ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул. Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкладення розгляду справи
18.07.2019 року Справа № 917/1573/13
Суддя Білоусов С.М. при секретарі судового засідання Мацко О.В., розглянувши матеріали
за заявою Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області, вул. Фрунзе, 155, м. Полтава, 36008
до Приватного підприємства "Агрополкомпостач", бульвар Ю.Побєдоносцева, 11, к. 106, м. Полтава, 36023 (ідентифікаційний код 33890860)
про банкрутство
ВСТАНОВИВ:
Розглядається заява Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області про визнання банкрутом Приватного підприємства "Агрополкомпостач", м. Полтава.
Від Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області надійшла заява за вих. № 1/16-31-10-03-04 (вх. № 6764 від 02.07.2019 року) про заміну кредитора правонаступником, відповідно до якої заявник просить суд замінити Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області, як правонаступника Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління Міндоходів у Полтавській області, на Головне управління Державної фіскальної служби у Полтавській області.
Від ліквідатора - арбітражного керуючого Перепелиці В.В. подано клопотання від 17.07.2019 року (вх. № 7525 від 18.07.2019 року) про перенесення розгляду справи із затвердження підсумкового звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на один місяць.
Вищезазначені документи оглянуті судом та залучені до матеріалів справи.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
Ухвалою господарського суду Полтавської області від 28.05.2019 р. було зобов`язано ліквідатора подати суду ліквідаційний баланс Приватного підприємства "Агрополкомпостач", м. Полтава та підсумковий звіт про проведену роботу в порядку, визначеному нормами Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , а також аудиторський висновок щодо достовірності звіту ліквідатора, направити на погодження кредиторам по справі вищевказаний звіт.
Ліквідатор вимогу суду не виконав.
За означений період скарг на дії ліквідатора не надходило.
В матеріалах справи наявне клопотання ліквідатора про відкладення розгляду справи.
Клопотання судом задовольняється.
У зв`язку з вищевказаним суд приходить до висновку про відкладення розгляду справи для надання часу ліквідатору подати суду підсумковий звіт про проведену роботу з документальним підтвердженням вжитих ним заходів під час здійснення ліквідаційної процедури.
Щодо клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області про заміну кредитора правонаступником слід зазначити наступне.
В обґрунтування зазначеної заяви Головне управління Державної фіскальної служби у Полтавській області зазначає, що на виконання постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" від 06.08.2014р. № 311 утворено територіальні органи Державної фіскальної служби. Реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби. Так, Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління Міністерства доходів і зборів у Полтавській області реорганізовано шляхом приєднання до Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області, яка визначена правонаступником Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління Міністерства доходів і зборів у Полтавській області.
Законом України № 1797-VІІІ від 21.12.2016 р. "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 01.01.2017р., до Податкового кодексу України (далі - ПК України) внесено зміни стосовно функцій територіальних органів Державної фіскальної служби. Зокрема, внесено зміни до ст. 19-1 ПК України, додано статті 19-2, 19-3 ПК України, а пункт 41.1 статті 41 ПК України викладено в новій редакції.
В силу ст. 41.1 ст. 41 ПК України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотримуванням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.
Згідно п. 41.2. ст. 42 ПК України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.
Контролюючі органи виконують функції визначені статтями 19-1, 19-3 ПК України, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій ст. 193 цього Кодексу.
Зокрема, ПК України визначено, що контролюючі органи здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Відповідно до ст. 19-3 ПК України визначено функції державних податкових інспекцій, які здійснюють сервісне обслуговування платників податків, реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків. Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.
Виходячи із вищевикладених обставин, функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету з 01.01.2017 р., як вказує заявник, здійснюються Головними управліннями Державної фіскальної служби в областях.
Крім цього, заявник зазначає, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 р. № 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області реорганізовано шляхом приєднання як структурного підрозділу до Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області.
Отже, на підставі вищевикладеного, належним кредитором у справі, як вказує заявник, є Головне управління Державної фіскальної служби у Полтавській області, а тому просить суд здійснити процесуальне правонаступництво.
У відповідності до ч. 1 ст. 2 Господарського процесуального кодексу України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Частиною 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ст. 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншої особи, яка бере участь у справі, здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.
Також, за приписами ст. 52 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
З врахуванням вищевказаного, суд вважає за необхідне заяву Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області № 1/16-31-10-03-04 (вх. № 6764 від 02.07.2019 року) про заміну кредитора правонаступником задовольнити та здійснити процесуальне правонаступництво, замінивши кредитора у справі - Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області, як правонаступника Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління Міндоходів у Полтавській області, на його правонаступника - Головне управління Державної фіскальної служби у Полтавській області.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 216, 234 Господарського процесуального кодексу України, Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" , суд -
У Х В А Л И В:
1. Відкласти розгляд справи на 08.08.19 року на 10:00.
Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду: м. Полтава, вул. Зигіна, 1, зал судового засідання № 23.
2. Явку ліквідатора, кредиторів та представника прокуратури визнати не обов`язковою.
3. Заяву Головного управління ДФС у Полтавській області за вих. № 1/16-31-10-03-04 (вх. № 6764 від 02.07.2019 року) про заміну кредитора правонаступником - задовольнити.
4. Замінити кредитора по справі № 917/1573/13 - Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області (код ЄДРПОУ 39680655), як правонаступника Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління Міндоходів у Полтавській області, на його правонаступника - Головне управління Державної фіскальної служби у Полтавській області (36014, м. Полтава, вул. Європейська, 4, код ЄДРПОУ 39461639).
5. Ліквідатору не пізніше 06.08.2019 року подати суду ліквідаційний баланс Приватного підприємства "Агрополкомпостач", м. Полтава та підсумковий звіт про проведену роботу в порядку, визначеному нормами Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , а також аудиторський висновок щодо достовірності звіту ліквідатора, направити на погодження кредиторам по справі вищевказаний звіт.
6. Кредиторам по справі та прокуратурі в разі наявності заперечень щодо звіту ліквідатора, надати їх суду в письмовій формі.
7. Копію ухвали направити ліквідатору, кредиторам та прокуратурі Полтавської області.
Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення (у разі неявки всіх учасників справи - з моменту її підписання суддею (суддями) та підлягає оскарженню (ст. ст. 235, 255 ГПК України).
Суддя Білоусов С. М.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2019 |
Оприлюднено | 22.07.2019 |
Номер документу | 83117932 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні