Рішення
від 17.09.2019 по справі 1.380.2019.002545
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.002545

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 вересня 2019 року

10 год. 13 хв. м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П., за участю секретаря судового засідання Кушика Й.-Д.М., представника позивача Ломаги Ю .Т., представника третьої особи Різника О.Р., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт (79019, м. Львів, вул. Хімічна, 4; адреса для листування: 79008, м. Львів, вул. Вузька, 3) до Міністерства культури України (01601, м. Київ, вул. І. Франка, 19), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - товариство з обмеженою відповідальністю Апартготель про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії, -

у с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт звернулося до суду з адміністративним позовом до Міністерства культури України про визнання дій відповідача щодо розгляду документації історико-містобудівного обґрунтування Реконструкції з розширенням існуючої будівлі готелю за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 міста Львова протиправними; визнання історико-містобудівного обґрунтування Реконструкції з розширенням існуючої будівлі готелю за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 у місті Львові - погодженими за принципом мовчазної згоди.

Підставою цього позову зазначено те, що позивач звернувся до відповідача та подав історико-містобудівне обґрунтування на погодження ще 03.10.2018, а станом на момент звернення до суду із цим позовом ще не отримав погодження. У зв`язку з пропуском строку на погодження відповідного обґрунтування, таке слід вважати погодженим за принципом мовчазної згоди.

Ухвалою суду від 27.05.2019 провадження у справі відкрито за правилами загального позовного провадження.

В підготовчому засіданні 19.06.2019 до розгляду справи залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - товариство з обмеженою відповідальністю Апартготель .

Ухвалою суду від 30.07.2019 закрито підготовче провадження у вказаній адміністративній справі.

09.07.2019 за вх. № 24020 (а.с. 49-55) від Міністерства культури України надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач, вказуючи на надсилання листів від 28.12.2018 та 29.12.2018 зазначив, що Міністерством не залишено без розгляду жодне звернення позивача. Також акцентує увагу суду на тому, що історико-містобудівне обґрунтування є лише науково проектною документацією щодо принципової можливості архітектурних та містобудівних перетворень на території відповідної земельної ділянки в історичному ареалі населеного пункту, яка не є підставою для безпосереднього проведення будівельних робіт. Окрім того, відповідно до Закону України Про охорону культурної спадщини та Закону України Про адміністративні послуги погодження історико-містобудівного обґрунтування не є адміністративною послугою.

Позивач подав відповідь на відзив, яка надійшла в суд 30.07.2019 за вх. № 27052. Звертає увагу суду на те, що погодження історико-містобудівного обґрунтування віднесено до адміністративних послуг згідно з наказом Міністерства культури України Про затвердження інформаційних та технологічних карток з видачі Міністерством культури адміністративних послуг у сфері охорони культурної спадщини, музейної справи, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей .

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з мотивів, викладених у позовній заяві. Просив позов задовольнити в повному обсязі.

Представник третьої особи в судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі, просив позов задовольнити.

Відповідач явки уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином, клопотань про відкладення розгляду справи чи іншого змісту не подавав.

Суд заслухав пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та встановив таке.

Товариством з обмеженою відповідальністю Міжнародний центр культурної спадщини та культурних цінностей на замовлення товариства з обмеженою відповідальністю Апартготель та згодом товариства з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт розроблена науково-проектна документація, якою визначено принципову можливість реконструкції з розширенням існуючої будівлі за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 міста Львова на вищенаведеній земельній ділянці, граничні параметри цих будівель і споруд, з врахуваням об`єктів культурної спадщини, традиційного характеру середовища як містоформуючих чинників при проектуванні будівель і споруд.

На виконання пункту 11 Методичних рекомендацій щодо розроблення історико - містобудівних обґрунтувань товариство з обмеженою відповідальністю Апартготель направило до відповідача розроблене історико-містобудівне обґрунтування, і таке отримане Міністерством 03.10.2018 за вх.№2120/0/60-18 (а.с. 14).

22.11.2018 товариство з обмеженою відповідальністю Апартготель відчужило товариству з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт об`єкти нерухомого майна за адресою: вул. Лижв`ярська, 1 у місті Львові. Зокрема, товариство з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт є власником об`єкта нерухомого майна за адресою: вул. Лижв`ярська, 1 у місті Львові на підставі договору купівлі-продажу від 22.11.2018, посвідченого приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Потапчук Р.П., що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (а.с. 15). Також товариство з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт є власником земельної ділянки за адресою: вул. Лижв`ярська, 1 у місті Львові, кадастровий номер 4610136600:07:001:0053 для обслуговування та експлуатації належного на праві власності об`єкта нерухомого майна (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності - а.с. 16).

Товариство з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт направило до Міністерства культури України повідомлення про зміну власника об`єктів нерухомого майна, і таке отримане відповідачем 18.12.2018 року за вх. №2632/0/60/-18 (а.с. 57).

Листом від 28.12.2018 вих. № 1161/10-2/72-18 Міністерство культури України повідомило товариство з обмеженою відповідальністю Апартготель , що враховуючи відсутність додатків до листа готове розглянути історико-містобудівне обґрунтування, розроблене відповідно до Методичних рекомендацій, після надходження його у встановленому законодавством порядку (а.с. 59).

Листом від 29.12.2018 вих. № 1230/10-2/72-18 Міністерство культури України повідомило товариство з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт , що враховуючи розташування об`єкту проектування на території охоронної (буферної) зони об`єкту Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Історичний центр Львова та необхідність виконання § 172 Оперативних настанов по виконанню Конвенції про охорону Всесвітньої культурної та природньої спадщини, а саме: перед початком будівельних робіт проінформувати про наміри розміщення за вказаною адресою Центр Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (далі - ЦВС), Мінкультури повернеться до розгляду можливості використання запропонованих даною науково-проектною документацією об`ємно-просторових характеристик об`єкта будівництва як основних умов для проведення міжнародного конкурсу після отримання відповідних рекомендацій ЦВС (а.с. 60).

У зв`язку з пропуском строку на погодження відповідного обґрунтування позивач таке вважає погодженим за принципом мовчазної згоди, відтак позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи оцінку встановленим обставинам, суд виходить із такого.

Приписами частини другої статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктом 14 статті 5 Закону України Про охорону культурної спадщини від 08 червня 2000 року № 1805-III передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, належить, зокрема, погодження програм та проектів містобудівних перетворень в історичних ареалах населених місць, а також програм і проектів, реалізація яких може позначитися на об`єктах культурної спадщини.

Необхідність розробки історико-містобудівного обґрунтування при будівництві в межах історичних ареалів слідує з п. 8 Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №318, в якому зазначено, що опрацюванню проектної документації на будівництво, реконструкцію будівель і споруд у межах історичних ареалів повинно передувати розроблення історико-містобудівних обґрунтувань.

Щодо порядку надання адміністративної послуги, то такий врегульовано Законом України від 06 вересня 2012 року № 5203-VI Про адміністративні послуги (із змінами) та Законом України від 06 вересня 2005 року № 2806-IV Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності (із змінами).

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України Про адміністративні послуги , адміністративна послуга - це результат здійснення владних повноважень суб`єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов`язків такої особи відповідно до закону.

Згідно з ч. 1 та ч. 2 ст. 8 Закону України Про адміністративні послуги суб`єктом надання адміністративних послуг на кожну адміністративну послугу, яку він надає відповідно до закону, затверджуються інформаційна і технологічна картки, а у разі якщо суб`єктом надання є посадова особа, - органом, якому вона підпорядковується. Інформаційна картка адміністративної послуги, що надається територіальним органом центрального органу виконавчої влади, іншого державного органу, їх посадовими особами, які уповноважені відповідно до закону надавати адміністративну послугу, затверджується на підставі типової інформаційної картки, затвердженої відповідним центральним органом виконавчої влади, іншим державним органом.

Міністерством культури України на виконання вимог ст. 8 Закону України Про адміністративні послуги видано наказ від 17 липня 2014 року № 562 Про затвердження інформаційних та технологічних карток з видачі Міністерством культури адміністративних послуг у сферах охорони культурної спадщини, музейної справи, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей .

Відповідно до вищенаведеного наказу затверджено технологічну картку (додаток № 18 до наказу) - Погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних та ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам`ятках національного значення, їх територіях, в історико-культурних заповідниках, на історико-культурних заповідних територіях, у зоні охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм і проектів, реалізація яких може позначитися на об`єктах культурної спадщини .

Крім того, з метою впорядкування та аргументованого вирішення питань будівництва, реконструкції будівель і споруд у межах історичних ареалів населених місць України розроблено Методичні рекомендації щодо розроблення історико - містобудівних обґрунтувань, які затверджено наказом Міністерства культури України від 17 лютого 2012 року № 122.

Відповідно до п. 4 Методичних рекомендацій щодо розроблення історико-містобудівних обґрунтувань (далі - Методичні рекомендації) історико-містобудівне обґрунтування повинне визначати принципову можливість будівництва, реконструкції будівель і споруд на відповідній земельній ділянці, а також граничні параметри цих будівель і споруд.

Порядок погодження історико - містобудівних обґрунтувань визначається п. 11 Методичних рекомендацій, відповідно до якого розроблене історико-містобудівне обґрунтування замовник подає на погодження до Міністерства культури України або до іншого органу охорони культурної спадщини у разі делегування йому відповідних повноважень Міністерством культури України. Після отримання зазначеного погодження історико-містобудівне обґрунтування затверджується замовником у складі проектної документації.

Таким чином, Міністерство культури України є органом погодження історико - містобудівних обґрунтувань, яке є складовою проектної документації. Ця документація затверджується замовником будівництва. Її погодження віднесено до адміністративних послуг згідно із наказом Міністерства культури України Про затвердження інформаційних та технологічних карток з видачі Мінкультури адміністративних послуг у сферах охорони культурної спадщини, музейної справи, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей

У зв`язку з тим, що історико - містобудівні обґрунтування є складовою частиною проектної документації, погодження якої Міністерством культури України віднесено до адміністративних послуг, правовідносини, що виникають між Міністерством культури України та заявником, стосовно погодження історико - містобудівних обґрунтувань, також є адміністративною послугою.

Розроблення історико - містобудівних обґрунтувань передує підготовці проектної документації на будівництво, реконструкцію будівель і споруд у межах історичних ареалів. Відтак, складання та погодження історико - містобудівних обґрунтувань здійснюється виключно в контексті правовідносин, пов`язаних із адміністративною процедурою погодження проектної документації.

Враховуючи наведене, дії Міністерства культури України щодо погодження історико - містобудівних обґрунтувань нерозривно пов`язані із процедурою погодження проектної документації, а тому також є адміністративною послугою.

Аналогічна позиція з цього питання висловлена, зокрема, в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 08.11.2017 у справі № 757/44152/15-а та постанові Верховного Суду від 13.02.2019 у справі № 826/16335/17 (адміністративне провадження № К/9901/58897/18).

Розробленою товариством з обмеженою відповідальністю Міжнародний центр культурної спадщини та культурних цінностей науково-проектною документацією визначено принципову можливість реконструкції з розширенням існуючої будівлі за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 міста Львова на вищенаведеній земельній ділянці, граничні параметри цих будівель і споруд, з врахуванням об`єктів культурної спадщини, традиційного характеру середовища як містоформуючих чинників при проектуванні будівель і споруд. А тому, на думку суду, така є саме програмою, реалізація якої може позначитись на об`єктах культурної спадщини і, відповідно підпадає під технологічну картку (додатку № 18 до наказу Міністерства культури України від 17 липня 2014 року № 562 Про затвердження інформаційних та технологічних карток з видачі Міністерством культури України адміністративних послуг у сферах охорони культурної спадщини, музейної справи, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей ) та є саме адміністративною послугою в розумінні Закону України Про адміністративні послуги .

Надаючи відповідь листом від 29.12.2018 вих. № 1230/10-2/72-18 товариству з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт Міністерство культури України повідомило про неможливість розгляду питання використання запропонованих даною науково-проектною документацією об`ємно-просторових характеристик об`єкта будівництва як основних умов для проведення міжнародного конкурсу до отримання відповідних рекомендацій Центру Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Проте у наданій відповіді відповідач не спростовував того факту, що погодження історико - містобудівного обґрунтування належить до адміністративних послуг, які надаються Міністерством культури України.

Відповідно до вимог ст.ст. 4, 10 Закону України Про адміністративні послуги суб`єкт, який надає адміністративну послугу зобов`язаний дотримуватися принципів законності та юридичної визначеності, відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності, неупередженості та справедливості, а граничний строк надання адміністративної послуги не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб`єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги.

Вказані вище документи визначають спосіб прийняття Міністерством культури України рішення та вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги, а саме подання неповного комплекту документів згідно із встановленим вичерпним переліком, виявлення в поданих документах недостовірних відомостей та невідповідність вимогам щодо оформлення визначених законодавством та державно будівельними нормами.

Крім того, встановлюють 30-денний строк для прийняття рішення про надання погодження або про відмову у його наданні з дня реєстрації заяви, та 5-денний з моменту прийняття рішення строк для відправлення (видачі) погодження або письмового повідомлення про відмову у погодженні.

Разом з тим, як встановлено судом, розроблене історико-містобудівне обґрунтування отримане відповідачем 03.10.2018. Проте, в порушення зазначених вище законодавчих вимог, ні рішення про надання погодження, ні рішення про відмову у його наданні у встановлений 30-денний строк Міністерством прийнято не було, що свідчить про протиправність дій відповідача та підставності заявлених позовних вимог в цій частині.

Щодо вимоги про визнання історико-містобудівного обґрунтування Реконструкції з розширенням існуючої будівлі готелю за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 у місті Львові погодженим за принципом мовчазної згоди, суд зазначає таке.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності вбачається, що дозвільні органи - суб`єкти надання адміністративних послуг, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону видавати документи дозвільного характеру.

Частиною 6 ст. 4 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності , якою визначено принцип мовчазної згоди, передбачено, що якщо у встановлений законом строк суб`єкту господарювання не видано документ дозвільного характеру або не прийнято рішення про відмову у його видачі, через десять робочих днів з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі документа дозвільного характеру суб`єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.

Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 41 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності , строк видачі документів дозвільного характеру становить десять робочих днів, якщо інше не встановлено законом.

За визначенням, наданим ст. 1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності , принцип мовчазної згоди - принцип, згідно з яким суб`єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру, за умови якщо суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою подано в установленому порядку заяву та документи в повному обсязі, але у встановлений законом строк документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі не видано або не направлено.

Таким чином, принцип мовчазної згоди можна застосувати у випадку, коли у визначений термін відповідним органом не прийнято рішення про видачу або відмову у видачі документа дозвільного характеру, або відповідного погодження.

Порядок погодження історико - містобудівних обґрунтувань, визначений п. 11 Методичних рекомендацій, не визначає строки погодження історико - містобудівних обґрунтувань.

Дотримання чітких строків надання адміністративних послуг є запорукою уникнення корупційної загрози в діях органів державної влади. Процесуальною гарантією, що запобігає свавільній бездіяльності з боку державних органів, є принцип мовчазної згоди, запроваджений постановою Кабінету Міністрів України Деякі питання застосування принципу мовчазної згоди від 27.01.2010 № 77.

Відповідно п. 1 зазначеної постанови Кабінету Міністрів України встановлено, що в разі ненадання у визначений законом строк суб`єкту господарювання документа дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі суб`єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без одержання документа дозвільного характеру через 10 робочих днів з дня закінчення строку, встановленого для видачі документа дозвільного характеру або прийняття рішення про відмову в його видачі, на підставі копії опису прийнятих документів з відміткою про дату їх прийняття.

В силу ч.ч. 1, 2 ст. 10 Закону України Про адміністративні послуги граничний строк надання адміністративної послуги визначається законом. У разі якщо законом не визначено граничний строк надання адміністративної послуги, цей строк не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб`єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги. У зв`язку з тим, що чинним законодавством та положеннями Методичних рекомендацій не передбачені граничні строки розгляду питання щодо погодження ІМО, то застосуванню підлягає строк, який не може перевищувати 30 календарних днів.

Відповідно до положень Закону України Про адміністративні послуги та Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності , після перебігу 35 денного строку з 30.10.2018 - дня реєстрації заяви товариство з обмеженою відповідальністю Апартготель фактично отримало мовчазну згоду на погодження Міністерством культури України історико - містобудівного обґрунтування Реконструкції з розширенням існуючої будівлі готелю за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 у місті Львові .

Відтак суд дійшов висновку, що історико - містобудівне обґрунтування є погодженим в силу Закону України Про адміністративні послуги та Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності , а тому визнання такого погодження судом не потрібно.

У зв`язку з зазначеними обставинами, відсутні підстави для задоволення позову в цій частині.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач належним чином не виконав обов`язок щодо доказування правомірності прийняття ним рішення, вчинення дії, допущенні бездіяльності, з урахуванням вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Таким чином, суд дійшов до висновку про часткове задоволення позову.

В силу вимог ст. 139 КАС України, у зв`язку з частковим задоволенням заявлених позовних вимог, на користь позивача підлягають стягненню судові витрати у розмірі 960 грн. 50 коп.

Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 132, 159, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

в и р і ш и в :

1. Позов задовольнити частково.

2. Визнати дії Міністерства культури України (01601, м. Київ, вул. І. Франка, 19, ЄДРПОУ 37535703) щодо розгляду документації історико-містобудівного обґрунтування Реконструкції з розширенням існуючої будівлі готелю за рахунок надбудови під апарт-готель по вул. Лижв`ярська, 1 міста Львова протиправними.

3. В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

4. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Авалон Сервіс-Комфорт (79019, м. Львів, вул. Хімічна, 4; адреса для листування: 79008, м. Львів, вул. Вузька, 3, ЄДРПОУ 42322142) за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства культури України (01601, м. Київ, вул. І. Франка, 19, ЄДРПОУ 37535703) судові витрати у вигляді судового збору в розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) грн. 50 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський окружний адміністративний суд до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

В судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 26.09.2019

Суддя Качур Р.П.

Дата ухвалення рішення17.09.2019
Оприлюднено29.09.2019
Номер документу84562574
СудочинствоАдміністративне
Сутьвідкладення розгляду справи чи іншого змісту не подавав. Суд заслухав пояснення представників сторін, всебічно і повно з`ясував всі фактичні

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.002545

Рішення від 17.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 30.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні