КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 жовтня 2019 року м. Кропивницький Справа № 340/2149/19
Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Притула К.М. розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного провадження справу за позовом акціонерного товариства Українська залізниця до Головного управління Державної фіскальної служби в Кіровоградській області про визнання неправомірною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -
в с т а н о в и в
Акціонерне товариство Українська залізниця звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом в якому просить:
визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області щодо підготовки згідно з даними інтегрованої картки платника податків висновку про повернення регіональній філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з єдиного внеску у сумі 20239,21 грн. (двадцять тисяч двісті тридцять дев`ять грн. 21 коп.) з відповідного бюджету шляхом перерахування на поточний рахунок раціональної філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця ;
- зобов`язати Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ: 39393501, адреса: 25006, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Велика Перспективна, будинок 55) підготувати висновок про повернення регіональній філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з єдиного внеску у сумі 20239,21 грн. (двадцять тисяч двісті тридцять дев`ять грн. 21 коп.) з відповідного бюджету шляхом перерахування на поточний рахунок регіональної філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця № 26005300114247, отримувач: регіональна філія Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця , ЄДРПОУ:40081200, банк отримувача: Філія Одеське обласне управління АТ Ощадбанк , МФО 328845, та подати цей висновок для виконання до відповідного територіального органу Державної казначейської служби України, що здійснює казначейське обслуговування відповідних бюджетних коштів та повернення надміру сплачених сум податків;
- зобов`язати Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області протягом одного місяця з дня набрання рішенням законної сили подати до суду звіт про виконання рішення.
В обґрунтування заявлених позовних вимог, позивач зазначив, що на податковому обліку в Добровеличківській ДПІ Голованівського управління Головного управління ДФС у Кіровоградській області перебуває відокремлений структурний підрозділ Державного підприємства Одеська залізниця Локомотивне депо Помічна .
Станом на дату подання позову за відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна обліковуються надміру сплачені платежі з єдиного внеску у сумі 20 239,21 грн. Вказане підтверджується витягами з карток особового рахунку платника податків за 2015 - 2019 рр.
З 2016 року по 2019 рік Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці, неодноразово звертався до Голованівського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області та Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, із заявами про повернення надмірно сплачених коштів. Однак, відповідачем надміру сплачені грошові кошти позивача повернуто не було.
Листом від 07.02.2019 року № 178 ВСП Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці звернувся до ГУ ДФС у Кіровоградській області з вимогою видати довідку про відсутність заборгованості за формою № 12-ОПП у зв`язку із закриттям підрозділу та повернути переплату з ЄСВ.
Листом від 26.03.2019 року № ТЧ-4-10/728 Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці знову звернувся до ГУ ДФС у Кіровоградській області, в якому повідомлялось про бездіяльність підпорядкованих підрозділів та вимагалось повернути надміру сплачені платежі з ЄСВ.
У відповідь надійшов лист ГУ ДФС у Кіровоградській області від 26.04.2019 року №8529/10/11-28-50-06-09, яким підтверджується, що станом на 23.04.2019 згідно з даними інтегрованої картки платника податків наявна переплата по єдиному соціальному внеску у розмірі 20239,21 грн. за Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці, та зазначено про те, що повернути кошти ВСП Локомотивне депо Помічна можна тільки на поточний рахунок ВСП Локомотивне депо Помічна, а не на ДП Одеська залізниця .
Позивач вважає, що переплата єдиного внеску у сумі 20239,21 грн. підлягають поверненню, а дії та бездіяльність посадових осіб відповідача, що полягають в невиконанні заяв позивача про повернення переплати податкових зобов`язань є протиправними.
30 серпня 2019 року ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного провадження в судовому засіданні (а.с.1-2).
18.09.2019 (вх. № 15128) на адресу суду від Головного управління ДФС в Кіровоградській області надійшло заперечення на позовну заяву. Відповідач просить відмовити в задоволені позовних вимог. В обґрунтування своєї позиції зазначає, що позовні вимоги не визнаються в повному обсязі та зазначається, що згідно інформаційних баз даних ДПСУ відокремлений структурний підрозділ локомотивне депо Помічна Одеської залізниці (ЄДРПОУ 01071893) перебував на обліку в Голованівському управлінні ГУ ДФС у Кіровоградській області (Добровеличківський район) з 24.03.1999 року. Дата проведення державної реєстрації припинення 22.01.2019 року, причина зняття з обліку платника податків - ліквідація за рішенням головного підприємства (для філій).
Станом на 31.12.2018 року в ІКП платника структурного підрозділу локомотивного депо Помічна Одеської залізниці (ЄДРПОУ 01071893) рахується переплата по єдиному внеску на суму 20239,21 гривень.
Разом з тим, до ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшло звернення Одеської залізниці локомотивного депо Помічна (вх. від 20.11.2018 року №14599/10) щодо повернення надміру сплачених платежів, зокрема, єдиного внеску в сумі 20239,21 грн., які були сплачені на рахунок локомотивного депо Помічна Одеської залізниці (ЄДРПОУ 01071893) з проханням повернути таку переплату на поточний розрахунковий рахунок ДП Одеська залізниця (ЄДРПОУ 01071315), тобто третій особі, що суперечить вимогам чинного законодавства.
25.09.2019 (вх. № 15615, 15616) представниками сторін до суду подані заяви про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом (пункт 10 частини першої статті 4 КАС України).
Фіксування судового засідання відповідно до статті 229 КАС України не здійснювалося, тому керуючись приписами пункту 10 частини 1 статті 4 та частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України подальший розгляд справи судом вирішено здійснювати у порядку письмового провадження.
Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 200 Про утворення публічного акціонерного товариства Українська залізниця створено публічне акціонерне товариство Українська залізниця (далі - ПАТ Укрзалізниця , Позивач) (ЄДРПОУ 40075815), до складу якого з 01.12.2015 входить регіональна філія Одеська залізниця (ЄДРПОУ 40081200), зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 23.10.2015 № 1 070 1030002 060039 як платник податків.
ПАТ Укрзалізниця розпочала свою фінансово-господарську діяльність з 01.12.2015. Оскільки ДП Одеська залізниця входить до зазначеного переліку, 01.12.2015 всі права та обов`язки ДП Одеська залізниця перейшли до АТ Укрзалізниця .
Позивачем зазначено, що Локомотивне депо Помічна, як відокремлений структурний підрозділ Державного підприємства Одеська залізниця , знаходиться на податковому обліку в Добровеличківській ДПІ Голованівського управління Головного управління ДФС у Кіровоградській області.
На даний час за відокремленим структурним підрозділом Локомотивне депо Помічна обліковуються надміру сплачені платежі з єдиного внеску у сумі 20 239,21 грн.
Вказане підтверджується витягами з карток особового рахунку платника податків за 2015 - 2019 рр. (далі за текстом - КОР).
З 2016 року по 2019 рік Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна, неодноразово звертався до Голованівського управління ГУ ДФС у Кіровоградській області та Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, із заявами про повернення надмірно сплачених коштів.
Відповідно до письмових пояснень позивача, на дані звернення відповідачем дані кошти повернуто не було, обґрунтовуючи свої відмови тим, що відокремленим структурним підрозділом Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці (код ЄДРПОУ 01071893) у заяві на повернення коштів по єдиному внеску до ГУ ДФС у Кіровоградській області зазначені реквізити для повернення третій особі (ДП Одеська залізниця (ЄДРПОУ 01071315).
Листом від 07.02.2019 року № 178 ВСП Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці звернувся до ГУ ДФС у Кіровоградській області з вимогою видати довідку про відсутність заборгованості за формою № 12-ОПП у зв`язку із закриттям підрозділу та повернути переплату з ЄСВ.
Листом від 26.03.2019 року № ТЧ-4-10/728 Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці знову звернувся до ГУ ДФС у Кіровоградській області, в якому повідомлялось про бездіяльність підпорядкованих підрозділів та вимагалось повернути надміру сплачені платежі з ЄСВ.
У відповідь надійшов лист ГУ ДФС у Кіровоградській області від 26.04.2019 року №8529/10/11-28-50-06-09, яким підтверджується, що станом на 23.04.2019 згідно з даними інтегрованої картки платника податків наявна переплата по єдиному соціальному внеску у розмірі 20239,21 грн. за Відокремлений структурний підрозділ Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці. Та роз`яснено, що відокремлений структурний Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці (код ЄДРПОУ 01072059) може подати заяву про повернення переплати по єдиному соціальному внеску виключно в розрахунковий рахунок підприємства.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Стаття 104 Цивільного кодексу України визначає, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Злиття, приєднання, поділ та перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади (стаття 106 Цивільного кодексу України).
Відповідно до частин 6, 7 статті 2 Закону України "Про особливості утворення Публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" ПАТ "Українська залізниця" є правонаступником усіх прав і обов`язків Державної адміністрації залізничного транспорту України та підприємств залізничного транспорту. Оприлюднення затвердженого Кабінетом Міністрів України переліку підприємств залізничного транспорту, на базі яких утворюється Товариство, є офіційним повідомленням для кредиторів про припинення таких суб`єктів господарювання.
На виконання цього Закону та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 200 утворено ПАТ "Українська залізниця" на базі Державної адміністрації залізничного транспорту, підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, які реорганізовуються шляхом злиття, згідно з додатком 1.
У наведеному в цьому додатку переліку підприємств та установ залізничного транспорту загального користування, на базі яких утворюється ПАТ "Українська залізниця", значиться й Одеська залізниця.
Згідно зі Статутом ПАТ "Українська залізниця", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 735, ПАТ "Українська залізниця" є правонаступником усіх прав і обов`язків Укрзалізниці та підприємств залізничного транспорту (пункти 1, 2 Статуту). Товариство є юридичною особою з дня державної реєстрації (пункт 12 Статуту).
Відповідно до ст. 95 Цивільного кодексу України, філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.
Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.
Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності.
Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
Отже, суд зазначає, що Цивільний кодекс України передбачає можливість створення відокремлених підрозділів юридичної особи у вигляді філій та представництв. Юридичні особи передають філіям і представництвам певне майно та затверджують положення про них, що визначають зміст і порядок їхньої діяльності. Однак, юридично власником цього майна залишається юридична особа, тому що філії та представництва не мають правосуб`єктності. Філії та представництва виступають лише як відокремлені частини юридичної особи, що їх створила.
Судом встановлено, що відповідно до положення про відокремлений структурний підрозділ - Локомотивне депо Помічна Одеської залізниці, Депо є відокремленим структурним підрозділом Одеської залізниці без права юридичної особи (а.с.16-21).
Враховуючи вищезазначене, суд погоджується з доводами позивача, що фактичним власником всіх активів відокремленого структурного підрозділу, зокрема надміру сплачених коштів з ЄСВ, згідно цивільного законодавства, є головне підприємство (юридична особа) АТ Укрзалізниця як правонаступник ДП Одеська залізниця .
Відповідно до п.п.14.1.39, 14.1.115 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Надміру сплачені грошові зобов`язання - суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов`язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.
Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань визначено положеннями ст.43 Податкового кодексу України, відповідно до п.п.43.1-43.5 якої помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу. Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання є подання платником податків заяви про таке повернення протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми. Платник податків подає заяву на повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів. У разі повернення надміру сплачених грошових зобов`язань з податку на додану вартість такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Контролюючий орган не пізніше ніж за 5 робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів протягом 5 робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету. Повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.
Отже, із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що умовою повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, окрім відсутності податкового боргу у платника податку незалежно від виду боргу, є воля самого платника податків, яка виражається шляхом подачі до відповідного контролюючого органу заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань.
У разі отримання заяви платника податків на повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, оформленої у порядку, встановленому законодавством, орган ДФС зобов`язаний не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання такої заяви підготувати висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подати його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Судом встановлено, що 22.12.2016 Позивач вперше звернувся до Добровеличківського відділення Голованівської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області із заявою № ТЧ-4/107 з приводу врегулювання вказаної переплати (а.с.35).
Суд зазначає, що Наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року № 787 затверджено Порядок повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за № 1650/24182, яким встановлені аналогічні вимоги, що і в Податковому кодексі України.
Крім того, наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2015 № 1146 затверджено Порядок взаємодії територіальних органів Державної фіскальної служби України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені (далі - Порядок №1146).
Відповідно до пункту 5 Порядку № 1146, повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (за винятком повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які розраховуються органом ДФС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку), яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.
Відповідно до п. 8 Порядку №1146, у разі якщо вказана у заяві платника сума (її частина) за даними інформаційних систем обліковується як помилково та/або надміру сплачена, орган ДФС готує: висновок на повернення такої суми (її частини) за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку; два примірники реєстру висновків за платежами, належними державному бюджету, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку; три примірники реєстру висновків за платежами, належними місцевим бюджетам, та платежами, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку.
За платежами, належними державному бюджету, орган ДФС у строк не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви передає висновки згідно з реєстром висновків за платежами, належними державному бюджету, для виконання відповідному органу Казначейства.
Пунктом 9 Порядку № 1146, передбачено, що орган ДФС несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі висновку органу Казначейства для виконання.
Відповідно до п. 15 Порядку № 1146 у разі якщо указана у заяві платника сума за даними інформаційних систем в повному обсязі відсутня як помилково та/або надміру сплачена, орган ДФС у строки, передбачені пунктом 8 цього Порядку для формування та передачі висновку до органу Казначейства, готує та направляє платнику письмову відмову у поверненні коштів з бюджету з пропозицією щодо проведення звірення його стану розрахунків за відповідним платежем.
Таким чином, суд зазначає, що нормами Податкового кодексу України та Порядку № 1146 чітко врегульовані умови для повернення надмірно сплачених платежів та вказані виключні підстави для відмови у такому поверненні.
Суд звертає свою увагу на те, що незважаючи на зазначені норми чинного законодавства, за результатом розгляду заяв Позивача Відповідачем не підготовлено та не направлено на адресу Позивача письмову відмову у поверненні коштів з бюджету з пропозицією щодо проведення звірення його стану розрахунків за відповідними платежами, що може бути трактовано, як бездіяльність відповідача. Дане твердження відповідачем не спростовано та не надано доказів протилежного.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, не спростовані відповідачем, а отже підлягають до задоволення.
Відповідно ч.1 ст.382 КАС України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Відтак, зважаючи на те, що рішення суду зобов`язує відповідача - суб`єкта владних повноважень вчинити певні дії, суд вважає за необхідне встановити відповідачу строк подання звіту про виконання рішення - протягом одного місяця з дня набрання законної сили рішенням суду.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, сплачений позивачем судовий збір у розмірі 1921,00 грн. підлягає присудженню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 94, 162, 163 КАС України, суд, -
в и р і ш и в
Позовні вимоги акціонерного товариства Українська залізниця (код ЄДРПОУ 40075815, 03680, м. Київ, вул. Тверська, 5) до Головного управління Державної фіскальної служби в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ: 39393501, 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55) про визнання неправомірною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області щодо підготовки згідно з даними інтегрованої картки платника податків висновку про повернення регіональній філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з єдиного внеску у сумі 20239,21 грн. (двадцять тисяч двісті тридцять дев`ять грн. 21 коп.) з відповідного бюджету шляхом перерахування на поточний рахунок раціональної філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця .
Зобов`язати Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ: 39393501, адреса: 25006, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Велика Перспективна, будинок 55) підготувати висновок про повернення регіональній філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця надміру сплачених грошових зобов`язань з єдиного внеску у сумі 20239,21 грн. (двадцять тисяч двісті тридцять дев`ять грн. 21 коп.) з відповідного бюджету шляхом перерахування на поточний рахунок регіональної філії Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця № 26005300114247, отримувач: регіональна філія Одеська залізниця акціонерного товариства Українська залізниця , ЄДРПОУ:40081200, банк отримувача: Філія Одеське обласне управління АТ Ощадбанк , МФО 328845, та подати цей висновок для виконання до відповідного територіального органу Державної казначейської служби України, що здійснює казначейське обслуговування відповідних бюджетних коштів та повернення надміру сплачених сум податків.
Зобов`язати Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області протягом одного місяця з дня набрання рішенням законної сили подати до суду звіт про виконання рішення.
Присудити на користь акціонерного товариства Українська залізниця з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області судовий збір у сумі 1921,00 грн.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Кіровоградський окружний адміністративний суд.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду К.М. Притула
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2019 |
Оприлюднено | 04.10.2019 |
Номер документу | 84670369 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні