Постанова
від 23.10.2019 по справі 903/465/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10 E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

про визнання банкрутом

"23" жовтня 2019 р. Справа № 903/465/19

Господарський суд Волинської області у складі судді Войціховського Віталія Антоновича, за участі секретаря судового засідання Сердюкової Аліни Олегівни

та за відсутності представників кредитора, боржника та розпорядника майна у зв`язку з їх неявкою в судове засідання

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні Господарського суду Волинської області матеріали

за заявою Головного управління Державної податкової служби у Волинській області, м.Луцьк

про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС", с.Рудники Маневицького району

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 18.07.2019р. відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" строком на сто п`ятнадцять календарних днів до 11 листопада 2019 року, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Мачульного Олександра Івановича.

Ухвалою суду від 09.09.2019р. було затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС", встановлено, що особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС", а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі, зобов`язано розпорядника майна Мачульного О.І. згідно ухвали суду сформувати остаточний реєстр вимог кредиторів, письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів. Обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації, ліквідації боржника чи укладення мирової угоди. Протокольне рішення зборів кредиторів про утворення та склад комітету кредиторів подати суду до 04.10.2019р., розгляд справи в підсумковому засіданні призначено на 23.10.2019р.

Ухвалою суду від 23.10.2019р. клопотання Головного управління Державної податкової служби у Волинській області про заміну кредитора у справі його правонаступником було задоволено, здійснено заміну кредитора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с. Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458) - Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області (м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 39400859) на Головне управління Державної податкової служби у Волинській області (м. Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 43143484).

На день та час розгляду справи в підсумковому судовому засіданні на виконання вимог ухвали попереднього засідання розпорядником майна ТОВ "КАМУС" Мачульним О.І. було надано суду остаточний реєстр вимог кредиторів товариства-боржника, повідомлення про проведення загальних зборів кредиторів боржника, прийняття загальними зборами рішення стосовно формування комітету кредиторів, прийняття комітетом кредиторів боржника рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття його ліквідаційної процедури. Також арбітражним керуючим було надано звіт про діяльність арбітражного керуючого в процедурі розпорядження майном ТОВ "КАМУС", матеріали проведення інвентаризації майнових активів товариства, звіт про проведення аналізу фінансово-господарської діяльності товариства.

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (боржник) в судове засідання повноважного представника не направило, хоча про день та час розгляду справи в суді повідомлялось належним чином (ухвала суду від 09.09.2019р. направлялась ТОВ "КАМУС" рекомендованою кореспонденцією за юридичною адресою боржника: 44682 , Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, та була повернута до суду без вручення адресату з підстав "за зазначеною адресою не проживає").

У визначений судом день та час ініціюючий кредитор (Головне управління Державної податкової служби у Волинській області) свого представника в засідання суду не направив, хоча про день та час розгляду справи в суді був повідомлений належним чином.

Не з`явився в судове засідання також і розпорядник майна Мачульний О.І. При цьому судом засвідчується, що 21 жовтня 2019 року на адресу суду від розпорядника майна ТОВ "КАМУС" Мачульного О.І. надійшло клопотання від 21.10.2019р. про розгляд справи без його участі, у зв`язку з перебуванням його на лікарняному з 21.10.2019р. При цьому арбітражний керуючий погоджується на призначення його ліквідатором товариства. До клопотання долучено листок непрацездатності серія АДР №924331 та уточнений реєстр вимог кредиторів станом на 18.10.2019р.

Розглянувши матеріали справи, клопотання розпорядника майна та рішення комітету кредиторів ТОВ "КАМУС", звіт розпорядника майна та документи в його обґрунтування, судом враховано наступні обставини:

З 21 жовтня 2019 року введено в дію положення Кодексу України з процедур банкрутства від 18 жовтня 2018 року №2597-VIII.

Пунктами 1, 2 "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що цей Кодекс набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом. З дня введення в дію цього Кодексу визнано такими, що втратили чинність:

Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 31, ст. 440 із наступними змінами);

Постанову Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 31, ст. 441);

Закон України "Про мораторій на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті" (Відомості Верховної Ради України, 2014 р., N 28, ст. 940; 2015 р., N 43, ст. 386) втрачає чинність через один рік з дня введення в дію цього Кодексу.

Відповідно до пункту 4 "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства від 18.10.2018р. передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Судом встановлено, що арбітражним керуючим Мачульним О.І. 19 вересня 2019 року за місцезнаходженням боржника було ініційовано проведення засідання зборів кредиторів ТОВ "КАМУС" з наступним порядком денним: 1. Про визначення кількісного складу та обрання членів комітету кредиторів боржника. 2. Про визначення наступної судової процедури відносно боржника та надання повноважень комітету кредиторів прийняти відповідне рішення. 3. Про інших питань. Присутнім на засіданні зборів кредиторів ТОВ "КАМУС" був уповноважений представник Головного управління Державної податкової служби у Волинській області (кількість голосів 1527)

Засіданням зборів кредиторів ТОВ "КАМУС" (протокол №1 від 19.09.2019р.) було обрано комітет кредиторів боржника у складі вищезазначеного кредитора, вирішено надати повноваження комітету кредиторів боржника звернутися до Господарського суду Волинської області із клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Засіданням комітету кредиторів ТОВ "КАМУС" від 19.09.2019р. (протокол №2) було прийнято рішення щодо звернення до суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, щодо звернення до суду із клопотанням про призначення арбітражного керуючого Мачульного О.І. ліквідатором ТОВ "КАМУС", схвалено звіту розпорядника майна про проведену роботу, погоджену грошову винагороду арбітражного керуючого Мачульного О.І. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "КАМУС" в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень.

Рішення комітету кредиторів мотивоване відсутністю звернень господарюючих суб`єктів стосовно ймовірної процедури санації боржника, неможливістю застосування іншої судової процедури у справі, а також тим, що задоволення вимог кредиторів є можливим лише внаслідок виконання заходів ліквідаційної процедури.

Частиною 8 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: обрання голови комітету; скликання зборів кредиторів; звернення до господарського суду з вимогою про визнання правочинів (договорів) боржника недійсними на будь-якій стадії процедури банкрутства; звернення до господарського суду з клопотанням про призначення арбітражного керуючого, припинення повноважень арбітражного керуючого та про призначення іншого арбітражного керуючого; надання згоди на продаж майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) та погодження умов продажу майна боржника (крім майна, що є предметом забезпечення) у процедурі санації відповідно до плану санації або у процедурі ліквідації банкрута; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; інші питання, передбачені цим Кодексом.

У відповідності до ст. 49 Кодексу України з процедур банкрутства у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:

ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;

ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;

постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

У разі якщо зборами кредиторів у межах строку дії процедури розпорядження майном не прийнято жодного з передбачених цією статтею рішень, господарський суд за наявності ознак банкрутства протягом п`яти днів після закінчення процедури розпорядження майном боржника приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

З дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

В даному випадку, з врахуванням матеріалів справи, зокрема, наданих суду протоколів зборів кредиторів та зборів комітету кредиторів ТОВ "КАМУС" та підтверджуючих їх документів, факту відсутності пропозицій щодо санації або укладення мирової угоди у справі, господарський суд приходить до висновку про наявність усіх визначених законом підстав для визнання ТОВ "КАМУС" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Визнаючи боржника банкрутом та відкриваючи його ліквідаційну процедуру, господарським судом враховуються обставини неплатоспроможності ТОВ "КАМУС", зокрема, те, що за період з моменту порушення провадження у справі про банкрутство та введення процедури розпорядження майном не було встановлено активів, за рахунок яких є можливим погашення в повній мірі вимог кредиторів та відновлення платоспроможності боржника.

Таким чином, задоволення вимог кредиторів може бути здійснено не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

За наслідками розгляду в судовому засіданні звіту розпорядника майна Мачульного О.І. про здійснені в процесі процедури розпорядження майном заходи встановлено, що арбітражним керуючим встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "КАМУС" з кодом ЄДРПОУ 39195458 зареєстроване за адресою: 44682, Волинська область, Маневицький район, с. Рудники, вул. Господарська, 15, керівником боржника є Манжар Наталія Володимирівна, основний вид діяльності товариства - 16.10 Лісопильне та стругальне виробництво, розмір статутного капіталу становить 1000,00 грн.

Розпорядником майна подано письмовий запит №02-01/07/09 від 25.07.2019р. до Головного управління статистики у Волинській області із вимогою надати належним чином завірені копії форм державних статистичних спостережень та фінансової звітності, які подавалися Товариством з обмеженою відповідальністю "КАМУС" до органів статистики за останні три роки. Від Головного управління статистики у Волинській області надійшов лист № 02-12/56Пі-19 від 30.07.2019 р. із інформацією про відсутність у ТОВ "КАМУС" філій та структурних відокремлених підрозділів, а також за реєстраційною адресою підприємство не значиться, статистичні та фінансові звіти в органи державної статистики Волинської області жодного разу не подавало.

Також розпорядником майна направлено письмовий запит №02-01/07/16 від 25.07.2019 р. до Головного управління ДФС у Волинській області із вимогою надати належним чином завірені копії форм податкової звітності, які подавалися Товариством з обмеженою відповідальністю "КАМУС" до органів фіскальної служби за три останні роки, а також копію переліку відкритих рахунків у банківських установах, які належать боржнику та направити відповідь у визначений законом термін. Від Головного управління ДФС у Волинській області надійшов лист № 6933/ФОП/03-20-51-61-06 від 01.08.2019 р. із інформацією про рахунки боржника, які відкриті в КБ "Приватбанк". Також зазначено, що податкова звітність Товариством з обмеженою відповідальністю "КАМУС" за останні три роки, а саме: період з 2017 по 2019 р.р. до органу ДФС не подавалась.

З метою з`ясування інформації про майнові активи боржника розпорядником майна було надіслано запити до:

- Державної авіаційної служби України запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/05 щодо реєстрації цивільних повітряних суден та договорів оренди таких суден за боржником;

- Державної архітектурно-будівельної інспекції України запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/06 щодо наявності дозволів на виконання будівельних робіт виданих боржнику;

- Прокуратури Волинської області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/07 щодо притягнення посадових осіб боржника до кримінальної відповідальності, а також відомості з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриті кримінальні провадження відносно цих осіб;

- Головного управління Держпраці у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/08 щодо вибухових матеріалів промислового значення, трубопровідного транспорту, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд (вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, канатні дороги, підйомники, фунікулери тощо), парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, зареєстрованих за боржником;

- Головного управління статистики у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/09 щодо наявності або відсутності у боржника структурних відокремлених підрозділів або філій;

- Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/10 щодо зареєстрованих транспортних засобів за боржником;

- Головного територіального управління юстиції у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/11 щодо наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є боржник;

- Першого відділу ДВС міста Луцьк ГТУЮ у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/12 щодо наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є боржник;

- Головного управління Держгеокадастру у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/13 щодо зареєстрованих на праві приватної власності, оренди, користування земельних ділянок за боржником;

- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/14 щодо об`єктів права інтелектуальної власності (авторські та суміжні права, ліцензії, сертифікати тощо) зареєстрованих за боржником;

- Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" (Укрпатент) запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/15 щодо об`єктів права промислової власності (винаходи, корисні моделі, промислові зразки, знаки для товарів і послуг, торгівельні марки тощо) зареєстрованих за боржником;

- Головного управління ДФС у Волинській області про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/16 щодо всіх відкритих рахунків (поточний, бюджетний, депозитний, розподільчий тощо), які належать боржнику;

- Державної фіскальної служби України запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/17 щодо перебування боржника на обліку в митних органах України, а також наявності/відсутності митного оформлення експортно-імпортних операцій;

- Волинської митниці Державної фіскальної служби України запит про надання інформації від 25.07.2019р. № 02-01/07/18 щодо перебування боржника на обліку в митних органах України, а також наявності/відсутності митного оформлення експортно-імпортних операцій;

- Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/19 щодо тракторів, самохідних шасі, самохідних дорожньо-будівельних і меліоративних машин, тракторних причепів, а також виданих на них державних номерних знаків та реєстраційних документів, які належать боржнику;

- Державного космічного агентства України запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/20 щодо науково-технічних програм, науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт в галузі створення ракетно-космічної, спеціальної техніки в інтересах забезпечення національної безпеки та оборони, розвитку економіки України, а також космічних апаратів, агрегатів, винаходів зареєстрованих за боржником;

- Державної служби морського та річкового транспорту України запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/21 щодо морських та річкових суден, судновласником яких є боржник;

- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/22 щодо ліцензій на право провадження господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг, виданих боржнику;

- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/23 щодо цінних паперів, які належать боржнику, а також виданих ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів);

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/24 щодо будь-яких об`єктів права інтелектуальної власності зареєстрованих за боржником;

- Волинського обласного центру зайнятості запит про надання інформації від 25.07.2019 №02-01/07/25 щодо заборгованості боржника перед Фондом, а також осіб, які можливо перебували у трудових відносинах із боржником;

- Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/26 щодо розміру заборгованості перед Фондом, яка обліковується за боржником;

- Державної служби України з безпеки на транспорті запит про надання інформації від 25.07.2019р. №02-01/07/27 щодо дозволів на перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах загального користування, виданих боржнику, а також дозвільних документів на виконання перевезень автомобільними транспортними засобами, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів і вантажів;

- Публічного акціонерного товариства Укрзалізниця запит про надання інформації від 25.07.2019р. № 02-01/07/28 щодо вантажних вагонів зареєстрованих за боржником;

- Маневицького районного відділу ДВС ГТУЮ у Волинській області запит про надання інформації від 07.08.2019р. №02-01/07/31 щодо наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є боржник.

Після розгляду запитів розпорядника майна про надання інформації про усі види майнових активів (майно та майнові права) боржника, які належать йому на праві власності або повного господарського відання, отримано наступні відповіді, а саме від:

- Державної авіаційної служби України лист від 31.07.2019р. №1.16-5176-19 в якому міститься інформація про те, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за боржником повітряні судна не зареєстровані;

- Державної архітектурно-будівельної інспекції України лист від 30.07.2019р. №40-303-16/5601-19 в якому міститься інформація про те, що в єдиному реєстрі, ведення якого розпочато з 20.05.2011, відсутня інформація щодо реєстрації/видачі боржнику документів дозвільного та декларативного характеру;

- Прокуратури Волинської області лист від 05.08.2019р. №19-168вих.-19 в якому міститься інформація про те, що в результаті пошуку в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних правопорушень, які можуть підпадати під запитувану інформацію, не встановлено;

- Головного управління Держпраці у Волинській області лист від 01.08.2019р. №14/04-07 в якому міститься інформація про те, що за боржником об`єктів підвищеної небезпеки, великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, а також об`єктів котлонагляду та підіймальних споруд не зареєстровано;

- Головного управління статистики у Волинській області лист від 30.07.2019р. №02-12/56Пі-19 в якому міститься інформація про те, що боржник немає філій та структурних відокремлених підрозділів, а також за юридичною адресою підприємство не значиться, статистичні та фінансові звіти в органи державної статистики Волинської області жодного разу не подавало;

- Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області лист від 05.08.2019р. №31/3-8зі в якому міститься інформація про те, що згідно наявних баз даних інформація щодо реєстрації транспортних засобів за боржником, відсутня;

- Головного територіального управління юстиції у Волинській області лист від 02.08.2019р. №6737/08-22/03-1 в якому міститься інформація про те, що станом на 02.08.2019р. на виконанні у територіальних відділах державної виконавчої служби області та відділу примусового виконання рішень Управління ДВС ГТУЮ у Волинській області не перебувають та не перебували;

- Головного управління Держгеокадастру у Волинській області лист від 02.08.2019р. №ПІ-58/0-60/0/63-19 в якому міститься інформація про те, що за наявною інформацією, наданою структурними підрозділами Головного управління Держгеокадастру у Волинській області (у містах та районах), земельні ділянки, які належать боржнику не зареєстровані;

- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України лист № 31.07.2019р. №2312-07/31511-07 в якому міститься інформація про те, що надання виписки з відповідного реєстру щодо відомостей про певний охоронний документ є платною послугою і становить 100 грн. за один об`єкт промислової власності. Разом з тим, інформацію щодо об`єктів промислової власності, можливо самостійно отримати на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку (www.me.gov.ua). У зв`язку з відсутністю коштів, розпорядником майна самостійно проведено пошук та згідно даних Державних реєстрів відомості щодо реєстрації авторського права на твір та договорів, які стосуються права автора на твір, об`єктів права інтелектуальної власності та видачу ліцензій на використання об`єктів права інтелектуальної власності за боржником відсутні;

- Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" (Укрпатент) лист від 02.08.2019р. №3248/2019 в якому міститься інформація про те, що вартість проведення іменного пошуку відомостей про винаходи (корисні моделі), промислові зразки, знаки для товарів і послуг вищезазначеного підприємства, становитиме 864,00 грн. (з урахуванням ПДВ). У зв`язку з відсутністю коштів, розпорядником майна самостійно проведено пошук та згідно даних Державних реєстрів промислової власності відомості про винаходи (корисні моделі), промислові зразки, знаки для товарів і послуг за боржником відсутні;

- Головне управління ДФС у Волинській області лист від 01.08.2019р. №6933/ФОП/03-20-51-61-06 в якому міститься інформація про те, що податкова звітність боржником за останні три роки, а саме: період з 2017 по 2019 р.р до органу ДФС не подавались, та є відкриті рахунки в одній банківській установі - КБ Приватбанк ;

- Державної фіскальної служби України лист від 05.08.2019р. №1585/ЗПІ/99-99-07-15 в якому міститься інформація про те, що за даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи ДФС станом на 01.08.2019 боржник перебуває в реєстрації осіб, які здійснюють операції з товарами. Разом з тим, митна декларація не відображає майнові права на товар, а визначає лише митний статус товару (стаття 72 Митного кодексу України). Бази даних електронних копій митних декларацій та інших митних документів, утворених при митному контролі та оформлені, не є державним реєстрами;

- Волинської митниці Державної фіскальної служби України лист від 02.08.2019р. № 1453/12/03-70-07 в якому міститься інформація про те, що боржник перебуває на обліку Державної фіскальної служби, як особа що здійснює операції з товарами ДФС з 04.02.2015. Разом з тим, боржник протягом 2015 року в зоні діяльності Волинської митниці ДФС здійснило митне оформлення 80 митних декларацій, щодо експорту товару. Останній раз боржником здійснено митне оформлення 26.08.2015 року;

- Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області лист від 21.08.2019р. №08.18/4681 в якому міститься інформація про те, що за боржником трактори, самохідні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми не зареєстровані;

- Державного космічного агентства України лист від 02.08.2019р. №3696/10-16Д03.3/19 в якому міститься інформація про те, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у боржника немає. Ліцензії на право здійснення космічної діяльності боржнику не видавались;

- Державної служби морського та річкового транспорту України лист від 14.08.2019р. №3671/03/15-19 в якому міститься інформація про те, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є боржник;

- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) лист від 30.07.2019р. №7949/21.1/7-19 в якому міститься інформація про те, що боржник до НКРЕКП не звертався та ліцензій на право провадження господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг не отримував;

- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (НАЦКОМФІНПОСЛУГ) лист від 29.07.2019р. №16978/13-13 в якому міститься інформація про те, що у Державному реєстрі фінансових установ відсутня інформація про боржника;

- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку лист від 29.07.2019р. № 10/01/17789 в якому міститься інформація про те, що боржник, станом на 31.03.2019р. серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (5 відсотків і більше акцій приватних акціонерних товариств та 5 відсотків і більше публічних акціонерних товариств), відсутній. За даними ліцензійного реєстру професійних учасників ринку цінних паперів, станом на 26.07.2019р., боржник в Комісії не отримував ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку;

- Волинського обласного центру зайнятості від 01.08.2019р. № 2081/04 в якому міститься інформація про те, що у боржника заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття перед Волинським обласним центром зайнятості відсутня. Інформацією про осіб, які перебували у трудових відносинах з боржником, Волинський обласний центр зайнятості, відповідно до своїх повноважень, не володіє;

- Управління виконавчої дирекції ФСС України у Волинській області від 31.07.2019р. №01-17/1114 в якому міститься інформація про те, що заборгованість боржника перед Управлінням виконавчої дирекції ФСС України у Волинській області станом на 31.07.2019р. відсутня;

- Державної служби України з безпеки на транспорті лист від 02.08.2019р. № 5051/02/15-19 в якому міститься інформація про те, що станом на 30.07.2019 боржнику дозволи на перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах Укртрансбезпекою не видавалися;

- Публічного акціонерного товариства Укрзалізниця лист від 05.08.2019р. №721/2640 в якому міститься інформація про те, що інформація про вагони боржника, як власника, в АБД ПВ немає. Крім того, зазначений боржник відсутній в довіднику Собственники грузовых вагонов государств участников Содружества . Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстрованій локомотиви боржника;

- Маневицького районного відділу ДВС ГТУЮ у Волинській області лист від 13.08.2019р. №03-16-28/8802 в якому міститься інформація про те, що на виконанні у відділ ДВС не було/немає виконавчих проваджень стосовно боржника.

Крім того, згідно інформаційної довідки 30.08.2019р. №179176693 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо боржника, відомості про об`єкти нерухомого майна, які належать Товариству з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (код ЄДРПОУ 39195458) на праві приватної власності або повного господарського відання, відсутні.

При цьому судом також зауважується, що згідно з положеннями Кодексу України з процедур банкрутства суб`єкт господарської діяльності може бути визнаний банкрутом тільки в разі встановлення господарським судом його неспроможності відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури;

Частиною 3 ст. 110 ЦК України передбачено, що, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Таким чином, при прийнятті постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, господарський суд повинен з`ясувати наявність або відсутність у боржника ознак банкрутства, зокрема: наявність непогашених, визнаних судом грошових вимог кредиторів; перевищення грошових зобов`язань боржника над його майном (пасиву над активом, порівнявши відомості обох величин та встановивши недостатність майна для задоволення вимог кредиторів (неспроможність); незадовільний результат застосування заходів фінансового оздоровлення боржника.

Відомості про активи боржника на час визнання боржника банкрутом можуть міститися у звіті арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією) про фінансово-майновий стан боржника, що повинен бути наданий комітету кредиторів, та на основі якого комітет кредиторів вирішує питання про введення наступної судової процедури.

Тільки наявність усіх перерахованих ознак дає господарському суду підстави для визнання боржника банкрутом.

Станом на дату проведення зборів комітету кредиторів товариства-боржника на адресу розпорядника майна звернення ймовірних кредиторів (інвесторів) щодо санації товариства не надходили, товариство не здійснює виробничу діяльність та неспроможне пропонувати комітету кредиторів укладення мирової угоди, пропозиції від кредиторів щодо укладення мирової угоди арбітражному керуючому не надходили.

Відповідно до ст.ст. 58, 59, 60 Кодексу України з процедур банкрутства у випадках, передбачених цим Кодексом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін ухвалює постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру. Суд визначає строк, протягом якого ліквідатор зобов`язаний здійснити ліквідацію боржника. Цей строк не може перевищувати 12 місяців. Неявка у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про час і місце такого засідання, не перешкоджає провадженню у справі.

З дня прийняття судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури:

господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо;

строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав;

у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури;

припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута;

відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю;

продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом;

скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається;

припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.

У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.

Відповідно до ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства майнові вимоги кредиторів до боржника мають бути виражені в грошових одиницях і заявлені до господарського суду в порядку, встановленому цією статтею. Копії відповідних заяв та доданих до них документів кредитори надсилають боржнику та розпоряднику майна.

Заява кредитора має містити: найменування господарського суду, до якого подається заява; найменування боржника, його місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); ім`я або найменування кредитора, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); розмір вимог кредитора до боржника з окремим зазначенням суми неустойки (штрафу, пені); виклад обставин, що підтверджують вимоги до боржника, та їх обґрунтування; відомості про наявність заставного майна боржника, яке є забезпеченням вимог; перелік документів, що додаються до заяви.

До заяви в обов`язковому порядку додаються докази сплати судового збору, докази надсилання копії заяви боржнику і розпоряднику майна, а також документи, що підтверджують грошові вимоги до боржника. Заява підписується кредитором або його уповноваженим представником.

У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України. Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом.

В даному випадку, ліквідатором ТОВ "КАМУС" комітет кредиторів товариства-боржника пропонує призначити арбітражного керуючого Мачульного Олександра Івановича, яким до цього часу виконувались функції розпорядника майна боржника.

Клопотання комітету кредиторів боржника щодо кандидатури ліквідатора приймається судом до уваги. При вирішенні питання щодо призначення ліквідатора ТОВ "КАМУС" судом враховується факт належного виконання арбітражним керуючим Мачульним О.І. повноважень розпорядника майна у справі, також береться до уваги освіта, досвід та організаційно-технічні можливості арбітражного керуючого виконувати повноваження ліквідатора.

При цьому судом враховано й те, що згідно ч. 1 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, у разі відсторонення розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, визначеного Єдиною судовою інформаційно-телекомунікаційною системою, від виконання повноважень, керуючий санацією, керуючий реалізацією та ліквідатор призначаються господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов`язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

Кошти, що надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на ліквідаційний рахунок боржника. Після оплати витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, та сплати основної і додаткової винагороди арбітражного керуючого здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, встановленому цим Кодексом.

Оплата витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури, здійснюється у такому порядку:

у першу чергу оплачуються витрати, пов`язані з проведенням ліквідаційної процедури, та сплачується винагорода ліквідатора;

у другу чергу виконуються зобов`язання перед особами, які після відкриття провадження у справі про банкрутство боржника надавали кредитування, поставляли сировину, комплектуючі з відстроченням платежу.

За рахунок коштів, отриманих від реалізації майна, що є предметом забезпечення, відшкодовуються витрати, пов`язані з утриманням та збереженням такого майна, сплачується винагорода оператора електронного майданчика. Склад та розмір таких витрат підлягають погодженню в порядку, визначеному цим Кодексом. Кошти, що залишилися після здійснення зазначених виплат, використовуються виключно для задоволення вимог кредиторів за зобов`язаннями, які забезпечує таке майно.

Ліквідатор не менш як один раз на місяць подає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Ліквідатор зобов`язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч. 2 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

На підставі викладеного, керуючись, ст.ст. 1, 2, 28, 49, 58-60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458) та повноваження арбітражного керуючого (розпорядника майна) Мачульного Олександра Івановича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1019 від 03.07.2013р., адреса: АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ) припинити.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458) визнати банкрутом.

3. Відкрити ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458) строком на 12 місяців.

4. Скасувати арешти та інші обмеження по розпорядженню, накладені на майно Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" не допускається.

5. Ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458) призначити арбітражного керуючого Мачульного Олександра Івановича (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №1019 від 03.07.2013р., адреса: АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ).

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута. Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

6. Оприлюднити на офіційному веб-порталі судової влади України повідомлення про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15, код ЄДРПОУ 39195458).

7. Зобов`язати ліквідатора:

- під час проведення ліквідаційної процедури використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

- виплати кредиторам з основного рахунку здійснювати у порядку черговості, визначеному ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства;

- здійснювати реалізацію майна банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку передбаченому Кодексом України з процедур банкрутства;

- на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.

8. Відповідні строки по даній справі обчислюються з дати прийняття господарським судом постанови, тобто з 23.10.2019р.

9. Судове засідання з приводу розгляду проміжного звіту ліквідатора про виконану роботу в ліквідаційній процедурі призначити на "27" січня 2020 р. на 10:00 год. Судове засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Волинської області (м. Луцьк, пр. Волі, 54а , в залі судових засідань №210).

10. Ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" після завершення всіх розрахунків з кредиторами та здійснення ліквідаційної процедури скласти звіт про свою діяльність та ліквідаційний баланс товариства-банкрута, подати їх до господарського суду для подальшого розгляду і затвердження.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Відповідно до ст.ст. 253, 256, 257 Господарського процесуального кодексу України апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Північно-західного апеляційного господарського суду, протягом 20 днів з дня складення повного тексту судового рішення (постанови).

Повна постанова

складена 25.10.2019р.

Примірник постанови для відома та виконання направити:

- Головному управлінню ДПС у Волинській області (43010, м.Луцьк, Київський майдан, 4);

- Товариству з обмеженою відповідальністю "КАМУС" (44682, Волинська область, Маневицький район, с.Рудники, вул. Господарська, 15);

- Сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Волинській області (43001, м.Луцьк, вул. Володимирська, 1);

- Маневицькому районному відділу Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області (44600, Волинська область, Маневицький район, смт. Маневичі, вул. Комарова, 7);

- Державному реєстратору Центру надання адміністративних послуг Маневицької районної державної адміністрації (44600, Волинська область, Маневицький район, смт Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, 34а);

- Арбітражному керуючому Мачульному Олександру Івановичу (АДРЕСА_1; ІНФОРМАЦІЯ_1).

Суддя В. А. Войціховський

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення23.10.2019
Оприлюднено27.10.2019
Номер документу85205193
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/465/19

Ухвала від 16.07.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Судовий наказ від 16.07.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 16.07.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 06.07.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 27.04.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 25.03.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 03.02.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 08.01.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Постанова від 23.10.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

Ухвала від 23.10.2019

Господарське

Господарський суд Волинської області

Войціховський Віталій Антонович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні