Ухвала
від 17.09.2019 по справі 202/5144/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/5144/19

Провадження № 1-кс/202/9574/2019

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

17 вересня 2019 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене зпрокурором відділупрокуратури Дніпропетровськоїобласті ОСОБА_4 ,про тимчасовий доступ до речей і документів по кримінальному провадженню №42019040000000465 від 15.07.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийСУ ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 звернувся до суду з погодженим із прокурором клопотанням, в якому просить надати йому, а також слідчим слідчої групи тимчасовий доступ до документів та інформації щодо банківських рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 ) № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 та інших гривневих та валютних рахунків зазначеного клієнта, які зберігаються у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ) по АДРЕСА_1 , за період з 01.09.2018 року до моменту оголошення даної ухвали співробітникам вказаної вище банківської установи, з можливістю їх вилучення, а саме до:

1.роздруківки руху коштів по зазначеним банківським рахункам зазначеного клієнта протягом періоду: з 01.09.2018 року до моменту оголошення даної ухвали співробітникам вказаної вище банківської установи, із зазначенням наступних відомостей:

-дата проведення відповідної фінансово - господарської операції;

-сума відповідної фінансово - господарської операції;

-сума податку на додану вартість відповідної фінансово - господарської операції;

-призначення відповідного платежу;

-організаційно - правова форма підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції;

-назви підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

-коди ЄДРПОУ підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

-номери банківських рахунків підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції, які (рахунки) використовувались для здійснення такої операції;

-назви та коди банківських установ, в яких відкриті банківські рахунки, які використовувались для здійснення відповідної фінансово - господарської операції;

2.копій карток зі зразками підписів осіб, яким відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження зазначеними вище поточними рахунками та підписання розрахункових документів, та відбитками печаток зазначеного підприємства;

3.копій документів щодо відкриття та функціонування банківських рахунків вказаного вище підприємства, в тому числі:

-заяви на відкриття вказаного вище банківського рахунку (встановленого зразка);

-належним чином завірених копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та засновників відповідного суб`єкта підприємницької діяльності;

-оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію в органі виконавчої влади, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

-оригіналу документа, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік (ф. 4 - ОПП), а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

-оригіналів документів, що підтверджує реєстрацію підприємства в органах ІНФОРМАЦІЯ_3 , а у разі їх відсутності завірену належним чином копію;

-оригіналу довідки про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

-оригіналу страхового свідоцтва, що підтверджує реєстрацію підприємства у ІНФОРМАЦІЯ_4 від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платника соціальних страхових внесків, а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

-копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів);

-договорів на розрахунково-касове обслуговування відповідного підприємства;

-договору щодо надання зазначеною вище банківською установою вказаному вище підприємству послуг, пов`язаних з функціонуванням системи „Клієнт - банк (а також будь-яких додатків до такого договору, якщо вони складались), а також технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер зазначеного вище підприємства вказаної системи, включаючи дату та місце проведення вказаної операції;

-заяви на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки;

-опитувальника клієнта (у тому випадку, якщо такий складався);

-інших документів, які надавались вказаним вище підприємством до зазначеної вище банківської установи у зв`язку з відкриттям (закриттям) та функціонуванням названого банківського рахунку;

4.відомостей (прізвище, ім`я та по батькові), а також копій документів (паспорта, довіреності) щодо фізичної особи, яка отримувала готівкові грошові кошти (у тому випадку, якщо по відповідному рахунку проводились видаткові готівкові розрахунки) з вказаного вище банківського рахунку;

5.копій платіжних та меморіальних ордерів банку;

6.копій прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідного підприємства грошових коштів на вказаний вище поточний рахунок;

7.копій (або належним чином завірених копій) будь-яких інших документів (у тому випадку, якщо по вказаному вище рахунку проводилися фінансово-господарські операції, здійснення яких потребувало надання (відповідним підприємством) до вказаної вище банківської установи будь-яких інших документів, окрім окреслених вище (придбання валютних коштів, надання кредитних коштів), у тому числі: оригіналів (або належним чином завірених копій) листів, заяв, доручень та інших документів, наданих службовими особами, щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку тощо);

8.виписок з номерами телефонів, зазначенням IP-адрес, з яких проходило з`єднання системи "Клієнт-Банк" між комп`ютером банку і комп`ютером вказаного вище підприємства, з зазначенням часу і дати проведення вказаних з`єднань, за період з часу відкриття рахунків по дату проведення виїмки;

9.копій вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та вказаним вище клієнтом банку, інформацію щодо проведення моніторингу по операціях, що йому підлягають, з наданням підтверджуючих документів, інших документів (заяв-анкет на видачу платіжної банківської картки, документів ідентифікації особи-користувача платіжної банківської картки), що стали підставою для видачі пластикових платіжних карток клієнта.

10.копій договорів, укладених на користь чи за дорученням за період з моменту відкриття рахунку по дату оголошення ухвали суду, в тому числі договорів укладених з іншими суб`єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів;

11.матеріалів фото та відеофіксації осіб, які проводили будь-які операції (відкриття рахунків, подання документів, тощо), а також знімали грошові кошти з банківських рахунків у відділеннях банку та з банкоматів.

Розглянути це клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходиться вищезазначена інформація.

Клопотання обґрунтовано тим, що за результатами проведеної процедури закупівлі 20.09.2018 року між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 ) укладено договір № 480/09-18 щодо виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » робіт: «Будівництво малого групового будинку за адресою: АДРЕСА_2 » на загальну суму 8 681 410,74 гривень. У подальшому до зазначеного договору укладено декілька додаткових угод, уточнюючих умови його виконання.

Згідно отриманої інформації, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснюють заволодіння бюджетними коштами, виділеними на зазначене будівництво, шляхом фактичного завищення об`ємів виконаних робіт, закупівлі будівельних матеріалів, дешевших за ціною від вказаних у актах приймання виконаних будівельних робіт, зазначення у актах ф. КБ-2В виконання робіт, які насправді не виконано, виконано не в повному обсязі або у незадовільній якості. Крім того, згідно наявної інформації, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » користується послугами «конвертаційних центрів», складаючи підроблені документи щодо постачання будівельних матеріалів суб`єктами підприємницької діяльності із ознаками фіктивності, номінальним директорам яких невідомо про ведення від їх імені підприємницької діяльності. Отримані після проведення через рахунки фіктивних підприємств грошові кошти використовуються службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в тому числі для закупівлі будівельних матеріалів неналежної якості за нижчою від вказаних в актах ф. КБ-2В ціною.

З метою доказування події кримінального правопорушення, виду і розміру шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, проведення судових економічної та почеркознавчої експертиз, виявлення способу виведення у тіньовий сектор економіки бюджетних грошових коштів після заволодіння ними,виникла необхідністьв отриманнітимчасового доступуз можливістювилучення документів,які зберігаютьсяу АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ) по АДРЕСА_1 .

У судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання в його відсутність.

Відповідно до ч. 2ст. 163 КПК Українислідчий суддя розглядає клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, про тимчасовий доступ до яких ставиться питання.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів підлягає частковому задоволенню за наступних підстав:

Слідчим суддею встановлено, що Слідчим управлінням Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному проваджені № 42019040000000465 від 15.07.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

За змістом частини 1 статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до частини першої статті 160 КПК Українисторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161 цього Кодексу.

Частиною п`ятою статті 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з частиною 6 статті 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до частини сьомої статті 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Слідчий суддя вважає доведеним, що документи та інформація, до якої слідчий просить надати тимчасовий доступ, можуть перебувати у володінні у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », зазначені документи та інформація, окрім технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер підприємства відповідної системи, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відомості, які містяться в цих документах та інформації, можуть бути використані як докази та в іншій спосіб довести обставини, які передбачається довести за допомогою цієї інформації, неможливо, що виправдовує застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження.

Отже, клопотання слідчого в частині надання тимчасового доступу до вищевказаних документів (окрім технічної документації щодо проведення працівниками відповідного банку встановлення (інсталяції) на комп`ютер підприємства відповідної системи) підлягає задоволенню.

В той же час період, за який має бути надана інформація, слід визначити з 01.09.2018 року до 01.09.2019 року.

Керуючись ст. ст. 159, 163-164, 369-372 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого задовольнити частково.

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ), АДРЕСА_1 , надати старшому слідчому СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , а також слідчим слідчої групи, якими здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 42019040000000465 від 15.07.2019 року ( ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 ) тимчасовий доступ до інформаціїта наступних документів щодо банківських рахунків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікаційний код юридичної особи - НОМЕР_1 ) № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 за період з 01.09.2018 року по 01.09.2019 року, а саме до:

1) роздруківки руху коштів по зазначеним банківським рахункам зазначеного клієнта за період з 01.09.2018 року по 01.09.2019 року із зазначенням наступних відомостей:

-дата проведення відповідної фінансово - господарської операції;

-сума відповідної фінансово - господарської операції;

-сума податку на додану вартість відповідної фінансово - господарської операції;

-призначення відповідного платежу;

-організаційно - правова форма підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції;

-назви підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

-коди ЄДРПОУ підприємств, які брали участь у відповідній фінансово-господарській операції;

-номери банківських рахунків підприємств, які брали участь у відповідній фінансово - господарській операції, які (рахунки) використовувались для здійснення такої операції;

-назви та коди банківських установ, в яких відкриті банківські рахунки, які використовувались для здійснення відповідної фінансово - господарської операції;

2) копій карток зі зразками підписів осіб, яким відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження зазначеними вище поточними рахунками та підписання розрахункових документів, та відбитками печаток зазначеного підприємства;

3) копій документів щодо відкриття та функціонування банківських рахунків вказаного вище підприємства, в тому числі:

-заяви на відкриття вказаного вище банківського рахунку (встановленого зразка);

-належним чином завірених копій паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів службових осіб та засновників відповідного суб`єкта підприємницької діяльності;

-свідоцтва про державну реєстрацію в органі виконавчої влади, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

-документа, що підтверджує взяття підприємства на податковий облік (ф. 4 - ОПП), а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

-документів, що підтверджує реєстрацію підприємства в органах ІНФОРМАЦІЯ_3 , а у разі їх відсутності завірену належним чином копію;

-довідки про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а у разі її відсутності завірену належним чином копію;

-страхового свідоцтва, що підтверджує реєстрацію підприємства у ІНФОРМАЦІЯ_4 від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України як платника соціальних страхових внесків, а у разі його відсутності завірену належним чином копію;

-копії паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів осіб, які мають право першого та другого підписів (осіб, яким відповідно до чинного законодавства або установчих документів вказаного вище підприємства, надано право розпорядження рахунком та підписання розрахункових документів);

-договорів на розрахунково-касове обслуговування відповідного підприємства;

-договору щодо надання зазначеною вище банківською установою вказаному вище підприємству послуг, пов`язаних з функціонуванням системи „Клієнт - банк (а також будь-яких додатків до такого договору, якщо вони складались);

-заяви на визначення порядку та встановлення строків здавання готівки;

-опитувальника клієнта (у тому випадку, якщо такий складався);

4) відомостей (прізвище, ім`я та по батькові), а також копій документів (паспорта, довіреності) щодо фізичної особи, яка отримувала готівкові грошові кошти (у тому випадку, якщо по відповідному рахунку проводились видаткові готівкові розрахунки) з вказаного вище банківського рахунку;

5) копій платіжних та меморіальних ордерів банку;

6) копій прибуткових та видаткових касових ордерів, грошових чеків, які підтверджують зняття та внесення службовими особами відповідного підприємства грошових коштів на вказаний вище поточний рахунок;

7) копій (або належним чином завірених копій) будь-яких інших документів (у тому випадку, якщо по вказаному вище рахунку проводилися фінансово-господарські операції, здійснення яких потребувало надання (відповідним підприємством) до вказаної вище банківської установи будь-яких інших документів, окрім окреслених вище (придбання валютних коштів, надання кредитних коштів), у тому числі: належним чином завірених копій листів, заяв, доручень та інших документів, наданих службовими особами, щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення, отримувати кошти, виписки банку тощо);

8) виписок з номерами телефонів, зазначенням IP-адрес, з яких проходило з`єднання системи "Клієнт-Банк" між комп`ютером банку і комп`ютером вказаного вище підприємства, з зазначенням часу і дати проведення вказаних з`єднань, за період з часу відкриття рахунків по дату проведення виїмки;

9) копій вхідної та вихідної кореспонденції між банківською установою та вказаним вище клієнтом банку, інформацію щодо проведення моніторингу по операціях, що йому підлягають, з наданням підтверджуючих документів, інших документів (заяв-анкет на видачу платіжної банківської картки, документів ідентифікації особи-користувача платіжної банківської картки), що стали підставою для видачі пластикових платіжних карток клієнта.

10) копій договорів, укладених на користь чи за дорученням за період з моменту відкриття рахунку по дату оголошення ухвали суду, в тому числі договорів укладених з іншими суб`єктами підприємницької діяльності щодо придбання та продажу цінних паперів;

11) матеріалів фото та відеофіксації осіб, які проводили будь-які операції (відкриття рахунків, подання документів тощо), а також знімали грошові кошти з банківських рахунків у відділеннях банку та з банкоматів.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали слідчого судді 15 жовтня 2019 року.

Роз`яснити, що невиконання ухвали слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів може мати наслідки, що передбачені ч. 1 ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення17.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84512566
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/5144/19

Ухвала від 30.12.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 05.05.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 05.05.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 29.10.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 25.10.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 02.10.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 17.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 17.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 17.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

Ухвала від 17.09.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Марченко Н. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні