ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/9145/19 Головуючий у 1 інстанції - Шулежко В.П.
Суддя-доповідач - Василенко Я.М.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 жовтня 2019 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого Василенка Я.М.,
суддів Ганечко О.М., Кузьменка В.В.,
при секретарі Баглай О.Є.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.07.2019 у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю ОПТІМУС-ЛПГ до Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В:
ТОВ ОПТІМУС-ЛПГ звернулось до суду першої інстанції з позовом, в якому просило:
- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві від 16.05.2017 № 2022615147.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.07.2019 позов задоволено.
Не погоджуючись з вказаним рішенням Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві звернулося із апеляційною скаргою, в якій просить скасувати оскаржуване рішення, як таке, що прийняте із порушенням норм матеріального і процесуального права, та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників судового процесу, які з`явились у судове засідання, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що зазначена апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачається, що Головним управлінням ДФС у м. Києві проведено документальну планову виїзну перевірку TOB ОПТІМУС-ЛПГ з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 05.07.2017 по 31.12.2018, за результатами якої складено акт від 22.04.2019 № 88/26-15-14-07-02-10/41439424.
Відповідно до висновків акта перевірки відповідачем виявлено порушення TOB ОПТІМУС-ЛПГ підпункту 213.1.12 пункту 213.1 статті 213, підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215, пункту 216.1 статті 216, підпункту 222.1.1 пункту 222.1 статті 222, пункту 223.1 статті 223, пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податкові зобов`язання з акцизного податку у загальній сумі 2 274 211,19 грн., у тому числі: за листопад 2017 року в сумі 241 660,42 грн., за грудень 2017 року - 56 398,75 грн., за лютий 2018 року - 18 014,02 грн., за грудень 2018 року - 1 958 138,01 грн.
На підставі висновків акта перевірки Головним управлінням ДФС у м. Києві винесено податкове повідомлення-рішення від 16.05.2017 № 2022615147, яким збільшено позивачу суму грошового зобов`язання за платежем пальне на загальну суму 2 842 763,99 грн., у тому числі за податковими зобов`язаннями у розмірі 2 274 211,19 грн., за штрафними санкціями - 568 552,80 грн.
Вважаючи оскаржуване податкове повідомлення-рішення відповідача протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з даним позовом за захистом своїх прав та інтересів.
Суд першої інстанції мотивував своє рішення тим, що податкове повідомлення-рішення є протиправним та таким, що прийняте відповідачем з неправильним застосуванням норм чинного законодавства. При цьому, висновки акта перевірки, на підставі якого винесене оскаржуване податкове повідомлення-рішення, спростовуються фактичними обставинами справи.
Апелянт у своїй скарзі зазначає, що відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством України. Податкове повідомлення-рішення є обґрунтованим, оскільки у ході перевірки встановлено порушення вимог податкового законодавства, що свідчить про заниження позивачем податкових зобов`язань.
Колегія суддів вважає доводи апелянта необґрунтованими та погоджується з рішенням суду першої інстанції, враховуючи наступне.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Положеннями підпункту 14.1.4 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що акцизний податок - непрямий податок на споживання окремих видів товарів (продукції), визначених цим Кодексом як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (продукції).
Відповідно до підпункту 212.1.15 пункту 212.1 статті 212 Податкового кодексу України платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне.
Згідно з підпунктом 212.3.4 пункту 212.3 статті 212 Податкового кодексу України особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов`язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального.
Реалізація пального для цілей розділу VI Кодексу - це будь - які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі - продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання (п.п.14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).
З 01.01.2016 набрав чинності Закон України від 24.12.2015 № 909-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році (далі - Закон № 909), яким розширено перелік платників акцизного податку.
Законом № 909 з 01.03.2016 запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального та введено акцизну накладну - обов`язковий електронний документ, який складається при всіх операціях реалізації пального на внутрішньому ринку та реєструється в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Відповідно до пункту 231.1 статті 231 Податкового кодексу України платник податку при реалізації пального зобов`язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Положеннями пункту 231.3 статті 231 Податкового кодексу України передбачено, що акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального.
Право на складання акцизних накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники акцизного податку в порядку, передбаченому статтею 212 цього Кодексу (п.231.4 статті 231 Податкового кодексу України).
При реалізації пального або спирту етилового особа, яка реалізує пальне або спирт етиловий, зобов`язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального або спирту етилового (п.231.5 статті 231 Податкового кодексу України).
Тобто, в розумінні викладених положень Податкового кодексу України факт реєстрації акцизної накладної є підтвердженням реалізації пального.
Відповідно до пункту 231.6 статті 231 Податкового кодексу України платник податку має право зареєструвати акцизну накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, в якій загальний обсяг реалізованого пального або спирту етилового не перевищує обсяг, обчислений відповідно до пункту 232.3 статті 232 цього Кодексу.
Водночас, згідно пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування, а також коригування до заявок на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового в Єдиному реєстрі акцизних накладних на обсяг реалізованого пального або спирту етилового за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД (ZАНакл), обчислений за такою формулою: ZАНакл = ZАНаклОтр + ZАМитн + ZЗаявкиПоповн - ZКоригЗаявкиПоповн - ZАНаклВид - ZВтрат - ZАМитнЕкспорт.
Якщо обсяг, визначений відповідно до пункту 232.3 статті 232 цього Кодексу, є меншим за обсяг пального або спирту етилового в акцизній накладній та/або розрахунку коригування, які платник податку повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних, платник податку зобов`язаний перерахувати до бюджету суму коштів у розмірі акцизного податку за відповідний обсяг реалізованого пального або спирту етилового, самостійно розрахованого за ставками, передбаченими підпунктами 215.3.1 або 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу, та зареєструвати заявку на поповнення обсягу залишку пального або спирту етилового в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Як вірно було встановлено судом першої інстанції, TOB ОПТІМУС-ЛПГ є юридичною особою, основним видом діяльності якої є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71, код КВЕД 47.30, код КВЕД 52.24, код КВЕД 68.20) та у межах зазначених напрямів діяльності здійснює продаж нафтопродуктів та скрапленого газу, у зв`язку з чим, TOB ОПТІМУС-ЛПГ є платником акцизного податку, що підтверджується записом у реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального під номером 6139.
В ході проведення перевірки, а саме аналізу інформаційної системи СЕАРП контролюючим органом встановлено, що у TOB ОПТІМУС-ЛПГ відсутні обсяги пального для подальшої реалізації без поповнення залишків ліміту обсягів пального та сплати акцизного податку, а саме за кодом УКТ ЗЕД 2711140000 станом на 30.11.2017 в розмірі 148 778,16 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711129400 станом на 31.12.2017 в розмірі 34721,87 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711121900 станом на 28.02.2018 в розмірі 10 342,41 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711121900 станом на 31.12.2018 в розмірі 324 325,60 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711139700 станом на 31.12.2018 в розмірі 17469,88 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711129400 станом на 31.12.2018 в розмірі 794 874,99 літрів пального та у зв`язку з викладеним зроблено висновок про заниження податкового зобов`язання з акцизного податку TOB ОПТІМУС-ЛПГ на загальну суму 2 274 211,19 грн.
Разом з цим, на час виникнення спірних правовідносин механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування реалізації пального, порядок роботи системи електронного адміністрування реалізації пального, а також проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків визначався Порядком електронного адміністрування реалізації пального, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №113 (далі - Порядок № 113), відповідно до якого з 1 березня 2016 року запроваджено Систему електронного адміністрування реалізації пального (далі - СЕАРП).
Відповідно до пункту 2 Порядку № 113 облікова картка в системі електронного адміністрування реалізації пального (далі - облікова картка) - картка, яка автоматично відкривається ДФС кожному платнику, внесеному до реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, в якій ведеться:
- облік обсягів залишків пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД, який обчислюється за формулою, визначеною пунктом 232.3 статті 232 Податкового кодексу України, з урахуванням обсягів залишків пального згідно з актом інвентаризації, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних;
- облік сум залишків коштів, перерахованих платником податку на електронний рахунок з поточного рахунка з урахуванням суми овердрафту, визначеного пунктом 34 цього Порядку, що дає право на реєстрацію заявок на поповнення обсягів залишку пального, на який платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних.
Згідно з пункту 27 Розділу IV Порядку №113 ДФС веде автоматичний облік за допомогою СЕАРП у розрізі платників податку:
- обсягів пального, що містяться у виданих та отриманих акцизних накладних та/або розрахунках коригування до акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних накладних за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД;
- обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, виробленого на митній території України або ввезеного на митну територію України, з яких сплачено акцизний податок;
- обсягів пального в розрізі кодів згідно з УКТЗЕД, на які платники податку зареєстрували заявки в СЕАРП на поповнення обсягів залишку пального за рахунок сплачених через електронні рахунки коштів до бюджету;
- обсягів залишків пального, на які платники податку мають право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних у розрізі кодів згідно з УКТЗЕД;
- сум сплаченого акцизного податку, овердрафту та залишків сум акцизного податку, в межах яких платники податку мають право зареєструвати заявки на поповнення обсягів залишків пального.
Платник податку має право шляхом надіслання запиту до ДФС отримати інформацію про суми таких залишків.
Пунктом 29 Порядку №113 встановлено, що ДФС в СЕАРП автоматично відкриває платникам податку облікові картки, в яких автоматично обліковуються обсяги залишків пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД, в межах яких платники податку мають право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Відповідно до наявних у матеріалах справи копій витягів з електронного кабінету платника податків TOB ОПТІМУС- ЛПГ про рух пального, а також акцизних накладних, що зареєстровані в Єдиному реєстрі акцизних накладних, та митних декларацій за вказаний спірний період підтверджено, що за кодом УКТ ЗЕД 2711140000 станом на 30.11.2017 у позивача був наявний ліміт обсягу пального, на який він мав право реалізувати пальне, який складав 519543,32 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711129400 станом на 31.12.2017 у позивача був наявний ліміт обсягу пального, на який він мав право реалізувати пальне, який складав 70581,65 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711121900 станом на 28.02.2018 у позивача був наявний ліміт обсягу пального, на який він мав право реалізувати пальне, який складав 1283,57 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711121900 станом на 31.12.2018 у позивача був наявний ліміт обсягу пального, на який він мав право реалізувати пальне, який складав 6655,72 літрів пального, а станом на 01.01.2019 був наявний ліміт - 81163,72 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711139700 станом на 31.12.2018 у позивача був наявний ліміт обсягу пального, на який він мав право реалізувати пальне, який складав 13 176,25 літрів пального; за кодом УКТ ЗЕД 2711129400 станом на 31.12.2018 у позивача був наявний ліміт обсягу пального, на який він мав право реалізувати пальне, який складав 342597,94 літрів пального.
Як уже зазначалось вище, у відповідності до пункту 231.3 статті 231 Податкового кодексу України акцизна накладна складається платником податку в день ввезення на митну територію України пального або спирту етилового чи в день реалізації пального або спирту етилового при кожній повній або частковій операції з реалізації пального або спирту етилового.
Відповідно до пункту 30 Розділу IV Порядку№ 113 платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних на обсяг залишків пального за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТЗЕД (ZАНакл), обчислений за такою формулою: ZАНакл = ZАНаклОтр + ZАМитн + ZЗаявкиПоповн - ZКоригЗаявкиПопов - ZАНаклВид - Zвтрат.
Розрахунок показників, що беруть участь в обчисленні за зазначеною формулою, здійснюється наростаючим підсумком починаючи з 01.03.2016 на підставі документів (акцизної накладної, розрахунку коригування до акцизної накладної, митної декларації, заявки на поповнення обсягів залишку пального, коригування до заявок на поповнення обсягів залишку пального), складених починаючи з 01.03.2016.
Зміна показників у зазначеній формулі здійснюється протягом операційного дня, що настає за днем отримання документів, на підставі яких перераховуються такі показники.
З аналізу викладених норм вбачається, що реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних автоматично зменшує в СЕАРП обсяг пального, на яке платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування. Зміна цього показника здійснюється протягом операційного дня, що настає за днем отримання документів, на підставі яких цей показник перераховується, зокрема реєстрації акцизної накладної.
Водночас, відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 114 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) визначається механізм внесення відомостей, що містяться в акцизних накладних та розрахунках коригування до акцизних накладних за операціями з реалізації пального, до Єдиного реєстру акцизних накладних, надання даних, які містяться в реєстрі.
Для реєстрації в реєстрі акцизні накладні/розрахунки коригування надсилаються до ДФС в електронній формі відповідно до порядку подання податкових документів в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноваженої особи у порядку, визначеному законодавством (п.2 Порядку).
Акцизні накладні/розрахунки коригування, які надійшли до ДФС, розшифровуються, перевіряються електронні цифрові підписи, визначається відповідність електронного документа встановленому формату (стандарту) та за відсутності причин для їх неприйняття вносяться відомості, що містяться в акцизних накладних/розрахунках коригування, до Реєстру (п.7 Порядку).
При цьому, причиною неприйняття акцизної накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі є:
1) наявність помилок, допущених під час складання акцизної накладної/розрахунку коригування;
2) відсутність у Реєстрі відомостей, що містяться в акцизній накладній, яка коригується;
3) факт реєстрації акцизної накладної/розрахунку коригування з такими самими реквізитами;
4) порушення вимог щодо наявності обсягу пального, обчисленого відповідно до пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України (після завершення перехідного періоду);
5) порушення вимог, установлених пунктом 231.1 статті 231 Податкового кодексу України.
Квитанція про неприйняття акцизної накладної/розрахунку коригування із зазначенням причини, на яку накладається електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки ДФС, надсилається протягом операційного дня платникові акцизного податку за допомогою засобів телекомунікаційних систем.
Таким чином, виходячи з наведених норм, у разі порушення платником податку, зокрема, вимог щодо наявності обсягу пального, обчисленого відповідно до пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України (після завершення перехідного періоду), контролюючий орган має право не прийняти акцизну накладну/розрахунок коригування для реєстрації в реєстрі.
Разом з тим, як підтверджується матеріалами справи, TOB ОПТІМУС-ЛПГ не було відмовлено у реєстрації жодної акцизної накладної, отримано квитанції про реєстрацію акцизних накладних, що свідчить про підтвердження обсягів пального самою ДФС.
Більше того, відповідно до листа Державної фіскальної служби України від 08.07.2019 №31434/6/99-99-12-03-05-15, остання підтвердила залишки пального TOB ОПТІМУС- ЛПГ , які відображені у СЕАРП, зокрема те, що на зазначені дати в акті перевірки у TOB ОПТІМУС-ЛПГ були наявні ліміти обсягів нереалізованих залишків пального за відповідними кодами товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД за даними СЕАРП, які співпадають з даними які були наведені TOB ОПТІМУС-ЛПГ .
Виходячи із встановлених обставин та норм законодавства, що діяли на момент виникнення спірних правовідносин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про безпідставність тверджень Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві щодо перевищення позивачем обсягів реалізованого пального над обсягами обчисленими, відповідно до пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України, без реєстрації відповідних заявок на поповнення обсягу залишку пального в СЕАРП, оскільки з матеріалів справи та відповідно до даних ДФС, які ведуться у автоматичному режимі за допомогою СЕАРП у підсистемі Реєстр операцій обсягів пального встановлено, що у TOB ОПТІМУС-ЛПГ були наявні залишки обсягів пального для подальшої реалізації без поповнення залишків ліміту обсягів пального.
Більш того, як зазначалось вище, однією із підстав щодо неприйняття для реєстрації акцизних накладних в реєстрі вказано допущення платником податку порушення вимог щодо наявності обсягу пального, обчисленого відповідно до пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України (після завершення перехідного періоду). Тобто, у разі відсутності необхідного ліміту пального для реєстрацій акцизних накладних ДФС відмовила б у прийнятті поданих позивачем за вказаний період акцизних накладних, однак таких відомостей відповідачем не зазначено та не підтверджено, а подані позивачем до матеріалів справи акцизні накладні є зареєстрованими у встановленому порядку.
Отже, посилання апелянта на відсутність обсягів пального для подальшої реалізації без поповнення залишків ліміту обсягів пального є безпідставними твердженнями, а тому нарахування акцизного податку на відповідний залишок є неправомірним.
Таким чином, за результатом системного аналізу вимог податкового законодавства, на підставі оцінки наявних у справі доказів окремо та у їх сукупності, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що спірне податкове повідомлення-рішення прийняте відповідачем всупереч вимогам чинного законодавства, є протиправним та підлягає скасуванню.
При цьому, інші доводи викладені в апеляційній скарзі відповідача є безпідставними та необґрунтованими, носять формальний характер і не ґрунтуються ні на фактичних обставинах, ні на вимогах закону та спростовуються матеріалами справи. Крім того, апеляційна скарга не містить посилань на обставини, передбачені статтями 317-319 КАС України, за яких рішення суду підлягає скасуванню.
Судом апеляційної інстанції враховується, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Отже, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції ухвалив законне та обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального та процесуального права.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Апелянт не надав до суду належні докази, що підтверджують факт протиправності рішення суду першої інстанції.
Таким чином, колегія суддів вирішила згідно ст. 316 КАС України залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду - без змін, з урахуванням того, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 244, 250, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві залишити без задоволення, а рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 23.07.2019 - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку та строки, встановлені ст.ст. 328-331 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий: Василенко Я.М.
Судді: Ганечко О.М.
Кузьменко В.В.
Повний текст постанови виготовлений 15.10.2019.
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2019 |
Оприлюднено | 22.10.2019 |
Номер документу | 85054955 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Василенко Ярослав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні