Ухвала
від 15.08.2019 по справі 908/1218/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 номер провадження справи  21/21/17       ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ УХВАЛА    15.08.2019                                                                              Справа №  908/1218/17 м. Запоріжжя, Запорізька область Господарський суд Запорізької області у складі судді Черкаського Володимира Івановича, при секретареві Курочкіній О.О., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 908/1218/17 Кредитори: 1. Публічне акціонерне товариство “Запоріжжяобленерго” (69035, м. Запоріжжя, вул.   Сталеварів, 14, код ЄДРПОУ 00130926) 2. Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр.   Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) боржник – Комунальне підприємство “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради (71503, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3В; поштова адреса голови ліквідаційної комісії - 71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, 11, код ЄДРПОУ 34697334) банк, здійснюючий розрахунково-касове обслуговування боржника - АТ “ОТП Банк”, МФО 300528 Ліквідатор - Коршун В.В. (69091, м. Запоріжжя, вул. Нижньодніпровська, буд.   19-А) Учасники провадження: 1. Прач Віталій Васильович (РНОКПП 2560619471, 71503, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3В, ідентифікаційний номер 2560619471) 2. Курдя Ігор Іванович (РНОКПП 2372409156, 71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, 11) 3. Енергодарська міська рада (71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул.   Курчатова, 11, код ЄДРПОУ 20514818) про банкрутство                                                                                                       Суддя Черкаський В.І. За участю представників сторін та учасників: від ПАТ “Запоріжжяобленерго”, адвокат Краснокутська Д.О., довіреність № 26 від 01.01.2019, особисто; ліквідатор, Коршун В.В., посвідчення адвоката № 1033 від 29.09.2014, особисто УСТАНОВИВ: Ухвалою від 12.04.2018 року судом заяву Головного управління ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-08/1275/18 від 23.01.2018) залишено без задоволення. Клопотання ліквідатора (вх. № 08-08/4877/18 від 13.03.2018) задоволено. Затверджено формування фонду та порядок використання його коштів для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого ліквідатора Коршуна В.В., пов'язаних з виконанням ним повноважень у справі № 908/1218/17 про банкрутство КП “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради. 21.05.2019 року до суду від ліквідатора надійшов звіт ліквідатора № 02-01/38/92 від 06.05.2019 року (вх. № 08-08/10444/19 від 21.05.2019) до якого додано звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди вих. № 02-01/38/91 від 06.05.2019 року, реєстр вимог кредиторів станом на 06.05.2019 року, ліквідаційний баланс, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури. 23.05.2019 року до суду від кредитора 1 надійшла заява № 001-32/8550 від 22.05.2019 року (вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019) в якій останній просить суд: 1. Прийняти до розгляду вказану заяву та розглянути питання порушення власником майна боржника (уповноваженою ним особою), керівником боржника, головою ліквідаційної комісії (ліквідатором) вимог частини першої статті 95 Закону при проведенні ліквідаційної процедури. 2. Розглянути заяву, встановити факт порушення власником майна боржника (Енергодарською міською радою код ЄДРПОУ 20514818), керівником боржника Прачем Віталієм Васильовичем (РНОКПП 2560619471), головою ліквідаційної комісії Курдєю Ігорем Івановичем (РНОКПП 2372409156) вимог частини першої статті 95 Закону, що є підставою для звернення ПАТ “Запоріжжяобленерго” з грошовими вимогами в розмірі 22153299, 82 грн. до вищевказаних осіб, як солідарних відповідачів, про що зазначити в ухвалі господарського суду про затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора у справі № 908/1218/17 про банкрутство КП “Доркомунгосп”. Ухвалою від 24.05.2019 року судом призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди вих. № 02-01/38/91 від 06.05.2019 року, звіту ліквідатора № 02-01/38/92 від 06.05.2019 року (вх. № 08-08/10444/19 від 21.05.2019), реєстру вимог кредиторів, ліквідаційного балансу, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, заяви кредитора № 001-32/8550 від 22.05.2019 року (вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019) на 07.06.2019 року, 12 - 00. 04.06.2019 року до суду від ГУ ДФС у Запорізькій області надійшли заперечення від 30.05.2019 року (вх. № 08-08/11536/19 від 04.06.2019) щодо затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, звіту ліквідатора, реєстру вимог кредиторів, ліквідаційного балансу. 06.06.2019 року до суду від ПАТ “Запоріжжяобленерго” надійшла заява № 008-008/9474 від 05.06.2019 року (вх. № 08-08/11721/19 від 06.06.2019) про визнання грошових вимог до боржника у розмірі 5   741 850,55 грн. 07.06.2019 року до суду від ПАТ “Запоріжжяобленерго” надійшли наступні документи: - уточнення заяви № 001-32/8550 від 22.05.2019 року (вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019) № 008-32/9688 від 07.06.2019 року (вх. № 08-08/11824/19 від 07.06.2019), просить: - абзац 20 описової частини заяви вважати правильним: «Проте, справу про банкрутство №908/1218/17 КП «Доркомунгосп» порушено 26.07.2017 року за заявою кредитора ПАТ «Запоріжжяобленерго» (вих. 001-32/9380 від 09.06.2017), із кредиторською заборгованістю до боржника, що визнана у справі про банкрутство в сумі 27 921 392,37 грн.»; - пункт 2 прохальної частини заяви вважати правильним: « 2. Розглянути заяву, встановити факт порушення власником майна боржника (Енергодарською міською радою код ЄДРПОУ 20514818), керівником боржника Прачем Віталієм Васильовичем (РНОКПП 2560619471), головою ліквідаційної комісії Курдєю Ігорем Івановичем (РНОКПП 2372409156) вимог частини першої статті 95 Закону, що є підставою для звернення ПАТ “Запоріжжяобленерго” з грошовими вимогами в розмірі 27 921 392,37 грн. до вищевказаних осіб, як солідарних відповідачів, про що зазначити в ухвалі господарського суду про затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора у справі № 908/1218/17 про банкрутство КП “Доркомунгосп”. - клопотання № 1049юр від 07.06.2019 року (вх. № 08-08/11819/19 від 07.06.2019) про відкладення судового засідання. Вищезазначені документи залучено до матеріалів справи. У судовому засіданні 07.06.2019 року заяву ПАТ “Запоріжжяобленерго” № 008-008/9474 від 05.06.2019 року (вх. № 08-08/11721/19 від 06.06.2019) прийнято судом до розгляду. Ухвалою від 07.06.2019 суд залучив в якості учасників провадження Прача В.В., Курду І.І., Енергодарську міську раду. Відклав судове засідання для розгляду звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди вих. № 02-01/38/91 від 06.05.2019 року, звіту ліквідатора № 02-01/38/92 від 06.05.2019 року (вх. № 08-08/10444/19 від 21.05.2019), реєстру вимог кредиторів, ліквідаційного балансу, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, заяви кредитора 1 № 001-32/8550 від 22.05.2019 року (вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019, вх. № 08-08/11824/19 від 07.06.2019) на 16.07.2019 року, 11 - 00. 16.07.2019 до суд надійшов звіт ліквідатора вх. № 08-08/14472/19 від 16.07.2019. 16.07.2019 кредитором 1 надані докази виконання ухвали суду від 07.06.2019. У судовому засіданні звіти ліквідатора вх. № 08-08/10444/19 від 21.05.2019,                    вх.     № 08-08/14472/19 від 16.07.2019 прийняті судом до відома. Ухвалою від 16.07.2019 суд звіти ліквідатора вх. № 08-08/10444/19 від 21.05.2019, вх. 08-08/14472/19 від 16.07.2019 прийняв до відома. Заяву кредитора 1 (вх. № 08-08/11721/19 від 06.06.2019) задовольнив. Визнав кредитором у справі ПАТ “Запоріжжяобленерго” з вимогами у розмірі 5     741 850 грн. 55 коп. (6 - та черга задоволення вимог). Зобов'язати ліквідатора витрати заявника у розмірі 3 842 грн. 00 коп. включити до 1 - ої черги задоволення вимог. Відклав судове засідання для розгляду заяви кредитора 1 (вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019 з врахуванням уточнень (вх. 08-08/11824/19 від 07.06.2019), звіту ліквідатора, реєстру вимог кредиторів, ліквідаційного балансу, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, клопотання ліквідатора (вх. № 08-08/10647/19 від 23.05.2019), звітів ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат, пов'язаних з виконанням повноважень у справі про банкрутство, на 15.08.2019 року, 11 - 00. 30.07.2019 від кредитора 2 надійшли докази на вимогу ухвали суду від 16.07.2019 та заява (вх. 08-08/15625/19 від 30.07.2019) про розгляд справи без участі представника кредитора 2, що знаходиться в черговій відпустці. 15.08.2019 до суду від кредитора 1 надійшли додаткові докази в обґрунтування заяви кредитора 1 (вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019). 15.08.2019 до суду надійшли доповнення (вх. 08-08/16759/19 від 15.08.2019) до клопотання ліквідатора (вх. 08-08/10647/19 від 23.05.2019), звіт ліквідатора від 12.08.2019 № 02-01/38/108,  звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди від 12.08.2019 № 02-01 38 107 документами, що підтверджують розмір витрат), ліквідаційний баланс банкрута станом на 12.08.2019, реєстр вимог кредиторів боржника станом на 12.08.2019, протокол засідання комітету кредиторів № 13 від 12.08.2019,  документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури. У засіданні 15.08.2019 заяви, клопотання прийняті судом до розгляду, документи приєднано до матеріалів справи. Ухвалою від 15.08.2019 суд клопотання ліквідатора (вх. 08-08/10647/19 від 23.05.2019) з врахуванням доповнень (вх. 08-08/16759/19 від 15.08.2019) задовольнив. Звіти ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди та витрат, пов'язаних з виконанням повноважень у справі про банкрутство від 12.08.2019 № 02-01/38/107 затвердив. Стягнув з кредитора - ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" (69035, м. Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14, код ЄДРПОУ 00130926) на користь арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича (69097, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Ювілейний, 17-а, кв. 24, індивідуальний податковий номер 2889914571, п/р 26009355190001 в ПАТ  КБ «Приватбанк», МФО 313399) грошову винагороду за період з 07.11.2017. по 12.08.2019. в сумі 162248,36 (сто шістдесят дві тисячі двісті сорок вісім) грн. 36 коп. гривень та відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням повноважень ліквідатора у справі про банкрутство за період з 07.11.2017 по 12.08.2019 в сумі 6757,84 (шість тисяч сімсот п'ятдесят сім) грн. 84 коп. гривень. Стягнув з кредитора - ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146) на користь арбітражного керуючого Коршуна Владислава Володимировича (69097, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Ювілейний, 17-а, кв. 24. індивідуальний податковий номер 2889914571, п/р 26009355190001 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 313399) грошову винагороду за період з 07.11.2017 по 12.08.2019 в сумі 341,44 (триста сорок одна грн., 44 коп.) гривень та відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням повноважень ліквідатора у справі про банкрутство за період з 07.11.2017 по 12.08.2019 в сумі 14,22 (чотирнадцять грн.) 22 коп. Видав накази. Розглянувши у судовому засіданні 15.08.2019 року матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, заслухавши представників учасників провадження у справі про банкрутство, суд установив. Постановою господарського суду Запорізької області від 07.11.2017 у справі № 908/1218/17 про банкрутство КП «ДОРКОМУНГОСП» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ліквідатором банкрута призначений Коршун В.В. Повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури опубліковане 07.11.2017 р. на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України, номер публікації 47012. Ліквідатором банкрута до реєстру вимог кредиторів включено вимоги кредиторів згідно ухвал суду від 13.09.2017,  25.01.2018. та 16.07.2019: Вимоги першої черги (судові витрати): - ПАТ «Запоріжжяобленерго» з  вимогами до боржника у розмірі 26242,00 грн. - ГУ ДФС у Запорізькій області з  вимогами до боржника у розмірі 3200,00 грн. Вимоги другої черги: відсутні. Вимоги третьої черги: відсутні. Вимоги четвертої черги: - ПАТ «Запоріжжяобленерго» з грошовими вимогами до боржника у розмірі 22153299,82 грн. Вимоги п'ятої черги: відсутні. Вимоги шостої черги: - ГУ ДФС у Запорізькій області з грошовими вимогами до боржника у розмірі 43825,80 грн. - ПАТ «Запоріжжяобленерго» з грошовими вимогами до боржника у розмірі 5741850,55 грн. Загальний розмір вимог кредиторів за реєстром -  27968418,17 грн. Протягом ліквідаційної процедури до ліквідатора не надходило заяв щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, вихідної допомоги. Особи, що перебувають з банкрутом у трудових відносинах - відсутні. Державна частка у статутному фонді боржника відсутня. Господарську діяльність боржник не здійснює. Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань банкрут у своєму складі боржник не має філій, представництв, відокремлених структурних підрозділів та дочірніх підприємств, не значиться учасником інших суб'єктів господарювання. З метою виконання вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника чи визнання його банкрутом» ліквідатором була проведена перевірка наявності підприємства-боржника за місцезнаходженням, в ході якої встановлено, що за адресою: м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3-В боржник відсутній, про що складений відповідний акт. Поштова кореспонденція направлена боржнику за вказаною адресою, повернулася з міткою поштового органу про відсутність організації та закінчення терміну зберігання. На виконання ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника чи визнання його банкрутом», в порядку передбаченому Положенням про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879, ліквідатором проведено інвентаризацію майна банкрута, за результатами якої розбіжностей між обліком боржника та фактичними залишками не встановлено. З метою повідомлення засновників та керівника боржника про наслідки визнання боржника банкрутом, інформування про відповідальність за збереження ТМЦ та правові наслідки відкриття ліквідаційної процедури, передбачені ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», необхідності передачі ліквідатору бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампів, матеріальних та інших цінностей банкрута, ліквідатором направлені відповідні письмові запити. У зв'язку із невиконанням керівником боржника вимог Закону та не передачею ліквідатору відповідно бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампів, матеріальних та інших цінностей банкрута, арбітражним керуючим подана заява до Енергодарського міського відділу ГУМВС України в Запорізькій області та Енергодарської місцевої прокуратури щодо внесення відомостей в ЄРДР за ознаками злочинів передбачених ст. 206 КК України, що виявляється у фактичній протидії законній діяльності арбітражного керуючого, ст. 382 КК України, що виявляється у невиконанні судового рішення, ст. 388 КК України, що виявляється в умисному приховуванні майна та документів фінансово-господарської діяльності боржника. Ліквідатор доповів, що з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника визнаного банкрутом та належного формування пасиву боржника, ним направлені додаткові письмові повідомлення до установ, що здійснюють постачання комунальних послуг, а саме, до: КП «Водоканал»; ПАТ «Запоріжгаз»; ПАТ «Запоріжжяобленерго»; ПАТ «Укртелеком»; Концерн «Міські теплові мережі». Відповідно до Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек. Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкту повідомляється про те, що у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомості відсутні, з реєстру з прав власності на нерухоме майно відсутні відомості про право власності на об'єкти нерухомості за КП «ДОРКОМУНГОСП» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 34697334). Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна у якій повідомляється про те, що за КП «ДОРКОМУНГОСП» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 34697334) в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна інформація відсутня. З метою виявлення майнових активів боржника та складання звіту щодо його фінансового становища, ліквідатором направлені відповідні запити та заяви до підприємств, установ і організацій, які є адміністраторами відповідних реєстрів та інформації, а саме: Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; Головного управління ДФС у Запорізької області; Регіонального сервісного центру в Запорізькій області; ГУ Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів у Запорізькій області; Управління Держгеокадастру Запорізької області; Запорізького обласного управління статистики Держкомстату України; Головного управління Держпраці у Запорізькій області; Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Запорізької облдержадміністрації; Регіонального відділення фонду державного майна України по Запорізькій області; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; Державної фіскальної служби України; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області; Управління містобудування та архітектури Енергодарської міської ради; Державного космічного агентства України; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; Державної авіаційної служби України: ДП «Український інститут промислової власності (Укрпатент)» Державного департаменту інтелектуальної власності; Державної служби інтелектуальної власності; ПАТ «Укрзалізниця»; Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області. Згідно інформації з яких, майнових активів (майна та майнових прав) за боржником не зареєстровано. В ході ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено, що на балансі банкрута перебуває майно (технічні електричні мережі 1-2 мікрорайонів м. Енергодар), яке безпосередньо задіяне для вироблення, передачі та постачання електричної енергії й фактично є об'єктами комунальної інфраструктури, що обумовлює необхідність його передачі у встановленому законодавством порядку до комунальної власності відповідних територіальних громад. Відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Відповідно до ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури підприємницька діяльність банкрута завершується. 21.09.2018 р. Енергодарської міською радою прийнято рішення № 12 «Про передачу комунального майна», згідно п. 1-2 якого, Енергодарська міська рада вирішила вилучити з господарського відання КП «ДОРКОМУНГОСП» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код СДРПОУ 34697334) технічні електричні мережі 1-2 мікрорайонів м. Енергодар (згідно переліку) та закріпити їх за КП «Комунальні системи» Енергодарської міської ради. З метою виконання рішення комітету кредиторів, оформленого протоколом від 07.03.2019 № 9 та вимог ст. 42 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ліквідатор письмово звернувся до Енергодарської міської ради із заявою про зміну п. 1 рішення від 21.09.2018 р. № 12 «Про передачу комунального майна» та приведення його у відповідність до вимог Закону. 03.04.2019 р. позачерговою сесією Енергодарської міської ради № 1, внесені зміни до п. 1 рішення від 21.09.2018 р. № 12 «Про передачу комунального майна» та викладено його в наступній редакції: «Прийняти у комунальну власність територіальної громади м. Енергодар технічні електричні мережі 1-2 мікрорайонів м. Енергодар від КП «ДОРКОМУНГОСП» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код СДРПОУ 34697334) вказані у додатку до рішення Енергодарської міської ради від 21.09.2018 № 12 «Про передачу комунального майна», з використанням їх за цільовим призначенням». Відповідний акт приймання-передачі укладений 05.04.2019 р. В ході ліквідаційної процедури, заяви інвесторів, які бажають прийняти участь у відновленні платоспроможності боржника шляхом введення процедури санації чи укладання мирової угоди до ліквідатора не надходили. Розрахункові рахунки в установах банку ліквідатором закриті. Дебіторська заборгованість банкрута не виявлена. З метою виконання вимог ст. 49 Закону України «Про виконавче провадження», ліквідатором направлено до органів ВДВС Запорізького ГТУЮ письмову вимогу про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника, застосування правових наслідків закінчення виконавчого провадження та направлення виконавчих документів до господарського суду Запорізької області. Погашення заборгованості конкурсних кредиторів боржника у ліквідаційній процедурі не відбувалось. Заяви інвесторів, які бажають прийняти участь у відновленні платоспроможності боржника шляхом введення процедури санації чи укладання мирової угоди до ліквідатора  не надходили. Клопотань щодо прийняття додаткових заходів для забезпечення схоронності майна боржника, в порядку передбаченому Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» до господарського суду Запорізької області арбітражним керуючим не подавалось. Заяв щодо визнання цивільно-правових угод недійсними, а також з вимогами щодо застосування наслідків недійсності удаваних угод, укладених та виконаних боржником з порушенням норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» до господарського суду Запорізької області арбітражним керуючим не подавалось. Показники ліквідаційної маси у банкрута відсутні. Ліквідатор дійшов до висновку, що відсутність внутрішніх та зовнішніх фінансових ресурсів для реалізації заходів з відновлення платоспроможності боржника, а також існуючі економічні показники банкрута явно свідчать про неможливість виконати грошові зобов'язання перед кредиторами. Коштів та майнових активів банкрута не вистачає для подальшого проведення підприємницької діяльності та функціонування згідно із Законом України «Про господарські товариства», Цивільним кодексом та Господарським кодексом Україні. Судом установлено, що рішенням комітету кредиторів, оформленого протоколом № 13 від 12.08.2019,  схвалено ліквідаційний баланс банкрута станом на 12.08.2019. Зобов'язано ліквідатора звернутись до суду  з клопотанням про затвердження звіту та ліквідаційного балансу, з метою його ліквідації та закриття провадження у справі. Враховуючи відсутність майна та майнових активів у боржника вимоги не погашені. Згідно ст. 46 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити. Розглянувши заяву ПАТ “Запоріжжяобленерго” вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019 з врахуванням уточнень (вх. 08-08/11824/19 від 07.06.2019), матеріали справи, заслухавши представників учасників провадження, суд установив.   За змістом частини 5 ст. 11 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” вбачається обов'язок боржника звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство у разі встановлення під час ліквідації боржника не у зв'язку з процедурою банкрутства (в досудовому порядку відповідно до статей 105, 110, 111 ЦК України) неможливості боржника задовольнити вимоги кредиторів в повному обсязі. Особлива процедура, що передбачена статтею 95 Закону про банкрутство, є наслідком належного проведення процедури самоліквідації юридичної особи, тобто ліквідації юридичної особи за рішенням її учасників (власників) або органу, уповноваженого на це установчими документами. У зв'язку з цим, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку зазначеної норми є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи, процедура якої визначається статтями 105, 110, 111 ЦК України. Зокрема, частина 1 статті 105  ЦК України встановлює, що  учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію. Частина 3 статті 105 ЦК України  передбачає, що учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи. Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 16.07.2019  засновником (учасником) боржника є  Енергодарська міська рада (71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, 11, код ЄДРПОУ 20514818), керівник боржника - Прач Віталій Васильович (з 16.11.2010). Судом установлено, що  на сесії Енергодарської міської ради від 23.12.2011 року визначена недоцільність функціонування збиткового комунального підприємства «Доркомунгосп» та прийнято рішення № 41 «Про ліквідацію комунального підприємства «Доркомунгосп».  Зазначеним рішенням створено та затверджено склад ліквідаційної комісії та визначено строк завершення ліквідаційної процедури. Тобто, за вказаним рішенням процедура ліквідації розпочинається з 01.01.2012 року та завершується 31.03.2012 року. Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 16.07.2019 до реєстру внесено запис № 11001100010000463 від 26.01.2012 про «внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації». Відповідно до частини 3 статті 110 ЦК України,  якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом. Згідно частин 4, 7, 10 статті 111 ЦК України ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється. Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку. До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період. До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період. Відповідно до вимог частини 11 статті 111 ЦК України  після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів. На підставі пояснень міського голови м. Енергодара (лист виконкому Енергодарської міської ради від 15.12.2017 № 01-0141/5069 на ім'я ліквідатора Коршуна В.В.) судом установлено, що пунктом 3 рішення Енергодарської міської ради від 23.12.2011 № 41 головою ліквідаційної комісії з припинення діяльності КП «Доркомунгосп» було призначено Шестопалова О.В., якому за актом приймання-передачі від було передано всю наявну бухгалтерську, статистичну та фінансово- господарську документацію КП «Доркомунгосп». У термін визначений п. 4 рішення Енергодарської міської ради від 23.12.2011 № 41 всіх працівників КП «Доркомунгосп» було звільнено. Заборгованість по виплаті заробітної плати працівникам КП «Доркомунгосп» відсутня. Оскільки за період з 01.01.2012 по 24.05.2017 процедуру припинення КП «Доркомунгосп» не було завершено, рішенням Енергодарської міської ради від 24.05.2017  № 66 «Про внесення змін до рішення Енергодарської міської ради від 23.12.2011 № 41 «Про ліквідацію комунального підприємства «Доркомунгосп» було оновлено склад ліквідаційної комісії. Згідно даного рішення, копія якого приєднана до матеріалів справи, для припинення діяльності комунального підприємства «Доркомунгосп» створено ліквідаційну комісію з припинення юридичної особи комунального підприємства «Доркомунгосп» у складі: Голова комісії: Курдя Ігор Іванович, перший заступник міського голови (ІДН 2372409156). Члени комісії:  Разводов Василь Васильович, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (ІДН 1970005356); Орлов Євген Вікторович, заступник начальника фінансового управління міської ради, начальник відділу доходів (ІДН 2907219990); Поліщук Дмитро Васильович, начальник юридичного управління міської ради (ІДН 3056720092);  Леп' явко Валерій Сергійович, головний спеціаліст-юрист управління комунальної власності міської ради (ІДН 3093004270). За період з 01.01.2012 по 23.05.2017 Енергодарській міській раді та її виконавчому комітету та іншим органам місцевого самоврядування м. Енергодара не відомо, чи Шестопаловим О.В. виконувалися обов'язки щодо припинення діяльності КП «Доркомунгосп», в тому числі проведення інвентаризації на підприємстві, погашення заборгованості кредиторів, складання проміжного та ліквідаційного балансу, оскільки новому складу ліквідаційної комісії не було передано жодних документів фінансово-господарської діяльності КП «Доркомунгосп», бухгалтерських, статистичних та документів діяльності ліквідаційної комісії. З метою з'ясування наявності майна на КП «Доркомунгосп», кредиторської та дебіторської заборгованості на підставі наказу голови ліквідаційної комісії, яким призначено Курдю Ігора Івановича,  від 31.05.2017 №1 ліквідаційною комісією 15.06.2017 було проведено інвентаризацію активів та зобов'язань КП «Доркомунгосп». Згідно акту інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами станом на 15.06.2017 ліквідаційною комісією виявлена кредиторська заборгованість  перед ПАТ «Запоріжжяобленерго» у розмірі 20788836.16 грн. та Енергодарською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області  у розмірі 43825,80 грн. Відповідно до акту інвентаризаційного опису необоротних активів станом на 15.06.2017 балансова вартість 51 одиниці цих активів (електричних мереж) склала 1027888,36 грн. Частини 5, 6 статті 105 ЦК України встановлює  строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.  Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора. З моменту оприлюднення інформації про прийняття Енергодарською міською радою рішення про ліквідацію КП «Доркомунгосп» у кредиторів боржника виникло право заявити у встановлений в повідомленні строк свої грошові вимоги. Зокрема, ПАТ «Запоріжжяобленерго» звернулось до голови ліквідаційної комісії у встановлений строк зі своїми грошовими вимогами (листи № 63/759 від 15.03.2012, № 63/1019 від 11.04.2012). Вказані вимоги розглянуті головою ліквідаційної комісії Шестопаловим О.В. та визнані  на загальну  суму  2673010.05 грн. (листи КП «Доркомунгосп»  від 16.08.2012, 30.07.2012) Відповідно до пояснень ГУ ДФС у Запорізькій області заява (вх. 08-08/15625/19 від 30.07.2019) остання податкова звітність надана боржником  до контролюючого органу  09.11.2011, баланс, ліквідаційний баланс боржником  не надавався. Акт позапланової перевірки № 58/23-0/34697334 від 28.02.2012, що проводилась  у зв'язку процедурою припинення боржника, за закінченням 5-річного  терміну зберігання  фіскальний орган не може надати. Тобто, в зв'язку із визнанням ПАТ «Запоріжжяобленерго» кредитором КП «Доркомунгосп», кредиторські вимоги, відповідно до ст. 111 ЦК України, підлягали включенню до проміжного ліквідаційного балансу Також, відповідно до ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, в редакції, що діяла на момент проведення досудової процедури ліквідації КП «Доркомунгосп» (до 19.01.2013), якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутися в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Тобто, обов'язок звернення боржника до суду із заявою про порушення справи про банкрутство при виявленні факту недостатності майна для задоволення вимог кредиторів при проведенні досудової процедурі ліквідації встановлено прямою нормою цивільного законодавства. ПАТ «Запоріжжяобленерго» неодноразово зверталось до голови ліквідаційної комісії та до голови Енергодарської міської ради, у своїх зверненнях вказувало на факти порушення чинного законодавства, у зв'язку з недотриманням вимог закону щодо звернення із заявою про порушення справи про банкрутство. Вказане підтверджується листами, що адресовані голові ліквідаційної комісії та голові Енергодарської міської ради, а саме: від 05.08.2014 року № 63/1073 №63/1076; від 17.12.2014 року №63/1942; від 09.07.2015 року вих. №63/770; від 04.09.2015 року вих. № 63/960; від 27.10.2015 року вих. № 63/1121; від 16.11.2015 року вих. № 63/1205. За фактом зловживання службовим становищем членами ліквідаційної комісії КП «Доркомунгосп» Національною поліцією порушено кримінальне провадження №12015080160001711. Справу про банкрутство №908/1218/17 КП «Доркомунгосп» порушено судом 26.07.2017 року за заявою кредитора ПАТ «Запоріжжяобленерго» (вих. 001-32/9380 від 09.06.2017) за загальною процедурою. В ході проведення ліквідаційної процедури в межах справи про банкрутство КП «Доркомунгосп» виявлено відсутність у боржника майнових активів для погашення вимог кредиторів в повному обсязі. Про це зазначено у звіті ліквідатора, який надано комітету кредиторів для схвалення. Аналізуючи рішення та розпорядження Енергодарської міської ради про передачу майна з балансу КП «Доркомунгосп» на баланс іншої юридичної особи від 29.07.2011 №218-р; від 04.08.2011 №228-р: від 30.12.2011 №387-р, що передували процедурі досудової ліквідації, станом на 01.04.2012 р (на час закінчення процедури досудової ліквідації), власник майна – Енергодарська міська рада був обізнаний про недостатність коштів у боржника для задоволення вимог кредиторів, зокрема, вимог ПАТ «Запоріжжяобленерго» та податкового органу. А тому, керуючись вимогами ст. ст. 7, 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, в редакції, що діяла на 01.04.2012, повинен був звернутися у місячний строк до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство. Відповідно до ч. 1 ст. 95 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, що набрала чинності 19.01.2013,  якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Згідно ч. 6 ст. 95 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” власник майна боржника (уповноважена ним особа), керівник боржника, голова ліквідаційної комісії (ліквідатор), які допустили порушення вимог частини першої цієї статті, несуть солідарну відповідальність за незадоволення вимог кредиторів. Питання порушення власником майна боржника (уповноваженою ним особою), керівником боржника, головою ліквідаційної комісії (ліквідатором) вимог частини першої цієї статті підлягає розгляду господарським судом при проведенні ліквідаційної процедури відповідно до цього Закону. У разі виявлення такого порушення про це зазначається в ухвалі господарського суду про затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора банкрута, що є підставою для подальшого звернення кредиторів до власника майна боржника (уповноваженої ним особи), керівника боржника, голови ліквідаційної комісії (ліквідатора). Враховуючи встановлені обставини,  суд дійшов до висновку, що після виявлення обставин відсутності майна для задоволення вимог кредиторів голова ліквідаційної комісії боржника, призначений Енергодарською міською радою, не вжив заходів, що передбачені нормами Цивільного кодексу України та  не звернувся в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи, чим порушив норми вимог Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”. Також, у період 01.01.2012 по 24.05.2017,  тобто, більше 5-ти років Енергодарська міська рада не вживала будь-яких заходів з контролю виконання рішення Енергодарської міської ради від 23.12.2011 № 41 «Про ліквідацію комунального підприємства «Доркомунгосп» та виконання вимог добровільної ліквідації юридичної особи, процедура якої визначається статтями 105, 110, 111 ЦК України. На вимогу суду Енергодарська міська рада, колишній керівник боржника - Прач В.В. та голова ліквідаційної комісії боржника - Курдя І.І. пояснень на заяву ПАТ “Запоріжжяобленерго” вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019 з врахуванням уточнень (вх. 08-08/11824/19 від 07.06.2019) не надали. За таких обставин, заяву ПАТ “Запоріжжяобленерго” вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019 з врахуванням уточнень (вх. 08-08/11824/19 від 07.06.2019)  слід задовольнити частково, встановши порушення засновником (власником майна) боржника - Комунального підприємства “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради (71503, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3 В, код ЄДРПОУ 34697334) Енергодарською міською радою (71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, 11, код ЄДРПОУ 20514818), керівником боржника - Прачем Віталієм Васильовичем (РНОКПП 2560619471), головою ліквідаційної комісії боржника  - Курдею Ігорем Івановичем (РНОКПП 2372409156) вимог ч. 1 ст. 95 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” стосовно невиконання ліквідатором (ліквідаційною комісією) боржника обов'язку звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство Комунального підприємства “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради.  В іншій частині заяви  слід відмовити. Розглянувши клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-08/1621/18 від 26.01.2018), заслухавши представників учасників провадження, матеріали справи, суд установив. Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення провадження у справі до проведення перевірки суд не знайшов підставним та обґрунтованим з огляду на наступне. Порядок проведення документальних перевірок податковим органом визначений главою 8 Податкового кодексу України. Зокрема, відповідно до пункту 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку. Пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки. Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів. Пунктом 79.2 статті 79 Податкової кодексу України закріплено, що документальна позапланова перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної перевірки. Відповідно до пункту 81.2 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових осіб платника податку у допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки, складається акт, який засвідчує факт відмови. У матеріалах справи відсутній наказ ГУ ДФС у Запорізькій області щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки боржника. У матеріалах справи відсутні докази проведення перевірки боржника, а саме, докази проведення податкової перевірки банкрута, акт за результатами її проведення. При цьому також зазначається, що проведення процедури банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом. Обставини, пов'язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб'єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того. Станом на 15.08.2019 року ГУ ДФС у Запорізькій області доказів проведення податкової перевірки банкрута відповідно до вимог Податкового кодексу України не надано. За таких обставин, у задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області  щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення провадження у справі слід відмовити. З тих же підстав, суд не приймає заперечення ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-08/11536/19 від 04.06.2019).  Посилання кредитора на незгоду з ухвалою від 12.04.2018 по справі №908/1218/17,  якою заяву ГУ ДФС у Запорізькій області щодо включення до реєстру вимог кредиторів поточних кредиторських вимог в розмірі 8 824,40 грн. - залишено без задоволення не приймаються судом,  враховуючи наступні обставини.  Постановою Донецького апеляційного господарського суду від 25.09.2018р по справі №908/1218/17, за апеляційною скаргою ГУ ДФС у Запорізькій області на ухвалу Господарського суду Запорізької області від 12.04.2018р - апеляційну скаргу залишено без задоволення. Ухвалою Верховного Суду у складі касаційного господарського суду від 07.12.2018р по справі №908/1218/17, за касаційною скаргою ГУ ДФС у Запорізькій області на ухвалу Господарського суду Запорізької області від 12.04.2018р та постанову Донецького апеляційного господарського суду від 25.09.2018р по справі №908/1218/17 - касаційну скаргу ГУ ДФС у Запорізькій області повернено скаржнику (не усунено недоліків по сплаті судового збору). ГУ ДФС у Запорізькій області не надано доказів вжиття заходів щодо подачі касаційної скарги на постанову Донецького апеляційного господарського суду від 25.09.2018р по справі №908/1218/17, з клопотанням про поновлення строку та сплатою судового збору, в межах строків звернення до суду. Враховуючи те, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності його необхідно ліквідувати, а провадження у справі закрити. Відповідно до п. 5 ст. 45 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. Відповідно до п. 4 ст. 83 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню. Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу “Оберіг”. У судовому засіданні 15.08.2019 року оголошено вступну та резолютивну частини ухвали та повідомлено про те, що повний текст ухвали буде виготовлено протягом п'яти днів. Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу “Оберіг”. Керуючись ст. ст. 2, 40, 95, 115 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. ст. 233-235 Господарського процесуального кодексу України суд, УХВАЛИВ: Заяву ПАТ “Запоріжжяобленерго” вх. № 08-08/10726/19 від 23.05.2019 з врахуванням уточнень (вх. 08-08/11824/19 від 07.06.2019)  задовольнити частково. Встановити порушення засновником (власником майна) боржника - Комунального підприємства “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради (71503, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3 В, код ЄДРПОУ 34697334) Енергодарською міською радою (71502, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Курчатова, 11, код ЄДРПОУ 20514818), керівником боржника - Прачем Віталієм Васильовичем (РНОКПП 2560619471), головою ліквідаційної комісії боржника  - Курдею Ігорем Івановичем (РНОКПП 2372409156) вимог ч. 1 ст. 95 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” стосовно невиконання ліквідатором (ліквідаційною комісією) боржника обов'язку звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство Комунального підприємства “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради. В іншій частині заяви відмовити. Звіт ліквідатора (вх. 08-08/16764/19 від 15.08.2019) та ліквідаційний баланс банкрута - Комунального підприємства “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради (71503, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3 В, код ЄДРПОУ 34697334) затвердити. Банкрута - Комунальне підприємство “Доркомунгосп” Енергодарської міської ради (71503, Запорізька область, м. Енергодар, вул. Придніпровська, 3 В, код ЄДРПОУ 34697334) ліквідувати. Зобов'язати надати суду: Ліквідатора - до 15.09.2019 року докази фактичної передачі до архівної установи фінансово-господарських документів банкрута відповідно до вимог ст. 48 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”. Провадження у справі закрити. Копію ухвали направити кредиторам, ліквідатору, Прачу В.В., Курді І.І., Енергодарській міській раді, ГТУ юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Відділу державної реєстрації Енергодарської міської ради. Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України. Повний текст ухвали буде складено протягом 5-ти  днів з дня оголошення вступної та резолютивної частин ухвали. Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, визначеними ст. ст. 256-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги. Повний текст ухвали відповідно до ст. 233 ГПК України складено 21.08.2019 року. Суддя                                                                                                     В.І. Черкаський

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення15.08.2019
Оприлюднено21.08.2019
Номер документу83751601
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/1218/17

Ухвала від 09.11.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 15.08.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Судовий наказ від 16.08.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Судовий наказ від 16.08.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 15.08.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 16.07.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 07.06.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 24.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 07.12.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

Ухвала від 02.11.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Катеринчук Л.Й.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні