Постанова
від 21.08.2019 по справі 914/411/19
ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЗАХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"21" серпня 2019 р. Справа №914/411/19

Західний апеляційний господарський суд в складі колегії:

головуючого - судді Скрипчук О.С.

суддів Кравчук Н.М.

Мирутенка О.Л.

секретар судового засідання Лагутін В.Б.

розглянувши апеляційні скарги Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради за № 2302-вих-2996 від 24.06.2019

та Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 б/н від 27.06.2019

на рішення Господарського суду Львівської області від 29.05.2019 (повний текст рішення складено 07.06.2019, м. Львів, суддя Мазовіта А.Б.)

у справі № 914/411/19

за позовом: ОСОБА_1 , м. Львів

до відповідача: Львівської міської ради, м. Львів

за участі третьої особи-1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Управління комунальної власності Департаменту економічної розвитку Львівської міської ради, м. Львів

за участі третьої особи-2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 , м. Львів

про визнання протиправною та скасування ухвали Львівської міської ради № 4556 від 24.01.2019 .

за участю представників:

від позивача:ОСОБА_2 - ордер серії ЛВ № 117585 від 14.01.2019;

від відповідача: не з`явився;

від третьої особи-1 з боку відповідача: Чижович І.З. - довіреність № 2303-вих-41 від 03.01.2019; Чернобай С.С. - довіреність № 2303-вих-75 від 09.01.2019.

від третьої особи-2 з боку відповідача: Козак Б .В. - ордер серії ЛВ № 138969 від 12.08.2019;

ВСТАНОВИВ :

ОСОБА_1 звернувся до Господарського суду Львівської області із позовом до Львівської міської ради про визнання протиправною та скасування ухвали Львівської міської ради № 4556 від 24.01.2019.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що між позивачем та відповідачем було укладено договір оренди, відповідно до якого позивач орендував приміщення за адресою: АДРЕСА_1, загальною площею 25,5 кв.м. У лютому 2017 позивач звернувся до відповідача із заявою про включення об`єкта оренди до переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу. Ухвалою Львівської міської ради від 20.07.2017 Про внесення змін до ухвали Львівської міської ради від 12.07.2012 року № 1661 Про затвердження програми приватизації майна комунальної власності м.Львова на 2012-2014 включено до переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу приміщення за адресою: м . Львів, вул. Личаківська,5, загальною площею 25,5 кв.м (п.19 ухвали). Проте, ухвалою від 24.01.2019 №4556 Львівська міська рада внесла зміни до переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу, виключивши із переліку п. 19 - приміщення за адресою: м . Львів, вул. Личаківська, 5, загальною площею 24,9 кв.м. Внаслідок прийняття вказаної ухвали позивач був позбавлений раніше отриманого права на приватизацію приміщення способом викупу. Позивач вказує, що у відповідача відсутні повноваження на скасування власного рішення, яке є актом індивідуальної дії. З огляду на наведене, позивач просив суд визнати протиправною та скасувати ухвалу Львівської міської ради №4556 від 24.01.2019.

Рішенням Господарського суду Львівської області від 29.05.2019 позов ОСОБА_1 задоволено. Суд виніс рішення, яким визнав протиправною та скасував ухвалу сесії Львівської міської ради від 24.01.2019 №4556 Про внесення змін до ухвали міської ради від 20.07.2017 №2284 .

Не погоджуючись з даним рішенням Управлінням комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради подано апеляційну скаргу за № 2302-вих-2996 від 24.06.2019, в якій просить рішення Господарського суду Львівської області від 29.05.2019 у справі № 914/411/19 скасувати та прийняти нове рішення, яким в позові відмовити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції при прийнятті рішення порушено норми матеріального права. А саме скаржник стверджує, що новим Законом України Про приватизацію державного і комунального майна передбачено право місцевих рад ухвалювати рішення про скасування попереднього рішення про приватизацію об`єктів комунальної власності.

Апелянт вказує, що суд першої інстанції безпідставно дійшов висновку, що процедура приватизації нерухомого майна за адресою м. Львів АДРЕСА_1 шляхом викупу перебувала на стадії укладення договору купівлі-продажу між позивачем та відповідачем, а відтак, дія Закону України Про приватизацію державного і комунального майна на дані правовідносини не поширюється.

Також, не погоджуючись з рішенням суду Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 подало апеляційну скаргу б/н від 27.06.2019, в якій просить рішення Господарського суду Львівської області від 29.05.2019 у справі № 914/411/19 скасувати та прийняти нове рішення, яким в позові відмовити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції при прийнятті рішення порушено норми матеріального права. А саме скаржник стверджує, що оскаржувана ухвала Львівської міської ради містить посилання на Закон, інші нормативні акти та документи, обставини за якими виникла необхідність прийняття ухвали, а тому відповідає вимогам чинного законодавства та є обґрунтованою.

Крім цього, апелянт (Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 ) вказує, що починаючи з 2016 року неодноразово звертався до Львівської міської ради та Управління комунального майна Львівської міської ради з питанням недопущення приватизації спірного приміщення, у зв`язку з тим що у новоствореного ОСББ виникла потреба у приміщенні для забезпечення організаційних та господарських потреб.

Позивачем подано до суду відзив на апеляційну скаргу Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 б/н від 10.07.2019, в якому стверджує, що рішення господарського суду є законним та обґрунтованим.

Відзив мотивований тим, що апеляційна скарга є необґрунтованою та висновків місцевого господарського суду не спростовує.

Відповідно до п. 4 ст. 269 ГПК України суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються доводи та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи 25.03.2016 між ОСОБА_1 (орендар) та Управлінням комунальної власності департаменту економічної політики Львівської міської ради (орендодавець) було укладено договір оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень) №Л-10025-16.

За цим договором орендодавець (позивач) на підставі наказу управління комунальної власності від 18.03.2016 №11-А передає, а орендар (позивач) приймає у строкове платне користування нерухоме майно, що знаходиться на балансі ЛКП Старий Львів . Об`єктом оренди є приміщення (підвал), що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 5 загальною площею 24,9 кв.м, з індексами 48-1, 48-2, 48-3, відповідно до даних технічного паспорта ОКП ЛОР БТІ та ЕО від 24.12.2014, інвентарний № 790.

Відповідно до п. 4.1. даного договору термін договору оренди визначений на 2 роки 364 дні з 25.03.2016 до 24.03.2019.

23.11.2016 сторонами укладено угоду №Л-100025-16 (д-16) про внесення змін до договору оренди №Л-10025-16 від 25.03.2016, якою розділ 1 договору викладено у новій редакції, відповідно до якої об`єктом оренди є приміщення, що знаходиться на балансі ЛКП Агенція ресурсів Львівської міської ради , яке розташоване за адресою: вул. Личаківська, 5, загальною площею 25,5 кв.м, з індексами 48-1, 48-2, 48-3, відповідно до даних технічного паспорта ОКП ЛОР БТІ та ЕО від 24.12.2014, інвентарний № 790.

22.02.2017 позивач звернувся до відповідача із заявою про включення об`єкта оренди до переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу.

20.07.2017 Львівською міською радою прийнято ухвалу №2284 Про внесення змін до ухвали Львівської міської ради від 12.07.2017 року №1661 Про затвердження програми приватизації майна комунальної власності м. Львова на 2012-2014 . Вказаною ухвалою до переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу включено об`єкт нерухомого майна приміщення напівпідвалу, яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 25,5 кв.м (пункт 19).

11.08.2017 листом за вих. №2302-4150 Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради повідомило позивача, що питання приватизації майна вирішено позитивно, запропоновано на виконання зазначеної ухвали Львівської міської ради укласти договір купівлі-продажу об`єкта нерухомості та завершити процедуру приватизації орієнтовно до 31.10.2017.

05.10.2017 Львівська міська рада, розглянувши звернення ОСББ Личаків-5 , враховуючи витяг з протоколу №65 засідання постійної комісії з питань комунальної власності від 12.09.2017, керуючись Законами України Про місцеве самоврядування в Україні Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію), прийняла ухвалу №2461 Про внесення змін до ухвали міської ради від 20.07.2017 №2284 , якою внесено зміни у додаток до ухвали Львівської міської ради від 20.07.2017 № 2284 шляхом вилучення пункту 19.

13.12.2017 третьою особою-1 листом за вих. № 2302-7060 відмовлено позивачу в укладенні договору купівлі-продажу нежитлового приміщення напівпідвалу, з підстав вилучення такого з переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу.

Не погоджуючись із ухвалою Львівської міської ради від 05.10.2017 № 2461 позивач звернувся до Господарського суду Львівської області з позовом до Львівської міської ради, Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради про визнання протиправною та скасування ухвали Львівської міської ради від 05.10.2017 №2461 та зобов`язання укласти договір купівлі-продажу.

Рішенням Господарського суду Львівської області від 14.05.2018 у справі №914/111/18 позовні вимоги задоволено повністю, визнано протиправною та скасовано ухвалу Львівської міської ради від 05.10.2017 № 2461 про вилучення з переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу (п.19 додатку до ухвали № 2284 від 20.07.2017) об`єкта за адресою: м . Львів АДРЕСА_1 (напівпідвал 25,50 кв. м) та зобов`язано Управління комунальної власності департаменту економічної політики Львівської міської ради укласти договір купівлі-продажу нежитлових напівпідвальних приміщень на визначених умовах.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 13.09.2018 рішення Господарського суду Львівської області від 14.05.2018 у справі №914/111/18 скасовано в частині зобов`язання Управління комунальної власності департаменту економічної політики Львівської міської ради укласти договір купівлі-продажу нежитлових напівпідвальних приміщень на визначених умовах і в цій частині прийнято нове рішення, яким в задоволенні позовної вимоги про зобов`язання укласти договір купівлі-продажу нежитлових напівпідвальних приміщень відмовлено. В решті судове рішення залишено без змін.

Постановою Верховного Суду у складі колегії судді Касаційного господарського суду від 31.10.2018 постанову Львівського апеляційного господарського суду від 13.09.2018 у справі № 914/111/18 в частині позовної вимоги про зобов`язання укласти договір купівлі-продажу залишено без змін.

Пізніше, 24.01.2019 Львівська міська рада, керуючись Законами України Про місцеве самоврядування в Україні , Про приватизацію державного та комунального майна , Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку , ;Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку , беручи до уваги Програму сприяння створенню та забезпечення функціонування об`єднань співвласників багатоквартирних будинків у м. Львові, затверджену ухвалою міської ради від 18.06.2009 № 2693 та рішення виконавчого комітету від 13.06.2016 №448 Про сприяння у створенні об`єднань співвласників багатоквартирних будинків у м. Львові , розглянувши звернення об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 від 13.06.2018 №18 (зареєстроване у Львівській міській раді 08.08.2018 за №3-1-76001-001) та враховуючи витяг з протоколу №65 засідання постійної комісії з питань комунальної власності від 12.09.2017, прийняла ухвалу №4556 Про внесення змін до ухвали міської ради від 20.07.2017 №2284 , якою внесла зміни у додаток до ухвали Львівської міської ради від 20.07.2017 № 2284 про повторне вилучення пункту 19.

Позивач звернувся до суду із позовом про визнання протиправною та скасування ухвали Львівської міської ради №4556 від 24.01.2019.

При винесенні постанови колегія суддів виходила з наступного.

Частинами 1, 3, 4 ст. 140 Конституції України визначено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Згідно ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковим до виконання на відповідній території.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради (ч. 5 ст. 16 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні ).

Частиною 3 ст. 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Згідно частини 1 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Як зазначалося вище, 20.07.2017 Львівською міською радою було прийнято ухвалу Про внесення змін до ухвали міської ради від 12.07.2012 №1661 Про затвердження програми приватизації майна комунальної власності м. Львова на 2012-2014 . До переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу, під пунктом 19 включено об`єкт нерухомого майна - приміщення напівпідвалу, яке розташоване за адресою: м АДРЕСА_1 , загальною площею 25,5 кв.м.

Оскаржуваною ухвалою Львівської міської ради №4556 від 24.01.2019 Про внесення змін до ухвали міської ради від 20.07.2017 № 2284 внесено зміни у додаток до ухвали Львівської міської ради від 20.07.2017 № 2284 шляхом вилучення пункту 19.

При цьому, міською радою не було враховано що господарським судом розглядалась справа про законність раніше прийнятої ухвали Львівської міської ради від 05.10.2017 № 2461 про вилучення з переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу, п.19 додатку до ухвали № 2284 від 20.07.2017 об`єкта за адресою: м. Львів АДРЕСА_1 (напівпідвал 25,50 кв. м).

Згідно п.5 Рішення Конституційного Суду України від 16.04.2009р. у справі № 1-9/2009, Конституційний Суд України зазначає, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (стаття 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (стаття 74 Закону). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є "гарантією стабільності суспільних відносин" між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення, що узгоджується з правовою позицією, викладеною в абзаці другому пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 13 травня 1997 року N 1-зп у справі щодо несумісності депутатського мандата.

В аспекті конституційного подання положення частини другої статті 19, статті 144 Конституції України, статті 25, частин першої, десятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997 року N 280/97-ВР (з наступними змінами) стосовно права органу місцевого самоврядування скасовувати свої раніше прийняті рішення та вносити до них зміни необхідно розуміти так, що орган місцевого самоврядування має право приймати рішення, вносити до них зміни та/чи скасовувати їх на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (п.1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 16.04.2009р. у справі № Справа N 1-9/2009).

Судом встановлено, що попередню ухвалу Львівської міської ради від 24.01.2019 № 4556 про вилучення з переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу, п.19 додатку до ухвали № 2284 від 20.07.2017, скасовано.

Колегія суддів зазначає, що оскаржувана ухвала Львівської міської ради не містить жодних обґрунтованих підстав вилучення пункту 19 додатку, що суперечить пп.6.1 п. 6 ст. 33 Регламенту Львівської міської ради, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №260 від 17.03.2016р., згідно якого мотивуюча частина ухвали повинна містити посилання на закони, інші нормативні акти та документи, обставини, якими викликана необхідність прийняття ухвали.

Аналогічна правова позиція наведена у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 10.07.2018 у справі №914/1389/17.

Посилання ОСББ на те, що суд першої інстанції не витребував у Львівської міської ради Регламенту Львівської міської ради, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №260 від 17.03.2016, судом оцінюються критично. Адже, текст Регламенту Львівської міської ради міститься на офіційному сайті Львівської міської ради.

Необґрунтованими є посилання Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради на те, що міська рада винесла оскаржувану ухвалу в межах наданих їй повноважень, так як Законом України Про приватизацію державного і комунального майна (набрав чинності 07.03.2018) передбачено право місцевих рад ухвалювати рішення про скасування попереднього рішення про приватизацію об`єктів комунальної власності.

З оскаржуваної ухвали Львівської міської ради не можливо встановити, у зв`язку з чим, відповідач виключив спірний об`єкт з переліку об`єктів, що підлягають приватизації способом викупу (п.19 додатку до ухвали № 2284 від 20.07.2017), і чим вона порушує права та охоронювані законом інтереси ОСББ Личаків-5 (одного з апелянтів у справі).

Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 в апеляційній скарзі стверджує, що починаючи з 2016 року неодноразово зверталося до Львівської міської ради та Управління комунального майна Львівської міської ради з питанням недопущення приватизації спірного приміщення, у зв`язку з тим, що у новоствореного ОСББ виникла потреба у приміщенні для забезпечення організаційних та господарських потреб. Однак, лише наявність бажання ОСББ мати у власності чи користуванні спірне приміщення не може бути підставою для виключення об`єкта з переліку об`єктів, що підлягають до приватизації (припинення приватизації).

Крім того, колегія суддів зазначає, що між сторонами на підставі ухвали міської ради від 20.07.2017 № 2284 Про внесення змін до ухвали міської ради від 12.07.2012 № 1661 Про затвердження Програми приватизації майна комунальної власності м. Львова на 2012-2014 роки , якою було включено орендований позивачем об`єкт нерухомості до переліку об`єктів комунальної власності, що підлягають приватизації шляхом викупу, виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів особи, тобто у даному випадку право позивача на приватизацію об`єкта нерухомості способом викупу. Однак, оскаржувана ухвала Львівської міської ради № 4556 від 24.01.2019 порушує принцип "гарантії стабільності суспільних відносин", які у даному випадку виникли між позивачем та відповідачем, оскільки прийняте органом місцевого самоврядування рішення, без належного обгрунтування, позбавляє позивача можливості реалізувати своє право на приватизацію об`єкта, яке закріплено законодавством України та ставить позивача у значно гірше становище, ніж існувало до прийняття оскаржуваної ухвали.

Частиною 10 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Згідно ч. 1 ст. 21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Згідно з ст. 5 ГПК України здійснюючи правосуддя, господарський суд захищає права та інтереси фізичних і юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

З наведеного випливає, що ухвала Львівської міської ради від 24.01.2019 № 4556 Про внесення змін до ухвали міської ради від 20.07.2012 № 2284 суперечить чинному законодавству, оскільки є необґрунтованою та винесена без належних на те підстав. А відтак, колегія суддів апеляційної інстанції погоджується із висновком суду першої інстанції про задоволення позову у даній справі.

Зазначення судом першої інстанції в оскаржуваному рішенні про дію Закону України Про приватизацію державного і комунального майна не вплинуло на правильність вирішення спору у даній справі.

Таким чином, з огляду на вищевикладене, колегія суддів Західного апеляційного господарського суду вважає, що немає підстав для скасування рішення Господарського суду Львівської області від 29.05.2019.

Відповідно до ст. 129 ГПК України судовий збір, сплачений за апеляційні скарги, покласти на скаржників.

Керуючись ст.ст. 269, 270, 271 275, 276, 281, 282 Господарського процесуального кодексу України, -

Західний апеляційний господарський суд

П О С Т А Н О В И В :

1.В задоволенні апеляційних скарг Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради за № 2302-вих-2996 від 24.06.2019 та Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Личаків-5 б/н від 27.06.2019 відмовити.

2. Рішення Господарського суду Львівської області від 29.05.2019 у справі № 914/411/19 залишити без змін.

3. Судовий збір, сплачений за апеляційні скарги, покласти на апелянтів.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття. Строки та порядок оскарження постанов (ухвал) апеляційного господарського суду визначені § 1 глави 2 Розділу IV ГПК України.

Повний текст постанови складено 29.08.2019.

Головуючий - суддя Скрипчук О.С.

суддя Кравчук Н.М.

суддя Мирутенко О.Л.

СудЗахідний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення21.08.2019
Оприлюднено30.08.2019
Номер документу83927329
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/411/19

Постанова від 11.12.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 04.12.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Постанова від 20.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 11.11.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 25.10.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 16.10.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 04.10.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Ухвала від 27.09.2019

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Мачульський Г.М.

Повістка від 09.09.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Скрипчук Оксана Степанівна

Постанова від 21.08.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Скрипчук Оксана Степанівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні