ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
49089 м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4, (веб адреса сторінки на офіційному веб -порталі судової влади України в мережі Інтернет - http://adm.dp.court.gov.ua)
06 серпня 2019 року Справа 160/7464/19
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Жукова Є.О., розглянувши матеріали позовної заяви Приватного підприємства Елігма Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, Криворізького північного управління Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.; визнання протиправним та скасування рішення від 24.06.2019 р. №64535-57/81, -
ВСТАНОВИВ:
05.08.2019 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства Елігма Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, Криворізького північного управління Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.; визнання протиправним та скасування рішення від 24.06.2019 р. №64535-57/81.
Згідно зі ст.171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи є передбачені нормами Кодексу адміністративного судочинства України підстави для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі.
Вивчивши подані позовні матеріали, суд приходить до висновку про те, що адміністративний позов подано з порушенням вимог, встановлених статтею 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до ч.1 ст.19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження; спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; спорах між суб`єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; спорах, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; за зверненням суб`єкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому суб`єкту законом; спорах щодо правовідносин, пов`язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму; спорах фізичних чи юридичних осіб із розпорядником публічної інформації щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у частині доступу до публічної інформації; спорах щодо вилучення або примусового відчуження майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності; спорах щодо оскарження рішень атестаційних, конкурсних, медико-соціальних експертних комісій та інших подібних органів, рішення яких є обов`язковими для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших осіб; спорах щодо формування складу державних органів, органів місцевого самоврядування, обрання, призначення, звільнення їх посадових осіб; спорах фізичних чи юридичних осіб щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності замовника у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", за винятком спорів, пов`язаних із укладенням договору з переможцем переговорної процедури закупівлі, а також зміною, розірванням і виконанням договорів про закупівлю; спорах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів охорони державного кордону у справах про правопорушення, передбачені Законом України "Про відповідальність перевізників під час здійснення міжнародних пасажирських перевезень".
Дослідивши матеріали позовної заяви, суд встановив наступне.
Як вбачається зі змісту позовної заяви, предметом зазначеного позову є визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.; визнання протиправним та скасування рішення від 24.06.2019 р. №64535-57/81.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно абзацу 4 статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2019 рік з 1 січня 2019 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1 921,00 гривень.
За подання до адміністративного суду позовної заяви суб`єктом владних повноважень, юридичною особою майнового характеру встановлюється ставка судового збору - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму на одну працездатну особу - 1921,00 грн., та не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму на одну працездатну особу - 19 210,00 грн.
Оскільки позивачем заявлено три позовні вимоги, дві з яких - позовні вимоги майнового характеру, а саме: визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.; та позовна вимога немайнового характеру - визнання протиправним та скасування рішення від 24.06.2019 р. №64535-57/81, суд зазначає, що судовий збір повинен бути сплачений у загальному розмірі 21 131,00 грн. (44 000,00 грн. + 17 000,00 = 61 000,00 грн., з якої сума судового збору складає у розмірі 1 921,00 грн. + 1 921,00 грн.)
З матеріалів позовної заяви вбачається, що позивачем був сплачений судовий збір в розмірі 1 921,00 грн., що підтверджується квитанцією від 31.07.2019 р. № 0. 0. 1423384677. 1.
Однак, позивачем невірно визначено суму судового збору за подання позовної заяви майнового характеру.
Відтак, на підставі вищезазначених норм закону, що регулює порядок сплати судового збору, судовий збір повинен бути сплачений в загальному розмірі 3 842,00 грн., а не 1 921,00 грн., як визначив позивач.
Тобто суд зазначає, що позивач повинен доплатити судовий збір в розмірі 1 921,00 грн., за позовну вимогу майнового характеру.
При цьому, суд зазначає, що в матеріалах справи відсутні оскаржувані податкові повідомлення-рішення, а саме: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.
За таких обставин, суд вважає за необхідне позовну заяву залишити без руху із наданням строку для усунення зазначених вище недоліків, та надання оскаржуваних податкових повідомлень-рішень.
Керуючись статтями 160, 161, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Приватного підприємства Елігма Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, Криворізького північного управління Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, а саме: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.; визнання протиправним та скасування рішення від 24.06.2019 р. №64535-57/81, - залишити без руху.
Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 20.08.2019 р.
Роз`яснити позивачу, що недоліки позовної заяви можуть бути усунені шляхом надання до суду: оскаржуваних податкових повідомлень-рішень, а саме: №000069/04-36-40-05/35006179 від 21.02.2019 р. на суму 44 000,00 грн.; №000064/04-36-40-05/35006179 на суму 17 000,00 грн.; доказів сплатити судового збору за подання даної позовної заяви у розмірі 1 921,00 грн.
Суд роз`яснює позивачу, що у випадку, якщо недоліки позовної заяви не будуть усунені у зазначений строк, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Залишення позовної заяви без руху не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Копію ухвали направити особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Є.О. Жукова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2019 |
Оприлюднено | 08.08.2019 |
Номер документу | 83462334 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні