Ухвала
від 16.09.2019 по справі 554/8219/19
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 16.09.2019 Справа № 554/8219/19

Провадження № 1кс/554/13545/2019

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 вересня 2019 року cлідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 , при секретарі - ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Полтаві клопотання слідчого Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Генеральної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

Слідчий Першого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, ОСОБА_3 , звернулася до суду з клопотанням, погодженим прокурором відділу Генеральної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

У клопотанні порушується питання про необхідність надання тимчасового доступу до до речей та документів, що стосуються банківських рахунків відкритих підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 , МФО НОМЕР_4 ), АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , МФО НОМЕР_6 ), Дніпропетровській обласній дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,(код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 , МФО НОМЕР_8 ), Філії - Дніпропетровське обласне управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_10 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_11 , МФО НОМЕР_12 ),АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_13 , МФО НОМЕР_14 ), а саме:

- юридичної справи підприємств, в тому числі документів, на підставі яких були відкриті, закриті та обслуговувались розрахункові рахунки вказаних підприємств, документів які надавались у ході обслуговування рахунків, документів як у печатному так і в електронному вигляді, що містять інформацію про укладення з підприємствами договору про банківське обслуговування у режимі віддаленого доступу «клієнт-банк» протоколів роботи системи, роздруківки бази даних (архіву), а також документи, які містять дані про комп`ютер клієнта та контрагентів (з зазначенням ІР-адрес комп`ютерів клієнта та контрагентів, та всієї наявної інформації з логфайлів), з якого здійснювалось управління проведенням відповідних розрахунків, всіх наявних SWIFT-повідомлень;

- усіх наявних платіжних документів, платіжних доручень, грошових чеків, касових чеків, корінців квитанцій про отримання готівки, ліцензій та договорів на здійснення операцій, інших документів на перерахування та зняття готівкою грошових коштів по рахунку підприємств, а також документів, що повною мірою відображають проведення операцій по рахункам;

- виписки руху коштів по рахункам у національній та іноземних валютах, з обов`язковим зазначенням дат, часу, сум, валюти, даних про банківські установи та їх рахунки, на які перераховувались грошові кошти, призначення платежів, назв контрагентів, їх кодів, номерів рахунків, на які перераховані грошові кошти, поточного залишку на рахунку, з наданням інформації у електронному форматі «Microsoft Excel» та у паперовому вигляді за період з 01.01.2017 до теперішнього часу (по діючим та закритим рахункам);

- всіх інших документів, що складалися під час функціонування поточних рахунків зазначених підприємств, з можливістю ознайомлення з ними та наданням для вилучення їх належним чином завірених копій.

Клопотання обґрунтоване тим, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе особисто та в інтересах третіх осіб, зокрема посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_9 , службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », використовуючи службові повноваження не вчиняють дії з віднесення суб`єктів господарювання до категорії «ризикових» та вносять недостовірні відомості до актів податкових перевірок.

Під час досудового розслідування згідно інформування управління Служби безпеки України у Дніпропетровській області та інших матеріалів досудового розслідування було встановлено, що на території Дніпропетровської області здійснюють фінансово - господарську діяльність ряд підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , м. Дніпро, директор ОСОБА_5 , зареєстрована за адресою АДРЕСА_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , м. Дніпро, директор ОСОБА_6 , зареєстрована за адресою АДРЕСА_2 ) та інші (входять в сферу впливу підприємців: ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_11 та ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ), які за сприянням службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_13 , виступають постійними переможцями тендерних процедур з реалізації основних інфраструктурних проектів (здебільшого у сфері ЖКГ) за бюджетні кошти.

Серед виявлених порушень встановлені факти розкрадання коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_14 (раніше Управління, реорганізовано у 2018 році) капітального будівництва ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ) за участю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » під час виконання робіт по об`єкту: «Будівництво навчально-виховного комплексу на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» на загальну суму 35,9 млн. грн. за договором №82/05-7 від 16.05.2017 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час виконання робіт по об`єкту: «Будівництво навчально-виховного комплексу на території КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» на загальну суму 35,6 млн. грн. за договором №69/03-18 від 22.03.2018. Зокрема виконання робіт відбувалось з використанням низькоякісних матеріалів (бруківка, суміші, плитка та інше), недотримання норм та стандартів при проведенні ремонтних та будівельних робіт, а також залученні до виконання робіт не кваліфікованого персоналу, що проявилось у швидкому псуванні елементів благоустрою вказаних об`єктів та руйнуванні їх окремих частин незважаючи, що здача об`єктів завершеного будівництва відбулась лише у кінці 2018 року.

Зазначені факти зафіксовані протоколом робочої наради ІНФОРМАЦІЯ_18 від 19.07.2019.

В ході перевірки інформації встановлено, що до кошторисної документації закладені заздалегідь завищені коефіцієнти, що призводить до штучного завищення вартості виконання робіт, в результаті чого до актів виконаних робіт вносяться недостовірні дані щодо обсягів та вартості робіт та послуг.

При цьому, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час виконання умов вказаних договорів, з метою ухилення від сплати оподаткування, в даних податкової звітності відобразили придбання товаро-матеріальних цінностей у підприємств, які мають ознаки фіктивності, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ) та інші.

Також, за наявними даними провадження зазначеної протиправної схеми відбувається за попередньою змовою із невстановленими службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_21 , які зловживаючи владою або службовим становищем систематично отримують неправомірну вигоду від зазначених підприємців за безперешкодне ведення ними незаконної фінансово-господарської діяльності, а саме: забезпечують реєстрацію податкових накладних, навмисно не вчиняють дії з віднесення вказаних операції до категорії «ризикових» та вносять недостовірні відомості до актів податкових перевірок.

За наявними даними під час виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зазначених проектів було нанесено збитки державним інтересам у великому розмірі, однак, для виведення повного розміру матеріальної шкоди необхідне проведення будівельно-технічних експертиз.

Відповідно до протоколу робочої наради ІНФОРМАЦІЯ_18 від 19.07.2019 встановлено перелік недоліків при будівництві виявлених при подальшій роботі комунальних закладів « ІНФОРМАЦІЯ_22 « ІНФОРМАЦІЯ_23 » та « ІНФОРМАЦІЯ_24 « ІНФОРМАЦІЯ_23 » Дніпровської районної ради Дніпропетровської області.

Окрім того, до матеріалів досудового розслідування долучено фотографії недоліків будівництва, що призводять до неможливості нормального функціонування навчально виховних закладів.

Будучи допитаною в якості свідка начальник групи централізованого ІНФОРМАЦІЯ_25 - ОСОБА_9 зазначила, що на адресу ІНФОРМАЦІЯ_26 надходили клопотання директора ІНФОРМАЦІЯ_27 , який перебуває на балансі ІНФОРМАЦІЯ_26 з проханнями звернути увагу на проблемні питання які були виявлені нею з початку роботи в закладі, а саме: Відсутня вентиляція у котельні. В проектно-кошторисної документації передбачено встановлення 3-х дефлекторів та отворів для димових труб, але вони відсутні;

В складському приміщенні котельні для зберігання пілетів відсутні двері. В проектно-кошторисної документації передбачено двері для розгрузки пілетів, але вони відсутні;.Двері центрального входу не відрегульовані, що призводить до їх самовільного відкривання;На території дошкільного підрозділу має місце просідання бруківки загальної площею 800 м.кв. (біля сходів електрощитової, на задньому подвір`ї, на під`їздах до зливної ями); Утворились провали біля водостоку поруч зливної ями; Цегляна кладка зливної ями потребує герметизацію, при незначних опадах вода потрапляє в яму; Просідання ґрунту в місцях прокладання труб водопостачання для зрошення;

Адміністрація закладу систематично зверталась до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо усунення недоліків, але на теперішній час недоліки не усунені.

На надіслане повідомлення директора закладу було звернуто увагу та в свою чергу направлено листи в електронну вигляді на електронну адресу обласного ІНФОРМАЦІЯ_28 ( ІНФОРМАЦІЯ_29 ) з викладеними недоліками будівництва, проте відповіді на лист з викладеними проблемами, Адміністрація не отримала.

Станом на 19.07.2019, також залишаються проблемні питання щодо недоліків в будівництві об`єкту, а саме: Фасад будівлі на теперішній час значно пошкоджено, та має недоліки в монтажі;Протікає стеля будівлі в групі № 4,5;Будівля має внутрішні тріщини, в коридорі 1 поверху; Сонячні панелі не працюють;Не працює пожежна сигналізація;Вентиляційна система не працює. В групах № 5,6 запах невідомого походження; Відсутній пожежний гідрант;Котельна не працює належним чином. Значна задимленість приміщення, в складському приміщенні котельні для зберігання пілетів відсутні двері, відсутня підлога в приміщенні де зберігаються пілети, через що пілети вологі;Система опалення приміщень не працює належним чином (в де яких приміщень відсутня в загалі); Не працює кабель Інтернету; Просідання бруківки загальної площею 800 м.кв. (біля сходів електрощитової, на задньому подвір`ї та на під`їздах до зливної ями);. Не функціонує каналізація в будівлі у зв`язку з чим присутній неприємний запах;Покрівля будівлі знаходиться в недобудованому стані;Не встановлено бойлер в пральні та харчоблоку;Лампи головного освітлення будівлі у зв`язку з потраплянням води находяться в аварійному стані;Тріщини в підпорної стіни, що свідчить про значний зсув ґрунту. Зсув ґрунту спостерігається по всій прилеглій території дошкільного закладу; Цегляна кладка зливної ями потребує герметизацію, при незначних опадах вода потрапляє в яму.

Поряд з тим, повідомила що від керівника ІНФОРМАЦІЯ_30 , який знаходиться на балансі ІНФОРМАЦІЯ_26 , на адресу ІНФОРМАЦІЯ_26 надходили клопотання з проханнями звернути увагу на проблемні питання, а саме:Згідно акту від 13.12.2018, щодо питання про низьку температуру ясельної спальні та ясельного туалеті - в спальні 14-15 градусів, в туалеті 12-13 градусів;З початку зими, при випаданні снігу, перепадів температури повітря, відлиги почалося протікання даху на 2-му поверсі нового будинку дошкільного навчального закладу;02 січня 2019 року в 3.00 сталося розмерзання вентиляційного радіатору на стелі 1-го поверху. Внаслідок чого, 1-ий поверх будівлі було затоплено. В групі № 1 постраждали меблі, килимкові покриття;Стеля харчоблоку знаходиться в аварійному стані, внаслідок протікання даху. До цього часу щоденно стеля харчоблоку протікає;21.01.2019 р. на ІІ поверсі в групі № 6 та коридорах почала протікати стеля і вода стікає до цього часу;28.01.2019 р. на ІІ поверсі в групі № 5 теж почала протікати стеля в спальній та туалетній кімнатах, знову постраждали килимові покриття;Впродовж січня почали протікати вікна на ІІ поверсі;Внаслідок цих аварійних ситуацій, пошкоджено стелі в групах № 5, № 6 (намокла та відпала штукатурка), карточки (армстронг), які покривають стелі на І та ІІ поверсі в коридорах будівлі пошкоджено у кількості 60 штук;

Адміністрація закладу систематично зверталась до ВАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо усунення недоліків, але на теперішний час недоліки не усунуто.

На надіслане повідомлення директора закладу було звернуто увагу та в свою чергу направлено лист в електронну вигляді на електронну адресу обласного ІНФОРМАЦІЯ_28 ( ІНФОРМАЦІЯ_29 ) з викладеними недоліками будівництва, проте відповіді на лист з викладеними проблемами, Адміністрація не отримала.

Станом на 19.07.2019 також залишаються проблемні питання щодо недоліків в будівництві об`єкту, а саме:Фасад будівлі на теперішний час значно пошкоджено, та має недоліки в монтажі;Протікає стеля будівлі;Будівля має внутрішні тріщини, спальні, коридор, пральня, кухня, в кімнатах відпочинку, на терасі не функціонує зливна система та інше;Сонячні панелі не працюють;Не працює пожежна сигналізація;Вентиляційна система не працює;Пожежні резервуари не утримують воду;Не закріплені територіальні світові стовпчики та відсутня в них електрика у зв`язку з аварійним станом;Котельна не працює належним чином. Значна задимленість приміщення, в складському приміщенні котельні для зберігання пілетів відсутні двері, протікає стеля котельні, відсутня підлога в приміщенні де зберігаються пілети, пілети вологі;Система опалення приміщень не працює належним чином (в де яких приміщень відсутня в загалі);Не працює кабель Інтернету;Просідання бруківки біля котельної;Не функціонує каналізація всередині будівлі у зв`язку з чим присутній неприємний запах; Покрівля будівлі знаходиться в недобудованому стані;

На даний час з метою доказування факту вчинення кримінального правопорушення, документування причетності до вчиненого кримінального правопорушення службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_8 , а також інших причетних до злочину осіб, встановлення розміру спричиненої державі матеріальної шкоди, проведення судових економічних, почеркознавчих експертиз, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документації банківських рахунків відкритих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме:

- юридичної справи підприємств, в тому числі документів, на підставі яких були відкриті, закриті та обслуговувались розрахункові рахунки вказаних підприємств, документів які надавались у ході обслуговування рахунків, документів як у печатному так і в електронному вигляді, що містять інформацію про укладення з підприємствами договору про банківське обслуговування у режимі віддаленого доступу «клієнт-банк» протоколів роботи системи, роздруківки бази даних (архіву), а також документи, які містять дані про комп`ютер клієнта та контрагентів (з зазначенням ІР-адрес комп`ютерів клієнта та контрагентів, та всієї наявної інформації з логфайлів), з якого здійснювалось управління проведенням відповідних розрахунків, всіх наявних SWIFT-повідомлень;

- усіх наявних платіжних документів, платіжних доручень, грошових чеків, касових чеків, корінців квитанцій про отримання готівки, ліцензій та договорів на здійснення операцій, інших документів на перерахування та зняття готівкою грошових коштів по рахунку підприємств, а також документів, що повною мірою відображають проведення операцій по рахункам;

- виписки руху коштів по рахункам у національній та іноземних валютах, з обов`язковим зазначенням дат, часу, сум, валюти, даних про банківські установи та їх рахунки, на які перераховувались грошові кошти, призначення платежів, назв контрагентів, їх кодів, номерів рахунків, на які перераховані грошові кошти, поточного залишку на рахунку, з наданням інформації у електронному форматі «Microsoft Excel» та у паперовому вигляді за період з 01.01.2017 до теперішнього часу (діючим та закритим рахункам);

-всіх інших документів, що складалися під час функціонування поточних рахунків підприємств.

Під час досудового розслідування, відповідно до інформування УСБУ в Дніпропетровській області було встановлено, що підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), відкриті поточні банківські рахунки в:

- АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 , МФО НОМЕР_4 , юридична адреса АДРЕСА_3 ;

- АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , МФО НОМЕР_6 , юридична адреса АДРЕСА_4 ;

- Дніпропетровській обласній дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 , МФО НОМЕР_8 , юридична адреса АДРЕСА_5 ;

- Філії - Дніпропетровське обласне управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_10 , юридична адреса АДРЕСА_6 ;

- АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_11 , МФО НОМЕР_12 , юридична адреса АДРЕСА_7 ;

- АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_13 , МФО НОМЕР_14 , юридична адреса АДРЕСА_8 ;

Окрім того, відповідно до інформування УСБУ в Дніпропетровській області було встановлено, що підприємством ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), відкриті поточні банківські рахунки в:

- АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 , МФО НОМЕР_4 , юридична адреса АДРЕСА_3 ;

- АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , МФО НОМЕР_6 , юридична адреса АДРЕСА_4 ;

- Філії - Дніпропетровське обласне управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_10 , юридична адреса АДРЕСА_6 , що дає підстави вважати про наявність вищевказаних речей та документів у володінні зазначених банківських установ.

Значення вказаних речей та документів полягає у тому, що в них містяться фактичні дані, які встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Тобто, вищевказані речі та документи містяться відомості, які згідно ч. 1 ст. 91 КПК України, підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а саме: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, обставини, які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення та інше.

Отримані під час тимчасового доступу відомості та документи в цілому, слідство в подальшому зможе використати, як докази в кримінальному провадженні, так як вони містять підписи осіб які можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення, печатки, відомості про рух грошових коштів отриманих злочинним шляхом та інші фактичні дані. Окрім цього вони можуть знадобитись для проведення експертизи, в тому числі для визначення розміру матеріальних збитків, заподіяної кримінальним правопорушенням.

Іншими способами довести обставини кримінального правопорушення, встановити причетних до вчинення кримінального правопорушення осіб, місцезнаходження грошових коштів здобутих злочинним шляхом неможливо.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей та документів, зазначених у клопотанні, слідчий суддя вважає можливим розгляд даного клопотання проводити відповідно до ч. 2 ст.163 КПК України без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Слідчий ОСОБА_3 у судове засідання не з`явилася, надіслала до суду заяву про розгляд клопотання за її відсутності, у зв`язку із зайнятістю на роботі, прохала розглядати клопотання за наявними матеріалами та задовольнити клопотання .

Відповідно до ч.4 ст. 107 ЦПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя, дослідивши надані докази, приходить до наступного висновку.

Згідно п. 5 ч. 2ст.131КПК України заходом забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно до п.5 ч.1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниця, яка міститься в речах і документах належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Відповідно до ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 6 цієї норми визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно ч.7ст.163КПК України слідчийсуддя,суд вухвалі пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів можедати розпорядженняпро наданняможливості вилученняречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженнядоведе наявністьдостатніх підставвважати,що безтакого вилученняіснує реальназагроза зміниабо знищенняречей чидокументів,або такевилучення необхіднедля досягненнямети отриманнядоступу доречей ідокументів163 КПК України

Судом установлено, що у провадженні Територіального управлінням Державного бюро розслідувань розташованого у місті Полтаві знаходиться кримінальне провадження внесене до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364КК України (а.с. 10-11).

Інформація, яка міститься в документах, документів, що стосуються банківських рахунків відкритих підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 , МФО НОМЕР_4 ), АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , МФО НОМЕР_6 ), Дніпропетровській обласній дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 , МФО НОМЕР_8 ), Філії - Дніпропетровське обласне управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_10 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_11 , МФО НОМЕР_12 ),АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_13 , МФО НОМЕР_14 ) має суттєве значення для справи для встановлення наявності чи відсутності фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню. Вищевказані речі та документи містяться відомості, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а саме: подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, обставини, які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення та інше та в подальшому буде слугувати доказами в даному кримінальному, так як вони містять підписи осіб які можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення, печатки, відомості про рух грошових коштів отриманих злочинним шляхом та інші фактичні дані. Окрім цього вони можуть знадобитись для проведення експертизи, в тому числі для визначення розміру матеріальних збитків, заподіяної кримінальним правопорушенням.

З огляду на викладене, слідчий суддя дійшов до висновку про наявність в матеріалах кримінального провадження достатніх даних, що дають підстави вважати, що вищевказані документи містять дані, що мають значення для встановлення істини у справі, а також з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, а отримання цих відомостей в інший спосіб неможливо, тому клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 132,159-166 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого задовольнити .

Надати дозвіл на тимчасовий доступ слідчим Першого слідчого відділу слідчого управління територіального управління Державного бюро розслідувань, у місті Полтаві ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 до документів, що стосуються банківських рахунків відкритих підприємствами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 , МФО НОМЕР_4 ), АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_5 , МФО НОМЕР_6 ), Дніпропетровській обласній дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »,(код за ЄДРПОУ НОМЕР_7 , МФО НОМЕР_8 ), Філії - Дніпропетровське обласне управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_10 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_11 , МФО НОМЕР_12 ),АТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », (код за ЄДРПОУ НОМЕР_13 , МФО НОМЕР_14 ), а саме:

- юридичної справи підприємств, в тому числі документів, на підставі яких були відкриті, закриті та обслуговувались розрахункові рахунки вказаних підприємств, документів які надавались у ході обслуговування рахунків, документів як у печатному так і в електронному вигляді, що містять інформацію про укладення з підприємствами договору про банківське обслуговування у режимі віддаленого доступу «клієнт-банк» протоколів роботи системи, роздруківки бази даних (архіву), а також документи, які містять дані про комп`ютер клієнта та контрагентів (з зазначенням ІР-адрес комп`ютерів клієнта та контрагентів, та всієї наявної інформації з логфайлів), з якого здійснювалось управління проведенням відповідних розрахунків, всіх наявних SWIFT-повідомлень;

- усіх наявних платіжних документів, платіжних доручень, грошових чеків, касових чеків, корінців квитанцій про отримання готівки, ліцензій та договорів на здійснення операцій, інших документів на перерахування та зняття готівкою грошових коштів по рахунку підприємств, а також документів, що повною мірою відображають проведення операцій по рахункам;

- виписки руху коштів по рахункам у національній та іноземних валютах, з обов`язковим зазначенням дат, часу, сум, валюти, даних про банківські установи та їх рахунки, на які перераховувались грошові кошти, призначення платежів, назв контрагентів, їх кодів, номерів рахунків, на які перераховані грошові кошти, поточного залишку на рахунку, з наданням інформації у електронному форматі «Microsoft Excel» та у паперовому вигляді за період з 01.01.2017 до теперішнього часу (по діючим та закритим рахункам);

- всіх інших документів, що складалися під час функціонування поточних рахунків зазначених підприємств, з можливістю ознайомлення з ними та наданням для вилучення їх належним чином завірених копій

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл про проведення обшуку згідно з положеннями кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених документів.

Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду, передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.

Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення16.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84298927
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР за № 62019170000000762 від 21.08.2019, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України

Судовий реєстр по справі —554/8219/19

Ухвала від 08.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Троцька А. І.

Ухвала від 17.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 09.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Тімошенко Н. В.

Ухвала від 08.10.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Троцька А. І.

Ухвала від 18.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 16.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 16.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 16.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 11.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

Ухвала від 11.09.2019

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Савченко Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні