ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10 E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
УХВАЛА
"03" лютого 2020 р. справа № 903/465/19 Господарський суд Волинської області у складі судді Войціховського Віталія Антоновича, за участі секретаря судового засідання Сердюкової Аліни Олегівни
та за відсутності ліквідатора та представників кредитора, боржника у зв`язку з їх неявкою в судове засідання
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні Господарського суду Волинської області матеріали справи
за заявою Головного управління Державної податкової служби у Волинській області, м. Луцьк
про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС", с. Рудники Маневицького району
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Господарського суду Волинської області від 18.07.2019р. відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" строком на сто п`ятнадцять календарних днів до 11 листопада 2019 року, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Мачульного Олександра Івановича.
Ухвалою суду від 09.09.2019р. було затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС".
Ухвалою суду від 23.10.2019р. було задоволено клопотання Головного управління Державної податкової служби у Волинській області про заміну кредитора у справі його правонаступником, здійснено заміну кредитора у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" - Головне управління Державної фіскальної служби у Волинській області на Головне управління Державної податкової служби у Волинській області.
Постановою господарського суду від 23.10.2019р. процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ТОВ "КАМУС" було припинено, зазначене товариство визнано банкрутом та відкрито його ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, скасовано арешти та інші обмеження, накладені на майно товариства-боржника, ліквідатором товариства призначити арбітражного керуючого Мачульного Олександра Івановича, зобов`язано ліквідатора подавати суду та комітету кредиторів звіти про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника, використання коштів боржника, судове засідання з приводу розгляду проміжного звіту ліквідатора про виконану роботу в ліквідаційній процедурі призначено (з врахуванням ухвали від 08.01.2020р. про виправлення описки) на 03.02.2020р. на 10:00 год.
У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 24 жовтня 2019 року за №63896 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення оголошення (повідомлення) про визнання банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури ТОВ "КАМУС".
04.11.2019р., 02.12.2019р., 02.01.2020р. та 29.01.2020р. на адресу суду від арбітражного керуючого Мачульного О.І. надійшли проміжні звіти ліквідатора про здійсненні заходи в ліквідаційні процедурі ТОВ "КАМУС".
28 січня 2020 року відділом документального забезпечення та контролю Господарського суду Волинської області було зареєстровано клопотання ліквідатора ТОВ "КАМУС" Мачульного О.І. про розгляд справи 03.02.2020р. без його участі.
У визначений судом день та час сторони/ учасники судового процесу своїх представників в засідання суду не направили.
За наслідками розгляду відповідних матеріалів судом було встановлено, що ліквідатором на підставі постанови суду від 23.10.2019р. вижито заходів щодо захисту майна банкрута та прийнято майно до свого відання, видано наказ про виконання обов`язків ліквідатора, а також наказ про та проведення інвентаризації майна банкрута, повідомлено про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та подано через систему електронної звітності арбітражних керуючих повідомлення форми № 1.1 «Повідомлення про призначення арбітражного керуючого у справі про банкрутство» у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства.
З метою отримання інформації з державних реєстрів про усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання та підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, ліквідатором вжито заходів, спрямованих на пошук та виявлення такого майна, шляхом направлення офіційних запитів до держателів та адміністраторів відповідних реєстрів, зокрема:
- Державної авіаційної служби України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/45 щодо реєстрації цивільних повітряних суден та договорів оренди таких суден за банкрутом;
- Державної архітектурно-будівельної інспекції України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/46 щодо наявності дозволів на виконання будівельних робіт виданих банкруту;
- Прокуратури Волинської області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/47 щодо притягнення посадових осіб банкрута до кримінальної відповідальності, а також відомості з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриті кримінальні провадження відносно цих осіб;
- Головного управління Держпраці у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/48 щодо вибухових матеріалів промислового значення, трубопровідного транспорту, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд (вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, канатні дороги, підйомники, фунікулери тощо), парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, зареєстрованих за банкрутом;
- Головного управління статистики у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/49 щодо наявності або відсутності у банкрута структурних відокремлених підрозділів або філій;
- Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/50 щодо зареєстрованих транспортних засобів за банкрутом;
- Головного територіального управління юстиції у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/51 щодо наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є банкрут;
- Першого відділу ДВС міста Луцьк ГТУЮ у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/52 щодо наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є банкрут;
- Головного управління Держгеокадастру у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/53 щодо зареєстрованих на праві приватної власності, оренди, користування земельних ділянок за банкрутом;
- Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/54 щодо об`єктів права інтелектуальної власності (авторські та суміжні права, ліцензії, сертифікати тощо) зареєстрованих за банкрутом;
- Державного підприємства ''Український інститут інтелектуальної власності": запит про надання інформації від 22І11.2019 № 02-01/07/55 щодо об`єктів права промислової власності (винаходи, корисні моделі, промислові зразки, знаки для товарів і послуг, торгівельні марки тощо) зареєстрованих за банкрутом;
- Головне управління ДПС у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/56 щодо всіх відкритих рахунків (поточний, бюджетний, депозитний, розподільчий тощо), які належать банкруту;
- Державної податкової служби України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/57 щодо перебування банкрута на обліку в митних органах України, а також наявності/відсутності митного оформлення експортно-імпортних операцій;
- Волинської митниці Державної податкової служби України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/58 щодо перебування банкрута на обліку в митних органах України, а також наявності/відсутності митного оформлення експортно- імпортних операцій;
- Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/59 щодо тракторів, самохідних шасі, самохідних дорожньо-будівельних і меліоративних машин, тракторних причепів, а також виданих на них державних номерних знаків та реєстраційних документів, які належать банкруту;
- Державного космічного агентства України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/60 щодо науково-технічних програм, науково-дослідних, дослідно- конструкторських робіт в галузі створення ракетно-космічної, спеціальної техніки в інтересах забезпечення національної безпеки та оборони, розвитку економіки України, а також космічних апаратів, агрегатів, винаходів зареєстрованих за банкрутом;
- Державної служби морського та річкового транспорту України: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/61 щодо морських та річкових суден, судновласником яких є банкрут;
- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/62 щодо ліцензій на право провадження господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг, виданих банкруту;
- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/63- щодо цінних паперів, які належать банкруту, а також виданих ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку (ринку цінних паперів);
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/64 щодо будь-яких об`єктів права інтелектуальної власності зареєстрованих за банкрутом;
- Волинського обласного центру зайнятості: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/65 щодо заборгованості банкрута перед фондом, а також осіб, які можливо перебували у трудових відносинах із банкротом;
- Управління виконавчої дирекції Фонду Соціального страхування України у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 №02-01/07/66 щодо розміру заборгованості перед Фондом, яка обліковується за банкрутом;
- Державної служби України з безпеки на транспорті: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/67 щодо дозволів на перевезення пасажирів на міжобласних автобусних маршрутах загального користування, виданих банкруту, а також дозвільних документів на виконання перевезень автомобільними транспортними засобами, що здійснюють міжнародні перевезення пасажирів і вантажів;
- Публічного акціонерного товариства Укрзалізниця : запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/68 щодо вантажних вагонів, зареєстрованих за банкрутом;
- Маневицького районного відділу ДВС ГТУЮ у Волинській області: запит про надання інформації від 22.11.2019 № 02-01/07/69 щодо наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є банкрут.
Після розгляду запитів про надання інформації щодо усіх видів майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури, отримано відповіді від державних установ, а саме:
- Державної авіаційної служби України: лист № 1.16-8105-19 від 28.11.2019, в якому міститься інформація про те, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ КАМУС повітряні судна не зареєстровані;
- Державної архітектурно-будівельної інспекції України: лист № 40-304-106/19 від 28.11.2019, в якому міститься інформація про те, що в єдиному реєстрі, ведення якого розпочато з 20.05.2011, відсутня інформація щодо реєстрації/видачі ТОВ КАМУС документів дозвільного та декларативного характеру;
- Прокуратури Волинської області: лист № 19-255вих.-19 від 29.11.2019, в якому міститься інформація про те, що в результаті пошуку інформації в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних правопорушень щодо притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб ТОВ КАМУС , не виявлено;
- Головного управління Держпраці у Волинській області: лист № 18/04-06 від 28.11.2019, в якому міститься інформація про те, що за ТОВ КАМУС об`єктів підвищеної небезпеки не зареєстровано. Об`єкти котлонагляду та підіймальні споруди, парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води на обліку не перебувають;
- Головного управління статистики у Волинській області: лист № 02-12/79ПІ-19 від 26.11.2019, в якому міститься інформація про те, що за даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у ТОВ КАМУС відокремлені підрозділи (філії і представництва) та дочірні підприємства відсутні;
- Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області: лист № 31/3-Юзі від 26.11.2019, в якому зазначено, що згідно з регіональною базою даних РСЦ Волинської області та Єдиним державним реєстром транспортних засобів, держателем якого є МВС, інформація про реєстрацію транспортних засобів за ТОВ КАМУС відсутня;
- Головного територіального управління юстиції у Волинській області: лист № 1385/10470/08-22/03-1 від 27.11.2019, в якому зазначено, що відповідно до відомостей із Автоматизованої системи виконавчого провадження виконавчі провадження, за якими однією із сторін є ТОВ КАМУС , на виконанні у територіальних відділах державної виконавчої служби області та відділу примусового виконання рішень Управління ДВС ГТУЮ у Волинській області, станом на 27.11.2019 не перебувають та не перебували;
- Головного управління Держгеокадастру у Волинській області: лист № ПІ-97/0- 108/0/63-19 від 29.11.2019, в якому міститься інформація про те, що за даними територіальних структурних підрозділів у районах, містах Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, за ТОВ КАМУС не виявлено зареєстрованих земельних ділянок;
- Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: лист № 2312-07/49576-07 від 27.11.2019, в якому міститься інформація про те, що надання виписки з відповідного реєстру щодо відомостей про певний охоронний документ є платною послугою і становить 100 грн. за один об`єкт промислової власності. Разом з тим інформацію щодо об`єктів промислової власності, можливо самостійно отримати на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку (www.me.gov.ua). У зв`язку з відсутністю коштів, ліквідатором самостійно провезено пошук та згідно даних Державних реєстрів встановлено, що відомості щодо реєстрації авторського права на твір та договорів, які стосуються права автора на твір, об`єктів права інтелектуальної власності та видачу ліцензій на використання об`єктів права інтелектуальної власності за ТОВ КАМУС відсутні;
- Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності": лист № 2098/1.6 від 26.11.2019, в якому міститься інформація про те, що в Укрпатенті відсутні відомості щодо об`єктів права промислової власності, власником яких є ТОВ КАМУС ;
- Головного управління ДПС у Волинській області лист №17/ЗПІ/03-20-02-01-06 від 26.11.2019, в якому зазначено інформацію про відкриті та закриті рахунки в установах банків, які належать ТОВ КАМУС . За даними податкового органу банкрут має 4 (чотири) відкритих рахунки в банківській установі - КБ Приватбанк ;
- Державної податкової служби України: лист № 384/ЗПІ/99-00-02-02-03-19 від 27.11.2019 з котрого вбачається, що запит щодо надання інформації про митні операції ТОВ КАМУС надіслано за належністю до Державної фіскальної служби України для розгляду та надання відповіді згідно вимог чинного законодавства;
- Державної фіскальної служби України: лист № 2161/ЗПІ/99-99-07-15 від 02.12.2019, в якому міститься інформація про те, що за даними Єдиної автоматизованої інформаційної системи ДФС станом на 28.11.2019 ТОВ КАМУС перебуває в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами. Разом з тим, митна декларація не відображає майнові права на товар, а визначає лише митний статус товару (стаття 72 Митного кодексу України). Бази даних електронних копій митних декларацій та інших митних документів, утворених при митному контролі та оформлені, не є державним реєстрами;
- Волинської митниці Державної фіскальної служби України: лист № 67/21/03-70-07 від 27.11.2019, в якому міститься інформація про те, що ТОВ КАМУС перебуває на обліку Державної фіскальної служби, як особа що здійснює операції з товарами ДФС з 04.02.2015. Разом з тим, банкрут протягом 2015 року в зоні діяльності Волинської митниці ДФС здійснило митне оформлення 80 митних декларацій, щодо експорту товару. Останній раз боржником здійснено митне оформлення 26.08.2015р.;
- Державної служби морського та річкового транспорту України: лист № 5692/03/15-19 від 28.11.2019, в якому міститься інформація про те, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ КАМУС ;
- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг: (НКРЕКП) лист № 12889/21.2/7-19 від 06.12.2019, в якому міститься інформація про те, що ТОВ КАМУС до НКРЕКП не зверталось та ліцензій на право провадження господарської діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг не отримувало;
- Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (НАЦКОМФШПОСЛУГ) інформаційний лист про те, що у Державному реєстрі фінансових установ відсутня інформація про ТОВ КАМУС . Статуту фінансової установи банкрут не набував та не отримував ліцензій на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) в частині проведення видів страхування;
- Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку: лист № 10/01/27627 від 28.11.2019, в якому міститься інформація про те, що ТОВ КАМУС , станом на 30.09.2019 серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (5 відсотків і більше акцій приватних акціонерних товариств та 5 відсотків і більше публічних акціонерних товариств), відсутнє. За даними ліцензійного реєстру професійних учасників ринку цінних паперів, станом на 25.11.2019, ТОВ КАМУС в Комісії не отримувало ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку;
- Волинського обласного центру зайнятості: лист № 3090/04 від 27.11.2019, в якому міститься інформація про те, що у ТОВ КАМУС заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття відсутня;
- Управління виконавчої дирекції ФСС України у Волинській області, лист № 12-01- 11/755 від 03.12.2019, в якому міститься інформація про те, що заборгованість ТОВ КАМУС по сплаті страхових внесків перед Управлінням виконавчої дирекції ФСС України у Волинській області відсутня;
- Державної служби України з безпеки на транспорті: лист № 8112/02/15-19 від 29.11.2019, в якому міститься інформація про те, що станом на 26.11.2019 ТОВ КАМУС на обслуговування міжміських та приміських автобусних маршрутів загального користування, що виходить за межі території області (міжобласні маршрути), не призначалося та не отримувало дозвільних документів (не має діючих дозволів);
- Публічного акціонерного товариства Укрзалізниця : лист № 72/4244 від 05.12.2019, в якому зазначено, що інформація про вагони за ТОВ КАМУС , як власника, в АБД ПВ відсутня. Крім того, зазначений боржник відсутній в довіднику Собственники грузовых вагонов государств участников Содружества . Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви боржника;
- Маневицького районного відділу ДВС ГТУЮ у Волинській області: лист № 03-16-28/11125 від 27.11.2019, в якому міститься інформація про те, що на виконанні у відділі ДВС відсутні будь які виконавчі провадження стороною яких є ТОВ КАМУС .
Разом з тим, відповіді від Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області та Державного космічного агентства України на адресу ліквідатора, станом на 25.01.2019 не надійшли.
Для закриття рахунків ТОВ КАМУС в банківській установі, ліквідатором надіслано заяву до центрального відділення Київського ГРУ АТ КБ "Приватбанк" (01030, м. Київ вул. Б. Хмельницького, 41), але у відповідь отримано лист № 20.1.0.0.0/7 - 191205/4769 від 06.12.2019 в якому зазначено, що для проведення ідентифікації потрібно надати документи, що посвідчують особу та копію рішення суду про визнання банкрутом з "мокрою" печаткою суду. На виконання вимог банку, ліквідатором повторно було надіслано необхідний пакет документів для проведення ідентифікації до КБ "Приватбанк", станом на 27.12.2019 довідка або лист банку про закриття рахунків ТОВ КАМУС відсутня.
Поруч з цим ліквідатор зазначає, що посадовими особами (директором) банкрута не передано бухгалтерської та іншої документації, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута протягом строку встановлено Кодексом України з процедур банкрутства. Ліквідатор немає можливості надати комітету кредиторів інформацію про фінансове становище і майно банкрута на день відкриття ліквідаційної процедури, а також інформацію про дебіторську заборгованість.
Також ліквідатор в своїх звітах повідомив комітет кредиторів інформацію щодо розмірів грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "КАМУС", а саме: у жовтні 2019 року 48 46,06 грн., а також витрат в сумі 30,00 грн.; у листопаді 16 692,00 грн., у грудні 2019 року 16 692,00 грн, а також витрат в сумі 109,00 грн.; у січні 2020 року 18 192,00 грн., а також витрат в сумі 34,00 грн.;
Відповідно до п. 3 ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський суд здійснює офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
Пунктом 4 статті 60 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.
При розгляді справи в даному судовому засіданні судом взято до уваги, що станом на 03.02.2020р. до господарського суду та ліквідатора заяв про визнання грошових вимог до боржника від будь-яких кредиторів не надходило.
Відповідно до ст.ст. 1, 60 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення ліквідаційної процедури. У постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України. Ліквідатор виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Ліквідатор не менш як один раз на місяць подає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів. Ліквідатор зобов`язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури.
Згідно із ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.
Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.
Господарським судом було розглянуто проміжні звіти ліквідатора ТОВ "КАМУС" Мачульного О.І. про здійснені ним в процесі ліквідаційної процедури дії та вжиті заходи та за наслідками розгляду відповідних матеріалів судом було встановлено, що ліквідатором вчиняються відповідні дії та заходи на належному рівні та в межах наданих законодавством України повноважень у зв`язку з чим проміжні звіти ліквідатора слід прийняти до уваги та погодити.
Керуючись ст.ст. 1, 58, 59, 60, 61, 65 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Проміжні звіти ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "КАМУС" Мачульного О.І. погодити.
2. Зобов`язати ліквідатора Мачульного Олександра Івановича відповідно до статей 61-65 Кодексу України з процедур банкрутства виконати ліквідаційну процедуру банкрута у строк, встановлений постановою Господарського суду Волинської області від 23.10.2019р., за результатами роботи по ліквідації товариства-банкрута надати суду обґрунтований остаточний звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури.
Ухвала набирає законної сили негайно після її підписання та оскарженню не підлягає.
Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://vl.arbitr.gov.ua .
Ухвала підписана 04.02.2020р.
Суддя В. А. Войціховський
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2020 |
Оприлюднено | 05.02.2020 |
Номер документу | 87335671 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Господарське
Господарський суд Волинської області
Войціховський Віталій Антонович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні