ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
17 жовтня 2019 року Справа № 804/3215/18
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєв М.В., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання Державної установи "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" про узгодження строку проведення експертизи по справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Комунального закладу «Обласний клінічний центр медико-соціальної експертизи Дніпропетровської обласної ради» (49027, м.Дніпро, Площа Соборна, 14, код ЄДРПОУ 13428538) про визнання протиправним та скасування рішення,-
ВСТАНОВИВ:
04.05.2018 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Комунального закладу Обласний клінічний центр медико-соціальної експертизи Дніпропетровської обласної ради про визнання протиправним та скасування рішення Обласної МСЕК №1 від 12.05.2016 року про відсутність даних для зміни причини інвалідності, яке прийнято у формі акту огляду та протоколу засідання комісії у відношення ОСОБА_1 .
27.09.2018 року ухвалою суду призначено судово-медичну експертизу по даній справі, проведення якої доручено Комунальному закладу Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи ДОР (49005, м.Дніпро, площа Соборна, 14). На розгляд експерту поставлено наступне запитання: чи існує причинно-наслідковий зв`язок між виробничою травмою, отриманою ОСОБА_1 у 1998 році та виникненням у нього захворювання органів зору (паталогією ока), а саме: атрофія нервів зору, центральна дегенерація сітчатки обох очей, після отримання виробничої травми, що привело до інвалідності.
20.05.2019 року, у зв`язку з поверненням матеріалів справи разом з експертним висновком, ухвалою суду поновлено провадження та призначено судове засідання.
31.07.2019 року ухвалою суду призначено повторну комплексну судово-медичну експертизу, із залученням не менше, як двох експертів та фахівців, в тому числі в області офтальмології, невропатології, нейрохірургії та психіатрії, яку доручено Державній установі "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України".
02.10.2019 року від Державної установи "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" надійшло клопотання про узгодження строку проведення експертизи.
07.10.2019 року ухвалою суду провадження у справі поновлено та призначено вказане клопотання до розгляду у судовому засідання на 17.10.2019 року.
17.10.2019 року відповідач, належним чином повідомлений про місце, дату та час розгляду клопотання в судове засідання не з`явився, позивач подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, в якому зазначив, що не заперечує проти проведення експертизи у порядку черговості та строки, зазначені в клопотанні експерта.
Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України, суд вирішив розглянути клопотання Державної установи "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" про узгодження строку проведення експертизи в порядку письмового провадження.
Відповідно до абзаців 1, 6-8 п.1.13 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень , затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 8 жовтня 1998 року №53/5, строк проведення експертизи встановлюється залежно від складності дослідження з урахуванням експертного навантаження фахівців керівником експертної установи (або заступником керівника чи керівником структурного підрозділу) у межах, зокрема: понад 90 календарних днів - щодо матеріалів з особливо великою кількістю об`єктів та необхідністю вирішення питань, які потребують декількох досліджень, або якщо експертиза є комплексною чи потребує залучення фахівців з інших установ (у тому числі судово-медичних), підприємств, організацій.
Більший розумний строк установлюється за письмовою домовленістю з органом (особою), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), після попереднього вивчення експертом наданих матеріалів.
У разі значного завантаження експерта та наявності у нього на виконанні одночасно понад десять експертиз, у тому числі комісійних та комплексних, зазначені терміни можуть бути збільшені з урахуванням необхідного часу на їх виконання.
Зі змісту клопотання Державної установи "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" вбачається, що, звернення з вказаним клопотанням обумовлено недостатньою кількістю експертів та значним їх поточним завантаженням роботою, у зв`язку з чим, черга на проведення експертиз складає більше 2 років.
Таким чином, враховуючи відсутність заперечень з боку позивача та відповідача проти узгодження проведення експертизи у строк понад 2 роки, приймаючи до уваги викладені судовим експертом обставини, а також з огляду на складність призначеної судом повторної комплексної судово-медичної експертизи, із залученням не менше, як двох експертів та фахівців, в тому числі в області офтальмології, невропатології, нейрохірургії та психіатрії, суд вважає за можливе задовольнити клопотання та погодити Державній установі "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" проведення повторної комплексної судово-медичної експертизи, призначеної ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.07.2019 року по справі №804/3215/18 у строк понад 2 роки.
Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 236 КАС України, суд має право зупинити провадження у справі в разі призначення судом експертизи - до одержання її результатів.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про необхідність зупинення провадження в справі до отримання висновку експерта.
Керуючись статтями 236, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Клопотання Державної установи "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" про узгодження проведення експертизи у строк понад 2 роки - задовольнити.
Погодити Державній установі "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України" проведення повторної комплексної судово-медичної експертизи, призначеної ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 31.07.2019 року по справі №804/3215/18 у строк понад 2 роки.
Зупинити провадження у справі №804/3215/18 до одержання результатів експертизи.
Копію ухвали направити особам, які беруть участь у розгляді справи, а також Державній установі "Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров`я України".
Відповідно до статті 256 КАС України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 294-297 КАС України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи ухвала суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя М.В. Дєєв
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2019 |
Оприлюднено | 25.10.2019 |
Номер документу | 85144403 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні