 18.11.2014р.; №855 від 02.12.2014р.; №857 від 02.12.2014р.;

- Актів наданих послуг №ОУ-1149 від 31.03.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-1150 від 31.03.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ- 1647 від 30.04.14 р. на суму 500,00 грн.;№ОУ-1648 від 30.04.14 р. на суму 2000,00 грн.; №ОУ-1649 від 30.04.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-1650 від 30.04.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-1647 від 30.04.14 р. на суму 700,00 грн.; №ОУ-1961 від 30.04.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-3105 від 31.07.14 р. на суму 2000,00 грн.; №ОУ-3604 від 31.07.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ- 3605 від 31.07.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-3718 від 31.08.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-3719 від 31.08.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-3720 від 31.08.14 р. на суму 2000,00 грн.; №ОУ-4568 від 30.03.2014 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-4569 від 30.09.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-4570 від 30.09.14 р, на суму 2000,00 грн.; №ОУ-4571 від 30.09.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-4572 від 30.09.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-4573 від 30.09.14 р. на суму 2000,00 грн.; №ОУ-4813 від 31.10.14 р. на суму 1250,00 грн.; №ОУ-4812 від 31.10.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-4814 від 31.10.14 р. на суму 2000,00 грн.; №ОУ-5325 від 30.11.14 р. на суму 2000,00 грн.; №ОУ-5323 від 30.11.14 р. на суму 500,00 грн.; №ОУ-5324 від 30.11.14 р. на суму 1250,00 грн.

Щодо правовідносин з ТОВ «Група рітейлу України»

Судом встановлено, що між ТОВ Україна та ТОВ Група рітейлу України укладено договір, предметом якого були передпродажні послуги. Дані обставини підтверджуються наступними документами (т.5 а.с.126-137):

1). Договором №100692/3 від 01.03.14 р.;

2). Рахунками №УК-АПУ-00002924 від 31.08.14 р., №УК-АПУ-00006751 від 30.09.14 р., №УК-АПУ-00009305 від 31.10.14 р., №УК-АПУ-00014973 від 30.11.14 р.;

3). Актами наданих послуг №УК-АПУ-00002924 від 31.08.14 р. на суму 1066,44 грн., №УК-АПУ-00006751 від 30.09.14 р. на суму 1486,87 грн., №УК-АПУ-00009305 від 31.10.14 р. на суму 1388,77 грн., №УК-АПУ-00014973 від 30.11.14 р. на суму 1308,74 грн.;

4). Податковими накладними №4193 від 31.08.2014 р., №4503 від 30.09.2014 р., №3462 від 31.10.2014 р., №3248 від 30.11.2014 р., №4175 від 31.12.2014 р.

Щодо правовідносин з ТОВ «ЛІКОН-ТРЕЙД»

Між ТОВ Лікон-Тейд (виконавець) та ТОВ Україна (замовник) 01.01.2013р. було укладено договір про надання рекламних послуг №01/01/13, відповідно якого виконавець зобов`язаний по завданню замовника виготовити та розмістити рекламні матеріали останнього згідно Додатку цього договору, який є невід`ємною частиною договору.

Відповідно Додатку до договору №01/01/13 від 01.01.2013р., рекламні конструкції, на яких буде розміщена реклама Баннер , знаходяться за адресою: супермаркет TARGET м.Харків, просп. Московський, 257; супермаркет TARGET м. Харків, вул. Ак. Павлова, 120. (т.4 а.с.67-72).

На виконання вище зазначеного договору позивачем надано суду наступні документи (т.4 а.с.73-95):

- Акти наданих послуг №ЛТ-СФ 00102 від 31.01.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ-СФ 00216 від 28.02.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ-СФ 00322 від 31.03.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ-СФ 00422 від 03.04.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ-СФ 00479 від 23.05.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ-СФ 00587 від 06.06.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ-СФ 00732 від 31.07.13 р. на суму 2500,00 грн.; №ЛТ- СФ 00828 від 31.08.13 р. на суму 2500,00 грн.;

- Рахунки №ЛТ-СФ 00127 від 06.02.13 р.; №ЛТ-СФ 00273 від 12.03.2013р.; №ЛТ-СФ 00322 від 31.03.13 р.; №ЛТ-СФ 00479 від 31.05.13 р.; №ЛТ-СФ 00587 від 30.06.13 р.; №ЛТ-СФ 00732 від 31.07.13 р.; №ЛТ-СФ 00828 від 31.08.13 р.;

- Податкові накладні №402 від 31.01.2013 р.; №754 від 28.02.2013 р.; №1557 від 31.03.2013 р.; №114 від 03.04.2013 р.; №1214 від 23.05.2013 р.; №313 від 06.06.2013 р.; №2255 від 31.07.2013 р.; №1159 від 31.08.2013 р.

Щодо правовідносин з ТОВ «Респектплюс»

Між ТОВ Респектплюс (виконавець) та ТОВ Україна (замовник) укладено договір про надання послуг 01.01.2014 року №313.

На виконання вище зазначеного договору позивачем надано суду наступні документи (т.3 а.с.159-182):

- Рахунки №СФ-0000137/Б від 30.04.14 р.; №СФ-0000229/Б від 30.06.14 р.; №СФ-0000279/Б від 31.07.14 р.; №СФ-0000304/Б від 31.08.14 р.; №СФ-0000376/Б від 30.09.14 р.; №СФ-0000428/Б від 31.10.14 р.; №СФ-0000494/Б від 30.11.14 р.;

- Акти наданих послуг №ОУ-0000313 від 30.04.14 р. на суму 4000,00 грн.; №ОУ-0000499 від 30.06.14 р. на суму 1000,00 грн.; №ОУ-0000622 від 31.07.14 р. на суму 1000,00 грн.; №ОУ-0000676 від 31.08.2014 р. на суму 1000,00 грн.; №ОУ-0000811 від 30.09.14 р. на суму 1000,00 грн.; №ОУ-0000921 від 31.10.14 р. на суму 1000,00 грн.; №ОУ-0001059 від 30.11.14 р. на суму 1000,00 грн.;

- Податкові накладні №200 від 30.04.2014р.; №239 від 30.06.2014р.; №252 від 31.07.2014р.; №194 від 31.08.2014р.; №213 від 30.09.2014р.; №212 від 30.11.2014р.; №239 від 31.12.2014р.; №211 від 31.10.2014р.

Щодо правовідносин з ТОВ «Союз супермаркетів Харкова»

На підтвердження виконання договору про надання послуг №313 від 01.01.2014р., який було укладено між ТОВ Союз супермаркетів Харкова (виконавець) та ТОВ Україна (замовник) позивачем до матеріалів справи надано (т.5 а.с.67-90):

- Акти наданих послуг №ОУ-0000287 від 31.03.14 р. на суму 3000,00 грн.; №ОУ-0000759 від 30.06.14р. на суму 8000,00 грн.; №ОУ-0000903 від 31.07.14 р. на суму 4000,00 грн.; №ОУ-0000967 від 31.08.14 р. на суму 4000,00 грн.; №ОУ-0001142 від 30.09.14 р. на суму 4000,00 грн.; №ОУ-0001313 від 31.10.14 р. на суму 4000,00 грн.; №ОУ-0001569 від 30.11.14 р. на суму 4000,00 грн.;

- Рахунки №СФ-0000171 від 31.03.14 р.; №СФ-0000471 від 30.06.14 р.; №СФ-0000555 від 31.07.14 р.; №СФ-0000591 від 31.08.14 р.; №СФ-0000705 від 30.09.14 р.; №СФ-0000819 від 31.10.14 р.; №СФ- 0001006 від 30.11.14 р.;

- Податкові накладні №331 від 31.03.2014р.; №549 від 30.06.2014р.; №594 від 31.07.2014р.; №474 від 31.08.2014р.; №510 від 30.09.2014р.; №559 від 31.10.2014р.; №587 від 30.11.2014р.; №551 від 31.12.2014р.

Щодо правовідносин з ТОВ «ФУДМАРКЕТ

Відповідно додатку №4 до договору поставки №4600032822 від 17.12.2010р., ТОВ Фудмаркет (покупець) з одного боку, та ТОВ Україна (постачальник) - з іншого, постачальник зобов`язується надати комплекс послуг з передпродажної підготовки та стимулювання збуту товарів, поставлених за договором поставки (проведення постійної передпродажної підготовки, викладка і розміщення товару, розфасовки та оформлення, тощо).

На виконання зазначеного договору позивачем надано (т.3 а.с.184-247):

- Рахунки №910740893 від 31.01.13 р.; №910774682 від 28.02.13 р.; №910803532 від 31.03.13 р.; 910829523 від 30.04.13 р.; №910858845 від 31.05.13 р.; №910886568 від 30.06.13 р.; №910923725 від 31.07.13 р.; №910961182 від 31.08.13 р.; №910996183 від 30.09.13 р.; №911032658 від 31.10.13 р.; 911096603 від 30.11.13 р.; №911192203 від 31.12.13 р.;

- Акти наданих послуг №910740893 від 31.01.13 р. на суму 2139,96 грн.; №910774682 від 28.02.13 р. на суму 728,23 грн.; №910803532 від 31.03.13 р. на суму 939,37 грн.; №910829523 від 30.04.13 р. на суму 1062,19 грн.; №910858845 від 31.05.13 р. на суму 1223,20 грн.; №910886568 від 30.06.13 р. на суму 916,99 грн.; №910923725 від 31.07.13 р. на суму 1200,00 грн.; №910961182 від 31.08.13 р. на суму 1380,00 грн.; №910996183 від 30.09.13 р. на суму 1565,30 грн.; №911032658 від 31.10.13 р. на суму 600,00 грн.; №911096603 від 30.11.13 р. на суму 750,00 грн.; №911192203 від 31.12.13 р. на суму 1500,00 грн.;

- податкові накладні №1006779 від 31.01.2013р.; №1045647 від 28.02.2013р.; №1077058 від 31.03.2013р.; №1100884 від 30.04.2013р.; №1125588 від 31.05.2013р.; №1150429 від 30.06.2013р.; №1184184 від 31.07.2013р.; №1220777 від 31.08.2013р.; №1252647 від 30.09.2013р.; №1284565 від 31.10.2013р.; №1349689 від 30.11.2013р.; №1411846 від 31.12.2013р.; №1043177 від 31.03.2012р.; №1047603 від 30.04.2012р.; №1079855 від 31.05.2012р.; №1097644 від 30.06.2012р.; №1116579 від 31.07.2012р.; №1136278 від 31.08.2012р.; №1154770 від 30.09.2012р.; №1174498 від 31.10.2012р.; №1198317 від 30.11.2012р.; №1216811 від 31.12.2012р.

За Договором №4600037831від 12.03.14 р. (т.3 а.с.248-251, т.4 а.с.1-21):

- Рахунки №911275878 від 31.01.14 р.; №911366313 від 28.02.14 р.; №911461096 від 31.03.14 р.; 411501979 від 30.04.14 р.; №911666008 від 31.05.14 р.; №911781684 від 31.08.14 р.; №911821875 від 30.09.14 р.;

- Акти наданих послуг №911275878 від 31.01.14 р. на суму 4050,00 грн.; №911366313 від 28.02.14 р. на суму 1500,00 грн.; №911461096 від 31.03.14 р. на суму 3300,00 грн.; №911501979 від 30.04.14 р. на суму 858,52 грн.; №911666008 від 31.05.14 р. на суму 348,54 грн.; №911666267 від 31.05.14 р. на суму 724,51 грн.; №911749311 від 31.07.14 р. на суму 2515,43 грн.; №911781684 від 31.08.14 р. на суму 150,00 грн.; №911821875 від 30.09.14 р. на суму 203,12 грн.;

- податкові накладні №1029654 від 31.01.2014р.; №1121444 від 28.02.2014р.; №1163983 від 31.03.2014р.; №1182026 від 30.04.2014р.; №1208983 від 31.05.2014р.; №1208987 від 31.05.2014р.; №1228865 від 31.07.2014р.; №1245855 від 31.08.2014р.; №1263313 від 30.09.2014р.

Щодо правовідносин з ТОВ «РОКФОР МАРКЕТ»

Судом встановлено, що між ТОВ Рокфор Маркет (виконавець) та ТОВ Україна (замовник) укладено договір про надання послуг №1031111 від 03.11.2011р., відповідно якого виконавець зобов`язується надавати послуги замовнику щодо стимулювання збуту товарів та/або продукції, реалізація яких відбувається через торгівельну мережу виконавця.

На підтвердження реальності виконання договору позивачем надано суду наступні докази (т.4 а.с.23-65):

- рахунки №465 від 10.04.13 р.; №545 від 08.05.13 р.; №760 від 10.06.13 р.; №830 від 05.07.13 р.; №1017 від 13.08.13 р.; №1123 від 11.09.13 р.; №1428 від 10.12.13 р.; №103 від 14.01.14 р.; №271 від 14.02.14 р.; №383 від 13.03.14 р.; №446 від 10.04.14 р.; №743 від 11.06.14 р.; №784 від 10.07.14 р.;

- Акти наданих послуг №354 від 31.03.13 р. на суму 240 грн.; №440 від 30.04.13 р. на суму 390 грн.; №658 від 31.05.13 р. на суму 480 грн.; №730 від 30.06.13 р. на суму 150 грн.; №918 від 31.07.13 р. на суму 150 грн.; №1024 від 31.08.13 р. на суму 138,6 грн.; №2452 від 31.11.13 р. на суму 365,64 грн.; №4370 від 31.12.13 р. на суму 266,52 грн.; №150 від 31.01.14 р. на суму 456,01 грн.; №1440 від 28.02.14 р. на суму 60,00 грн.; №2606 від 31.03.14 р. на суму 336,09 грн.; №5891 від 31.05.14 р. на суму 270,00 грн.; №6766 від 30.06.14 р. на суму 92,85 грн.;

- Податкові накладні №304 від 31.03.2013р.; №184 від 30.04.2013р.; №253 від 31.05.2013р.; №181 від 30.06.2013р.; №249 від 31.07.2013р.; №232 від 31.08.2013р.; №236 від 30.11.2013р.; №272 від 31.12.2013р.; №292 від 31.01.2014р.; №237 від 28.02.2014р.; №188 від 31.03.2014р.; №271 від 31.05.2014р.; №820 від 30.06.2014р.

Щодо правовідносин з TOB «СТРАТОН»

22.01.2014р між ТОВ Стратон (виконавець) та ТОВ Україна (замовник) укладено договір про надання рекламних послуг №100/14. За вказаним договором виконавець зобов`язується по завданню замовника виготовити та розмістити рекламні матеріали останнього, згідно Додатку, який є невід`ємною частиною договору.

На підтвердження виконання даного договору позивачем надано наступні документи (т.5 а.с.109-124):

- Рахунки №СН-СФ00022 від 28.02.14 р.; №СН-СФ00033 від 28.02.14 р.; №СН-СФ00049 від 30.04.2014 р.; №СН-СФ00075 від 31.05.14 р.;

- Акти наданих послуг №СН-СФ00022 від 28.02.14 р. на суму 3000 грн.; №СН-СФ00033 від 28.02.14 р. на суму 1000 грн.; №СН-СФ00049 від 30.04.14 р. на суму 1000 грн.; №СН-СФ00075 від 31.05.14 р. на суму 1000 грн.;

- податкові накладні №142 від 31.03.2014р.; №103 від 30.04.2014р.; №103 від 31.05.2014р.

Щодо правовідносин з ТОВ Край-2

За період, що перевірявся, ТОВ «УКРАЇНА» мало правовідносини з ТОВ «Край-2» , предметом яких були послуги з фіксованого розміщення товарів в місцях надання послуг на полицях.

Зазначені правовідносини були належним чином оформлені первинними документами, а саме (т.5 а.с.100-107):

- Рахунками №СН-СФ00022 від 28.02.14 р.; №СН-СФ00033 від 28.02.14 р.; №СН-СФ00049 від 30.04.14 р.; №СН-СФ00075 від 31.05.14 р.;

- Актами наданих послуг №СН-СФ00022 від 28.02.14 р. на суму 3000 грн.; №СН-СФОООЗЗ від 28.02.14 р. на суму 1000 грн.; №СН-СФ00049 від 30.04.14р. на суму 1000 грн.; №СН-СФ00075 від 31.05.14 р. на суму 1000 грн.;

- податковими накладними №1547 від 16.10.13р.; №1088 від 12.11.13р.; №254 від 03.12.13р.

Щодо правовідносин з ТОВ «ТП «Нова торгівельна мережа»

В матеріалах справи міститься договір про надання маркетингових послуг №60 від 01.03.2013р., який укладено між ТОВ Україна (замовник) та ТОВ Новая торговая сеть . Предметом даного договору є систематичне виконання маркетингових послуг, які передбачені вказаним договором.

Позивачем до матеріалів справи долучені копії наступних документів, які підтверджують реальність даного договору (т.5 а.с.92-98):

- Рахунок №DG-RET-00809 від 02.04.13 р.;

- Акт наданих послуг №DG-RET-00760 від 31.03.13 р. на суму 14 400 грн.;

- Податкову накладну №278 від 31.03.2013 р.

Щодо правовідносин з ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»

Між позивачем (замовник) та ТОВ АТБ-Маркет (виконавець) укладено договір про надання послуг №38150 від 01.01.2013 р., відповідно якого виконавець зобов`язаний надати замовнику послуги, а замовник зобов`язується прийняти належним чином надані виконавцем послуги та оплатити їх на умовах та в порядку, передбаченому в цьому договорі. Також між сторонами укладено договір про надання маркетингових послуг №38150 від 01.01.2014р.

На підтвердження виконання зазначених договорів позивачем надано суду наступні документи (т.2 а.с.42-249, т.3 а.с.1-157):

- Акти наданих послуг №019048 від 28.02.13 р. на суму 28310 грн.; №044015 від 31.03.13 р. на суму 54230 грн.; №054001 від 30.04.15 р. на суму 57950 грн.; №059001 від 31.05.13 р. на суму 42530 грн.; №076001 від 30.06.15 р. на суму 44150 грн.; №086001 від 31.07.15 р. на суму 43210 грн.; №099006 від 31.08.13 р. на суму 41050 грн.; №112007 від 30.09.15 р. на суму 44290 грн.; №124005 від 31.10.13 р. на суму 42280 грн.; №135008 від 30.11.13 р. на суму 41170 грн.; №147005 від 31.12.14 р. на суму 53890 грн.; №010003 від 31.01.14 р. на суму 36490 грн.; №062006 від 28.02.14 р. на суму 41050 грн.; №077006 від 31.03.14 р. на суму 49120 грн.; №091005 від 31.04.14 р. на суму 62670 грн.; №110046 від 31.05.14 р. на суму 59870 грн.; №128004 від 30.06.14 р. на суму 57960 грн.; №19727 від 30.09.14 р. на суму 369,60 грн.; №19733 від 30.09.14 р. на суму 2165,40 грн.

- Рахунки №89 від 01.01.2014р.; №3058 від 01.03.2014р.; №4657 від 01.04.2014р.;

- Податкові накладні №3341 від 31.12.2013р.; №2710 від 20.01.2014р.; №3679 від 28.02.2014р.; №4843 від 31.03.2014р.; №5508 від 17.04.2014р.; №5509 від 30.04.2014р.; №4549 від 15.05.2014р.; №4550 від 31.05.2014р.; №6951 від 30.06.2014р.; №5273 від 30.09.2014р.; №5274 від 30.09.2014р.; №3005 від 28.02.2013р.; №3077 від 31.03.2013р.; №3595 від 30.04.2013р.; №2962 від 31.05.2013р.; №2861 від 30.06.2013р.; №3370 від 30.07.2013р.; №4433 від 31.08.2013р.; №4052 від 30.09.2013р.; №4269 від 16.10.2013р.; №2999 від 30.11.2013р.

- Звіти про проведені маркетингові дослідження.

Щодо правовідносин з ТОВ «ОРІМ»

За період, що перевірявся, ТОВ «УКРАЇНА» мало правовідносини з ТОВ «ОРІМ» , предметом яких були послуги з проведення кількісного маркетингового дослідження у форматі польового анкетування (відкриті питання), On-Line опитування споживачів на основі розробленої анкети з фіксованою кількістю питань, визначення відносної динаміки продажу продукції у торгівельній мережі, визначення залишків продукції в магазинах, що приймали участь у дослідженні, визначення об`єму продажу товарів в торгівельних точках у грошовому виразі, що приймали участь у дослідженні.

Позивачем надано первинні документи щодо виконання даного договору (т.1 а.с.135-217):

- Акти наданих послуг №002343 від 31.10.14 р. на суму 300630 грн.; №005355 від 30.11.14 р. на суму 19440 грн.; №008385 від 31.12.14 р. на суму 24890 грн.

- Податкові накладні №477 від 31.10.2014р.; №1059 від 30.11.2014р.; №1829 від 31.12.2014р.;

- Рахунок №6425 від 01.11.2014р.;

- Звіт про проведене дослідження.

Щодо правовідносин з ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА»

За період, що перевірявся, ТОВ «УКРАЇНА» (постачальник) мало правовідносини з ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» (МЕТРО), що засвідчено договором поставки товарів та надання послуг №22143 від 01.01.2012р., предметом якого були рекламні, інформаційні, маркетингові та інші послуги у порядку та згідно з додатковими угодами та додатками до цього договору; послуги з логістики товарів згідно з продукцією та умовами, які вказані в Додатку 6 договору; постачальник постачає і передає у власність МЕТРО, а МЕТРО приймає та оплачує товари згідно з замовленнями МЕТРО та товаросупровідною документацією, які складають невід`ємну частину цього договору; МЕТРО надає замовлення Постачальнику на підставі Специфікації, затвердженої Сторонами, в якій наведено перелік товарів, що поставляються за цим договором, та їх ціни, і яка складає невід`ємну частину цього договору.

Позивачем надано до суду первинні документи на виконання вищезазначеного договору, а саме (т.4 а.с.97-250, т.5 а.с.1-27) за 2013 рік:

- Акти наданих послуг №SBON/152/12/127974-3550758 від 30.01.2013 р. на суму 10270,33 грн.; №SIML152/12/131805-3550757 від 30.01.2013 р. на суму 1126,8 грн.; №SGMS152/12/129532-3550756 від 30.01.2013 р. на суму 9014,41 грн.; №SAMS152/12/131803-3550755 від 30.01.2013 р. на суму 2253,6 грн.; №SSRF152/12/141502-3550754 від 30.01.2013 р. на суму 7887,61 грн.; №SANY152/12/131804-3550753 від 30.01.2013 р. на суму 1126,8 грн.; №SEDI152/12/140735-3550752 від 30.01.2013 р. на суму 1126,8 грн.; №SEDI152/12/13/197453-3571214 від 28.02.2013 р. на суму 153,46 грн.; №SEDI112/13/197451-3571215 від 28.02.2013 р. на суму 153,46 грн.; №SEDI112/13/197456-3571216 від 28.02.2013 р. на суму 1074,17 грн.; №SANY112/13/197454-3571217 від 28.02.2013 р. на суму 1227,62 грн.; №SSRF112/13/197455-3571218 від 28.02.2013 р. на суму 153,46 грн.; №SANY112/13/197452-3571219 від 28.02.2013 р. на суму 1074,17 грн.; №SIML112/13/197453-3579774 від 31.03.2013 р. на суму 239,78 грн.; №SANY112/13/197451-3579775 від 31.03.2013 р. на суму 239,78 грн.; №SSRF112/13/197456-3579776 від 31.03.2013 р. на суму 1678,54 грн.; №SAMS112/13/200882-3579779 від 31.03.2013 р. на суму 786,49 грн.; №SIML112/13/197454-3579778 від 31.03.2013 р. на суму 2311,56 грн.; №SIML112/13/197455-3579780 від 31.03.2013 р. на суму 239,78 грн.; №SBON112/13/197452-3579781 від 31.03.2013 р. на суму 1701,96 грн.; №ТСES112/13/200884-3579782 від 31.03.2013 р. на суму 1199,99 грн.; №ТСЕS112/13/200884-3594914 від 30.04.2013 р. на суму 400 грн.; №SANY112/13/197451-3594904 від 30.04.2013 р. на суму 174,66 грн.; №SSRF12/13/197456-3594905 від 30.04.2013 р. на суму 1222,6 грн.; №SAMS112/13/200882-3594907 від 30.04.2013 р. на суму 349,31 грн.; №SGMS112/13/197454-3694908 від 30.04.2013 р. на суму 1571,92 грн.; №SIML112/13/197455-3594910 від 30.04.2013 р. на суму 174,66 грн.; №SBON112/13/197452-3594912 від 30.04.2013 р. на суму 1248,04 грн.; №TCES112/13/200884-3612476 від 31.05.2013 р. на суму 400 грн.; №SBON112/13/197452-3612475 від 31.05.2013 р. на суму 1601,41 грн.; №SIML112/13/197455-3612474 від 31.0

- Податкові накладні №5373221 від 30.01.2013 р.; №5373225 від 30.01.2013 р.; №5373222 від 30.01.2013 р.; №5373223 від 30.01.2013 р.; №5373227 від 30.01.2013 р.; №5373224 від 30.01.2013 р.; №5373226 від 30.01.2013 р.; №5386598 від 28.02.2013 р.; №5386596 від 28.02.2013 р.; №5386601 від 28.02.2013 р.; №5386599 від 28.02.2013 р.; №5386600 від 28.02.2013 р.; №5386597 від 28.02.2013 р.; №5394592 від 31.03.2013 р.; №5394590 від 31.03.2013 р.; №5394595 від 31.03.2013 р.; №5394596 від 31.03.2013 р.; №5394593 від 31.03.2013 р.; №5394594 від 31.03.2013 р.; №5394591 від 31.03.2013 р.; №5394597 від 31.03.2013 р.; №5402149 від 30.04.2013 р.; №5402144 від 30.04.2013 р.; №5402142 від 30.04.2013 р.; №5402147 від 30.04.2013 р.; №5402148 від 30.04.2013 р.; №5402145 від 30.04.2013 р.; №5402146 від 30.04.2013 р.; №5402143 від 30.04.2013 р.; №5408849 від 31.05.2013 р.; №5408843 від 31.05.2013 р.; №5408846 від 31.05.2013 р.; №5408845 від 31.05.2013 р.; №5408848 від 31.05.2013 р.; №5408847 від 31.05.2013 р.; №5408844 від 31.05.2013 р.; №5408842 від 31.05.2013 р.; №5418723 від 30.06.2013 р.; №5418721 від 30.06.2013 р.; №5418726 від 30.06.2013 р.; №5418727 від 30.06.2013 р.; №5418724 від 30.06.2013 р.; №5418725 від 30.06.2013 р.; №5418722 від 30.06.2013 р.; №5418728 від 30.06.2013 р.; №5425748 від 31.07.2013 р.; 5432570 від 31.08.2013 р.; №5432564 від 31.08.2013 р.; №5432567 від 31.08.2013 р.; №5432566 від 31.08.2013 р.; №5432569 від 31.08.2013 р.; №5432568 від 31.08.2013 р.; №5432563 від 31.08.2013 р.; №5432565 від 31.08.2013 р.; №5441115 від 30.09.2013 р.; №5441119 від 30.09.2013 р.; №5441120 від 30.09.2013 р.; №5441117 від 30.09.2013 р.; №5441118 від 30.09.2013 р.; №5441116 від 30.09.2013 р.; №5441121 від 30.09.2013 р.; №5448331 від 31.10.2013 р.; №5448335 від 31.10.2013 р.; №5448336 від 31.10.2013 р.; №5448333 від 31.10.2013 р.; №5448334 від 31.10.2013 р.; №5448332 від 31.10.2013 р.; №5448337 від 31.10.2013 р.; №5455342 від 30.11.2013 р.; №5455343 від 30.11.2013 р.; №5455341 від 30.11.2013 р.; №5455340 від 30.11.2013 р.; №5455344 від

За 2014 рік позивачем надано суду наступні документи по відносинам з ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» (т.5 а.с.28-65):

- Акти наданих послуг №SANY112/13/197451-3734271 від 31.12.2013 р. на суму 205,66 грн.; №SSRF112/13/197456-3734272 від 31.12.2013 р. на суму 616,54 грн.; №SAMS112/13/200882-3734273 від 31.12.2013 р. на суму 176,16 грн.; №SGMS112/13/197454-3734274 від 31.12.2013 р. на суму 792,70 грн.; №SIML112/13/197455-3734275 від 31.12.2013 р. на суму 205,66 грн.; №SBON112/13/197452-3734276 від 31.12.2013 р. на суму 670,18 грн.; №TCES112/13/200884-3734277 від 31.12.2013 р. на суму 400,04 грн.; №SANY112/13/197451-3747990 від 27.02.2014 р. на ceve 267,76 грн.; №SSRF112/13/197456-3747991 від 27.02.2014 р. на суму 1874,28 грн.; №SAMS112/13/200882-3747992 від 27.02.2014 р. на суму 535,50 грн.; №SGMS112/13/197454-3747993 від 27.02.2014 р. на суму 2409,78 грн.; №SIML112/13/197455-3747994 від 27.02.2014 р. на суму 267,76 грн.; №SBON112/13/197452-3747995 від 27.02.2014 р. на суму 2051,76 грн.; №SBON112/14/229528-3762520 від 31.03.2014 р. на суму 340,28 грн.; №SGMS112/14/231875-3762519 від 31.03.2014 р. на суму 437,05 грн.; №SSRF112/14/234497-3762518 від 31.03.2014 р. на суму 339,92 грн.; №SSRF152/12/141502-3781591 від 29.06.2014 р. на суму 232,01 грн.; №SGMS152/12/129532-3781594 від 29.06.2014 р. на суму 265,15 грн.; №SBON152/12/127974-3781595 від 29:06.2014 р. на суму 265,15 грн.;

- Податкові накладні №5464515 від 31.12.2013 р.; №5464519 від 31.12.2013 р.; №5464520 від 31.12.2013 р.; №5464517 від 31.12.2013 р.; №5464518 від 31.12.2013 р.; №5464516 від 31.12.2013 р.; №5464521 від 31.12.2013 р.; №5478396 від 27.02.2014 р.; №5478400 від 27.02.2014 р.; №5478401 від 27.02.2014 р.; №5478398 від 27.02.2014 р.; №5478399 від 27.02.2014 р.; №5478397 від 27.02.2014 р.; №5486820 від 31.03.2014 р.; №5486821 від 31.03.2014 р.; №5486822 від 31.03.2014 р.; №5500523 від 29.06.2014 р.; №5500522 від 29.06.2014 р.; №5500521 від 29.06.2014 р.

На підтвердження проведення оплати за даними договорами надано:

Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 361, Контрагенти; замовлення за 2013р..

Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 631, Контрагенти за 2013р.;

Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 361, Контрагенти; замовлення за 2014р..

Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 361, Контрагенти; за 2014р.;

Крім того, перед початком судового розгляду по суті позивачем були надані платіжні доручення, які прийняті судом в зв`язку з відмовою банку надати їх раніше.

Суд зазначає, що в акті перевірки зафіксовано порушення: п.138.2 ст.138, пп..139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України, а саме: завищено витрати на загальну суму 1 253 594,00 грн. (2013 рік - 540 396,00 грн., 2014 рік - 713 198,00 грн.), що призвело до заниження податку на прибуток у загальному розмірі 231 051,00 грн. (2013 рік - 102 675,00 грн., 2014 рік - 128 376,00 грн.), По вищевказаних договорах, оскільки суми до витрат були внесені без підтверджуючих документів, а саме, в актах виконаних робіт не вказано, які саме роботи надані, в яких магазинах проводились дослідження, перелік осіб з якими проведено анкетування та інші докази зв`язку з господарською діяльністю та як саме збільшився попит на продукцію, а також, порушення п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 ПК України.

Відповідності до п. 14.1.36 ст. 14 ПКУ - господарською діяльністю визнається діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Згідно з п.44.1 ст.44 ПКУ - для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Пункт 138.2 статті138 ПКУ вказує, що витрати, які враховуються для визначення об`єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.

Суд вказує, що згідно з пп. 139.1.1, пп. 139.1.9 п. 139.1 ст.139 ПКУ не включаються до складу витрат: витрати, не пов`язані з провадженням господарської діяльності; витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов`язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Відповідно до вимог п. 198.1 ст.198 ПКУ право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності).

Пунктом 198.3 статті198 ПКУ визначено, що податковий кредит звітного періоду визначається, виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п. 198.6 ст.198 ПКУ - не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу). У разі якщо на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, які попередньо віднесені до податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до закону.

Також, статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Суд зазначає, що надані TOB "УКРАЇНА" акти надання послуг містять формально необхідні реквізити, передбачені ч. 2 ст. 9 закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", виписані контрагентами TOB "УКРАЇНА" податкові накладні відповідають вимогам н. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, будь - яких невідповідностей приписам закону під час проведення перевірки не встановлено.

Водночас, вказано у рішенні касаційного суду при розгляді справи необхідним є дослідження питання досягнення розумної економічної мети, взаємозв`язок між отриманими Товариством маркетинговими послугами з його господарською діяльністю, використання маркетингових послуг як витрат на збут шляхом їх віднесення до складу собівартості реалізованої продукції.

Ухвалою суду від 01.04.2019 року та під час підготовчого засідання були витребувані відповідні докази.

На підтвердження збільшення попиту на продукцію та доцільності придбання маркетингових послуг надано наступні довідки:

Бухгалтерська довідка щодо обороту грошових коштів TOB Україна з ТСІ Адвентіс ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Восторг ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Сучасний модерн ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Група рітейлу України ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Лікон-Трейд ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB ЛТБ-Маркет ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Респектплюс ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Союз супермаркетів Харкова ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Нова торгівельна мережа ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Фудмаркет ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Край-2 ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Стратон ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Рокфор Маркет ;

Копія Бухгалтерської довідки щодо обороту грошових коштів TOB Україна з TOB Метро кеш енд кері Україна .

З дослідження наданих довідок встановлено, що по деяким підприємствам прибуток зменшений, відносини були припинені, а по деяких був наявний приріст доходу.

Представник позивача в судовому засіданні пояснив, що маркетингових послуги не були віднесені до складу собівартості реалізованої продукції як витрати на збут, та до матеріалів справи були надані: договори з покупцями, за якими здійснювалися поставки товарів, маркетингові послуги по яких в подальшому були придбані а саме:

ТОВ Адвентіс № 100692 від 01.03.2012 р.,

додатковий Договір (б/н) на заміну сторони TOB "Адвентіс" - TOB "Група Рітейлу України від 02.06.2014 р.,

ТОВ "Восторг №206 від 01.05.2010 р.

ТОВ "Лікон-трейд" № 111202 від 10.12.2012 р.

ТОВ ТП Новая Торговая Сеть № 277/04.05.12 від 15.05.2012 р.

ТОВ "Респектплюс" № 75 від 01.07.2012 р.

ТОВ "Сучасний модерн" № 157 від 01.09.2012 р.

ТОВ "Рокформаркет" № 1/09.10.11 від 09.10.2011 р.

ТОВ "Фудмаркет" № 4600037831 від 12.03.2014 р.

ТОВ "Метро Кеш енд Кері Україна" № 22143 від 01.01.2012 р.

ТОВ "АТБ-маркет" № 35838 від 01.01.2013 р.

ТОВ "Край-2" № 02/09-2011 від 19.09.2011 р.

При дослідженні змісту даних договорів встановлено, що вказані контрагенти придбавали товари на умовах договорів поставки та ставали власниками товару після фактичної передачі товару, а отже після передачі даного товару питання щодо подальшого його продажу кінцевому споживачу поставало лише у покупців, тобто у контрагентів підприємства позивача.

Фактично позивач придбавав маркетингові послуги, які збільшували попит та впливали на господарську діяльність своїх контрагентів.

Суд зазначає, що в даних відносинах позивач є оптовим продавцем продовольчих товарів, покупцем продукції є не споживач товару, а підприємство роздрібної торгівлі, тому і маркетингові послуги за необхідності мають бути направлені на збільшення попиту серед цих суб`єктів.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що при розгляді справи не підтверджено досягнення розумної економічної мети, використання маркетингових послуг як витрат на збут шляхом їх віднесення до складу собівартості реалізованої продукції, взаємозв`язок між отриманими Товариством маркетинговими послугами з його господарською діяльністю, а отже суд не може визнати їх витратами, пов`язаними з господарською діяльностю підприємства позивача, що є обов`язковою умовою для віднесення їх до складу витрат та до податкового кредиту відповідно до ст.ст.138, 139, 198 Полаткового Кодексу України.

Отже, при розгляді справи судом підтверджено обґрунтованість висновків податкового органу та правомірність прийняття оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до вимог ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст. 242-246, 250, 255, 295, пп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволені адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНА" до Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення підписано 12 липня 2019 року.

Суддя Мінаєва К.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.07.2019
Оприлюднено15.07.2019
Номер документу82993093
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/11546/15

Ухвала від 15.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Ухвала від 17.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Мельнікова Л.В.

Рішення від 10.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Рішення від 10.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 06.05.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 22.04.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Ухвала від 01.04.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мінаєва К.В.

Постанова від 05.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 04.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні