КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 вересня 2019 року м. Кропивницький справа № 340/1766/19
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Жука Р.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні)
за позовомПриватного підприємства "Дельта-сервіс" (25028, м. Кропивницький, вул. Героїв України, 6/13, код ЄДРПОУ - 31919933) до третя особаГоловного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (вул. Академіка Корольова, 26, м. Кропивницький, 25030, код ЄДРПОУ - 39767636) Міська рада міста Кропивницького (вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25022, код ЄДРПОУ - 26241020) провизнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
І. Зміст позовних вимог
Приватне підприємство "Дельта сервіс" звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить:
1) визнати протиправними дії головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області щодо застосування ним відомостей з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького Кіровоградської області затвердженої рішенням міської ради м. Кропивницького від 12.07.2018 року №1750 при формуванні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а саме: на земельну ділянку (кадастровий номер 3510100000:37:306:0012) витяг №1528 від 04.02.2019 року та на земельну ділянку з кадастровим номером 3510100000:37:306:0029 витяг №2989 від 18.02.2019 року;
2) зобов`язати головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області надати Приватному підприємству "Дельта-сервіс" витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а саме: на земельну ділянку (кадастровий номер 3510100000:37:306:0012) та на земельну ділянку з кадастровим номером 3510100000:37:306:0029 із застосуванням відомостей які містяться в технічній документації про нормативну грошову оцінку затвердженій рішенням Кіровоградської міської ради від 03.12.2009 року N 2904 з введенням в дію з 01.01.2010 року.
ІІ. виклад позиції позивача та заперечень відповідача.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що На підставі рішення Кіровоградської міської ради №921 від 16 вересня 2008 року, позивач набув право оренди земельної ділянки (кадастровий номер 3510100000:37:306:0012) під власним нерухомим майном. Крім того, за договором оренди землі від 27 лютого 2006 року №67 позивач також орендує земельну ділянку з кадастровим номером 3510100000:37:306:0029.
На звернення позивача в лютому 2019 року відповідачем надано відповідні витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку орендованих земельних ділянок. За вказаними документами вартість земельних ділянок збільшилась в три рази по відношенню до їх вартості в 2018 році.
Із засобів масової інформації (стаття в інтернет виданні під назвою Бізнес у Кропивницькому вимагає перегляду нової нормативно-грошової оцінки земель від 28.02.2019 року) позивач дізнався про те, що збільшення вартості земель відбулось на підставі рішення міської ради м.Кропивницький від 12.07.2018 року №1750 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, міста Кропивницького Кіровоградської області .
Позивач вважає, що затверджена рішенням від 12.07.2018 року №1750 грошова оцінка земель не може застосовуватись до правовідносин з визначення вартості земельних ділянок у 2019 році. Відповідач не мав достатніх законних підстав застосовувати нову грошову оцінку при виготовленні витягів у 2019 році і надав недостовірну інформацію про вартість земельних ділянок , що в подальшому призвело до надмірних витрат позивача.
Відповідач у відзиві на позовну заяву просив суд в задоволенні адміністративного позову відмовити з підстав викладених в ньому. Крім того зазначав, що правомірно застосував відомості з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького Кіровоградської області затверджені рішенням міської ради м. Кропивницького від 12.07.2018 року №1750 при формуванні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок. Оскільки зазначене рішення було оприлюднено завчасно на офіційному сайті Міської ради міста Кропивницького та як наслідок підлягало застосуванню з початком бюджетного періоду, що настає за плановим періодом, а саме з 01.01.2019 року.
Третя особа - міська рада міста Кропивницького подала до суду пояснення в яких зазначено, що рішення міської ради м. Кропивницького від 12.07.2018 року №1750 прийнято відповідно до вимог чинного законодавства та підлягало застосуванню.
ІІІ. Заяв (клопотання) учасників справи інші процесуальні дій у справі
Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24.07.2019 року відкрите спрощене позовне провадження у справі та вирішено здійснювати її розгляд без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.
Відповідно до ст. 258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Враховуючи, що інших заяв по суті та документів не надходило, суд розглядає справу в письмовому провадженні.
ІV. Обставини встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши зміст спірних правовідносин з урахуванням доказів, судом встановлені наступні обставини.
На підставі рішення Кіровоградської міської ради №921 від 16 вересня 2008 року, позивач набув право оренди земельної ділянки (кадастровий номер 3510100000:37:306:0012) під власним нерухомим майном. Договір оренди землі укладено 22 вересня 2009 року зі строком його дії до 01 березня 2020 року. За п.4 договору - орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі на розмірі 10% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством.
Крім того, за договором оренди землі від 27 лютого 2006 року №67 позивач також орендує земельну ділянку з кадастровим номером 3510100000:37:306:0029 та на аналогічних умовах, як і в договорі №921 від 16 вересня 2019 року.
В лютому позивач звернувся до головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області щодо отримання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які орендує. |
Головним управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області позивачу надано відповідні витяги на земельні ділянки:
-на земельну ділянку (кадастровий номер 3510100000:37:306:0012) витяг №1528 від 04.02.2019 року (а.с.21);
-на земельну ділянку з кадастровим номером 3510100000:37:306:0029 витяг №2989 від 18.02.2019 року (а.с.22).
З вказаних витягів встановлено, що вартість земельних ділянок збільшилась в три рази по відношенню до їх вартості в 2018 році.
Із засобів масової інформації (стаття в інтернет виданні під назвою Бізнес у Кропивницькому вимагає перегляду нової нормативно-грошової оцінки земель від 28.02.2019 року) позивач дізнався про те, що збільшення вартості земель відбулось за рахунок прийняття міською радою м.Кропивницький рішення від 12.07.2018 року №1750 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, міста Кропивницького Кіровоградської області .
На думку позивача відповідач не мав законних підстав застосовувати нову грошову оцінку затверджену міською радою м.Кропивницький рішення від 12.07.2018 року №1750 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, міста Кропивницького Кіровоградської області при виготовленні витягів у 2019 році, що обумовила позивача на звернення до суду з даним адміністративним позовом.
V. Оцінка суду.
Надаючи правову оцінку обґрунтованості аргументам, наведеними учасниками справи, суд дійшов наступних висновків.
Зі змісту позовної заяви вбачається, що предметом розгляду даної справи відповідно до заявлених матеріально-правової вимог є встановлення судом правомірності чи протиправність дій Головного управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області при формуванні витягів. Предметом доказування є відповідне коло обставин, щодо вчинення Головного управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області дій при формуванні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.206 Земельного кодексу України передбачено, що використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка.
Згідно зі статтею ст.201 Земельного кодексу України , грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі.
Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо.
Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок.
Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 289.1 ст.289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов`язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб`єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель регулюються Законом України "Про оцінку земель" №1378-IV від 11.12.2003 (далі за текстом - №1378-IV).
Відповідно до статті 13 Закону №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться в тому числі, у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності тощо.
Згідно із статтею 18 Закону №1378-IV нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій" .
Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель (частина 2 статті 20 Закону №1378-IV).
Положення частини першої статті 23 Закону України "Про оцінку "землі" передбачено, що технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою . Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.
Приписами частини четвертої статті 23 Закону України "Про оцінку землі" визначено, що рішення рад, зазначених у цій статті, щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України.
Разом з тим, пунктами 271.2 статті 271 Податкового кодексу України встановлено, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Відповідно до частини третьої статті 20 Закону України "Про оцінку землі" , розробники технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель і нормативної грошової оцінки земельних ділянок, а також звітів про проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок зобов`язані безоплатно передавати копії матеріалів у Державний фонд документації із землеустрою.
Частиною третьою статті 23 Закону України "Про оцінку землі" встановлено, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок виконуються відповідно Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Мінагрополітики та продовольства України від 25.11.2016 року N489, погодженого Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державною регуляторною службою України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2016 року за 1647/29777 .
Пунктом 1 розділу 3 Порядку встановлено, що за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи (додаток 8) як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (додаток 9).
Додатком 8 зазначеного Порядку, затверджена форми заяви, яка подається до територіального органу Держгеокадастру /центр надання адміністративних послуг для отримання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в Кіровоградській області, затвердженого наказом Держгеокадастру від 17.11.2016 року №308, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері.
Досліджуючи спірні правовідносини судом встановлено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького була розроблена у 2016 році Командитним товариством Науково-впроваджувальна фірма Нові технології (а.с.75-76) та 28 грудня 2017 року погоджена Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, про що свідчить наявний в її матеріалах висновок державної експертизи землевпорядної документації за №2119-17.
Дана документація була затверджена рішенням сесії міської ради міста Кропивницького 12 липня 2018 року за №1750 (далі -Рішення№1750).
В свою чергу, зазначене Рішення №1750 технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кропивницького та електронний документ були передані до Головного управління Держгеокадастру в Кіровоградській області листом Міської ради міста Кропивницького від 17.08.2019 №3969/52-05-14 (а.с.73-7).
При цьому, пунктом 5 Рішення №1750 передбачено, що рішення Кіровоградської міської ради від 03.12.2009 року №2904 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кіровограда з 01.01.2019 року, втратило чинність. Таким чином, застосуванню з 01.01.2019 року підлягає лише Рішення №1750.
З системного аналізу наведених правових норм застосованих до спірних правовідносин, що є предметом судового дослідження, вбачається, що відповідач, який є суб`єктом владних повноважень, при виготовленні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які орендує позивач діяв у передбачений законодавством спосіб та з урахуванням усіх обставин та чинних рішень органу місцевого самоврядування, що мають значення для складання відповідних витягів (вчинення дії).
Крім того, дослідивши витребувані у третьої особи докази, які містяться в матеріалах справи суд зазначає наступне.
Зі змісту титульного аркуша друкованого видання - вісник Міської ради міста Кропивницького Вечірня газета - СПЕЦВИПУСК, від 13.07.2019 року вбачається, що в даному впуску було оприлюднено рішення Міської ради міста Кропивницького від 12.07.2018 року № 1750 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Кро пивницького Кіровоградської області" (а.с.47).
Вищезазначений письмовий документ засвідчено у відповідності до пункту 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07 квітня 2003 року № 55.
Відповідно до листів юридичного управління Міської ради міста Кропивницького від 09.08.2019 №19-10В та №19-1012 встановлено, що Рішення №1750 від 12.07.2018 року було передано нарочно уповноваженій особі офіційного вісника Міської ради міста Кропивницького Вечірня газета від 12.07.2019 року та оприлюднено на офіційному сайті міської ради за посиланням kr-rada.gov.ua (а.с.45-46).
Аналогічні твердження викладені у своїх пояснення відповідачем та зазначено, що рішення в електронному вигляді розміщено за посиланням http;// www.kr-rada.gov.ua/rishennva/miskoyi-radi/?y=2018&m=7 (а.с.71).
Головний редактор ТОВ Вечірня газета С . Запорожан, листом на адресу Юридичного управління Міської ради міста Кропивницького повідомив, що Рішення№1750 від 12.07.2018 року оприлюднено шляхом розміщення у віснику 13.07.2018 року (а.с.95).
Суд зауважує, що Рішення №1750 від 12.07.2019 року є актом нормативно-правового характеру, тобто локальним документом, який встановлює, змінює та скасовує обов`язкові для виконання на певній території правила поведінки. Даний акт не стосується якогось одного суб`єкта правовідносин і розраховані на багаторазове застосування.
З огляду на дійсно встановлені обставини суд вважає, що Міською радою міста Кропивницького зміст Рішення№1750 від 12.07.2018 року, взагалі було доведено до відома всіх суб`єктів чиї права та обов`язки регулюються даним рішенням у сфері земельних відносин.
Щодо припущень та здогадок представника позивача, викладених у відповіді на відзив та додатково поданих поясненнях, суд не бере їх до уваги та вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
За приписами пунктів 1 і 7 частини першої статті 4 КАС України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Відповідно до пункту восьмого частини першої статті 4 КАС України позивач - особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано позов до адміністративного суду, а також суб`єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подано позов до адміністративного суду.
Окрім того, відповідно до змісту статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Відтак, завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав особи у публічно-правових відносинах.
У справі за конституційним поданням щодо офіційного тлумачення окремих положень частини першої статті 4 Цивільного процесуального кодексу України (справа про охоронюваний законом інтерес) Конституційний Суд України в рішенні від 01.12.2004 №18-рп/2004 дав визначення поняттю охоронюваний законом інтерес , який вживається в ряді законів України, у логічно-смисловому зв`язку з поняттям право (інтерес у вузькому розумінні цього слова), який розуміє як правовий феномен, що: а) виходить за межі змісту суб`єктивного права; б) є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони; в) має на меті задоволення усвідомлених індивідуальних і колективних потреб; г) не може суперечити Конституції і законам України, суспільним інтересам, загальновизнаним принципам права; д) означає прагнення (не юридичну можливість) до користування у межах правового регулювання конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом; є) розглядається як простий легітимний дозвіл, тобто такий, що не заборонений законом.
Охоронюваний законом інтерес регулює ту сферу відносин, заглиблення в яку для суб`єктивного права законодавець вважає неможливим або недоцільним.
Гарантоване статтею 55 Конституції України й конкретизоване в законах України право на судовий захист передбачає можливість звернення до суду за захистом порушеного права, але вимагає, щоб стверджувальне порушення було обґрунтованим.
З наведеного слідує, що суд під час розгляду справи повинен встановити факт або обставини, які б свідчили про порушення прав, свобод чи інтересів позивача з боку відповідача - суб`єкта владних повноважень, створення перешкод для їх реалізації або чи мають місце інші ущемлення прав та свобод позивача.
В обґрунтування порушення прав та законних інтересів ПП Дельта-Сервіс у позовній заяві зазначає, що відповідач Головного управлінням Держгеокадастру у Кіровоградській області надавши у лютому 2019 року витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку орендованих земельних ділянок застосувавши Рішення №1750 від 12.07.2018 року.
При цьому, як зазначено у позовній заяві встановлено, що вказаними документами вартість земельних ділянок збільшилась в три рази по відношенню до їх вартості в 2018 році.
Проте, рішення Міської ради міста Кропивницького №1750 від 12.07.2018 року не оскаржене, не скасовано, а тому підлягає застосуванню та виконанню.
З огляду на викладене, суд зазначає, що при зверненні до суду ПП Дельта-Сервіс необхідно обирати було такий спосіб захисту, який міг би відновити його становище та захистити порушене право. Застосування конкретного способу захисту права залежить як від змісту суб`єктивного права, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення.
З аналізу зазначених норм прав, спосіб захисту та предмету позову, суд дійшов до висновку про те, що заявлені в даному адміністративному позові позовні вимоги до задоволення не підлягають, оскільки є безпідставними та не ґрунтуються на приписах законодавства, що регулює спірні правовідносини.
Згідно з вимогами статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
VI. Судові витрати.
Судові витрати відповідно до ст.139 КАС України відшкодуванню не підлягають.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 255, 292-297, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову Приватного підприємства "Дельта-сервіс" (25028, м. Кропивницький, вул. Героїв України, 6/13, код ЄДРПОУ - 31919933) до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (вул. Академіка Корольова, 26, м. Кропивницький, 25030, код ЄДРПОУ - 39767636) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Кіровоградський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 16.09.2019 року.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Р.В. Жук
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2019 |
Оприлюднено | 18.09.2019 |
Номер документу | 84290113 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Коваленко Н.В.
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Р.В. Жук
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні