Справа № 420/2839/19
УХВАЛА
30 липня 2019 року м.Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ Портова вагоноремонтна компанія про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 65469, 59 грн.,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ Портова вагоноремонтна компанія про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 65469,59 грн.
Ухвалою суду від 13.05.2019 року позов залишено без руху та надано позивачу строк на усунення недоліків позову.
23.05.2019 року позивач надав до суду клопотання про повторну перевірку зарахування судового збору до бюджету.
Повторно перевіривши зарахування до спеціального фонду Державного бюджету України судового збору у розмірі 1921 грн., згідно платіжного доручення № 35 від 06.05.2019 року, яке позивач додав до позову, суддею встановлено його зарахування до бюджету.
Ухвалою суду від 31.05.2019 року судом прийнято до розгляду позовну заяву Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ «Портова вагоноремонтна компанія» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 65469, 59 грн. та відкрито провадження в адміністративній справі, встановлено сторонам строки для подання заяв по суті справи.
Судом вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до ст.262 КАС України.
24.04.2019 року (вх. №22476/19) від представника відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву разом із додатками, згідно переліку, наведеного у ньому.
Так, у відзиві на позовну заяву ТОВ Портова вагоноремонтна компанія , зокрема, зазначає, що відповідачем направлено на адресу Южненської міської філії Одеського обласного центру зайнятості лист від 28.03.2019 № 15 про надання Інформації стосовно перебування на обліку в центрі зайнятості протягом 2018 року особи з обмеженими можливостями за професіями електрозварник та слюсар з ремонту рухомого складу з місяцем проживання м. Южне і прилеглими населеними пунктами та листом Южненської міської філії Одеського обласного центру зайнятості від 04.04.2019 року № 319/27/01 повідомлено, що протягом 2018 року на обліку перебувало 29 безробітних осіб з інвалідністю незалежно від їх місця реєстрації, але осіб з вищезазначеними професіями не було.
Разом із відзивом на позовну заяву до суду з боку відповідача,зокрема, надано копії звітів форми 3-ПН.
01.07.2019 року (вх. №23469/19) від представника позивача до суду надійшла відповідь на відзив разом із додатками, згідно переліку, наведеного у ньому.
Разом із вказаною відповіддю представником позивача надано до суду лист Лиманської районної філії Лиманського районного центру зайнятості від 26.06.2019 року №03-1/895 від 25.03.2019 року, в якому зазначено, що за зазначеним Одеським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів переліком в 2018 році звіти форми 3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) жодне підприємство не подавало.
В той же час, з вказаного листа неможливо ідентифікувати щодо яких саме підприємств була надана вищевказана інформація..
Відповідно до ч.4 ст.9 КАС України суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи
Згідно з ч.ч.1,2 ст.94 КАС України письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору. Письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього.
Відповідно до ч.6 ст. 80 КАС України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.
Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідно до ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами:1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Згідно з ч.1 та 2 ст.73 КАС України встановлено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Відповідно до ч. 2 ст.77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з ч.4 ст.77 КАС України суд не може витребовувати докази у позивача в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, окрім доказів на підтвердження обставин, за яких, на думку позивача, відбулося порушення його прав, свобод чи інтересів.
Частиною 1 статті 73 КАС України визначено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування.
Відповідно до ч. 2 ст.73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.
Предметом позову у даній справі є стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 65469, 59 грн. за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю.
Зважаючи на предмет доказування у даній справі, враховуючи вимоги ч.4 ст.77 КАС України, суд дійшов висновку, з метою повного та всебічного з`ясування обставин у справі, суд вважає за необхідне доручити:
1) Лиманській районній філії Одеського обласного центру зайнятості відомості стосовно того, чи надавало ТОВ Портова вагоноремонтна компанія (код ЄДРПОУ 412331170) у 2018 році до центру зайнятості звітність № 3-ПН „Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» (далі - форма № 3-ПН), в тому числі, про створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця людей з інвалідністю із доказами на їх підтвердження (у разі надання - належним чином засвідчені копії відповідних звітів).
2) Южненській міській філії Одеського обласного центру зайнятості відомості стосовно того, чи надавало ТОВ Портова вагоноремонтна компанія (код ЄДРПОУ 412331170) у 2018 році до центру зайнятості звітність № 3-ПН „Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» (далі - форма № 3-ПН), в тому числі, про створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця людей з інвалідністю із доказами на їх підтвердження (у разі надання - належним чином засвідчені копії відповідних звітів).
Згідно із ч.4 ст.236 КАС України про зупинення провадження у справі суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про зупинення провадження у справі може бути оскаржена.
Зважаючи на направлення доручення про збирання доказів, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі до надходження відповіді на доручення.
Керуючись ст.ст.73, 74, 77, 79, 80, 236, 248 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Доручити Лиманській районній філії Одеського обласного центру зайнятості надати до суду протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання даної ухвали відомості стосовно того, чи надавало ТОВ Портова вагоноремонтна компанія (код ЄДРПОУ 412331170) у 2018 році до центру зайнятості звітність № 3-ПН „Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» (далі - форма № 3-ПН), в тому числі, про створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця людей з інвалідністю із доказами на їх підтвердження (у разі надання - належним чином засвідчені копії відповідних звітів).
Доручити Южненській міській філії Одеського обласного центру зайнятості надати до суду протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання даної ухвали відомості стосовно того, чи надавало ТОВ Портова вагоноремонтна компанія (код ЄДРПОУ 412331170) у 2018 році до центру зайнятості звітність № 3-ПН „Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» (далі - форма № 3-ПН), в тому числі, про створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця людей з інвалідністю із доказами на їх підтвердження (у разі надання - належним чином засвідчені копії відповідних звітів).
Зупинити провадження по справі за позовом Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ Портова вагоноремонтна компанія про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені у сумі 65469, 59 грн. до надходження відповідей на доручення.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.
Ухвала може бути оскаржена до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.
Суддя Корой С.М.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2019 |
Оприлюднено | 02.08.2019 |
Номер документу | 83350063 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні