Ухвала
від 28.10.2019 по справі 300/2078/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"28" жовтня 2019 р. Справа № 300/2078/19

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Могила А.Б. розглянувши матеріали позову Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМІТ ЛТД" до Івано-Франківської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення та рішення про коригування митної вартості,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМІТ ЛТД" звернулося в суд із позовом до Івано-Франківської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA206000/2019/00612 від 24.07.2019 та рішення про коригування митної вартості №UA206000/2019/000612/2 від 25.07.2019.

Частиною 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу та чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 3 ст.161 Кодексу до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".

В ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Слід звернути увагу на те, що відповідно до частини 3 статті 6 Закону України "Про судовий збір", за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Позовна вимога про скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення має немайновий характер.

Рішенням про коригування митної вартості митний орган визначає митну вартість, за якою необхідно здійснити митне оформлення товару, що тягне за собою необхідність сплати податку на додану вартість, акцизного збору та/або інших митних платежів у збільшеному розмірі. Відповідно рішення про коригування митної вартості впливає на майновий стан декларанта, а тому вимога про його скасування є вимогою майнового характеру.

В даному випадку позивачем подано позов, в якому заявлено одну вимогу немайнового характеру - визнання протиправною та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA206000/2019/00612 від 24.07.2019 та вимогу майнового характеру - визнання протиправним та скасування рішення про коригування митної вартості № UA206000/2019/000612/2 від 25.07.2019.

Згідно із ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою, становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Як вбачається, позивачем до матеріалів позову додано квитанцію №0.0.1502011436.1 від 22.10.2019 про сплату 1921 грн. судового збору, тобто тільки за вимогу немайнового характеру, що не відповідає розміру судового збору, передбаченого Законом України "Про судовий збір" за пред`явлення позову в якому об`єднано вимоги майнового і немайнового характеру.

Ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано юридичною особою, становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік", який вступив в дію з 01.01.2019, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць з 1 січня 2019 року складає 1 921 грн.

При цьому, оспорювана сума (ціна позову) у справі становить різницю показників митної вартості товару, визначених митним органом та позивачем, тобто 126 612,01 грн.

Такий висновок відповідає позиції Верховного Суду, викладеній в ухвалі від 21.01.2019 по справі №826/5126/18 (К9901/983/19).

При розрахунку судового збору за подання даного позову у даній справі слід виходити з формули - ціна позову х 1,5 % (126 612,01 х 1,5%), що становить 1 899, 18 грн., що є меншим 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тому сплаті підлягає судовий збір в розмірі 1921 грн.

Як вбачається, позивачем до матеріалів позову квитанцію про сплату судового збору за пред`явлення позову, в якому об`єднано вимоги майнового та немайнового характеру, не додано.

Частиною 1 статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено,що сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.

Відповідно до ч.3 ст.55 Кодексу адміністративного судочинства України юридична особа, суб`єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.

Відповідно до ч. 1 статті 57 Кодексу адміністративного судочинства України представником у суді може бути адвокат або законний представник.

Статею 59 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено перелік документів, які підтверджують повноваження представника.

Суд зазначає, що сторона у справі має право на звернення до суду самостійно або через свого представника лише на підставі документу, що посвідчує його повноваження у визначеному законом порядку.

Дана позовна заява підписана директором Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМІТ ЛТД" ОСОБА_1

Однак, суду не надано доказів на підтвердження повноважень вищевказаної особи на підписання позовної заяви від імені позивача та те, що вказана особа є директором Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМІТ ЛТД".

Таким чином, позивачу необхідно надати до суду вказані докази.

Відповідно до ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

У зв`язку з вищевикладеним, згідно з вимогами ст.169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву слід залишити без руху та надати позивачу строк для усунення вищевказаних недоліків.

На підставі наведеного, керуючись ст.160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМІТ ЛТД" до Івано-Франківської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення та рішення про коригування митної вартості- залишити без руху.

Надати позивачу десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви шляхом подання до суду:

- документу про доплату судового збору в розмірі, встановленому статтею 4 Закону України "Про судовий збір" в сумі 1921 грн.

- доказів на підтвердження повноважень ОСОБА_1 на представлення інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРМІТ ЛТД".

Роз`яснити, що в разі неусунення недоліків у визначений строк позовна заява буде повернена.

Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.

Суддя /підпис Могила А.Б.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.10.2019
Оприлюднено29.10.2019
Номер документу85219997
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2078/19

Постанова від 12.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Сеник Роман Петрович

Рішення від 20.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Рішення від 20.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні