Рішення
від 18.09.2019 по справі 640/19307/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

18 вересня 2019 року № 640/19307/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши в спрощеному провадженні адміністративну справу

за позовом Гаражно-будівельного кооперативу (ГБК) "ТЕРЕМКИ - 1 - НОВИЙ" (03187, м. Київ, проспект Ак.Глушкова, 67)

до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вулиця Хрещатик, 32)

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.

О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:

Позивач, в особі Гаражно-будівельного кооперативу (ГБК) "ТЕРЕМКИ - 1 - НОВИЙ" (надалі - Позивач), звернувся до суду з адміністративним позовом до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - Відповідач), в якому просить суд: скасувати, визнати протиправним, незаконним, недійсним та таким, що втратили чинність листи - Висновок №07-0253-В про погодження проекту землеустрою Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 травня 2018 року номер №3944/0/012/09-18 вх. КМД №6004/09-18, Справа №16-1584-В, Кадастр №16-1643-К та Висновки зроблені Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в цьому листі; зобов`язати Департамент містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повторно розглянути проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ГБК "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва розроблений Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" для ГБК "Теремки-1-Новий" та надати позитивний висновок відповідно до вимог чинного законодавства про погодження вказаного проекту землеустрою.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.12.2018р. відкрито спрощене позовне провадження у справі та запропоновано Відповідачу протягом 20 календарних днів з дня одержання цієї ухвали надати суду відзив на позовну заяву.

На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від Позивача надійшло клопотання про призначення судового засідання у справі №640/19307/18 з викликом осіб, які беруть участь у справі.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.01.2019 р. відмовлено у задоволенні клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від представника Позивача надійшло клопотання про витребування доказів по адміністративній справі № 640/19307/18.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.01.2019 р. витребувано від Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м.Київ, вулиця Хрещатик, 32): документально підтверджені докази того, що саме Рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року номер №370/1804 затверджувалось, приймалося будь-яке рішення про цільове використання земельної ділянки кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий"; документально підтверджені докази того, що саме Рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року номер №370/1804 було затверджено, прийняте рішення про віднесення за функціональним призначенням земельної ділянки кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий" до території громадських будівель і споруд; належним чином засвідчений план зонування на якому знаходиться земельна ділянка кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий"; належним чином засвідчений детальний план території на якому знаходиться земельна ділянка кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий"; належним чином засвідчений розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на підставі якого було змінено цільове призначення земельної ділянки кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м. Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий" на функціональне призначення цієї земельної ділянки на територію громадських будівель і споруд.

На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від представника Позивача повторно надійшло клопотання про витребування доказів по адміністративній справі № 640/19307/18.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.04.2019 р. (повторно) витребувано від Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (01001, м. Київ, вулиця Хрещатик, 32): документально підтверджені докази того, що саме Рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року номер №370/1804 затверджувалось, приймалося будь-яке рішення про цільове використання земельної ділянки кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий"; документально підтверджені докази того, що саме Рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 року номер №370/1804 було затверджено, прийняте рішення про віднесення за функціональним призначенням земельної ділянки кадастровий номер 79:713:003 за адресою: 03187, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий" до території громадських будівель і споруд; належним чином засвідчений план зонування на якому знаходиться земельна ділянка кадастровий номер 79:713:003 за адресою: 03187, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий"; належним чином засвідчений детальний план території на якому знаходиться земельна ділянка кадастровий номер 79:713:003 за адресою :03187, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий"; належним чином засвідчений розроблений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на підставі якого було змінено цільове призначення земельної ділянки кадастровий номер 79:713:003 за адресою: 03187, м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 67, на якій розташований ГБК "Теремки-1-Новий" на функціональне призначення цієї земельної ділянки на територію громадських будівель і споруд.

В обґрунтування позовних вимог, що лист (висновок) Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 21.05.2018 року №3944/0/012/09-18 є незаконним, недійсним та таким, що втратив чинність, а тому підлягає скасуванню.

Відповідач письмово не виклав своєї позиції щодо заявлених позовних вимог та не надав витребуваних документів на виконання Ухвал Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.01.2019 р., від 11.04.2019 р.

Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

З огляду на викладене вище та відсутність клопотань сторін про розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається в порядку спрощеного провадження без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, на підставі наявних у справі матеріалів (у письмовому провадженні).

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва зазначає наступне.

В С Т А Н О В И В:

Згідно Довідки АБ № 238823 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, ГБК "Теремки-1-Новий" зареєстроване 20 жовтня 2010 року Голосіївською районною у м. Києві державною адміністрацією, ідентифікаційний код 37308367, місцезнаходження: 03187, місто Київ, Голосіївський район, проспект Академіка Глушкова, будинок 67; організаційно-правова форма: обслуговуючий кооператив.

Відповідно до Договору № 596 від 16 вересня 2015 року "на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки" укладеного між Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" (Виконавець) та ГБК "Теремки-1-Новий" (Замовник), Виконавець зобов`язується виконати з дотриманням вимог законодавства проектно-вишукувальні роботи з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва.

Як вбачається з матеріалів справи, 04 жовтня 2016 року (відповідно до відмітки вхідної кореспонденції) Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" звернувся із листом від 29 вересня 2016 року № 07-02/2212 до Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) щодо відведення земельної ділянки гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва. До заяви додано: завірена розробником копія проекту землеустрою, обмінний файл.

Листом Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 09 грудня 2016 року № 11557/0/12-4/27-16 Комунальному підприємству "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" повідомлено, що відповідно до детального плану території району Теремки-III, затвердженого рішенням Київської міської ради від 14 липня 2005 року № 690/3265, земельна ділянка за функціональним призначенням відноситься до території громадських будівель та споруд та території вулиць і доріг, суміжна територія - Національний природний парк "Голосіївський". Рекомендовано отримати висновок НПК "Голосіївський" щодо розміщення гаражно-будівельного кооперативу в охоронній зоні парку.

Також, зазначено, що відповідно до Програми створення (оновлення) містобудівної документації у місті Києві, затвердженої рішенням Київської міської ради від 13 листопада 2013 року № 518/10006 (із змінами і доповненнями) на територію, в межі якої входить зазначена ділянка, розробляється містобудівна документація - внесення змін до ДПТ Теремки-ІІІ.

Таким чином, Департаментом містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) зазначено, що розгляд порушеного Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" можливий після затвердження містобудівної документації в установленому порядку.

У подальшому, 10 квітня 2017 року (відповідно до відмітки вхідної кореспонденції) Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" звернулось до Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) із листом від 07 квітня 2017 року № 07-02/590 в якому просило повторно розглянути питання щодо відведення земельної ділянки гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва. До заяви додано: завірена розробником копія проекту землеустрою, обмінний файл; копія заяви-клопотання ГБК "Теремки-1-Новий" щодо повторного подання на погодження проекту землеустрою для врахування зауважень із додатками.

Листом Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 22 травня 2017 року № 3887/0/12-4/27-17 повідомлено, що розгляд зазначеного проекту землеустрою можливий після затвердження містобудівної документації в установленому порядку.

Позивач в листопаді 2017 року звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.03.2018 р. по справі №826/15116/17, адміністративний позов Гаражно-будівельного кооперативу (ГБК) "Теремки-1-Новий" задоволено частково.

Окружним адміністративним судом міста Києва 13.04.2018 року видано виконавчі листи Позивачу.

Позивач 03.05.2018 року (відповідно до відмітки вхідної кореспонденції) звернувся до Комунального підприємства "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації", Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) із листом, в якому просив повторно (третє) розглянути питання щодо відведення земельної ділянки гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва. До заяви додано: Рішення Окружного адміністративного суду м Києва від 12 березня 2018 року в справі № 826/15116/17; Лист Київського апеляційного адміністративного суду м.Києва від 17 квітня 2018 року номер № 02.5-09/6849/2018, на адресу Голови, правління ГБК Теремки-1-Новий Шевчишин В.Ф.; Лист Окружного адміністративного суду м. Києва від 19 квітня 2018 року номер № 826/15116/17/ 5257/18, на адресу Голови, правління ГБК Теремки-1-Новий Шевчишин В.Ф.; Лист - Довідка Окружного адміністративного суду м:.Києва від 25 квітня 2018 року номер № 826/ 15116/17/5619/18, на адресу Голови, правління ГБК Теремки-1-Новий Шевчишин В.Ф.

Листом №07-02/1501 від 08.05.2018 р. Комунальне підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" направлено до Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) документи про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на просп. Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва. Додатки: завірена розробником копія проекту землеустрою; обмінний файл; копія заяви-клопотання ГБК "Теремки-1-Новий" щодо повторного подання на погодження проекту землеустрою; копія рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.03.2018 №826/15116/17; копії листів Київського апеляційного адміністративного суду.

Департаментом містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) надано Висновок №07-0253-В (вих. 3944/0/012/09-18 від 21.05.2018 р.), в якому зазначено, що останній не погоджує зазначений проект землеустрою, оскільки заявлена ініціатива, зазначена в проекті землеустрою, не відповідає містобудівній документації за функціональним призначенням.

Не погоджуючись із вказаними Листом (висновком), Позивач звернувся до суду з даним позовом.

Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, Суд прийшов до висновку про часткове обґрунтування позовних вимог, виходячи з наступного.

Порядок набуття та реалізації права на землю врегульовано Земельним кодексом України.

Відповідно до абзацу першого частини першої статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Згідно частини другої статті 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

Абзацом першим частини третьої статті 123 Земельного кодексу України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", у зв`язку зі здійсненням містом Києвом функцій столиці України Київська міська рада та Київська міська державна адміністрація, кожна в межах своєї компетенції, встановленої законами України, мають право, у тому числі, встановлювати порядок утримання та експлуатації об`єктів, розташованих у місті, та прилеглої до них території, правила благоустрою, торговельного, побутового, транспортного, житлово-комунального та іншого соціально-культурного обслуговування, визначати особливості землекористування та використання інших природних ресурсів.

Згідно з пунктів 1- 3 Порядку набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві, затвердженого Рішенням Київська міська рада від 20.04.2017 р. №241/2463 (надалі - Порядок №241/2463), затвердити Порядок набуття прав на землю із земель комунальної власності у місті Києві (далі - Порядок) згідно з додатком 1 до цього рішення. Затвердити форми таких клопотань (заяв): клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки згідно з додатком 2 до цього рішення; заява на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту, згідно з додатком 3 до цього рішення; клопотання (лист-повідомлення) про поновлення договору оренди земельної ділянки згідно з додатком 4 до цього рішення. Уповноважити Київського міського голову або заступника міського голови - секретаря Київської міської ради: надавати резолюції (доручення) до заяви на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту; технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок; надавати дозволи на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) у разі якщо на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) передбачається здійснити передачу земельних ділянок комунальної власності у власність чи користування. Вказаний дозвіл надається у формі резолюції (доручення) до заяви на розроблення технічної документації; підписувати додаткові угоди до договорів оренди земельних ділянок відповідно до статті 33 Закону України "Про оренду землі".

Відповідно до підпункту 4.1 - 4.7 пункту п. 4 Додатку №1 Порядку №241/2463 громадяни, зацікавлені в одержанні земельної ділянки у межах міста Києва для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального гаражного та дачного будівництва чи ведення садівництва, подають до Київської міської ради через приймальню Київради з земельних питань клопотання про передачу земельної ділянки у власність (в оренду). У клопотанні про передачу земельної ділянки у власність (в оренду) зазначаються цільове призначення ділянки, орієнтовний розмір і місце розташування земельної ділянки. У клопотанні відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" також зазначається згода громадянина на обробку в ПК "Кадастр" його персональних даних, зазначених у клопотанні та доданих до нього документах. До клопотання додаються документи, визначені згідно з додатком 2 до цього рішення. У разі надходження до Департаменту земельних ресурсів клопотання фізичної особи, оформленого відповідно до вимог цього Порядку, з секретаріату Київської міської ради таке клопотання невідкладно, не пізніше двох робочих днів, передається до приймальні Київради із земельних питань для реєстрації та підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або проекту рішення Київської міської ради про відмову у наданні такого дозволу. Подальший розгляд клопотання про передачу громадянам безоплатно у власність або в оренду земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва, проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки здійснюється відповідно до вимог розділу 2 цього Порядку. Проект землеустрою щодо відведення громадянам безоплатно у власність або в оренду земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва погоджується в порядку та органами, встановленими статтями 186, 186 1 Земельного кодексу України та у випадках, визначених Законом України "Про державну експертизу землевпорядної документації", подається для проведення державної експертизи землевпорядної документації. При погодженні та затвердженні документації із землеустрою забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не включені до складу документації із землеустрою, встановленого Законом України "Про землеустрій", надання погодження документації із землеустрою будь-якими іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, погодження яких не передбачено Земельним кодексом України, та проведення будь-яких обстежень, експертиз та робіт. Проект землеустрою щодо відведення громадянам безоплатно у власність або в оренду земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва подається до територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин у місті Києві, для державної реєстрації земельної ділянки (внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру) відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр".

За результатом розгляду клопотання Комунального підприємства "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" від 08.05.2018 року № 07-02/1501 Відповідачем повідомлено, що розгляд клопотання можливий після затвердження містобудівної документації у встановленому порядку.

Зокрема, в листі від 21.05.2018 року № 3944/0/012/09-18 зазначено, що відповідно до Генерального плану міста Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28 березня 2002 року № 370/1804, земельна ділянка за функціональним призначенням відноситься до території громадських будівель і споруд. Відповідно до вимог ДБН 360-92** "Планування і забудова міських і сільських поселень" гаражі (в складі гаражних кооперативів) розміщуються у комунально-складській зоні.

Враховуючи зазначене, Департамент містобудування та архітектури не погоджує зазначений проект землеустрою, оскільки заявлена ініціатива зазначена в проекті землеустрою, не відповідає містобудівній документації за функціональним призначенням.

Додатково зазначено, що земельна ділянка по проспекту Академіка Глушкова, 67 відповідно до проекту Генерального плану міста Києва за функціональним призначенням відноситься до території комунально-складської та інженерного обладнання. Відповідно до державних будівель норм на зазначених територіях можливе розміщення гаражів та об`єктів для обслуговування автотранспорту.

Зазначено, що станом на момент звернення до Відповідача проект Генерального плану перебував на доопрацюванні. Відповідно до проекту Плану зонування (Зонінгу) Південної планування зони міста Києва ділянка відноситься до територіальної зони Тр-1 (зона інфраструктури автомобільного транспорту).

Відповідно до пункту 3 статті 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється.

До суду не надані містобудівна документація та будь-які інші докази, які б дозволили підтвердити або спростувати доводи наведені Відповідачем в спірному листі, що позбавляє Суд можливості детально з`ясувати правомірність відмови у погодженні проекту землеустрою.

Крім того, Суд звертає увагу, що вимоги ДБН 360-92** "Планування і забудова міських і сільських поселень" втратили чинність, згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 квітня 2018 року №100.

Разом з тим, Рішенням Київської міської ради IV сесія VIII скликання від 4 квітня 2017 року №76/2298 "Про затвердження змін до детального плану території району Теремки III у Голосіївському районі м. Києва" відповідно до статті 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи рішення Київської міської ради від 13 листопада 2013 року N 518/10006 "Про затвердження міської програми створення (оновлення) містобудівної документації у м. Києві" затверджено зміни до детального плану території району Теремки III у Голосіївському районі м. Києва, затвердженого рішенням Київської міської ради від 14 липня 2005 року №690/3265 "Про затвердження детального плану території житлового масиву Теремки-3 на вул. Великій Кільцевій, 1 у Голосіївському районі м. Києва", відповідно до основних техніко-економічних показників (техніко-економічні показники та основні положення з графічними матеріалами), що додаються, як основу визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови, розташування червоних ліній вулиць і доріг та ландшафтної організації місцевості.

З наведеного вбачається, що на момент надання відповіді на лист Комунального підприємство "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" від 08.05.2018 року детальний план території житлового масиву Теремки-3 на вул. Великій Кільцевій, 1 у Голосіївському районі м. Києва був затверджений, а тому така відмова із зазначених мотивів Відповідача є необґрунтованою.

Як вбачається з матеріалів справи, що Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.03.2018 р. по справі №826/15116/17 (надалі - Рішення ОАСК по справі №826/15116/17), адміністративний позов Гаражно-будівельного кооперативу (ГБК) "Теремки-1-Новий" (ідентифікаційний код 37308367, місцезнаходження: 03187, місто Київ, Голосіївський район, проспект Академіка Глушкова, будинок 67) задоволено частково: визнано протиправним та скасовано рішення Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (код ЄДРПОУ 26345558, 01001, місто Київ, вул. Хрещатик, 32) від 09 грудня 2016 року № 11557/0/12-4-27-16 та від 22 травня 2017 року № 3887/0/12-4/27-17; зобов`язати Департамент містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (код ЄДРПОУ 26345558, 01001, місто Київ, вул. Хрещатик, 32) повторно розглянути проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ГБК "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва розроблений Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" для ГБК "Теремки-1-Новий" з урахуванням висновків суду та відповідно до вимог чинного законодавства; в решті вимог відмовлено.

В Рішенні ОАСК по справі №826/15116/17 зазначено наступне: Суд вважає, що Позивачем доведено право на отримання заявленої Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" земельної ділянки у порядку статті 123 Земельного кодексу України та поширення на нього норми частин другої та третьої статті 134 Земельного кодексу України, зокрема: матеріали справи містять копії рішень, з яких вбачається, що позивач неодноразово звертався до відповідача та Київської міської ради із клопотаннями про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, тощо: постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 07 березня 2012 року у справі № 2а-13361/11/2670, залишеною без змін ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 13 червня 2012 року та Вищого адміністративного суду України від 16 квітня 2013 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправною та скасовано відмову Київської міської ради від 28.03.2011р. в наданні Гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" дозволу на розроблення документації із землеустрою земельної ділянки, орієнтовним розміром 0,74 га, яка розташована у м. Києві, по проспекту Академіка Глушкова, 67, кадастровий номер: 79:713:003, для експлуатації гаражів. Зобов`язано Київську міську раду повторно розглянути клопотання Гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою земельної ділянки, орієнтовним розміром 0,74 га, яка розташована у м . Києві, по проспекту Академіка Глушкова, 67, кадастровий номер: 79:713:003, для експлуатації гаражів; постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 травня 2012 року у справі № 2а-4202/12/2670, залишеною без змін ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 03 жовтня 2012 року та Вищого адміністративного суду України від 17 вересня 2014 року позовні вимоги Гаражно-будівельного кооперативу "Теремки-1-Новий" задоволено частково. Визнано протиправними дії Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо надання відповідей Гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий" листом №058-07/1495 від 06.10.2011 р. та листом №058-07/1891 від 13.12.2011 р. Зобов`язано державного адміністратора Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повторно розглянути заяву Гаражно-будівельному кооперативу "Теремки-1-Новий", зареєстровану 30.09.2011 р. під вих. №1781 із додатками в порядку та строки передбачені положеннями Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"; постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 травня 2012 року у справі № 826/20369/14, залишеною без змін ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 02 червня 2015 року, позовні вимоги Гаражно-будівельного кооперативу "Теремки-1-Новий" задоволено частково. Визнано протиправними дії Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо невчасного розгляду клопотання про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою від 19.09.2014 р., поданого Гаражно-будівельним кооперативом "Теремки-1-Новий". Зобов`язано Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розглянути клопотання Гаражно-будівельного кооперативу "Теремки-1-Новий" від 19.09.2014 р. про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер №8:000000000:79:713:003, що розташована за адресою: 03187, м. Київ, проспекту Академіка Глушкова, 67 відповідно до вимог чинного законодавства. .

Відповідно до частини 4 статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Суд звертає увагу, що вищезазначеними рішеннями судів встановлено право Позивачем на отримання заявленої Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" земельної ділянки у порядку статті 123 Земельного кодексу України та поширення на нього норми частин другої та третьої статті 134 Земельного кодексу України.

Рішенням ОАСК по справі №826/15116/17 визнано протиправним та скасовано рішення Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (код ЄДРПОУ 26345558, 01001, місто Київ, вул. Хрещатик, 32) від 09 грудня 2016 року № 11557/0/12-4-27-16 та від 22 травня 2017 року № 3887/0/12-4/27-17 та зобов`язано Департамент містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) (код ЄДРПОУ 26345558, 01001, місто Київ, вул. Хрещатик, 32) повторно розглянути проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ГБК "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва розроблений Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" для ГБК "Теремки-1-Новий" з урахуванням висновків суду та відповідно до вимог чинного законодавства.

У відповідності до 255 КАС України, Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Судом досліджено Листи Департаменту містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація): від 09 грудня 2016 року № 11557/0/12-4-27-16 та від 22 травня 2017 року № 3887/0/12-4/27-17, вхідний ДМА: № 2981/0/9-17, справа № 16-1584-В та від 21.05.2018 року № 3944/0/012/09-18 і встановлено, що за змістом вони є ідентичними, а отже Відповідачем в порушення вимог законодавства прийнято спірний Висновок без урахування Рішенням ОАСК по справі №826/15116/17.

Враховуючи викладене, Суд приходить до висновку, що позовні вимоги Позивача підлягають задоволенню в частині щодо визнання протиправним та скасувати Лист - Висновок №07-0253-В про погодження проекту землеустрою Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 травня 2018 року номер №3944/0/012/09-18 вх. КМД №6004/09-18, Справа №16-1584-В, Кадастр №16-1643-К та Висновки зроблені Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в даному листі.

В частині позовних вимог щодо зобов`язати Департамент містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повторно розглянути проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ГБК "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва розроблений Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" для ГБК "Теремки-1-Новий" та надати позитивний висновок відповідно до вимог чинного законодавства про погодження вказаного проекту землеустрою, Суд зазначає наступне.

В матеріалах справи міститься Лист від 17.10.2018 р. №0570202/1-22081 Департаменту земельних ресурсів, в якому зазначено, що за поданням Департаменту земельних ресурсів рішення про надання дозволу на розроблення зазначеної документації, Київська міська рада не приймала. Станом на сьогодні зазначена справа за даними міського кадастру обліковується за розробником документації - КП Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі.

Відповідно до 4.4 - 4.6 Додатку №1 Порядку №241/2463, у разі надходження до Департаменту земельних ресурсів клопотання фізичної особи, оформленого відповідно до вимог цього Порядку, з секретаріату Київської міської ради таке клопотання невідкладно, не пізніше двох робочих днів, передається до приймальні Київради із земельних питань для реєстрації та підготовки проекту рішення Київської міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або проекту рішення Київської міської ради про відмову у наданні такого дозволу. Подальший розгляд клопотання про передачу громадянам безоплатно у власність або в оренду земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва, проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки здійснюється відповідно до вимог розділу 2 цього Порядку. Проект землеустрою щодо відведення громадянам безоплатно у власність або в оренду земельних ділянок для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), ведення садівництва, індивідуального дачного та гаражного будівництва погоджується в порядку та органами, встановленими статтями 186, 186 1 Земельного кодексу України та у випадках, визначених Законом України "Про державну експертизу землевпорядної документації", подається для проведення державної експертизи землевпорядної документації. При погодженні та затвердженні документації із землеустрою забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не включені до складу документації із землеустрою, встановленого Законом України "Про землеустрій", надання погодження документації із землеустрою будь-якими іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, погодження яких не передбачено Земельним кодексом України, та проведення будь-яких обстежень, експертиз та робіт.

Суд зазначає, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Відповідно до ч. 4 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Тобто законодавець передбачив обов`язок суду змусити суб`єкт владних повноважень до правомірної поведінки, а не вирішувати питання, які належать до функцій і виключної компетенції останнього (дискреційні повноваження), тому втручання в таку діяльність є формою втручання в дискреційні повноваження наведеного органу та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.

Обрана Судом форма захисту порушених прав у даному випадку не є втручанням у дискреційні повноваження Відповідача.

Відповідно до ст. 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини практика ЄСПЛ підлягає застосуванню судами як джерело права.

Європейський суд з прав людини (рішення по справі Олссон проти Швеції від 24 березня 1988 року) вказав, що запорукою вірного застосування дискреційних повноважень є високий рівень правової культури державних службовців, водночас, суди повинні відновлювати порушене право шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень, у тому числі колегіальний орган, прийняти конкретне рішення про надання можливості, якщо відмова визнана неправомірною, а інших підстав для відмови не вбачається.

Суд застосовує висновки Європейського суду з прав людини, викладені в рішенні від 01.07.2003 року по справі "Суомінен проти Фінляндії", відповідно до яких, саме орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Крім того, Суд враховує правову позицію, висловлену в рішенні Європейського Суду з прав людини від 20.10.2011 року у справі "Рисовський проти України", в якому Суд зазначив, що принцип "належного урядування", зокрема передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовніший спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість уникати виконання своїх обов`язків.

Рішенням ОАСК по справі №826/15116/17 встановлено право Позивача на отримання заявленої Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації" земельної ділянки у порядку статті 123 Земельного кодексу України та поширення на нього норми частин другої та третьої статті 134 Земельного кодексу України, яке набрало законної сили та підлягає виконанню.

Протиправні дії Відповідача призвели до тривалого порушення права та інтересів Позивача та для уникнення в майбутньому вчинення протиправних дій в даному випадку суд наділений правом зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії.

Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Враховуючи вищевикладене, Суд приходить до висновку, що позовні вимоги Позивача в частині щодо зобов`язати Департамент містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повторно розглянути проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ГБК "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва розроблений Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" для ГБК "Теремки-1-Новий" та надати позитивний висновок відповідно до вимог чинного законодавства про погодження вказаного проекту землеустрою є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Суд звертає увагу, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову ( ч. 2 ст. 77, ч. 4 ст. 159 КАС України).

Як вбачається з матеріалів справи Відповідачем не надано суду заперечення (відзив) на позовні вимоги та не надав витребувані документи, що в свою чергу свідчить про визнання Відповідачем позовних вимог.

В частині щодо визнання нечинним, недійсним та таким, що втратили чинність листи - Висновок №07-0253-В про погодження проекту землеустрою Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 травня 2018 року номер №3944/0/012/09-18 вх. КМД №6004/09-18. Справа №16-1584-В, Кадастр №16-1643-К та Висновки зроблені Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в цьому листі, Суд зазначає наступне.

Встановлені статтями 5, 245, 264 Кодексу адміністративного судочинства України способи захисту порушеного права не є вичерпними, разом з тим, деякі із встановлених способів захисту порушеного права носять обмежений характер і не можуть бути застосовані при виникненні будь-якого спору у сфері публічних правовідносин, так, зокрема, вимога про визнання нечинним акта може стосуватися лише нормативно-правового акта, а про визнання протиправним індивідуального акта. При цьому вимога про визнання протиправним (недійсним, незаконним, неправомірним, скасування) індивідуальних актів не містять різних способів захисту, а є одним і тим же способом, сформульованим у різних словесних формах.

Таким чином, у тих випадках, коли предметом спору є індивідуальний акт, дія або бездіяльність позовною вимогою за правилами Кодексу адміністративного судочинства України має бути визнання такого акта, дії чи бездіяльності протиправними (недійсними, незаконними, неправомірними, скасування такого акту), а в разі оскарження нормативно-правового акта визнання його нечинним, втрачає чинність повністю або в окремій його частині з моменту набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Суд звертає увагу, що вищезазначений Лист - Висновок за своєю природою не є нормативно правовим актом, а є актом індивідуальної дії, то в даному випадку дане рішення не підлягають визнанню нечинними та таким, що втратили чинність.

Аналогічна позиція викладена в постанові Вищого адміністративного суду України від 17.08.2010 у справі № К-23575/10.

Суд звертає увагу, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову ( ч. 2 ст. 77, ч. 4 ст. 159 КАС України).

Як вбачається з матеріалів справи, Відповідачем не надано суду заперечення (відзив) на позовні вимоги, що в свою чергу свідчить про визнання Відповідачем позовних вимог.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Згідно з частиною третьою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

З урахуванням викладеного, Суд приходить до висновків про задоволення позовних вимог частково.

Керуючись положеннями статей 2, 7, 9, 11, 44, 72-78, 79, 139, 194, 241-246, 250, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Гаражно-будівельного кооперативу (ГБК) "Теремки-1-Новий" (адреса: 03187, місто Київ, Голосіївський район, проспект Академіка Глушкова, будинок 67, код ЄДРПОУ 37308367) задовольнити частково.

2. Визнати протиправним Висновок №07-0253-В про погодження проекту землеустрою Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21 травня 2018 року номер №3944/0/012/09-18 вх. КМД №6004/09-18, Справа №16-1584-В, Кадастр №16-1643-К та Висновки зроблені Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в даному листі.

3. Зобов`язати Департамент містобудування та архітектури Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повторно розглянути проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ГБК "Теремки-1-Новий" для експлуатації та обслуговування існуючих гаражів на проспекті Академіка Глушкова, 67 у Голосіївському районі міста Києва розроблений Комунальним підприємством "Київський міський центр земельного кадастру та приватизації землі" для ГБК "Теремки-1-Новий" та надати позитивний висновок відповідно до вимог чинного законодавства про погодження вказаного проекту землеустрою

4. В іншій частині позовних вимог відмовити повністю.

5. Стягнути з Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (адреса: 01001, м. Київ, вулиця Хрещатик, 32; код ЄДРПОУ 26345558) за рахунок державних асигнувань на користь Гаражно-будівельного кооперативу (ГБК) "Теремки-1-Новий" (адреса: 03187, місто Київ, Голосіївський район, проспект Академіка Глушкова, будинок 67, код ЄДРПОУ 37308367) судові витрати в сумі 3524,00 грн. (три тисячі п`ятсот двадцять чотири гривні 00 копійок).

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно ч. 1 ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України. апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом п`ятнадцяти днів з дня його (її) проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У відповідно до пп. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.09.2019
Оприлюднено19.09.2019
Номер документу84329615
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/19307/18

Ухвала від 07.09.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 29.06.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Постанова від 10.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 11.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Рішення від 18.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 23.01.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 06.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні