Справа № 420/1257/19
УХВАЛА
29 серпня 2019 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Катаєвої Е.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, -
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Одеського окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа №420/1257/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" (вул. Василя Стуса, 2/1, м. Одеса, 65033) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа,8, м. Київ, 04053), Головного управління ДФС в Одеській області (вул. Семінарська,5, м. Одеса, 65044), Комісії Головного управління ДФС в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації (вул. Семінарська,5, м. Одеса, 65044) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 23.05.2019 року адміністративний позов ТОВ "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" задоволений. Визнано протиправним та скасовано рішення Комісії Головного управління ДФС України в Одеській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1062131/40114932 від 29.01.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 08.01. 2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою подання для реєстрації, податкову накладну №1 від 08.01.2019 року, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" та направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Рішення набрало законної сили 27.07.2019 року.
До Одеського окружного адміністративного суду 27.08.2019 року надійшла заява ТОВ "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" (подане представником адвокатом Шавровим І.І.) вх.30607/19, в якому заявник просить: - зобов`язати ДФС України подати звіт про виконання судового рішення у справі №420/1257/19 у встановлений судом строк та у разі невиконання судового рішення у встановлений судом строк, накласти стягнення на керівника ДФС України в розмірі 40 прожиткових мінімумів на працездатну особу.
В обґрунтування заяви представник позивача зазначив, що рішення суду не виконано, посадові особи відповідача ухиляються від виконання рішення суду, інформуючи, що рішення суду знаходиться на виконанні. Загальний порядок виконання судового рішення не дав очікуваного результату. Держава несе відповідальність за виконання остаточних рішень.
Розглянувши заяву ТОВ "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" про встановлення судового контролю суд дійшов висновку, що вона не підлягає задоволенню.
Стаття 382 КАС України Судовий контроль за виконанням судових рішень в адміністративних справах знаходиться в розділі ІV Кодексу, який регламентує процесуальні питання, пов`язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах.
Частиною 1 ст.382 КАС України встановлено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Проте вказаним розділом насамперед встановлено, що примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється у порядку, встановленому законом (ч.4 ст.372 КАС України). Виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції (ч.1 ст.373 КАС України).
Статтею 1 Закону України Про виконавче провадження встановлено, що виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Закон України Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів відповідно до його преамбули визначає основи організації та діяльності з примусового виконання судових рішень і рішень інших органів (посадових осіб) органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями, їхні завдання та правовий статус.
Згідно зі ст.ст.1,2,3 Закону примусове виконання судових рішень і рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) покладається на органи державної виконавчої служби та у визначених Законом України "Про виконавче провадження" випадках - на приватних виконавців. Правовою основою діяльності органів державної виконавчої служби та приватних виконавців є Конституція, цей Закон, міжнародні договори України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, інші закони, нормативно-правові акти, прийняті на їх виконання.
Завданням органів державної виконавчої служби та приватних виконавців є своєчасне, повне і неупереджене виконання рішень, примусове виконання яких передбачено законом.
Таким чином, у разі невиконання рішення суду у добровільному порядку боржником, воно підлягає виконанню у примусовому порядку органами державної виконавчої служби. Суд не виконує повноважень органів виконавчої служби.
Суд вважає, що для встановлення судового контролю за виконанням рішення суду після його ухвалення, необхідно керуватися не лише припущеннями можливого невиконання судового рішення, але й фактичними даними, що його підтверджують.
Заявник надав копію листа ДФС України від 09.08.2018 року, в якому ДФС повідомляє на лист від 24.07.2019 року, що вживаються заходи з виконання судового рішення по справі №420/1257/19.
Згідно з матеріалами справи представник позивача отримав виконавчий лист по справі 06.08.2019 року. Заявник не зазначає у заяві обставин щодо пред`явлення виконавчого листа до виконавчої служби та здійснення виконавчих дій.
Враховуючи викладене суд не знаходить підстав для встановлення судового контролю за виконанням рішення суду за заявою представника ТОВ "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" від 27.08.2019 року.
Керуючись статтями 248,382 КАС України, суддя,-
У Х В А Л И В:
Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ІН СТАЙЛ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП" про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення залишити без задоволення.
Ухвала може бути оскаржена у порядку та строки встановлені ст.ст.295-297 КАС України.
Суддя Е.В. Катаєва
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2019 |
Оприлюднено | 02.09.2019 |
Номер документу | 83904038 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Катаєва Е. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні