Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 липня 2019 року справа № 580/2351/19
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гаврилюка В.О.,
суддів Гайдаш В.А., Руденко А.В.,
секретар судового засідання - Попельнуха Ю.І.,
за участю:
позивача - ОСОБА_1 ,
представника позивача - ОСОБА_2 , ОСОБА_3 ,
представників відповідача - Короля О.А., Новілової Т.Б.,
представника третьої особи ОСОБА_4 - ОСОБА_5 , ОСОБА_13,
представника третьої особи ОСОБА_9 - ОСОБА_12,
розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019, висунутого політичною партією "Слуга народу", ОСОБА_8 до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019 ОСОБА_4 , кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019 ОСОБА_9 , про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
Кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019, висунутий політичною партією "Слуга народу", ОСОБА_10 (далі - ОСОБА_1 , позивач) подала позов до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 (20701, Черкаська область, м. Сміла, вул. Незалежності, 37, далі - виборча комісія, відповідач), в якому просить:
- визнати протиправними дії окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 в частині прийняття виборчої документації та протоколу про підрахунок голосів на ДВК №710239, №710243, №710249, №710511, №710520, №710523, №710529, №710532, №710534, №710537, №710539, №710737, №710902, №710915, №710916;
- зобов`язати окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів на ДВК №710239, №710243, №710249, №710511, №710520, №710523, №710529, №710532, №710534, №710537, №710539, №710737, №710902, №710915, №710916.
В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що відповідно до відомостей, що були оголошені під час безперервного засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 та ІАС "Вибори народних депутатів України" в частині реєстрації та перевірки протоколів на відповідних ДВК №710239, №710243, №710249, №710511, №710520, №710523, №710529, №710532, №710534, №710537, №710539, №710737, №710902, №710915, №710916, система видає помилку при обробці протоколів ДВК №710239, №710243, №710249, №710511, №710520, №710523, №710529, №710532, №710534, №710537, №710539, №710737, №710902, №710915, №710916, що є підставою для прийняття рішення про повторний перерахунок голосів.
Позивач стверджує, що такі помилки не можуть бути виправлені складанням протоколу з відміткою "Уточнений", оскільки всі дані вже були внесені станом на 22.07.2019. Крім того, вказаний недолік неможливо усунути без повторного перерахунку голосів, оскільки наявність значних порушень у складанні протоколу ДВК ставить під сумнів відповідність вмісту виборчої документації щодо цифр в протоколі. На думку позивача вказані обставини безперечно впливають на волевиявлення виборців та порушують права позивача.
Ухвалою судді Черкаського окружного адміністративного суду від 24.07.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено здійснити розгляд адміністративної справи за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче судове засідання на 17 год. 30 хв. 24.07.2019.
24 липня 2019 року представник кандидата в народні депутати в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019 ОСОБА_4 подав до суду заяву про вступ у справу в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача в порядку статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалою від 24.07.2019 Черкаський окружний адміністративний суд задовольнив клопотання та залучив кандидата в народні депутати в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутаті України 21.07.2019 ОСОБА_4 до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 24 липня 2019 року, занесеною до протоколу судового засідання, у підготовчому засіданні оголошено перерву до 15 год. 30 хв. 25.07.2019.
25 липня 2019 року представник третьої особи надав до суду пояснення, в яких зазначив, що Законом України "Про Центральну виборчу комісію", зокрема нормою частиною 3 статті 25 визначено, що під час процедури голосування автоматизована інформаційна система використовується виключно для спостереження за ходом і результатами голосування. Відомості про результати голосування, отримані через автоматизовану інформаційну систему, є попередньою інформацією, що не має юридичних наслідків.
Тобто, відомості ІАС "Вибори народних депутатів України" не мають юридичних наслідків, в тому числі якщо такі відомості з`явилися при введенні та перевірці протоколів дільничних виборчих комісій.
Крім того, статтею 94 Закону України "Про вибори народних депутатів України" визначений вичерпний перелік підстав для проведення повторного перерахунку голосів на виборчій дільниці. Такої підстави для проведення повторного перерахунку голосів на виборчій дільниці, як вибиття помилки ІАС "Вибори народних депутатів України" при перевірці протоколів та внесенні відомостей до ІАС "Вибори народних депутатів України". Законом України "Про вибори народних депутатів України" не передбачено, а тому позовні вимоги кандидата у народні депутати України в одномандатному окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутаті України, висунутий політичною партією "Слуга Народу" ОСОБА_8 задоволенню не підлягають.
Ухвалою від 25.07.2019 Черкаський окружний адміністративний суд задовольнив клопотання та залучив кандидата в народні депутати в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019 ОСОБА_9 до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача.
Усною ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 25.07.2019, занесеною до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
Позивач та її представники у судовому засіданні адміністративний позов підтримали в повному обсязі та просили його задовольнити.
Письмовий відзив на адміністративний позов відповідач до суду не подав, однак в судовому засіданні його представники заперечили проти задоволення позову.
Представник третьої особи ОСОБА_4 просив у задоволенні адміністративного позову відмовити повністю, а представник третьої особи ОСОБА_9 просив позов задовольнити повністю.
Заслухавши пояснення позивача, представників сторін та третіх осіб, повно, всебічно, об`єктивно дослідивши надані у справі докази, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов до такого висновку.
Виборчий процес народних депутатів в Україні здійснюється на засадах, визначених Законом України від 17.11.2011 № 4061-VI "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон № 4061-VI).
Указом Президента України від 21.05.2019 № 303/2019, який був оприлюднений 23.05.2019, достроково припинені повноваження Верховної Ради України восьмого скликання та призначені позачергові вибори до Верховної Ради України на 21.07.2019.
Постановою Центральної виборчої комісії від 25 червня 2019 року № 1288 "Про реєстрацію кандидатів у народні депутати України, висунутих політичною партією "Слуга Народу" (додаток 22) ОСОБА_11 зареєстровано кандидатом в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.
Згідно із частинами 1-2, 5, 6 статті 11 Закону № 4061-VI виборчий процес - це здійснення суб`єктами, визначеними статтею 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.
Виборчий процес здійснюється на засадах: дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 2 - 10 цього Закону; законності та заборони незаконного втручання будь-кого у цей процес; політичного плюралізму та багатопартійності; публічності і відкритості; свободи передвиборної агітації, рівного доступу всіх кандидатів у депутати і партій - суб`єктів виборчого процесу до засобів масової інформації незалежно від їх форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками (власниками) яких є партії, кандидати у депутати в одномандатному окрузі; неупередженості органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, судів, підприємств, закладів, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до партій - суб`єктів виборчого процесу, кандидатів у депутати.
Виборчий процес включає такі етапи, зокрема, підрахунок голосів виборців та встановлення підсумків голосування; встановлення результатів виборів депутатів та їх офіційне оприлюднення.
У випадках, передбачених цим Законом, виборчий процес включає також такі етапи: повторне голосування; підрахунок голосів виборців та встановлення підсумків повторного голосування.
Частиною 1, пунктом 4 частини 2 статті 13 Закону № 4061-VI визначено, що підготовка і проведення виборів депутатів здійснюються публічно і відкрито. Публічність і відкритість виборчого процесу у діяльності виборчих комісій забезпечуються шляхом оприлюднення підсумків голосування і результатів виборів депутатів.
Відповідно до пункту 2 частини 1, пункту 2 частини 2 статті 24 Закону № 4061-VI систему виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення виборів депутатів, становлять окружні виборчі комісії. Повноваження виборчих комісій щодо підготовки та проведення виборів депутатів здійснюються окружної виборчої комісії - у межах одномандатного округу.
Згідно із пунктами 1, 16-17 частини 2 статті 31 Закону № 4061-VI окружна виборча комісія: забезпечує підготовку та проведення виборів депутатів в одномандатному окрузі та в загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу; встановлює підсумки голосування в загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, складає протоколи про підсумки голосування, передає протоколи та іншу виборчу документацію, передбачену цим Законом, Центральній виборчій комісії; визнає голосування на виборчій дільниці недійсним у випадках, передбачених цим Законом.
Статтею 94 Закону № 4061-VI визначено, що з моменту закінчення голосування окружна виборча комісія розпочинає засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі. На цей час члени окружної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засіданні виборчої комісії.
Окружна виборча комісія опрацьовує відомості, зазначені у частині тринадцятій статті 85 цього Закону, та передає такі відомості до Центральної виборчої комісії через автоматизовану інформаційно-аналітичну систему не пізніше 24 години дня голосування. Центральна виборча комісія невідкладно оприлюднює зазначені відомості на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Засідання окружної виборчої комісії, зазначене у частині першій цієї статті, оформляється протоколом безперервного засідання, який підписується головою або головуючим на засіданні, а також секретарем виборчої комісії або членом виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов`язки секретаря. До протоколу приєднуються (за наявності) окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь у засіданні і не згодні з прийнятим окружною виборчою комісією рішенням.
На засіданні окружної виборчої комісії, зазначеному в частині першій цієї статті, голова окружної виборчої комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною дванадцятою статті 91 цього Закону. Час прийняття окружною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання окружної виборчої комісії.
При прийнятті документів дільничної виборчої комісії окружна виборча комісія перевіряє комплектність документів та цілісність упаковки усіх пакетів з виборчими документами. При цьому кожний член комісії має право оглянути кожний пакет з документами. У разі повної комплектності виборчих документів та цілісності упаковки усіх пакетів відкриваються почергово пакети з протоколами про підрахунок голосів на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та одномандатному окрузі та оголошуються відомості, зазначені у них. За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Закону під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до окружної виборчої комісії, що надійшли до окружної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, окружна виборча комісія окремо по виборах у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та в одномандатному окрузі приймає одне з рішень: 1) прийняти виборчі документи від дільничної виборчої комісії та врахувати відомості протоколів про підрахунок голосів на виборчій дільниці у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) одномандатному окрузі при встановленні підсумків голосування в межах виборчого округу;
2) відмовити у прийнятті виборчих документів по загальнодержавному округу в межах одномандатного округу та (або) одномандатному округу від дільничної виборчої комісії та зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу (протоколів) з поміткою "Уточнений"; 3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Законом по виборах у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу та (або) в одномандатному окрузі.
З метою забезпечення публічності та відкритості виборчого процесу з виборів народних депутатів України, спостереження за ходом і результатами голосування, своєчасного отримання та оприлюднення Центральною виборчою комісією передбаченої Законом України "Про вибори народних депутатів України" інформації, надання інформаційно-аналітичної підтримки суб`єктам виборчого процесу розроблено Порядок використання окружними виборчими комісіями з виборів народних депутатів України інформаційно-аналітичної системи "Вибори народних депутатів України" Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори", затверджений постановою Центральної виборчої комісії від 6 червня 2019 року № 954 (далі - Порядок).
Відповідно до вказаного Порядку під час проведення виборів народних депутатів України окружні виборчі комісії з виборів народних депутатів України використовують інформаційно-аналітичну систему "Вибори народних депутатів України" Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори" (далі - ІАС "Вибори народних депутатів України").
Відповідно до пункту 1.1 частини 1 Порядку окружна виборча комісія використовує ІАС "Вибори народних депутатів України" під час здійснення нею, зокрема, таких повноважень як встановлення підсумків голосування в межах одномандатного виборчого округу.
Згідно із частиною 4 Порядку з моменту закінчення голосування та початку прийняття окружною виборчою комісією протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу та (або) протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях в одномандатному виборчому окрузі (далі - протокол) окружна виборча комісія засобами ІАС "Вибори народних депутатів України" надає Центральній виборчій комісії оперативну інформацію про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях одномандатного виборчого округу (далі - інформація про підрахунок голосів виборців).
Для перевірки правильності заповнення протоколу, повноти та коректності внесених до нього відомостей окружна виборча комісія своїм рішенням визначає члена (членів) комісії, відповідального (відповідальних) за таку перевірку. Під час цієї перевірки, крім візуального контролю, здійснюється контроль відомостей протоколу засобами ІАС "Вибори народних депутатів України".
Невідкладно після оголошення головою окружної виборчої комісії (головуючим на засіданні комісії) змісту протоколу голова (головуючий на засіданні) або визначений комісією член комісії оголошує системному адміністратору (оператору) відомості протоколу та, за наявності, відповідних актів з метою введення ним цих відомостей до бази даних системи та перевірки засобами ІАС "Вибори народних депутатів України" правильності заповнення протоколу.
У приміщенні, де відбувається введення та перевірка відомостей протоколу, мають право перебувати системний адміністратор, оператори ІАС "Вибори народних депутатів України", голова, заступник голови та секретар окружної виборчої комісії, члени цієї комісії, кандидати в народні депутати України, їх довірені особи, уповноважені особи політичних партій, офіційні спостерігачі. Присутність інших осіб у цьому приміщенні забороняється.
У разі правильності заповнення протоколу системний адміністратор (оператор) повинен: роздрукувати інформацію про підрахунок голосів на відповідній виборчій дільниці, підписати та подати її для підпису голові окружної виборчої комісії (головуючому на засіданні) та члену цієї комісії, відповідальному за перевірку правильності заповнення протоколу. Ця інформація про підрахунок голосів виборців зберігається в окружній виборчій комісії до припинення її повноважень; засобами ІАС "Вибори народних депутатів України" передати інформацію про підрахунок голосів виборців до Центральної виборчої комісії.
Указані відомості невідкладно оприлюднюються на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Якщо за результатами проведеної перевірки у протоколі виявлено неточності чи технічні описки, окружна виборча комісія приймає одне з рішень, передбачених пунктами 2, 3 частини п`ятої статті 94 Закону.
Як свідчать матеріали справи, відповідно до відомостей, що були оголошені під час безперервного засідання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 та даних ІАС "Вибори народних депутатів України" в частині реєстрації протоколів ДВК система видала помилки та зауваження при обробці протоколів ДВК №710916, №710239, №710249, №710511, №710520, №710523, №710529, №710532, №710534, №710539, №710537, №710915, №710737, №710902.
Позивач стверджує, що жодного з рішень, передбачених пунктами 2, 3 частини п`ятої статті 94 Закону № 4061-VI окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 прийнято не було, що є порушенням пункту 4.5. Порядку та статті 94 Закону № 4061-VI.
Разом з тим, відповідно до наявних у матеріалах справи записів, зроблених під час засідання секретарем комісії, по кожному випадку наявності помилок чи зауважень, виявлених ІАС "Вибори народних депутатів України", окружна виборча комісія приймала рішення, передбачене пунктом 2 частини п`ятої статті 94 Закону № 4061-VI та зобов`язувала відповідну дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з поміткою "Уточнений". При цьому суд погоджується з позицією відповідача, що виявлені системою ІАС "Вибори народних депутатів України" помилки та зауваження у протоколах дільничних виборчих комісій було можливо усунути без повторного підрахунку голосів.
Суд приймає вказані записи як доказ прийняття окружною виборчою комісією відповідних рішень, оскільки такі записи передбачені пунктом 3.1 розділу 3 Порядку ведення діловодства у виборчих комісіях та комісіях з референдумів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 15.09.2010 № 350 (з наступними змінами).
Крім того, суд звертає увагу, що матеріали справи містять протоколи відповідних дільничних виборчих комісій з поміткою "Уточнений", а також інформацію ІАС "Вибори народних депутатів України" із зазначенням дати і часу підтвердження протоколу оператором по виборчих дільницях №710916, №710239, №710249, №710511, №710520, №710523, №710529, №710532, №710534, №710539, №710537, №710915, №710737, №710902, а за результатами проведеної перевірки у протоколі дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на звичайній виборчій дільниці № 710243 в одномандатному виборчому окрузі № 198 не було виявлено неточностей чи технічних описок.
Суд відхиляє доводи позивача про те, що за результатами виявлених системою ІАС "Вибори народних депутатів України" помилок та зауважень окружна виборча комісія мала би прийняти рішення у формі постанови, оскільки відповідно до частини 6 статті 94 Закону № 4061-VI рішення, передбачене частиною п`ятою цієї статті, приймається шляхом голосування усіх членів окружної виборчої комісії більшістю від загального складу комісії і фіксується у протоколі засідання окружної виборчої комісії.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є необґрунтованими, а вимоги такими, у задоволенні яких слід відмовити.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд зазначає, що відповідно до частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Таким чином, кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019, висунутий політичною партією "Слуга Народу" ОСОБА_10 мала б подати до суду оригінал документу про сплату судового збору в розмірі 768,40 грн, проте такий документ в матеріалах справи відсутній.
Відповідно до частини 9 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Зважаючи на вказане судовий збір в розмірі 768,40 грн слід стягнути з позивача.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 9, 14, 73-77, 139, 242 - 246, 272, 273, 278, підпунктом 15.5 пункту 15 частини 1 розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Стягнути з кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019, висунутий політичною партією "Слуга Народу" ОСОБА_8 на користь Державного бюджету України (отримувач коштів: УК у м. Черкасах/22030101; код ЄДРПОУ 38031150; банк отримувача: Казначейство України (ел. адм. подат.); МФО 899998; рахунок отримувача: 34313206084028; код класифікації доходів бюджету: 22030101) судовий збір в розмірі 768 (сімсот шістдесят вісім) грн 40 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд у дводенний строк з дня його проголошення.
Учасники справи:
1) позивач - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019, висунутий політичною партією "Слуга Народу", ОСОБА_10 ( АДРЕСА_1 , паспорт серії НОМЕР_1 , виданий УДМС України в Черкаській області 30.01.2014);
2) відповідач - окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 198 (20701, Черкаська область, м. Сміла, вул. Незалежності, 37, ідентифікаційний код 43037395);
3) третя особа-1 - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019 ОСОБА_4 ;
4) третя особа-2 - кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 198 на позачергових виборах народних депутатів України 21.07.2019 ОСОБА_9 .
Головуючий В.О. Гаврилюк
Судді В.А. Гайдаш
А.В. Руденко
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2019 |
Оприлюднено | 29.07.2019 |
Номер документу | 83285283 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
В.О. Гаврилюк
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні