Рішення
від 06.09.2019 по справі 140/2030/19
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 вересня 2019 року ЛуцькСправа № 140/2030/19

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Ковальчука В.Д.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг до Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» про стягнення штрафу та пені,

ВСТАНОВИВ:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП, позивач) звернулася з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» (далі - ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» , відповідач) про стягнення в дохід Державного бюджету України штрафу та пені в сумі 170077,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що постановою НКРЕКП від 08.02.2019 року №176 на ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» накладено штраф у розмірі 85000,00 грн. за порушення Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання, а відповідно до постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №177 на ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» накладено штраф у розмірі 38,50 грн. за несплату внесків на регулювання та здійснення заходів державного регулювання. Вказані постанови ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» отримало 18.02.2019 року, доказів на оплату штрафів позивачу не надало. Позивач вказує на те, що відповідач зобов`язаний був сплатити штрафи до Державного бюджету України в строк до 20.03.2019 року включно. У зв`язку з цим за несплату відповідачем штрафу в розмірі 85000,00 грн. товариству позивачем нарахована пеня в сумі 85000,00 грн., а також нарахована пеня в сумі 38,50 грн. за несплату штрафу в розмірі 38,50 грн. Відтак, позивач просить стягнути з ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» суму штрафу та пені в загальному розмірі 170077,00 грн. в примусовому порядку.

Ухвалою суду від 11.07.2019 року відкрито провадження в даній адміністративній справі та ухвалено судовий розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (а.с.1).

У відзиві на адміністративний позов від 29 липня 2019 року вх. №12254/19 (а.с.34-35) представник відповідача заперечує проти позову з тих підстав, що 22.03.2019 року ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» перерахувало до бюджету штраф у розмірі 85000, 00 гривень, що підтверджується платіжним дорученням від 22.03.2019 року. З огляду на вказане вважає вимоги НКРЕКП щодо стягнення з ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» суми штрафу згідно з постановою №176 від 08.02.2019 року та нарахованої пені є необгрунтованими та безпідставними.

09 серпня 2019 року від представника позивача надійшла до суду за вх. №12919/19 відповідь на відзив (а.с.51-53), в якій зазначає, що станом на 05.08.2019 року жодних документів на підтвердження оплати штрафу та пені від відповідача до НКРЕКП не надходило. Звертає увагу на те, що відповідно до доданого до відзиву платіжного доручення від 22.03.2019 року №1968 кошти в сумі 85000,00 грн. сплачені на платіжний рахунок № НОМЕР_1 , який не відповідає рахунку Державної казначейської служби, на який зараховуються кошти у разі оплати суб`єктами господарювання адміністративних штрафів та інших санкцій у місті Луцьк Волинської області. Посилається на незрозумілість долученого представником відповідача до відзиву платіжного доручення від 23.05.2019 року №3826 про сплату штрафу за дог. б/н від 01.03.19, оскільки у відзиві відсутні посилання представника відповідача на це платіжне доручення. А тому вважає позовні вимоги цілком обґрунтованими та просить стягнути з ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» 170077,00 грн. в дохід Державного бюджету України.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд приходить до висновку, що позов до задоволення не підлягає, враховуючи наступне.

Судом встановлено, що 08.02.2019 року НКРЕКП винесено постанову №176 «Про накладення штрафу на ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання» (а.с.10-13).

Відповідно до вказаної постанови, на ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» за порушення: підпункту 3.1.1 пункту 3.1 Умов та Правил з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата надавати НКРЕКП фінансову звітність, передбачену Мінфіном та Держстатом України, і додаткову звітність, визначену НКРЕКП в установленому порядку; підпункту 3.6.1 пункту 3.6 Умов та Правил з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата діяти згідно з законодавством України та нормативно-технічними документами, а саме: пунктом 3.14 Інструкції щодо заповнення форми звітності № 6-НКРЕ- енерговиробництво (квартальна) Звіт про ліцензовану діяльність суб`єктів господарювання з виробництва електричної та теплової енергії , затвердженої постановою НКРЕ від 04 жовтня 2012 року № 1257, у частині заповнення даних графи 3 згідно з фактичними даними з виробництва електричної енергії за період з початку року; підпункту 5 пункту 2.3 Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата виконувати рішення НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням, а саме пунктом 2 постанови НКРЕКП від 22 березня 2017 року №309 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії» щодо обов`язку ліцензіата привести свою господарську діяльність у відповідність до вимог цієї постанови та подати до НКРЕКП документи і відомості, визначені частиною третьою статті 15 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» , протягом трьох місяців з дня офіційного опублікування цієї постанови; підпункту 9 пункту 2.3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата надавати НКРЕКП документи, інформацію та звітність, необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень, в обсягах та у строки, встановлені НКРЕКП, накладено штраф у розмірі 85000,00 грн.

Як зазначено в цій постанові, вказана сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» .

Також 08.02.2019 року НКРЕКП винесено постанову №177 «Про накладення штрафу на ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» за несплату внесків на регулювання та здійснення заходів державного регулювання» (а.с.14-15).

Відповідно до цієї постанови на ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» накладено штраф у розмірі 38,50 грн. за несплату внесків на регулювання протягом I-IV кварталів 2018 року. Зазначена сума штрафу відповідно до цієї постанови має бути сплачена до Державного бюджету України у 15-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» .

Згадані постанови позивач направив відповідачу рекомендованим поштовим повідомленням 14.02.2019 року, які останній отримав 18.02.2019 року, про що свідчить витяг із веб-сайту ПАТ «Укрпошта» про відстеження поштового відправлення №0305712134408 (а.с.17-18).

У зв`язку із несплатою сум штрафів у встановлений строк позивачем здійснено нарахування пені у сумі 85000,00 грн. за несплату штрафу відповідно до постанови від 08.02.2019 року №176 та пені в сумі 38,50 грн. за несплату штрафу відповідно до постанови від 08.02.2019 року №177. Таким чином, позивач нарахував відповідачу штраф та пеню в загальній сумі 170077,00 грн., яку просить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету України.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 1 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» від 22.09.2016 року №1540-VIII Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Згідно зі статтею 2 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики: та комунальних послуг, зокрема, у сфері енергетики: діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії.

Відповідно до статті 3 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Регулятор здійснюй державне регулювання з метою досягнення балансу інтересів споживачів, суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, і держави, забезпечення енергетичної безпеки, європейської інтеграції ринків електричної енергії та. природного газу України.

Регулятор здійснює державне регулювання, зокрема, шляхом державного контролю та застосування заходів впливу.

Основними завданнями Регулятора є забезпечення ефективного функціонування та розвитку ринків у сферах енергетики та комунальних послуг; сприяння ефективному відкриттю ринків у сферах енергетики та комунальних послуг для всіх споживачів і постачальників та забезпечення недискримінаційного доступу користувачів до мереж/трубопроводів; забезпечення захисту прав споживачів товарів, послуг у сферах енергетики та комунальних послуг щодо отримання цих товарів і послуг належної якості в достатній кількості за обґрунтованими цінами; сприяння розвитку конкуренції на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг.

Як передбачено пунктами 11, 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор:контролює додержання ліцензіатами законодавства у відповідній сфері регулювання і ліцензійних умов провадження господарської діяльності та вживає заходів до запобігання порушенням ліцензійних умов; розглядає справи про порушення ліцензійних умов, а також справи про адміністративні правопорушення і за результатами розгляду приймає рішення про застосування санкцій, накладення адміністративних стягнень у випадках, передбачених законом, приймає у межах своєї компетенції рішення про направлення до відповідних державних органів матеріалів про виявлені факти порушення законодавства.

При цьому, відповідно до частини 1 статті 19 згаданого Закону Регулятор здійснює державний контроль за дотриманням суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових виїзних, а також невиїзних перевірок відповідно до затверджених ним порядків контролю.

Під час здійснення державного контролю Регулятор має право накладати штрафні санкції та вживати заходів, передбачених законом (п.6 ч.4 ст.19 цього Закону).

Статтею 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» передбачено, що Суб`єкти господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть відповідальність за правопорушення у сферах енергетики та комунальних послуг, визначені законами України «Про природні монополії» , «Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу» , «Про ринок електричної енергії» , «Про ринок природного газу» , «Про трубопровідний транспорт» , «Про теплопостачання» , «Про питну воду та питне водопостачання» , «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» та іншими законами, що регулюють відносини у відповідних сферах.

Посадові особи суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг.

За порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, Регулятор може застосовувати санкції у вигляді:

1) застереження та/або попередження про необхідність усунення порушень;

2) накладення штрафу;

3) зупинення дії ліцензії;

4) анулювання ліцензії.

За порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до посадових осіб суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, Регулятор може застосовувати адміністративні стягнення.

У разі виявлення порушень законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор розглядає питання відповідальності суб`єкта господарювання, його посадових осіб на своєму засіданні та приймає рішення про застосування до суб`єкта господарювання санкцій та/або застосування адміністративного стягнення до посадової особи такого суб`єкта господарювання. При застосуванні санкцій Регулятор має дотримуватися принципів пропорційності порушення і покарання та ефективності санкцій, які мають стримуючий вплив.

Регулятор застосовує штрафні санкції до суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у розмірах, встановлених цим Законом, законами України «Про ринок електричної енергії» , «Про природні монополії", «Про питну воду та питне водопостачання» , «Про ринок природного газу» , «Про теплопостачання» .

Адміністративні стягнення застосовуються до посадових осіб суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Суб`єкти господарювання, на яких накладено штраф, зобов`язані сплатити його у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу, крім випадків, встановлених частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

За кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі 1,5 відсотка суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням Регулятора.

Суми стягнутих штрафів та пені зараховуються до Державного бюджету України.

Протягом п`яти робочих днів з дня сплати штрафу суб`єкт господарювання зобов`язаний надіслати Регулятору документи, що підтверджують сплату штрафу.

У разі відмови від сплати штрафу та пені їх примусове стягнення здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Регулятора, крім випадків, встановлених частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

Посадові особи суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть адміністративну відповідальність за несвоєчасне надання інформації, необхідної для виконання покладених на Регулятора завдань, ненадання інформації або надання завідомо недостовірних даних, невиконання або несвоєчасне виконання рішень Регулятора в порядку, встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Як зазначено вище, постанова НКРЕКП від 08.02.2019 року №176 отримана ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» 18.02.2019 року, а тому в силу приписів статті 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» відповідач мав сплатити штраф у розмірі 85000,00 грн. до 20.03.2019 року включно.

Як зазначено у позовній заяві, позивач за прострочення сплати відповідачем цього штрафу нарахував ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» пеню в розмірі 85000,00 грн., тобто враховуючи період прострочення з 21.03.2019 року по 21.06.2019 року (93 дні), яка здійснена за наступним розрахунком: 1,5 відсотка суми штрафу становить 1275 грн. (1,5% х 85000 грн.) / 100 % = 1275 грн.); 1275 грн. х 93 дні = 118 575 грн., а тому, враховуючи ч.5 ст.22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» , сума пені нарахована позивачем в розмірі 85000,00 грн. (не більше розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням Регулятора).

Однак судом встановлено, що відповідно до платіжного доручення №1968 від 22.03.2019 року вказаний штраф ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» сплатило 22 березня 2019 року (а.с.39). З наведеного слідує, що відповідачем сплачено штраф в розмірі 85000,00 грн. на виконання постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №176. При цьому, у платіжному дорученні №1968 від 22.03.2019 року вказано: отримувач вказаних коштів - УК у м. Луцьк (м. Луцьк) 21084000; кредит рахунок № НОМЕР_1 ; призначенням платежу - «Оплата за накладання штрафу за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва ел. зг. дог. б/н від 01.01.18 ПДВ 14166,67» .

Крім того, ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» сплачено відповідно до платіжного доручення №3826 від 23.05.2019 року кошти в сумі 85000,00 грн. (а.с.40). У цьому платіжному дорученні вказано наступне: отримувач вказаних коштів - УК у м. Луцьку (м. Луцьк) 21081100; кредит рахунок №31112106003002; призначенням платежу - «Оплата за накладання штрафу за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва ел. зг. дог. б/н від 01.03.19 ПДВ 14166,67» .

З наведеного слідує, що відповідачем сплачено на рахунки казначейства України в дохід Державного бюджету України кошти в сумі 170000,00 грн., як оплата за накладення штрафу за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії. При цьому, суд звертає увагу на те, що кошти сплачені на рахунки Управління казначейства у м. Луцьку (м. Луцьк), однак у платіжному дорученні №1968 від 22.03.2019 року вказаний код бюджетної класифікації 21084000, тобто «Внески на регулювання, які сплачуються суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до статті 13 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» , замість коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» , як зазначено у постанові НКРЕКП від 08.02.2019 року №176. Проте суд вважає, що помилковість зазначення у платіжному документі коду бюджетної класифікації не змінює факт оплати відповідачем штрафу до Державного бюджету України. Неправильне зазначення рахунку або коду бюджетної класифікації не призводить до ненадходження суми до держбюджету. А тому, на думку суду, суми накладеного постановою НКРЕКП від 08.02.2019 року №176 штрафу та нарахованої пені в розмірі 170000,00 грн. зараховані до Державного бюджету України на підставі платіжних доручень від 22.03.2019 року №1968 та від 23.05.2019 року №3826, у зв`язку з чим заборгованість на цю суму погашена відповідачем перед бюджетом та не підлягає стягненню на підставі рішення суду.

Щодо стягнення з відповідача штрафу в розмірі 38,50 грн. на підставі постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №177 та нарахованої пені в сумі 38,50 грн. за прострочення сплати цього штрафу суд зазначає наступне.

Як зазначалося вище, відповідно до частини 5 статті 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» у разі відмови від сплати штрафу та пені їх примусове стягнення здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Регулятора, крім випадків, встановлених частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

Відповідно до частини п`ятої статті 13 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» у разі несплати внеску на регулювання або сплати його не в повному обсязі протягом кварталу, наступного за звітним, Регулятор приймає рішення про накладення на такого платника внеску штрафу у розмірі 5 відсотків несплаченої суми внеску на регулювання.

Рішення про накладення штрафу приймається Регулятором на підставі акта перевірки суб`єкта господарювання або подання відповідного структурного підрозділу Регулятора про несплату внеску на регулювання або сплату його не в повному обсязі протягом кварталу, наступного за звітним, у 15-денний строк з моменту складення акта перевірки або отримання відповідного подання та оформлюється постановою Регулятора.

Штраф може бути накладено протягом шести місяців з дня виявлення правопорушення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

Кошти, отримані внаслідок стягнення штрафів, зараховуються до доходів Державного бюджету України.

Платники внесків на регулювання не пізніше 15 днів з дня вручення або отримання копії постанови про накладення штрафу зобов`язані сплатити штраф та надати Регулятору копію завіреного банком платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу.

У разі несплати штрафу та/або ненадання копії платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу, в зазначений строк, виконання постанови про накладення штрафу здійснюється державною виконавчою службою в порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження» .

З матеріалів справи слідує, що НКРЕКП винесло постанову від 08.02.2019 року №177 про накладення штрафу у розмірі 38,50 грн. за несплату внесків на регулювання протягом I-IV кварталів 2018 року. Відтак, відповідач зобов`язаний не пізніше 15 днів з дня вручення або отримання копії постанови про накладення штрафу сплатити цей штраф та надати Регулятору копію завіреного банком платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу. Доказів сплати відповідачем цього штрафу та нарахованої пені внаслідок прострочення його сплати суду не надано.

Суд звертає увагу на те, що у разі несплати ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» зазначеного штрафу та/або ненадання копії платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу, у вищезазначений строк, виконання постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №177 про накладення штрафу здійснюється державною виконавчою службою в порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження» . У зв`язку з цим суд дійшов висновку, що відповідно до частини 5 статті 22 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» вказаний штраф не підлягає стягненню з відповідача на підставі рішення суду, а підлягає стягненню у порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження» .

Як встановлено ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

На підставі вищенаведеного суд вважає позовні вимоги Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про стягнення з ТОВ «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» в Дохід державного бюджету України штрафу та пені в сумі 170077,00 грн. безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення.

За правилами статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судом не вирішується питання про розподіл судових витрат.

Керуючись статтями 243, 245, 246, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг до Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ОЙЛ ГРУП» про стягнення штрафу та пені відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення, з урахуванням вимог підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" цього Кодексу. Апеляційна скарга може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд.

Суддя В.Д. Ковальчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.09.2019
Оприлюднено08.09.2019
Номер документу84069291
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2030/19

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Постанова від 11.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 12.09.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Царапора О. П.

Рішення від 06.09.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 02.08.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Царапора О. П.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 01.07.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні