Ухвала
від 16.10.2019 по справі 540/2163/19
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

16 жовтня 2019 р. м. ХерсонСправа № 540/2163/19

Суддя Херсонського окружного адміністративного суду Войтович І.І., перевіривши виконання вимог статей 160-161 КАС України за адміністративним позовом Приватного підприємства "Форт Сервіс-Юг" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Одеській області про визнання рішення протиправним та зобов`язання вчинити певні дії,

встановив :

Приватне підприємство "Форт Сервіс-Юг" подано до Херсонського окружного адміністративного суду адміністративний позов до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач - 1), Головного управління ДФС у Одеській області (далі - відповідач - 2) в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1078451/35994476 від 15.02.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 11.02.2018 та рішення №1078453/35994476 від 15.02.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 29.01.2019;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну №4 від 11.01.2019 на загальну суму з урахуванням ПДВ 88 000,00 грн., податкову накладну №10 від 29.01.2019 на загальну суму з урахуванням ПДВ 88000,00 грн., які складені ПП "ФОРТ СЕРВІС -ЮГ" (код ЄДРПОУ 35994476) та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Вирішуючи питання про відкриття провадження в адміністративній справі, суд виходить з наступного.

Згідно ч.2 ст.122 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Як вбачається з тексту позовної заяви та доданих до неї документів, позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1078451/35994476 від 15.02.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 11.02.2018 та рішення №1078453/35994476 від 15.02.2019 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 29.01.2019.

Також, в тексті позовної заяви, позивач зазначив, що оскаржувані рішення отримав 15.02.2019. Проте з даним адміністративним позовом, позивач звернувся до суду 15.10.2019, що підтверджується штемпелем, на першому аркуші адміністративного позову.

Таким чином, позивачем прощено строк звернення до суду, з даним адміністративним позовом, який встановлено ч. 2 ст. 122 КАС України.

У разі пропуску строку звернення до адміністративного суду з вимогою щодо оскаржуваного рішення, відповідно до ч. 6 ст. 161 КАС України, позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

Відповідно до ч.1 ст.123 КАС України у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.

Крім цього, позивач зазначає в адміністративному позові відповідачами: Державну фіскальну службу України, Головне управління ДФС у Одеській області.

Як вбачається з прохальної частини адміністративного позову, вимоги заявляє лише до Державної фіскальної служби України (п.2).

Також, в п. 1 прохальної частини, не точно зазначено назву органу, рішення якого позивач просить скасувати.

Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Частиною 2 ст. 169 КАС України встановлено, що в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Вказані недоліки повинні бути усунені у строк не пізніше десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху шляхом подання до суду заяви про поновлення строку звернення до адміністративного суду та докази поважності причин його пропуску; уточненої позовної заяви щодо п.1 прохальної частини адміністративного позову.

Керуючись ч. 1 ст. 169 КАС України,

ухвалив :

Залишити позовну заяву без руху.

Позивачу усунути недоліки позовної заяви у десятиденний строк з дня отримання ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із вказівкою на номер справи 540/2163/19 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання цієї ухвали, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачу.

Ухвала окремо не оскаржується.

Суддя Войтович І.І.

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2019
Оприлюднено18.10.2019
Номер документу84950179
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/2163/19

Ухвала від 02.09.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 28.04.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Рішення від 22.01.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 03.12.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 24.10.2019

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні