ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

26.09.2019 р. Справа № 914/1684/19

Господарський суд Львівської області, розглянувши у відкритому судовому засіданні, матеріали справи

за позовом:Львівського комунального підприємства Транспортна фірма Львівспецкомунтранс , м. Львів до відповідача:Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації, м. Львів про: стягнення 1 956 378,20 грн. Суддя Артимович В.М.

При секретарі судового засідання Струк Н.Р.

За участю представників:

від позивача: Талалаєва О.Ю. - представник;

від відповідача: Кобилецький А.І. - представник.

Присутні в судовому засіданні: Андрусик Ю.В., ОСОБА_1 О.І.

ВСТАНОВИВ:

Львівське комунальне підприємство Транспортна фірма Львівспецкомунтранс звернулося до Господарського суду Львівської області з позовом до Департаменту розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації про стягнення 1 956 378,20 грн. заборгованості з відшкодування витрат на вивезення твердих побутових відходів.

Ухвалою суду від 27.08.2019 р. позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 11.09.2019р.

04.09.2019 р. від позивача на розгляду суду надійшло письмове обґрунтування залучення третіх осіб до участі у справі (вх. № 36435/19), до якого долучено копії товарно-транспортних накладних як первинних документів, та роздруківки маршрутів транспортних засобів, що підтверджують обставину вивезення твердих побутових відходів третіми особами загальною масою 1 598 160 кг на відстань 128 206 км. й необхідність їхнього залучення до участі у справі на стороні позивача без самостійних вимог. В обґрунтуванні зазначено, що вирішення спору по суті позовних вимог безпосередньо стосується прав третіх осіб, як перевізників, які вивозили тверді побутові відходи, що підтверджується товарно-транспортними накладними, і отримання компенсації за вивезення твердих побутових відходів позивачем від відповідача буде мати наслідком переказ отриманих коштів наступним особам за надані транспортні послуги вивезених твердих побутових відходів до місць призначення.

11.09.2019 р. відповідачем подано клопотання (вх. № 37533/19), до якого долучено акт звірки розрахунків станом на 27.08.2019 р., підписаний відповідачем, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської ОДА.

Ухвалою суду від 11.09.2019 р. відкладено підготовче засідання на 19.09.2019 р.

18.09.2019 р. на розгляд суду представником відповідача подано відзив на позовну заяву (вх. № 38357/19), в якому просить відмовити в задоволенні позовних вимог.

19.09.2019 р. представником позивача подано клопотання (вх. № 38494/19) про витребування у відповідача додаткових угод до договору від 20.07.2017 р. № 21 про відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів за номерами: 9, 21, 24, 28, 29, 30 (дати правочинів не відомі) у зв`язку з відсутністю зазначених додаткових угод у позивача.

19.09.2019 р. представником позивача також подано клопотання (вх. № 38495/19), до якого долучено акт звіряння за період липень 2017 - липень 2019 рр., лист № 490-вих. від 04.09.2019 р. з додатковою угодою, додаткові угоди до Договору № 21 від 20.07.2017 р. про відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів №№ 1,2, З, 4, 5,6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 25,26, якими змінювалася ціна Договору на підставі вартості фактично наданих послуг.

19.09.2019 р. представником позивача подано додаткові пояснення до обґрунтування про залучення третіх осіб до участі у справі (вх. 38496/19), до яких долучено копії договорів на перевезення з фізичними особами-підприємцями, яких просять залучити до участі у даній справі в якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача.

19.09.2019 р. представником відповідача подано клопотання (вх. № 38504/19), в якому просить відмовити в задоволенні клопотання позивача про залучення до участі у даній справі фізичних осіб-підприємців в якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача.

В судовому засіданні 19.09.2019 р. оголошено перерву до 26.09.2019 р. для надання можливості сторонам ознайомитися з поданими клопотаннями та поясненнями.

26.09.2019 р. представником позивача подано письмові пояснення (вх. № 39637/19) щодо обґрунтованості залучення третіх осіб.

В судове засідання 26.09.2019 р. з`явилися представники позивача та відповідача. Представник позивача в судовому засіданні підтримав подану заяву про залучення до участі у даній справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, фізичних осіб-підприємців, як перевізників, які вивозили тверді побутові відходи. Представник відповідача в судовому засіданні заперечив щодо задоволення такого клопотання.

Розглянувши клопотання позивача про залучення до участі у даній справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, заслухавши представників сторін, проаналізувавши матеріали справи, суд зазначає таке.

Відповідно до ч. 1 ст. 50 ГПК України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов`язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи.

Обґрунтовуючи необхідність залучення до участі у даній справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача, позивач зазначає, що згідно з абзацом 6 п.1.2 Програми заходів для налагодження системи поводження з твердими побутовими відходами у м. Львові на 2017-2019 роки, затвердженої рішенням Львівської обласної ради від 13.07.2017 р., № 482, - ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс як єдине комунальне підприємство, що надає послуги централізованого збору та вивезення ТПВ, було залучено третіх осіб як перевізників для вивезення відходів з міста Львова на інші полігони України. Вказану обставину підтверджує реєстром товарно-транспортних накладних, а також самими товарно-транспортними накладними (ТТН), копії яких долучено до матеріалів справи.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до п.2.5.1. договору від 20.07.2017 р. № 21 про відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів, стягнення за яким є предметом даного спору, для відшкодування фактичних додаткових витрат перевізник у дводенний термін після закінчення декади подає Департаменту розвитку та експлуатації житлово - комунального господарства облдержадміністрації наступні документи: розрахунок відшкодування додаткових витрат на вивезення твердих побутових відходів; реєстр товарно-транспортних накладних та їх належним чином завірені копії; рахунок на оплату; у разі необхідності департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства облдержадміністрації може вимагати копії додаткових підтверджуючих документів про здійснення відповідних перевезень, а саме: договори з третіми особами, акти виконаних робіт, дорожні листи.

Отже, як зазначає позивач, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс з метою виконання рішень Львівської міської ради, Львівської обласної ради щодо вивезення твердих побутових відходів з м. Львова до місць захоронення в інших містах України через відсутність власних транспортних засобів, які придатні для 15-ти тонних перевезень на великі відстані, було укладено договори на перевезення вантажів з третіми особами, про що, як стверджує позивач, відомо відповідачеві, адже він приймав реєстр ТТН та самі ТТН де вказано перевізника, маршрут руху транспортного засобу, вид вантажу та місце вивезення ТПВ. Зокрема, як вбачається з матеріалів справи, укладено наступні договори: з фізичними особами - підприємцями: ОСОБА_2 - договір № 10/04 від 10.04.2018 р., ОСОБА_3 - договір № 2 від 06.11.2018 р., ОСОБА_4 - договір № 01/12 від 01.12.2018 р., ОСОБА_5 - договір № 25/09 від 25.09.2018 р., ОСОБА_6 - договір № 10/07 від 10.07.2018 р., ОСОБА_7 - договір № 1/02 від 13.02.2018 р., ОСОБА_8 - договір № 22 від 22.03.2018 р., ОСОБА_9 - договір № 1/12 від 01.12.2018 р.; з юридичними особами: Товариство з обмеженою відповідальністю В.В. Транс- Компані - договір № 1/03 від 01.03.2018 р.. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВР КОМПАНІ" - договір № 17/05-19 від 01.05.2019 р., ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРО ЗАХІД БУГ" - договір № 28-09-2/18 від 28.09.2018 р.. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМ-ГРУП" - договір № 12/03 від 12.03.2019 р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що перед позивачем виникла заборгованість виплати з обласного бюджету відшкодування витрат на вивезення твердих побутових відходів, що стало підставою для звернення з відповідним позовом. Позивач стверджує, що через значну суму заборгованості відповідача з виплати відшкодування, як наслідок, виникла заборгованість ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс перед перевізниками, що вивозили тверді побутові відходи за межі Львова, про що були укладені додаткові договори до відповідних договорів на перевезення.

Товарно-транспортні накладні, де замовником виступає позивач, а перевізником - треті особи, підтверджує договірні стосунки сторін як первинний документ, при цьому, як зазначає позивач, з врахуванням нормативних актів органів місцевого самоврядування, отримувачем коштів з бюджету є позивач, який оплачує послуги перевізників (третіх осіб) за рахунок отриманого з обласного бюджету відшкодування. Тобто, як стверджує позивач, кінцевим набувачем відшкодування є перевізники (треті особи). Таким чином, позивач вказує, що у випадку відмови виплати відшкодування у позивача будуть відсутні кошти на оплату послуг перевізників, бо такі передбачені тільки у обласному бюджеті за рахунок субвенції Львівської міської ради. Як наслідок, неотримання коштів на відшкодування витрат позивачем призведе до неможливості виплати коштів третім особам (перевізникам), які фактично вивозили тверді побутові відходи з м. Львова для забезпечення належного санітарного стану через зупинку роботи з захоронення твердих побутових відходів на ЛКП Збиранка (с. Грибовичі).

Враховуючи наведене, суд вважає за доцільне залучити до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Фізичну особу-підприємця Мазана Василя Олеговича, Фізичну особу-підприємця Гангур Петра Михайловича, Фізичну особу-підприємця Дейнеку Лесю Володимирівну, Фізичну особу-підприємця Івахіва Петра Васильовича, Фізичну особу-підприємця Лехіва Володимира Ярославовича, Фізичну особу-підприємця Мигаля Василя Романовича, Фізичну особу-підприємця Чучмана Володимира Петровича, Фізичну особу-підприємця Бровка Миколу Вікторовича, Товариство з обмеженою відповідальністю В.В. Транс-Компані , ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВР КОМПАНІ" , ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРО ЗАХІД БУГ" , ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМ-ГРУП" , оскільки рішення суду у даному спорі може вплинути на їх права та обов`язки щодо однієї із сторін.

З огляду на викладене, з метою повного, всебічного та об`єктивного розгляду справи, суд вважає за доцільне відкласти підготовче засідання.

Керуючись ст. ст. 46, 50, 177, 182, 183, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Залучити до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Фізичну особу-підприємця Мазана Василя Олеговича ( 80522, Львівська область, Буський район, село Заводське; ідентифікаційний код НОМЕР_1 ); Фізичну особу-підприємця Гангур Петра Михайловича ( АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний код НОМЕР_2 ); Фізичну особу-підприємця Дейнеку Лесю Володимирівну ( АДРЕСА_2 ; ідентифікаційний код НОМЕР_3 ); Фізичну особу-підприємця Івахіва Петра Васильовича ( АДРЕСА_3 ; ідентифікаційний код НОМЕР_4 ); Фізичну особу-підприємця Лехіва Володимира Ярославовича ( АДРЕСА_4 ; ідентифікаційний код НОМЕР_5 ); Фізичну особу-підприємця Мигаля Василя Романовича ( АДРЕСА_5 ; ідентифікаційний код НОМЕР_6 ); Фізичну особу-підприємця Чучмана Володимира Петровича ( 80520, Львівська область, Буський район, село Топорів; ідентифікаційний код НОМЕР_7 ); Фізичну особу-підприємця Бровка Миколу Вікторовича ( 80522, Львівська область, Буський район, село Заводське; ідентифікаційний код НОМЕР_8 ); Товариство з обмеженою відповідальністю В.В. Транс-Компані ( 80500, Львівська область, м. Буськ, вул. Київська, 15, корпус А, кв. 1; ідентифікаційний код юридичної особи 41678671 ); Товариство з обмеженою відповідальністю ВР Компані ( 01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 13/1, офіс 205; ідентифікаційний код юридичної особи 41270214 ); ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АГРО ЗАХІД БУГ" (80513, Львівська область, Буський район, село Ленарівка; ідентифікаційний код юридичної особи 33963488 ); ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АМ-ГРУП" ( 79022, м. Львів, вул. Городоцька, 174; ідентифікаційний код юридичної особи 40249988).

2. Підготовче засідання відкласти на 16.10.19 р. о 11:30 год. Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду (м. Львів, вул. Личаківська, 128).

3. Позивачу:

- виконати вимоги попередніх ухвал суду;

- надіслати третім особам, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача копію позовної заяви та додаткових пояснень з додатками, докази надіслання представити суду.

4. Відповідачу:

- виконати вимоги попередніх ухвал суду;

- надіслати третім особам, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача копію відзиву та поданих пояснень з додатками, докази надіслання представити суду.

5. Третім особам, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача:

- надати пояснення по суті спору, направити дані пояснення іншим учасникам справи, докази направлення представити суду.

6. Явку сторін та третіх осіб в судове засідання визнати обов`язковою.

7. При направленні у судове засідання уповноважених представників сторін, останнім мати при собі відповідно до ст. 60 ГПК України документи, що підтверджують повноваження представників.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - lv.arbitr.gov.ua/sud5015/.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строк, передбачені ст. 235 ГПК України.

Повний текст ухвали складено та підписано 30.09.2019 р.

Суддя Артимович В.М.

Зареєстровано 02.10.2019
Оприлюднено 02.10.2019
Дата набрання законної сили 26.09.2019

Судовий реєстр по справі 914/1684/19

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Ухвала від 13.12.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 06.12.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 27.11.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 20.11.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 12.11.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 30.10.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 21.10.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 26.09.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 11.09.2019 Господарський суд Львівської області Господарське
Ухвала від 27.08.2019 Господарський суд Львівської області Господарське

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону