Постанова
від 11.12.2019 по справі 140/2030/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 грудня 2019 рокуЛьвів№857/11139/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

головуючого судді: Матковської З.М.,

суддів: Бруновської Н.В., Шавеля Р.М.,

при секретарі судового засідання: Герман О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2019 року у справі №140/2030/19 (головуючий суддя Ковальчук В.Д. справу розглянуто в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження) за адміністративним позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг до Товариства з обмеженою відповідальністю Вест Ойл Груп про стягнення штрафу та пені,-

В С Т А Н О В И В:

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг звернулася до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕСТ ОЙЛ ГРУП про стягнення в дохід Державного бюджету України штрафу та пені в сумі 170077,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що постановою НКРЕКП від 08.02.2019 року №176 на ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП накладено штраф у розмірі 85000,00 грн. за порушення Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання, а відповідно до постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №177 на ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП накладено штраф у розмірі 38,50 грн. за несплату внесків на регулювання та здійснення заходів державного регулювання. Вказані постанови ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП отримало 18.02.2019 року, доказів на оплату штрафів позивачу не надало. Позивач вказує на те, що відповідач зобов`язаний був сплатити штрафи до Державного бюджету України в строк до 20.03.2019 року включно. У зв`язку з цим за несплату відповідачем штрафу в розмірі 85000,00 грн. товариству позивачем нарахована пеня в сумі 85000,00 грн., а також нарахована пеня в сумі 38,50 грн. за несплату штрафу в розмірі 38,50 грн.

Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2019 року в позові відмовлено.

Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, позивачем подана апеляційна скарга, в якій зазначає, що рішення суду першої інстанції є незаконним та необґрунтованим, прийнятим без з`ясування усіх обставин у справі. Зокрема доводи апелянта зводяться до того, що відповідач зобов`язаний був сплатити штрафи до Державного бюджету України в строк до 20.03.2019 року включно. Оскільки відповідачем штраф в розмірі 85000,00 грн. сплачений не був, позивачем нарахована пеня в сумі 85000,00 грн., а також нарахована пеня в сумі 38,50 грн. за несплату штрафу в розмірі 38,50 грн, тому позивач просить стягнути з ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП суму штрафу та пені в загальному розмірі 170077,00 грн. в примусовому порядку. Крім цього вказує на те, що судом першої інстанції не взято до уваги, що штраф не був сплачений відповідачем своєчасно та сплачений за невірним кодом бюджетної класифікації. З урахуванням наведеного просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким позов задовольнити.

Відповідачем поданий відзив на апеляційну скаргу, у якому зазначає, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, позивачем не спростовано висновки суду першої інстанції, тому просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення судку без змін.

В судовому засіданні апеляційного розгляду справи представник позивача апеляційну скаргу підтримала з підстав наведених у скарзі, просила рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення, яким позов задовольнити.

Відповідач в судове засідання не прибув, хоча належним чином був повідомлений про дату судового засідання. Згідно із ч. 2 ст. 313 КАС України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено та з матеріалів справи слідує, що 08.02.2019 року НКРЕКП винесено постанову №176 Про накладення штрафу на ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії та здійснення заходів державного регулювання .

Відповідно до вказаної постанови, на ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП за порушення: підпункту 3.1.1 пункту 3.1 Умов та Правил з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата надавати НКРЕКП фінансову звітність, передбачену Мінфіном та Держстатом України, і додаткову звітність, визначену НКРЕКП в установленому порядку; підпункту 3.6.1 пункту 3.6 Умов та Правил з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата діяти згідно з законодавством України та нормативно-технічними документами, а саме: пунктом 3.14 Інструкції щодо заповнення форми звітності №6-НКРЕ- енерговиробництво (квартальна) Звіт про ліцензовану діяльність суб`єктів господарювання з виробництва електричної та теплової енергії , затвердженої постановою НКРЕ від 04 жовтня 2012 року №1257, у частині заповнення даних графи 3 згідно з фактичними даними з виробництва електричної енергії за період з початку року; підпункту 5 пункту 2.3 Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата виконувати рішення НКРЕКП у строки, встановлені відповідним рішенням, а саме пунктом 2 постанови НКРЕКП від 22 березня 2017 року №309 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата привести свою господарську діяльність у відповідність до вимог цієї постанови та подати до НКРЕКП документи і відомості, визначені частиною третьою статті 15 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності , протягом трьох місяців з дня офіційного опублікування цієї постанови; підпункту 9 пункту 2.3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва електричної енергії щодо обов`язку ліцензіата надавати НКРЕКП документи, інформацію та звітність, необхідні для виконання НКРЕКП своїх повноважень, в обсягах та у строки, встановлені НКРЕКП, накладено штраф у розмірі 85000,00 грн.

Як зазначено в цій постанові, вказана сума штрафу має бути сплачена до Державного бюджету України у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції .

Також 08.02.2019 року НКРЕКП винесено постанову №177 Про накладення штрафу на ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП за несплату внесків на регулювання та здійснення заходів державного регулювання .

Відповідно до цієї постанови на ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП накладено штраф у розмірі 38,50 грн. за несплату внесків на регулювання протягом I-IV кварталів 2018 року. Зазначена сума штрафу відповідно до цієї постанови має бути сплачена до Державного бюджету України у 15-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу (код бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції .

Згадані постанови позивач направив відповідачу рекомендованим поштовим повідомленням 14.02.2019 року, які останній отримав 18.02.2019 року, про що свідчить витяг із веб-сайту ПАТ Укрпошта про відстеження поштового відправлення №0305712134408.

У зв`язку із несплатою сум штрафів у встановлений строк позивачем здійснено нарахування пені у сумі 85000,00 грн. за несплату штрафу відповідно до постанови від 08.02.2019 року №176 та пені в сумі 38,50 грн. за несплату штрафу відповідно до постанови від 08.02.2019 року №177. Таким чином, позивач нарахував відповідачу штраф та пеню в загальній сумі 170077,00 грн., яку просить стягнути з відповідача в дохід Державного бюджету України.

Суд першої інстанції в задоволенні позову відмовив з тих підстав, що оскільки 22.03.2019 року ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП перерахувало до бюджету штраф у розмірі 85000, 00 гривень, що підтверджується платіжним дорученням від 22.03.2019 року, тому вимоги НКРЕКП щодо стягнення з ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП суми штрафу згідно з постановою №176 від 08.02.2019 року та нарахованої пені є необґрунтованими та безпідставними.

Апеляційний суд погоджується із висновками суду першої інстанції, вважає їх вірними та такими, що відповідають нормам матеріального права та обставинам справи з огляду на наступне.

Відповідно до статті 1 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 22.09.2016 року №1540-VIII Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим незалежним державним колегіальним органом, метою діяльності якого є державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Згідно зі статтею 2 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики: та комунальних послуг, зокрема, у сфері енергетики: діяльності з виробництва, передачі, розподілу, постачання електричної енергії.

Відповідно до статті 3 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор здійснюй державне регулювання з метою досягнення балансу інтересів споживачів, суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, і держави, забезпечення енергетичної безпеки, європейської інтеграції ринків електричної енергії та. природного газу України.

Регулятор здійснює державне регулювання, зокрема, шляхом державного контролю та застосування заходів впливу.

Основними завданнями Регулятора є забезпечення ефективного функціонування та розвитку ринків у сферах енергетики та комунальних послуг; сприяння ефективному відкриттю ринків у сферах енергетики та комунальних послуг для всіх споживачів і постачальників та забезпечення недискримінаційного доступу користувачів до мереж/трубопроводів; забезпечення захисту прав споживачів товарів, послуг у сферах енергетики та комунальних послуг щодо отримання цих товарів і послуг належної якості в достатній кількості за обґрунтованими цінами; сприяння розвитку конкуренції на ринках у сферах енергетики та комунальних послуг.

Як передбачено пунктами 11, 12 частини 1 статті 17 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг для ефективного виконання завдань державного регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор: контролює додержання ліцензіатами законодавства у відповідній сфері регулювання і ліцензійних умов провадження господарської діяльності та вживає заходів до запобігання порушенням ліцензійних умов; розглядає справи про порушення ліцензійних умов, а також справи про адміністративні правопорушення і за результатами розгляду приймає рішення про застосування санкцій, накладення адміністративних стягнень у випадках, передбачених законом, приймає у межах своєї компетенції рішення про направлення до відповідних державних органів матеріалів про виявлені факти порушення законодавства.

При цьому, відповідно до частини 1 статті 19 згаданого Закону Регулятор здійснює державний контроль за дотриманням суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідних сферах та ліцензійних умов шляхом проведення планових та позапланових виїзних, а також невиїзних перевірок відповідно до затверджених ним порядків контролю.

Під час здійснення державного контролю Регулятор має право накладати штрафні санкції та вживати заходів, передбачених законом (п.6 ч.4 ст.19 цього Закону).

Статтею 22 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг передбачено, що Суб`єкти господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть відповідальність за правопорушення у сферах енергетики та комунальних послуг, визначені законами України Про природні монополії , Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу , Про ринок електричної енергії , Про ринок природного газу , Про трубопровідний транспорт , Про теплопостачання , Про питну воду та питне водопостачання , Про державне регулювання у сфері комунальних послуг та іншими законами, що регулюють відносини у відповідних сферах.

Посадові особи суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг.

За порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, Регулятор може застосовувати санкції у вигляді: 1) застереження та/або попередження про необхідність усунення порушень; 2) накладення штрафу; 3) зупинення дії ліцензії; 4) анулювання ліцензії.

За порушення законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг до посадових осіб суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у відповідній сфері, Регулятор може застосовувати адміністративні стягнення.

У разі виявлення порушень законодавства у сферах енергетики та комунальних послуг Регулятор розглядає питання відповідальності суб`єкта господарювання, його посадових осіб на своєму засіданні та приймає рішення про застосування до суб`єкта господарювання санкцій та/або застосування адміністративного стягнення до посадової особи такого суб`єкта господарювання. При застосуванні санкцій Регулятор має дотримуватися принципів пропорційності порушення і покарання та ефективності санкцій, які мають стримуючий вплив.

Регулятор застосовує штрафні санкції до суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у розмірах, встановлених цим Законом, законами України Про ринок електричної енергії , Про природні монополії , Про питну воду та питне водопостачання , Про ринок природного газу , Про теплопостачання .

Адміністративні стягнення застосовуються до посадових осіб суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Суб`єкти господарювання, на яких накладено штраф, зобов`язані сплатити його у 30-денний строк з дня одержання копії рішення про накладення штрафу, крім випадків, встановлених частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

За кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі 1,5 відсотка суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням Регулятора.

Суми стягнутих штрафів та пені зараховуються до Державного бюджету України.

Протягом п`яти робочих днів з дня сплати штрафу суб`єкт господарювання зобов`язаний надіслати Регулятору документи, що підтверджують сплату штрафу.

У разі відмови від сплати штрафу та пені їх примусове стягнення здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Регулятора, крім випадків, встановлених частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

Посадові особи суб`єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, несуть адміністративну відповідальність за несвоєчасне надання інформації, необхідної для виконання покладених на Регулятора завдань, ненадання інформації або надання завідомо недостовірних даних, невиконання або несвоєчасне виконання рішень Регулятора в порядку, встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Як зазначено вище, постанова НКРЕКП від 08.02.2019 року №176 отримана ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП 18.02.2019 року, а тому в силу приписів статті 22 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг відповідач мав сплатити штраф у розмірі 85000,00 грн. до 20.03.2019 року включно.

Як зазначено у позовній заяві, позивач за прострочення сплати відповідачем цього штрафу нарахував ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП пеню в розмірі 85000,00 грн., тобто враховуючи період прострочення з 21.03.2019 року по 21.06.2019 року (93 дні), яка здійснена за наступним розрахунком: 1,5 відсотка суми штрафу становить 1275 грн. (1,5% х 85000 грн.) / 100 % = 1275 грн.); 1275 грн. х 93 дні = 118575 грн., а тому, враховуючи ч.5 ст.22 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг , сума пені нарахована позивачем в розмірі 85000,00 грн. (не більше розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням Регулятора).

Однак судом встановлено, що відповідно до платіжного доручення №1968 від 22.03.2019 року вказаний штраф ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП сплатило 22 березня 2019 року. З наведеного слідує, що відповідачем сплачено штраф в розмірі 85000,00 грн. на виконання постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №176. При цьому, у платіжному дорученні №1968 від 22.03.2019 року вказано: отримувач вказаних коштів - УК у м. Луцьк (м. Луцьк) 21084000; кредит рахунок № НОМЕР_1 ; призначенням платежу - Оплата за накладання штрафу за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва ел. зг. дог. б/н від 01.01.18 ПДВ 14166,67 .

Крім того, ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП сплачено відповідно до платіжного доручення №3826 від 23.05.2019 року кошти в сумі 85000,00 грн. У цьому платіжному дорученні вказано наступне: отримувач вказаних коштів - УК у м. Луцьку (м. Луцьк) 21081100; кредит рахунок № НОМЕР_2 ; призначенням платежу - Оплата за накладання штрафу за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва ел. зг. дог. б/н від 01.03.19 ПДВ 14166,67 .

З наведеного слідує, що відповідачем сплачено на рахунки казначейства України в дохід Державного бюджету України кошти в сумі 170000,00 грн., як оплата за накладення штрафу за порушення Умов та Правил з виробництва електричної енергії, Ліцензійних умов з виробництва електричної енергії. При цьому, суд звертає увагу на те, що кошти сплачені на рахунки Управління казначейства у м. Луцьку (м. Луцьк), однак у платіжному дорученні №1968 від 22.03.2019 року вказаний код бюджетної класифікації 21084000, тобто Внески на регулювання, які сплачуються суб`єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, відповідно до статті 13 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг , замість коду бюджетної класифікації 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , як зазначено у постанові НКРЕКП від 08.02.2019 року №176.

Проте суд вважає, що помилковість зазначення у платіжному документі коду бюджетної класифікації не змінює факт оплати відповідачем штрафу до Державного бюджету України. Неправильне зазначення рахунку або коду бюджетної класифікації не призводить до ненадходження суми до держбюджету, а тому на думку суду, суми накладеного постановою НКРЕКП від 08.02.2019 року №176 штрафу та нарахованої пені в розмірі 170000,00 грн. зараховані до Державного бюджету України на підставі платіжних доручень від 22.03.2019 року №1968 та від 23.05.2019 року №3826, у зв`язку з чим заборгованість на цю суму погашена відповідачем перед бюджетом та не підлягає стягненню на підставі рішення суду.

Щодо стягнення з відповідача штрафу в розмірі 38,50 грн. на підставі постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №177 та нарахованої пені в сумі 38,50 грн. за прострочення сплати цього штрафу суд зазначає наступне.

Як зазначалося вище, відповідно до частини 5 статті 22 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у разі відмови від сплати штрафу та пені їх примусове стягнення здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Регулятора, крім випадків, встановлених частиною п`ятою статті 13 цього Закону.

Відповідно до частини п`ятої статті 13 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у разі несплати внеску на регулювання або сплати його не в повному обсязі протягом кварталу, наступного за звітним, Регулятор приймає рішення про накладення на такого платника внеску штрафу у розмірі 5 відсотків несплаченої суми внеску на регулювання.

Рішення про накладення штрафу приймається Регулятором на підставі акта перевірки суб`єкта господарювання або подання відповідного структурного підрозділу Регулятора про несплату внеску на регулювання або сплату його не в повному обсязі протягом кварталу, наступного за звітним, у 15-денний строк з моменту складення акта перевірки або отримання відповідного подання та оформлюється постановою Регулятора.

Штраф може бути накладено протягом шести місяців з дня виявлення правопорушення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

Кошти, отримані внаслідок стягнення штрафів, зараховуються до доходів Державного бюджету України.

Платники внесків на регулювання не пізніше 15 днів з дня вручення або отримання копії постанови про накладення штрафу зобов`язані сплатити штраф та надати Регулятору копію завіреного банком платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу.

У разі несплати штрафу та/або ненадання копії платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу, в зазначений строк, виконання постанови про накладення штрафу здійснюється державною виконавчою службою в порядку, встановленому Законом України Про виконавче провадження .

З матеріалів справи слідує, що НКРЕКП винесло постанову від 08.02.2019 року №177 про накладення штрафу у розмірі 38,50 грн. за несплату внесків на регулювання протягом I-IV кварталів 2018 року. Відтак, відповідач зобов`язаний не пізніше 15 днів з дня вручення або отримання копії постанови про накладення штрафу сплатити цей штраф та надати Регулятору копію завіреного банком платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу. Доказів сплати відповідачем цього штрафу та нарахованої пені внаслідок прострочення його сплати суду не надано.

Суд звертає увагу на те, що у разі несплати ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП зазначеного штрафу та/або ненадання копії платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу, у вищезазначений строк, виконання постанови НКРЕКП від 08.02.2019 року №177 про накладення штрафу здійснюється державною виконавчою службою в порядку, встановленому Законом України Про виконавче провадження .

Таким чином, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що відповідно до частини 5 статті 22 Закону України Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг вказаний штраф не підлягає стягненню з відповідача на підставі рішення суду, а підлягає стягненню у порядку, встановленому Законом України Про виконавче провадження .

З огляду на встановлене суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг про стягнення з ТОВ ВЕСТ ОЙЛ ГРУП в Дохід державного бюджету України штрафу та пені в сумі 170077,00 грн. безпідставними та такими, що не підлягають до задоволення.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та вважає, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, доводами апеляційної скарги висновки, викладені в судовому рішенні, не спростовуються і підстав для його скасування не вбачається.

Приведені в апеляційні скарзі доводи, висновку суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За таких підстав апеляційна скарга задоволенню не підлягає, підстав для скасування ухвали суду першої інстанції колегія суддів не знаходить.

Відповідно до ст. 139 КАС України, судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг - залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2019 року у справі №140/2030/19 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Головуючий суддя З. М. Матковська судді Н. В. Бруновська Р. М. Шавель Повний текст постанови складено 21.12.2019р.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.12.2019
Оприлюднено22.12.2019
Номер документу86500135
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/2030/19

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Постанова від 11.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Ухвала від 30.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Матковська Зоряна Мирославівна

Рішення від 12.09.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Царапора О. П.

Рішення від 06.09.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 02.08.2019

Цивільне

Немирівський районний суд Вінницької області

Царапора О. П.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 01.07.2019

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні