Рішення
від 19.04.2019 по справі 160/9053/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 квітня 2019 року Справа № 160/9053/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіТурлакової Н.В. за участі секретаря судового засіданняЗелецького Р.Р. за участі: представника позивача представника відповідача Кульбаки С.О . Не з`явився розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до Селянського (фермерського) господарства Чипець про застосування заходів реагування,-

ВСТАНОВИВ:

Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Селянського (фермерського) господарства "Чипець" в якій просить: частково зупинити виробництво (виготовлення), реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг, у сфері поводження з відходами Сільським (Фермерським) господарством "Чипець" (місцезнаходження юридичної особи: вул. Висока 3 с. Шолохове, Нікопольський район, Дніпропетровська область, код ЄДРПОУ 31884394) до повного усунення порушення.

Позовна заява обґрунтована тим, що Державною екологічною інспекцією, в період з 20.08.2018 р. по 27.08.2018 року на підставі наказу про проведення планової перевірки від 24.07.2018р. № 662/П, направлення на перевірку від 24.07.2018р. № 4-6567-2-3, повідомлення від 14.06.2018 р. № 4-5145-2-3 проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства Сільським (фермерським) господарством "Чипець" (місцезнаходження юридичної особи: вул. Висока 3 с. Шолохове, Нікопольський район, Дніпропетровська область, код ЄДРПОУ 31884394), та за результатами перевірки складено акт № 439/2-8/18. За результатами встановлено що підприємством грубо порушуються правила екологічної безпеки у сфері поводження з відходами та грубо порушуються вимоги діючого законодавства у сфері поводження з відходами, у зв`язку з чим діяльність підприємства підлягає частковому зупиненню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14 січня 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду і відкрито провадження по справі та згідно ч.2 ст.257 КАС України ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідач із позовною заявою не погодився, 12.03.2019 р. надав до суду відзив на позовну заяву. Згідно якого, та зазначив що жодних відходів які б могли становити значну небезпеку для навколишнього середовища у процесі господарської діяльності не утворюється, оскільки основним видом діяльності підприємства є вирощування зернових. В процесі діяльності утворюються лише побутові відходи, вказане на його думку не є підставою для застосування заходів реагування.

Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить наступних висновків.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, основний вид діяльності Селянського (фермерського) господарства "Чипець": 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

Судом встановлено, Державною екологічною інспекцією у Дніпропетровській області в період з 20.08.2018 р. по 27.08.2018 року на підставі наказу про проведення планової перевірки від 24.07.2018 р. № 662/П, направлення на перевірку від 24.07.2018 р. № 4-6567-2-3, повідомлення від 14.06.2018 р. № 4-5145-2-3 проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства Сільським (фермерським) господарством "Чипець" (місцезнаходження юридичної особи: вул. Висока 3 с. Шолохове, Нікопольський район, Дніпропетровська область, код ЄДРПОУ 31884394), та за результатами перевірки складено акт №439/2-8/18.

Згідно вказаного акту позивачем встановлено, що основний вид діяльності відповідача, за КВЕД є вирощування зернових культур (крім рису) бобових культур і насіння олійних культур.

Разом з тим, СФГ "Чипець" інвентаризація відходів не проведена, норми утворення відходів, їх якісний склад і властивості не визначено, що є порушенням ст.ст. 7, 17, 26 Закону України "Про відходи". Технічні паспорти відходів не розроблені, журнал первинного обліку за формою ВТ-1 не ведеться, статистична звітність у сфері поводження з відходами не складається, місця роздільного зберігання відходів не організовані згідно вимог законодавства, моніторинг місць утворення, зберігання і видалення відходів не запроваджено, що є порушенням ст. 17, 26, 29, 32, 33 Закону України "Про відходи".

Договори на передачу відходів, що утворюються на підприємстві та акти виконаних робіт, не надано, інформація щодо остаточних місць видалення (утилізації) відходів в тому числі небезпечних та інформація щодо вчасної передачі відходів, відсутня, що є порушенням ст. 55 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 17, 32, 33, 34 Закону України "Про відходи".

В акті № 439/2-8/18 від 27.08.2018 року, відображено всі, зафіксовані за час проведення перевірки, порушення із посиланням на норми права, серед яких зазначено, що статутні документи, документи, що посвідчують право власності чи право користування на земельні ділянками, матеріали інвентаризації земельних ділянок, СФГ "ЧИПЕЦЬ" на час перевірки не надано, що є порушенням вимог ст. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 8, 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Документи на право користування земельними ділянками за юридичною адресою та місцем впровадження діяльності, на розгляд не надано, що є порушенням ст. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст. ст. 8, 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", ст.ст. 124-126 Земельного кодексу України.

На підприємстві експлуатуються джерела утворення викидів (піч на твердопаливному органічному паливі - 1 од, стоянка автотранспорту). Інвентаризація джерел викидів забруднюючих речовин не проведено, та відповідно, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на об`єкти відсутній, що є порушенням ст.ст. 10, 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря".

Первинний облік у сфері охорони атмосферного повітря не ведеться, статистична звітність по формі 2-ТП (повітря) та розрахунок податкового зобов`язання з екологічного податку не подається, що є порушенням ст.ст. 10 Закону України "Про охорону атмосферного повітря", ст. 24 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища".

СФГ "ЧИПЕЦЬ" при здійснені господарської діяльності використовує 2 одиниці автотранспорту на дизтопливі. Інструментально-лабораторні вимірювання параметрів викидів забруднюючих речовин від пересувних джерел, згідно ДСТУ 4276:2004, не проводиться, що є порушенням ст. 10,11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря".

Централізоване водопостачання та водовідведення відсутнє. Документи на водопостачання та водовідведення, в тому числі джерела водопостачання для зрошування патів та розведення розчинів пестицидів, на розгляд не надано, що є порушення ст. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 8, 11 "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", ст ст. 44, 49 Водного кодексу України.

Водовідведення побутових стоків здійснюється до заглиблених ємностей. Контроль за станом заглиблених ємностей та їх впливом на підземні водоносні горизонти та грунти не ведеться, договір на вивезення рідких побутових стоків та акти виконаних робіт на розгляд не надано, інформація щодо остаточних місць видалення (утилізації) рідких побутових стоків відсутня, що є порушенням ст.ст. 44, 105 Водного кодексу України, ст. 35 Закону України "Про охорону земель", ст. 164 Земельного кодексу України, ст. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 8, 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".0

Статистична звітність по формі 2-ТП (водгосп) не складається, контроль кількості та] якості стічних вод підприємства та журнали первинної облікової документації не ведуться, норми водоспоживання на підприємстві не розроблено. Таким чином підприємством порушенні вимоги ст.ст. 40, 42, 44, 98, 105 Водного кодексу України, ст. 20-2, 24 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища".

Інформація щодо встановлення режиму користування земель водного фонду відсутня, проект водоохоронної зони та прибережної захисної смуги, на розгляд не надано, що є порушенням вимоги ст.ст. 44, 85-89 Водного кодексу України, ст. 20-2 3акону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 8, 11 "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

В ході обстеження території підприємства, встановлено факт засмічення земельної ділянки, яка знаходиться в користуванні, СФГ "ЧИПЕЦЬ", а саме на ґрунтовій поверхні розміщено відходи (побутові відходи, відпрацьовані шини, металобрухт, відходи деревини тощо). Зазначений факт свідчить про порушення підприємством, ст.ст. 44, 105 Водного кодексу України, ст. 35 Закону України "Про охорону земель", ст. ст. 96, 164 Земельного кодексу України, ст. ст. 17, 32, 33 Закону України "Про відходи".

Перевіркою встановлено, що підприємством не дотримуються вимоги природоохоронного законодавства України в частині поводження з відходами під час їх збирання, зберігання, утилізації, видалення, а саме: місця тимчасового зберігання виробничих відходів на виробничій ділянці не організовані та не обладнані у відповідності до кількості відходів, що утворюються на підприємстві; допускається на всій території підприємства змішування відходів, різних за своїми властивостями. Таким чином, порушуються вимоги спи 17, 32, 33, 34 Закону України "Про відходи", ст. 55 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища".

Інвентаризація відходів не проведена, норми утворення відходів, їх якісний склад і властивості не визначено, що є порушенням ст.ст. 7, 17, 26 Закону України "Про відходи". Технічні паспорти відходів не розроблені, журнал первинного обліку за формою ВТ-1 не ведеться, статистична звітність у сфері поводження з відходами не складається, місця роздільного зберігання відходів не організовані згідно вимог законодавства, моніторинг місць утворення, зберігання і видалення відходів не запроваджено, що є порушенням ст. 17, 26, 29, 32, 33 Закону України "Про відходи".

Інформація щодо руху пестицидів та агрохімікатів що використовуються підприємством, щодо безпечного транспортування та організованих місць зберігання на розгляд не надано, паспорт на склад для зберігання агрохімікатів з відповідним погодженням відсутній, що є порушенням ст.ст. 20-2, 52 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" ст.ст. 8, 11 "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Договори на передачу відходів, що утворюються на підприємстві та акти виконаних робіт, не надано, інформація щодо остаточних місць видалення (утилізації) відходів в тому числі небезпечних та інформація щодо вчасної передачі відходів - відсутня, що ж порушенням ст. 55 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 17, 32, 33, 34 Закону України "Про відходи".

Роботи з проведення ідентифікації підприємства як об`єкта підвищеної небезпеки, Плани ліквідації та локалізації аварійних ситуацій, що розробляються відповідно з вимогами Положення ДНАОП 0.00-4.33-99 на розгляд не надано, що є порушенням ст. 66 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст. 9 Закону України "Про об`єкти підвищеної небезпеки", ст. 20-2 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", ст.ст. 8, 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Також судом досліджені надані відповідачем: копії договорів про надання послуг з вивезення побутових відходів № 25к1-10033 від 01.02.2019 року та Договір про надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів №835Ш від 01.02.2019 року, фотозображення території СФГ Чипець з розміщеними на ній об`єктами, копія рахунку за Договором № 25К1-10033 від 01.02.2019р.

З 05 травня 2017 року, дня офіційного опублікування, набрало чинності "Положення про Державну екологічну інспекцію України", затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2017 року № 275 (далі Положення № 275).

Відповідно до Положення № 275 Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Пунктом 7 Положення № 275 встановлено, що Держекоінспекція здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення № 275 Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань проводить перевірки (у тому числі документальні) із застосуванням інструментально-лабораторного контролю, складає відповідно до законодавства акти за результатами здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства з питань, що належать до її компетенції, надає обов`язкові до виконання приписи щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства та здійснює контроль за їх виконанням і здійснює лабораторні вимірювання (випробування).

Згідно зі статтею 34 Закону "Про охорону навколишнього природного середовища" від 25.06.1991 року № 1264-XII (далі Закон № 1264-XII), завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.

Статтею 51 Закону № 1264-XII передбачено, що при проектуванні, розміщенні, будівництві, введенні в дію нових і реконструкції діючих підприємств, споруд та інших об`єктів, удосконаленні існуючих і впровадженні нових технологічних процесів та устаткування, а також в процесі експлуатації цих об`єктів забезпечується екологічна безпека людей, раціональне використання природних ресурсів, додержання нормативів шкідливих впливів на навколишнє природне середовище. При цьому повинні передбачатися вловлювання, утилізація, знешкодження шкідливих речовин і відходів або повна їх ліквідація, виконання інших вимог щодо охорони навколишнього природного середовища і здоров`я людей.

Підприємства, установи й організації, діяльність яких пов`язана з шкідливим впливом на навколишнє природне середовище, незалежно від часу введення їх у дію повинні бути обладнані спорудами, устаткуванням і пристроями для очищення викидів і скидів або їх знешкодження, зменшення впливу шкідливих факторів, а також приладами контролю за кількістю і складом забруднюючих речовин та за характеристиками шкідливих факторів.

Проекти господарської та іншої діяльності повинні мати матеріали оцінки її впливу на навколишнє природне середовище і здоров`я людей.

Оцінка здійснюється з урахуванням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, екологічної ємкості даної території, стану навколишнього природного середовища в місці, де планується розміщення об`єктів, екологічних прогнозів, перспектив соціально-економічного розвитку регіону, потужності та видів сукупного впливу шкідливих факторів та об`єктів на навколишнє природне середовище.

Забороняється введення в дію підприємств, споруд та інших об`єктів, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання всіх екологічних вимог і виконання заходів, передбачених у проектах на будівництво та реконструкцію (розширення та технічне переоснащення).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року №877-V.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до частини 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

У відповідності до приписів статті 10 Закону "Про охорону атмосферного повітря" від 16.10.1992 № 2707-XII (далі Закон № 2707-XII) підприємства, установи, організації та громадяни - суб`єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов`язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов`язані, зокрема, здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік.

Згідно ч.5 ст.11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Згідно ст.12 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" господарська чи інші види діяльності, пов`язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.

У главі 1 Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10 лютого 1995 року № 7 (далі Інструкція від 10.02.1995 року № 7), визначено основні терміни:

- викид речовини - надходження речовини в атмосферу від джерел забруднення (підпункт 1.14.1);

- джерело забруднення атмосфери - об`єкт, з якого поширюється забруднююча речовина (підпункт 1.14.4.);

- стаціонарне джерело забруднення атмосфери - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об`єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу (підпункт 1.14.5.);

- організований викид - викид який надходить в атмосферу через спеціально споруджені газоходи, труби, аераційні ліхтарі та інші споруди (підпункт 1.14.10.);

- неорганізований викид - викид, який надходить в атмосферу у вигляді ненаправлених потоків газопилевої суміші від джерел забруднення не оснащених спеціальними спорудами для відведення газів газоходами, трубами та іншими спорудами (підпункт 1.14.11.).

Пунктом 2.4 глави 2 Інструкції від 10.02.1995 року № 7 передбачено, що звіт по інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві повинен мати розділ - характеристика джерел утворення забруднюючих речовин.

Поняття джерела утворення викиду забруднюючих речовин в атмосферне повітря наведено в пункті 1.5 Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, які заподіяні державі в результаті наднормативних викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України 10.12.2008 року №639 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 січня 2009 року за № 48/16064, а саме джерело викиду забруднюючих речовин - об`єкт (підприємство, цех, агрегат, установка), з якого надходять в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміші таких речовин.

Приймаючи рішення суд зазначає, що вищенаведені в акті порушення правил екологічної безпеки відповідачем не усунуті у встановленому законодавством порядку, таких доказів відповідачем суду не надано станом на момент розгляду даної справи.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За частиною 1 ст.77 вказаного Кодексу, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.

Разом з тим, відповідачем суду не надано належних та допустимих доказів виконання порушень, встановлених в акті перевірки №439/2-8/18 від 27.08.2018р., складеного за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, або оскарження дій позивача у встановленому законодавством порядку з урахуванням аналізу норм чинного законодавства та встановлених судом обставин справи згідно до вимог ст.ст. 72-77 Кодексу адміністративного судочинства України.

Між тим, позивачем наведено достатньо підстав та надано доказів про порушення відповідачем вимог законодавства в сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Посилання відповідача на основний вид діяльності, вирощування зернових судом не приймаються, оскільки не спростовує як факт виявлених порушень так і необхідність дотримання екологічного законодавства. Крім того, досліджені судом надані відповідачем фотозображення території СФГ Чипець з розміщеними на ній об`єктами, додатково підтверджують наявність порушень зазначених в акті в частині встановлення факту засмічення земельної ділянки яка знаходиться в користування відповідача, побутовими відходами : відпрацьованими шинами, металобрухтом, відходи деревини, тощо.

Таким чином, суд приходить до висновку, що подальша експлуатація відповідачем вищенаведених об`єктів без усунення виявлених перевіркою порушень створює загрозу життю та здоров`ю людей, а тому застосування заходів реагування є необхідним до усунення відповідачем порушень, виявлених актом перевірки № 439/2-8/18 від 27.08.2018р.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку що позовні вимоги Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст.241-250 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області (49010, м. Дніпро, вул. Лабораторна 69, ЄДРПОУ 37988899) до Селянського (фермерського) господарства "Чипець" (49022, Нікопольська область, с. Шолохове, вул. Висока 3, ЄДРПОУ 31884394) про застосування заходів реагування - задовольнити.

Частково зупинити виробництво (виготовлення), реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг у сфері поводження з відходами Сільським (Фермерським) господарством "Чипець" (місцезнаходження юридичної особи: вул. Висока 3, с. Шолохове, нікопольський район, Дніпропетровська область, код ЄДРПОУ 31884394) до повного усунення порушення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення суду складений 29 квітня 2019 року.

Суддя Н.В. Турлакова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.04.2019
Оприлюднено19.08.2019
Номер документу83699478
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/9053/18

Ухвала від 09.06.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 20.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кадникова Ганна Володимирівна

Ухвала від 22.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кадникова Ганна Володимирівна

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Ухвала від 03.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Маковська Олена Володимирівна

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Постанова від 21.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні