Ухвала
від 25.10.2019 по справі 522/555/19
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №522/555/19

Провадження №1-кс/522/18163/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25.10.2019 року м. Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу,-

УСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, про надання тимчасового доступу до речей та документів, що перебувають у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ).

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.

П`ятим відділом РКП СУ ФР ОВПП ДФС проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню №32016100110000192 від 26.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у період з 2016 року по теперішній час, ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_3 ), ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_4 ), ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_5 ), з корисливих мотивів, на території міста Одеси, організували протиправну схему з ухилення від сплати податків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), шляхом використання реквізитів підконтрольних їм підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ; нова назва « ІНФОРМАЦІЯ_6 »), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 ) та низки підставних фізичних осіб-підприємців (більш ніж 50 ФОП), занижуючи при цьому об`єкт оподаткування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме не включаючи до оподаткованого прибутку та податкових зобов`язань з податку на додану вартість реальних сум реалізованих ТМЦ, ухилившись таким чином від сплати ПДВ на суму 4 895 382 грн., що є особливо великим розміром.

Так встановлено, що вказані підприємства входять до групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та мають ознаки ризиковості, а саме: спільні юридичні (податкові, фактичні) адреси, спільні ІР - адреси з яких здійснюється подача податкової звітності та керування банківськими рахунками, низьку штатну численність, мають рахунки відкриті в одних самих банківських установах, є пов`язаними між собою через засновників та/або службових осіб, та є фактично підконтрольними одним і тим же особам.

З метою прикриття незаконної діяльності, яка полягає в ухиленні від сплати податків та у конвертації безготівкових коштів у готівку, а також виводу таких коштів у тіньовий сектор економіки, службовими особами підприємств групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 » розроблена схема реалізації товару з використанням підконтрольних «фіктивних» фізичних осіб-підприємців.

Аналізом фінансово-господарської діяльності вказаних підприємств встановлено, що у період з 01.01.2017 по теперішній час підприємством імпортером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснюється ввезення на територію України товару «запчастини та приладдя до моторних транспортних засобів», країна походження Об`єднані Арабські Емірати та Ірландія, за заниженими цінами та реалізація якого здійснюється на адресу «пов`язаної особи» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та низку підконтрольних «фіктивних» фізичних осіб-підприємців.

Операції між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та фізичними особами-підприємцями (більш ніж 50 ФОП) є безтоварними та оформлюються без мети їх реального здійснення, та пов`язанні з організацією та функціонуванням схеми ухилення від сплати податків, яка полягає в наступному:

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на підставі договору комісії, укладеного з фізичними особами-підприємцями здійснюється реалізація «запчастин та приладдя до моторних транспортних засобів», придбаних у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », від імені фізичних осіб-підприємців, за що отримує лише комісійну винагороду, а кошти за товар покупцями перераховуються на банківські рахунки ФОП «неплатник».

Встановити постачальників та покупців товарів, робіт та послуг від/до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) не можливо так як підприємство не є платником ПДВ.

Так, як ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та фізичні особи-підприємці не є платниками ПДВ, відслідкувати фактичний обсяг реалізованого товару та цін за якими здійснюється продаж кінцевому споживачу не надається можливим, що і дає змогу службовим особам групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 », зокрема ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не відображати у податковій звітності фактичний обсяг реалізації, та як наслідок не сплачувати податок на додану вартість та податок на прибуток в особливо великому розмірі.

Реалізація товару кінцевому споживачу здійснюється за готівку в офісі/складі, а також у безготівковій формі через мережу Інтернет за допомогою Інтернет-сайту: ІНФОРМАЦІЯ_13 .

Відповідно до отриманих відомостей з центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб (1 ДФ) встановлено, що фізичні особи-підприємці не відображають у звітності дохід від підприємницької діяльності, та отримують доходи (заробітну плату) на інших підприємствах. За наявною інформацією щодо фінансового стану фізичні особи-підприємці були неспроможні здійснювати операції в таких обсягах.

Крім того будучі допитані в якості свідків фізичні особи-підприємці повідомили, що до них звертався ОСОБА_6 та інші невстановлені слідством особи, та пропонували за грошову винагороду зареєструватися як ФОП на що вони погоджувались. Після чого вони разом з цим чоловіком їхали до нотаріуса де підписували документи на відкриття ФОП, за що отримували грошову винагороду. Будь-яких документів щодо відкриття в банках рахунків не підписували, веденням господарської діяльністю ФОП не займалися, грошові кошти з банківських рахунків не отримували.

Зазначене свідчить, що ФОП фактично не займаються підприємницькою діяльністю, а реєструвались як ФОП з метою прикриття незаконної діяльності групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Фізичні особи-підприємці, що залучені до даної схеми, згідно з банківською документацією делегували свої права щодо розпорядження рахунками ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , на ім`я яких працівниками АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (МФО НОМЕР_16 ), АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (МФО НОМЕР_17 ) та АБ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (МФО НОМЕР_18 ) випущено додаткові платіжні картки.

Разом з тим встановлено, що службові особи групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 », а саме ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , протягом 2017-2018 років, на підставі довіреностей виписаних від підконтрольних ФОП та додаткових платіжних карт зняли з їх рахунків 85 319 928 грн.

З метою щоб не потрапити під обов`язків фінансовий моніторинг зняття коштів з рахунків залучених до злочинної діяльності фізичних осіб-підприємців здійснювалось по 50-65 тис. грн. раз у три доби з одного рахунку одного ФОП.

Учасники зазначеної схеми з метою приховання злочину раз у квартал здійснюють заміну фізичних осіб-підприємців.

Крім того у ході огляду вилучених в АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (МФО НОМЕР_16 ), АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (МФО НОМЕР_17 ) банківських справ фізичних осіб-підприємців та підприємств групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 » встановлено, що у анкетах опитувальниках та у інших документах, зазначені тотожні дані щодо електронних адрес, контактних номерів телефонів, кодових слів для поновлення паролів, а також керування рахунків здійснювалось з одних і тих же ІР - адрес. Зазначене свідчить, що вказані суб`єкти господарської діяльності керуються одними і тими же особами, про що відповідальним особам банків було достеменно відомо.

У ході досудового розслідування також встановлено, що АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (МФО НОМЕР_16 ), АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (МФО НОМЕР_17 ) та АБ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (МФО НОМЕР_18 ), як суб`єкти первинного фінансового моніторингу, зупиняли фінансові операції на рахунках фізичних осіб-підприємців так як зазначені фінансові операції відповідно до ст. ст. 15, 16 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» №1702-VII від 14.10.2014 підлягають обов`язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу.

Однак, вказані фінансові установи, маючи у своєму розпорядженні інформацію щодо фінансового стану клієнтів фізичних осіб підприємців, розуміючи що вони неспроможні здійснювати операції в таких обсягах, та розуміючи що рахунки ФОП фактично керуються службовими особами групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , через деякий час, без проведення належних заходів передбачених ст. 6 Закону України №1702-VII від 14.10.2014 щодо проведення фінансового моніторингу, розблоковували рахунки ФОП чим сприяли злочинній діяльності, яка полягає в ухиленні від сплати податків та у конвертації безготівкових коштів у готівку та виводу таких коштів у тіньовий сектор економіки.

Разом з тим встановлено, що фізичних осіб-підприємців та у підприємств групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 » відкрити рахунки в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ).

Єдиним можливим способом встановлення подальшого руху грошових коштів є дослідження руху безготівкових коштів по банківським рахункам зазначеним у клопотанні фізичних осіб-підприємців та підприємств.

Крім того, для встановлення осіб, які виступали від імені фізичних осіб підприємців та підприємств групи СГД « ІНФОРМАЦІЯ_5 », як службові особи цих підприємств, необхідно дослідити банківські картки із зразками підписів службових осіб та відбитком печаток, а також накази (протоколи рішень засновників) про призначення директора та головного бухгалтера, які містять данні про дати призначення певних осіб на ці посади і визначають їх як службових осіб підприємства.

Також, для встановлення обставин про те, яким чином та ким здійснювалося керування рахунками необхідно дослідити угоди про використання системи віддаленого доступу до рахунків типу «клієнт-банк».

Дані документи перебувають у володінні та зберігаються лише в банківській установі АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), де відкрито та обслуговується рахунок клієнта, та містять відомості, що мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню та являються джерелом доказів.

Довести вищевказані обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, іншим способом не передбачається можливим.

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, зокрема для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків, а також для проведення експертних досліджень, податкових перевірок та ревізій.

Крім цього вищевказані документи, які містять охоронювану законом таємницю, становлять банківську таємницю, тимчасовий доступ до яких та розпорядження про вилучення, здійснюється лише на підставі ухвали слідчого судді, суду, відповідно до вимог ст.ст.159, 162 КПК України.

З метою повного, всебічного та неупередженого проведення досудового розслідування, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до роздруківок руху грошових коштів, платіжних доручень, грошових чеків та інших документів.

На думку сторони обвинувачення, існує наявність достатніх підстав вважати, що є реальна загроза зміни або знищення такої інформації, тому розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходиться ця інформація.

Тому слідчий просить надати тимчасовий доступ до зазначених документів.

В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися, відповідно до письмової заяви слідчого, клопотання підтримує в повному обсязі та просить здійснити розгляд клопотання за його відсутності.

Розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів здійснено без виклику осіб, у володінні яких вони перебувають, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.

Дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

З наданих матеріалів вбачається, що п`ятим відділом РКП СУ ФР ОВПП ДФС проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню №32016100110000192 від 26.10.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України

Встановлено, що зазначені документи, які перебувають у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відомості, які в них містяться можуть бути використані як докази, та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.

Керуючись ст.ст.40, 131, 132, 159-166 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу задовольнити.

Надати доступ старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_3 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_9 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_10 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_11 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_12 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_13 , старшому слідчому з ОВС СУ ФР ОВПП ДФС ОСОБА_14 , та/абооперативним співробітникамМОУ ОВППДФС ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 ,що будуть діяти за дорученням слідчого, тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та розпорядження про їх вилучення (виїмку) в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), а саме оригіналів:

- роздруківок руху грошових коштів, ФОП ОСОБА_19 (код НОМЕР_19 ) по рахункам № НОМЕР_20 , № НОМЕР_21 , ФОП ОСОБА_20 (код НОМЕР_22 ) по рахункам № НОМЕР_23 , ФОП ОСОБА_21 (код НОМЕР_24 ) по рахункам № НОМЕР_25 , № НОМЕР_26 , ФОП ОСОБА_22 (код НОМЕР_27 ) по рахункам № НОМЕР_28 , ФОП ОСОБА_23 (код НОМЕР_29 ) по рахункам № НОМЕР_30 , ФОП ОСОБА_24 (код НОМЕР_31 ) по рахункам № НОМЕР_32 , ФОП ОСОБА_25 (код НОМЕР_33 ) по рахункам № НОМЕР_34 , ФОП ОСОБА_26 (код НОМЕР_35 ) по рахункам № НОМЕР_36 , ФОП ОСОБА_27 (код НОМЕР_37 ) по рахункам № НОМЕР_38 , ФОП ОСОБА_28 (код НОМЕР_39 ) по рахункам № НОМЕР_40 , № НОМЕР_41 , ФОП ОСОБА_29 (код НОМЕР_42 ) по рахункам № НОМЕР_43 , ФОП ОСОБА_30 (код НОМЕР_44 ) по рахункам № НОМЕР_45 , ФОП ОСОБА_31 (код НОМЕР_46 ) по рахункам № НОМЕР_47 , ФОП ОСОБА_32 (код НОМЕР_48 ) по рахункам № НОМЕР_49 , ФОП ОСОБА_33 (код НОМЕР_50 ) по рахункам № НОМЕР_51 , ФОП ОСОБА_34 (код НОМЕР_52 ) по рахункам № НОМЕР_53 , № НОМЕР_54 , ФОП ОСОБА_35 (код НОМЕР_55 ) по рахункам № НОМЕР_56 , № НОМЕР_57 , ФОП ОСОБА_36 (код НОМЕР_58 ) по рахункам № НОМЕР_59 , ФОП ОСОБА_37 (код НОМЕР_60 ) по рахункам № НОМЕР_61 , № НОМЕР_62 , ФОП ОСОБА_38 (код НОМЕР_63 ) по рахункам № НОМЕР_64 , ФОП ОСОБА_39 (код НОМЕР_65 ) по рахункам № НОМЕР_66 , ФОП ОСОБА_40 (код НОМЕР_67 ) по рахункам № НОМЕР_68 , ФОП ОСОБА_41 (код НОМЕР_69 ) по рахункам № НОМЕР_70 , ФОП ОСОБА_42 (код НОМЕР_71 ) по рахункам № НОМЕР_72 , № НОМЕР_73 , ФОП ОСОБА_43 (код НОМЕР_74 ) по рахункам № НОМЕР_75 , № НОМЕР_76 , ФОП ОСОБА_44 (код НОМЕР_77 ) по рахункам № НОМЕР_78 , ФОП ОСОБА_45 (код НОМЕР_79 ) по рахункам № НОМЕР_80 , № НОМЕР_81 , ФОП ОСОБА_46 (код НОМЕР_82 ) по рахункам № НОМЕР_83 , № НОМЕР_84 , ФОП ОСОБА_47 (код НОМЕР_85 ) по рахункам № НОМЕР_86 , ФОП ОСОБА_48 (код НОМЕР_87 ) по рахункам № НОМЕР_88 , № НОМЕР_89 , ФОП ОСОБА_49 (код НОМЕР_90 ) по рахункам № НОМЕР_91 , № НОМЕР_92 , ФОП ОСОБА_50 (код НОМЕР_93 ) по рахункам № НОМЕР_94 , № НОМЕР_95 , ФОП ОСОБА_51 (код НОМЕР_96 ) по рахункам № НОМЕР_97 , № НОМЕР_98 , ФОП ОСОБА_52 (код НОМЕР_99 ) по рахункам № НОМЕР_100 , № НОМЕР_101 , ФОП ОСОБА_53 (код НОМЕР_102 ) по рахункам № НОМЕР_103 , № НОМЕР_104 , № НОМЕР_105 , № НОМЕР_106 , ФОП ОСОБА_54 (код НОМЕР_107 ) по рахункам № НОМЕР_108 , № НОМЕР_109 , № НОМЕР_110 , № НОМЕР_111 , ФОП ОСОБА_55 (код НОМЕР_112 ) по рахункам № НОМЕР_113 , № НОМЕР_114 , ФОП ОСОБА_56 (код НОМЕР_115 ) по рахункам № НОМЕР_116 , ФОП ОСОБА_57 (код НОМЕР_117 ) по рахункам № НОМЕР_118 , ФОП ОСОБА_58 (код НОМЕР_119 ) по рахункам № НОМЕР_120 , № НОМЕР_121 , ФОП ОСОБА_59 (код НОМЕР_122 ) по рахункам № НОМЕР_123 , № НОМЕР_124 , № НОМЕР_125 , ФОП ОСОБА_60 (код НОМЕР_126 ) по рахункам № НОМЕР_127 , № НОМЕР_128 , ФОП ОСОБА_61 (код НОМЕР_129 ) по рахункам № НОМЕР_130 , ФОП ОСОБА_62 (код НОМЕР_131 ) по рахункам № НОМЕР_132 , № НОМЕР_133 , ФОП ОСОБА_63 (код НОМЕР_134 ) по рахункам № НОМЕР_135 , № НОМЕР_136 , ФОП ОСОБА_64 (код НОМЕР_137 ) по рахункам № НОМЕР_138 , № НОМЕР_139 , ФОП ОСОБА_65 (код НОМЕР_140 ) по рахункам № НОМЕР_141 , № НОМЕР_142 , ФОП ОСОБА_66 (код НОМЕР_143 ) по рахункам № НОМЕР_144 , № НОМЕР_145 , ФОП ОСОБА_67 (код НОМЕР_146 ) по рахункам № НОМЕР_147 , ФОП ОСОБА_68 (код НОМЕР_148 ) по рахункам № НОМЕР_149 , № НОМЕР_150 , ФОП ОСОБА_69 (код НОМЕР_151 ) по рахункам № НОМЕР_152 , № НОМЕР_153 , № НОМЕР_154 , ФОП ОСОБА_70 (код НОМЕР_155 ) по рахункам № НОМЕР_156 , , ФОП ОСОБА_71 (код НОМЕР_157 ) по рахункам № НОМЕР_158 , № НОМЕР_159 , ФОП ОСОБА_72 (код НОМЕР_160 ) по рахункам № НОМЕР_161 , ФОП ОСОБА_73 (код НОМЕР_162 ) по рахункам № НОМЕР_163 , № НОМЕР_164 , № НОМЕР_165 , ФОП ОСОБА_74 (код НОМЕР_166 ) по рахункам № НОМЕР_167 , ФОП ОСОБА_75 (код НОМЕР_168 ) по рахункам № НОМЕР_169 , ФОП ОСОБА_76 (код НОМЕР_170 ) по рахункам № НОМЕР_171 , № НОМЕР_172 , ФОП ОСОБА_39 (код НОМЕР_65 ) по рахункам № НОМЕР_173 , № НОМЕР_66 , ФОП ОСОБА_77 (код НОМЕР_174 ) по рахункам № НОМЕР_175 , № НОМЕР_176 , № НОМЕР_177 , ФОП ОСОБА_78 (код НОМЕР_178 ) по рахункам № НОМЕР_179 , ФОП ОСОБА_79 (код НОМЕР_180 ) по рахункам № НОМЕР_181 , № НОМЕР_182 , № НОМЕР_183 , ФОП ОСОБА_72 (код НОМЕР_160 ) по рахункам № НОМЕР_161 , ФОП ОСОБА_80 (код НОМЕР_184 ) по рахункам № НОМЕР_185 , № НОМЕР_186 , ФОП ОСОБА_81 (код НОМЕР_187 ) по рахункам № НОМЕР_188 , № НОМЕР_189 , № НОМЕР_190 , ФОП ОСОБА_82 (код НОМЕР_191 ) по рахункам № НОМЕР_192 , № НОМЕР_193 , ФОП ОСОБА_83 (код НОМЕР_194 ) по рахункам № НОМЕР_195 , № НОМЕР_196 , ФОП ОСОБА_84 (код НОМЕР_197 ) по рахункам № НОМЕР_198 , № НОМЕР_199 , ФОП ОСОБА_85 (код НОМЕР_200 ) по рахункам № НОМЕР_201 , № НОМЕР_202 , № НОМЕР_203 , № НОМЕР_204 , ФОП ОСОБА_86 (код НОМЕР_205 ) по рахункам № НОМЕР_206 , № НОМЕР_207 , ФОП ОСОБА_87 (код НОМЕР_208 ) по рахункам № НОМЕР_209 , № НОМЕР_210 , ФОП ОСОБА_88 (код НОМЕР_211 ) по рахункам № НОМЕР_212 , № НОМЕР_213 , ФОП ОСОБА_89 (код НОМЕР_214 ) по рахункам № НОМЕР_215 , ФОП ОСОБА_90 (код НОМЕР_216 ) по рахункам № НОМЕР_217 , № НОМЕР_218 , ФОП ОСОБА_91 (код НОМЕР_219 ) по рахункам № НОМЕР_220 , № НОМЕР_221 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) по рахункам № НОМЕР_222 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) по рахункам № НОМЕР_223 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) по рахункам № НОМЕР_224 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) по рахунку № НОМЕР_225 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) по рахунку № НОМЕР_226 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) по рахунку № НОМЕР_227 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) по рахунку № НОМЕР_228 , за період з 01.01.2017 по 27.09.2019, відображених на паперовому та електронному носіях (формату Microsoft Excel (.xlsx), з розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДРПОУ), призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунках на початок і кінець кожного дня;

- юридичних справ вищевказаних фізичних осіб-підприємців та ТОВ в тому числі, анкети, реєстраційні документи підприємства, накази про призначення службових осіб, копії паспортів засновників та службових осіб, довіреність на ім`я особи, яка має право відкриття і розпорядження рахунками;

- платіжних доручень на перерахування коштів (включаючи електронні платіжні доручення на паперових носіях), які надавалися при розпорядженні вищевказаними рахунками;

- банківських карток зі зразками підписів;

- листів, заяв та інших документів наданих для відкриття (закриття) вищевказаних рахунків, договору на розрахунково-касове обслуговування клієнта, із додатками.

- договорів на встановлення системи «Банк-Клієнт», актів виконаних робіт, а також технічної документації щодо проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютер вказаної системи, документів з даними про місце проведення вказаної інсталяції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Банк-Клієнт».

- протоколів системи «Банк-Клієнт» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР адреса клієнта.

- угод, договорів, контрактів, інвойсів та інших документів, пов`язаних з проведенням банківських операцій;

- грошових чеків, заявок на отримання готівки, заявок на отримання чекових книжок, та інших документів, що підтверджують зняття грошових коштів з вищевказаних рахунків;

- документів кредитних та депозитних справи вищевказаних фізичних осіб-підприємців та ТОВ з наявними договорами, додатками, додатковими угодами, заявами і дорученнями, анкетами, договорами застави та інших документах кредитної та депозитної справи, документах, підтверджуючі стан проведення розрахунків за цими угодами, а також інших документах, які мають значення речових доказів;

- інформацію та документи відносно зазначених юридичних осіб та ФОП, яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг (в тому числі відомості про банківських співробітників, які безпосередньо працювали (супроводжували) вказаних клієнтів, у тому числі наказів про призначення, посадових інструкцій, копій паспортів та кодів, інформації щодо місць мешкання та контактну інформацію);

- документи (інформацію) в електронному та паперовому вигляді про проведення внутрішнього та обов`язкового фінансового моніторингу відносно зазначених юридичних осіб та ФОП, з додаванням підтверджуючих документів (договори, угоди, акти прийому-передачі та інші документи які подавались до банківської установи у якості підтвердження здійснення фінансових операцій що підлягають фінансовому моніторингу, а також протоколів засідань виконавчого органу банку з питань фінансового моніторингу, висновків тощо);

- інформацію щодо відповідальних осіб за фінансовий моніторинг АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), у тому числі місць мешкання та контактну інформацію, копію паспортів та наказів про призначення/звільнення, посадових інструкцій, положення про відділ (управління);

- матеріали фото, відео нагляду з банкоматів, терміналів самообслуговування, відділень АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) на магнітному (електронному) носії інформації, а також на паперових носіях, які свідчать про отримання платіжних карток ( ІНФОРМАЦІЯ_18 ) вказаними вище фізичними особами-підприємцями та про зняття протягом 2017-2019 років готівкових коштів з рахунків ФОП;

- інформацію та підтверджуючі документи (копії ухвал слідчих суддів, протоколів з додатками, описів та ін.) про раніше здійсненні тимчасові доступи (виїмки, обшуки) вказаних вище документів.

Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя :

25.10.2019

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення25.10.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу85198276
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —522/555/19

Ухвала від 24.02.2020

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 07.11.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 23.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 31.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 25.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 25.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 25.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 25.10.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні