Рішення
від 03.09.2019 по справі 810/2060/17
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 вересня 2019 року № 810/2060/17

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щавінського В.Р., при секретарі судового засідання Власюк К.Ф., за участю: представника позивача - Несвіта В.Б., представника відповідача - Устинової Г.К., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства "Обухівське" до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправною відмови та зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Публічне акціонерне товариство "Обухівське" з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Київській області, в якому просить суд:

- визнати протиправною відмову Головного управління Держгеокадастру у Київській області у прийнятті рішення про інвентаризацію земель, що належать позивачу на підставі Державних актів на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003263 від 16.02.1996, виданого Нещерівською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №284, Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003262 від 13.02.1996, виданого Першотравенською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1, та відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 від 19.02.1996, виданого Обухівською міською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №26, площею 1327 га, 2164 га та 1687,9 га землі у межах згідно з планом користування для сільськогосподарського виробництва (загальною площею 5178,9 га), викладену у листі №28-10-0.222-8697/2-17 від 15.05.2017;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Київській області повторно розглянути звернення позивача про прохання прийняти рішення про проведення інвентаризації земель державної власності сільськогосподарського призначення, що належать позивачу на підставі Державних актів на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003263 від 16.02.1996, виданого Нещерівською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №284, Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003262 від 13.02.1996, виданого Першотравенською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1, та відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 від 19.02.1996, виданого Обухівською міською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №26, площею 1327 га, 2164 га та 1687,9 га землі у межах згідно з планом користування для сільськогосподарського виробництва (загальною площею 5178,9 га) та прийняти відповідне рішення.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 28.08.2017 провадження у справі закрито на підставі п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України, у зв`язку із неналежністю розгляду справи у порядку адміністративного судочинства.

Не погоджуючись із ухвалою суду, позивач подав апеляційну скаргу, у якій просив скасувати ухвалу та направити справу до суду першої інстанції для продовження розгляду.

04.10.2017 Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу ПАТ "Обухівське" задоволено, ухвалу Київського окружного адміністративного суду від 28.08.2017 скасовано, а справу направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 20.10.2017 адміністративну справу № 810/2060/17 прийнято до провадження суддею Щавінським В.Р.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 12.12.2019 зупинено провадження у справі №810/2060/17 до набрання законної сили рішення по цивільній справі №372/2164/17 (провадження №2-1279/17).

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 02.07.2019 провадження по справі №810/2060/17 поновлено.

30.07.2019 через канцелярію суду позивачем подано клопотання про зміну предмету позову, в якому він просить суд:

- визнати протиправною відмову Головного управління Держгеокадастру у Київській області у прийнятті рішення про інвентаризацію земель, що належать позивачу на підставі Державних актів на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003263 від 16.02.1996, виданого Нещерівською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №284, Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003262 від 13.02.1996, виданого Першотравенською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1, та відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 від 19.02.1996, виданого Обухівською міською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №26, площею 1327 га, 2164 га та 1687,9 га землі у межах згідно з планом користування для сільськогосподарського виробництва (загальною площею 5178,9 га), викладену у листі №28-10-0.222-8697/2-17 від 15.05.2017.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що у 1996 році передано в користування позивача землю загальною площею 5178,9 га в межах згідно з планом користування для сільськогосподарського виробництва. Однак, відповідно до даних Управління Держгеокадастру в Обухівському районі обліковується 4019,6796 га. Різниця становить 1159,2204 га.

Позивач вказує, що не припиняв право постійного користування на 1159,2204 га земель та звернувся до відповідача з проханням надати дозвіл на виготовлення технічної документації з землеустрою щодо інвентаризації земель, що знаходяться в його постійному користуванні.

На думку позивача, відповідачем листом від 15.05.2017 №28-10-0.222-8697/2-17 протиправно відмовлено його у проведенні інвентаризації земель та повідомлено, що проведення інвентаризації земель після прийняття розпорядження про затвердження проекту приватизації, яким вже визначена площа земель, що підлягає розпаюванню і відповідно до якого передають земельні ділянки у приватну власність громадянам, є недоцільним.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі. Просив суд позов задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, письмового відзиву не подавав. Просив суд відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що у позовні вимоги підлягають задоволенню виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до державних актів на право постійного користування землею:

- серії ІІ-КВ в„–003262 виданого 13.02.1996 Першотравенською сільською Радою народних депутатів Обухівського району Київської області та зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1,

- серії ІІ-КВ в„–003264 виданого 19.02.1996 Обухівською міською Радою народних депутатів Обухівського району Київської області та зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №26,

- серії ІІ-КВ в„–003263 виданого 13.02.1996 Нещерівською сільською Радою народних депутатів Обухівського району Київської області та зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №284,

радгоспу-комбінату "Обухівський" надано в постійне користування земельні ділянки площею 2164,60 га, 1687,90 га та 1327,00 га відповідно, загальна площа - 5179,50 га.

Судом встановлено, що Публічне акціонерне товариство "Обухівське" є правонаступником Відкритого акціонерного товариства "Обухівське", що засноване рішенням Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській області від 05.05.2006 №14-25-7/1 шляхом перетворення Державного підприємства радгосп-комбінат "Обухівський" у Відкрите акціонерне товариство "Обухівське", яке своєю чергою є правонаступником Державного підприємства радгосп-комбінат "Обухівський", що підтверджується Статутом Публічного акціонерного товариства "Обухівське" та наказом Регіонального відділення фонду державного майна України по Київській області від 05.05.2006 №14-25-7/1.

24.04.2017 позивач звернувся до відповідача з листом №201 від 24.04.2017 про надання дозволу на виготовлення технічної документації з землеустрою щодо інвентаризації земель, що знаходяться в постійному користуванні ПАТ "Обухівське" на підставі державних актів на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 , виданого 19.02.1996; №003263, виданого 13.02.1996; №003262, виданого 13.02.1996 в межах Першотравенської, Нещерівської сільських рад Обухівської міської ради Обухівського району Київській області.

Відповідачем листом від 15.05.2017 №28-10-0.222-8697/2-17 відмовлено позивачу у проведенні інвентаризації земель та повідомлено, що проведення інвентаризації земель після прийняття розпорядження про затвердження проекту приватизації, яким вже визначена площа земель, що підлягає розпаюванню і відповідно до якого передають земельні ділянки у приватну власність громадянам, є недоцільним.

Не погодившись з діями відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку відносинам, які склались між сторонами спору, суд зазначає наступне.

Земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 Земельного кодексу України встановлено, що земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади. Об`єктами земельних відносин є землі в межах території України, земельні ділянки та права на них, у тому числі на земельні частки (паї).

Згідно статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою, регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування визначає Закон України "Про землеустрій" від 22.05.2003 №858-IV (далі - Закон №858-IV).

Відповідно до пункту в частини першої статті 57 Закону України Про землеустрій технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель включає рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про інвентаризацію земель (у разі якщо інвентаризація земель проводиться щодо земель державної чи комунальної власності).

Відповідно до пункту є-1 статті 15-1 ЗК України до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належить, зокрема, розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 №15 (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, а відповідно до пункту 4 Положення Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань.

Положенням про Головне управління Держгеокадастру в області Затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 29.09.2016 №333 Зареєстрованого з Міністерстві юстиції України 25.10.2016 за №1391/29521 визначено:

1. Головне управління Держгеокадастру в області (далі - Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та їй підпорядковане.

2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем`єр-міністра України, наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України, дорученнями Міністра аграрної політики та продовольства України, його першого заступника та заступників, наказами Держгеокадастру, дорученнями Голови Держгеокадастру та його заступників, актами місцевої державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.

4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань, зокрема:

7) здійснює заходи щодо вдосконалення порядку ведення обліку і підготовки звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель:

9) здійснює ведення Державного земельного кадастру, інформаційну взаємодію Державного земельного кадастру з іншими інформаційними системами в установленому порядку;

10) організовує виконання на відповідній території робіт із землеустрою та оцінки земель, що проводяться з метою внесення відомостей до Державного земельного кадастру;

13) розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством;

21) здійснює землеустрій, у тому числі забезпечує проведення державної інвентаризації земель.

Отже, здійснення інвентаризації земель є обов`язком Головного управління Держгеокадастру у Київській області.

Відповідно до ст. 35 Закону №858-IV інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об`єктів землеустрою, їхніх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

У разі виявлення при проведенні інвентаризації земель державної та комунальної власності земель, не віднесених до тієї чи іншої категорії, віднесення таких земель до відповідної категорії здійснюється органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування на підставі відповідної документації із землеустрою, погодженої та затвердженої в установленому законом порядку.

Порядок проведення інвентаризації земель затверджується Кабінетом Міністрів України.

Інвентаризація масиву земель сільськогосподарського призначення проводиться з такими особливостями:

а) підставою для проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення є:

для земель державної власності - рішення органу виконавчої влади, уповноваженого здійснювати розпорядження земельною ділянкою;

в інших випадках - рішення сільської, селищної, міської ради, на території якої знаходиться масив;

б) при проведенні інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення здійснюються заходи щодо:

внесення до Державного земельного кадастру відомостей про сформовані земельні ділянки, відомості про які не внесені до Державного земельного кадастру;

формування невитребуваних (нерозподілених) земельних ділянок;

формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під польовими дорогами;

формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення під полезахисними лісовими смугами та іншими захисними насадженнями, які обмежують масив та земельні ділянки, розташовані уздовж масиву.

За результатами проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення відомості про такий масив та про земельні ділянки, розташовані в ньому (у разі їх формування або за відсутності відомостей про них у Державному земельному кадастрі), вносяться до Державного земельного кадастру, про що замовник документації із землеустрою письмово повідомляє власників та користувачів земельних ділянок.

Постановою Кабінету Міністрів України №513 від 23.05.2012 затверджено Порядок проведення інвентаризації земель (далі - Порядок №513), який діяв на момент виникнення спірних правовідносин, інвентаризація земель проводиться з метою:

- забезпечення ведення Державного земельного кадастру, здійснення контролю за використанням і охороною земель;

- визначення якісного стану земельних ділянок, їх меж, розміру, складу угідь;

- узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, які посвідчують право на земельну ділянку, та у Державному земельному кадастрі;

- прийняття за результатами інвентаризації земель Кабінетом Міністрів України, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування відповідних рішень;

- здійснення землеустрою.

Згідно п. 8 Порядку №513 підставою для проведення інвентаризації земель є рішення відповідного органу виконавчої влади , Ради міністрів Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування щодо виконання відповідних робіт, договори, укладені між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою, судові рішення.

Судом встановлено, що проект приватизації земель ПАТ "Обухівське" для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Обухівської міської, Першотравенської та Нещерівської сільської ради Обухівського району Київської області був розроблений на підставі розпоряджень Обухівської районної державної адміністрації Київської області від 28.12.2012 №385, від 21.10.2013 №370.

Частина земельних ділянок, розташованих на території Обухівської міської ради, Першотравенської сільської ради, Нещерівської сільської ради Обухівського району Київській області в межах землекористування згідно державних актів на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 , виданого 19.02.1996; №003263, виданого 13.02.1996; №003262, а саме земельні ділянки загальною площею 1004,006 га були вилучені згідно розпоряджень Обухівської районної державної адміністрації та рішень органів місцевого самоврядування із користування радгоспу-комбінату "Обухівський" (ВАТ "Обухівське", ПАТ "Обухівське").

Окрім того, розпорядженням Обухівської районної державної адміністрації Київської області №365 від 08.12.2015 був затверджений Проект приватизації земель Публічного акціонерного товариства "Обухівське" для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Обухівської міської, Першотравенської та Нещерівської сільських рад Обухівського району Київської області, відповідно до якого встановлені площі земель та їх межі, передбачені в подальшому, відповідно до статей 25, 116, 118 Земельного кодексу України, для передачі у власність працівникам ПАТ "Обухівське" та пенсіонерам з їх числа; здійснено розподіл цих земель згідно відповідних схем та протоколу зборів з додатком №2 від 05.03.2010 та встановлено резервний фонд у розмірі 541,54 га.

Також Проектом приватизації земель (зокрема, висновок Управління Держкомзему в Обухівському районі Київської області від 08.11.2013 року № 03/15-8905) про погодження Проекту землеустрою визначено, що частина земель перебуває під господарськими будівлями і дворами - 80,47 га, під господарськими шляхами і прогонами - 34,51 га, під лісами та іншими лісовкритими площами - 61,83 га, під ярами - 128,60 га, під кладовищами - 6,87 га. Частина земель використовується для технічної інфраструктури - 53,37 га, землі водного фонду - 75,01 га та землі історико-культурного призначення - 19,67 га, землі що перебувають у власності та користуванні фізичних і юридичних осіб та не можуть бути враховані в Проекті на час його розроблення та погодження - 1108,91 га.

Отже, Проектом приватизації земель Публічного акціонерного товариства "Обухівське" для ведення товарного сільськогосподарського виробництва в адміністративних межах Обухівської міської, Першотравенської та Нещерівської сільських рад Обухівського району Київської області визначено склад угідь та категорію земель в межах земельних ділянок за державними актами від 13.02.1996 серії ІІ-КВ в„–003262 , від 19.02.1996 серії ІІ-КВ в„–003264 , від 13.02.1996 серії ІІ-КВ в„–003263 , що по своїй суті свідчить про проведення інвентаризації земель, які були надані в користування радгоспу-комбінату "Обухівський" (ВАТ "Обухівське", ПАТ "Обухівське").

Крім того, суд зазначає, що 04.10.2016 Обухівською районною державною адміністрацією Київської області видано розпорядження №454, яким вилучено земельні ділянки державної власності, які перебували у постійному користуванні радгоспу-комбінату "Обухівський" (ПАТ "Обухівське) в адміністративних межах Обухівської міської, Нещерівської та Першотравенської сільських рад Обухівського району Київській області для сільськогосподарського використання та доручено управлінню Держгеокадастру в Обухівському районі Київської області здійснити заходи щодо припинення права постійного користування земельними ділянками радгоспу-комбінату "Обухівський" (ПАТ "Обухівське), що посвідчене державними актами на право постійного користування землею: серія ІІ-КВ в„–003262 , зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1; серія ІІ-КВ в„–003264 , зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №26; серія ІІ-КВ в„–003263 , зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №284.

На виконання вказаного розпорядження Головне управління Держгеокадастру у Київській області видало наказ від 07.10.2015 №10-4127/36-15-СГ, яким припинено право постійного користування земельними ділянками Публічного акціонерного товариства "Обухівське" площею 17,9876 га та 18,6294 га, які є частиною земельної ділянки 1687,9000 га, якою користується позивач на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 від 19.02.1996 в адміністративних межах Обухівської міської ради Обухівського району Київської області та віднесено дану земельну ділянку до земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності Обухівської міської ради Обухівського району Київської області.

Також, 15.10.2015 ГУ Держгеокадастру у Київській області видано наказ №10-4565/36-15-СГ, яким припинено право постійного користування земельними ділянками Публічного акціонерного товариства "Обухівське" площею 14,2934 га, яка є частиною земельної ділянки 1327,0000 га, якою користується позивач на підставі державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003263 від 16.02.1996 в адміністративних межах Нещерівської сільської ради Обухівського району Київської області та віднесено дану земельну ділянку до земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності Нещерівської сільської ради Обухівського району Київської області.

Виходячи з вище викладеного вбачається, що відповідно по п. 8 Порядку №513, у відповідача були підстави для проведення інвентаризації земель позивача, а саме розпорядження Обухівської районної державної адміністрації Київської області від 28.12.2012 №385, від 21.10.2013 №370.

На момент звернення позивача з листом №201 від 24.04.2017 про надання дозволу на виготовлення технічної документації з землеустрою щодо інвентаризації земель, законодавством не передбачено підстав для відмови у проведенні інвентаризації земель, а отже така відмова відповідача є протиправною.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправною відмову Головного управління Держгеокадастру у Київській області у прийнятті рішення про інвентаризацію земель, що належать позивачу на підставі Державних актів на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003263 від 16.02.1996, виданого Нещерівською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №284, Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003262 від 13.02.1996, виданого Першотравенською сільською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1, та відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії ІІ-КВ в„–003264 від 19.02.1996, виданого Обухівською міською радою Обухівського району Київської області та зареєстрованого у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №26, площею 1327 га, 2164 га та 1687,9 га землі у межах згідно з планом користування для сільськогосподарського виробництва (загальною площею 5178,9 га), викладену у листі №28-10-0.222-8697/2-17 від 15.05.2017.

3. Стягнути сплачений судовий збір у розмірі 3600 (три тисячі шістсот) грн. 00 коп. на користь Публічного акціонерного товариства "Обухівське" за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління Держгеокадастру у Київській області.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Щавінський В.Р.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 09 вересня 2019 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.09.2019
Оприлюднено10.09.2019
Номер документу84097732
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2060/17

Рішення від 03.09.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Рішення від 03.09.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 20.10.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Ухвала від 22.09.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Глущенко Я.Б.

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні