Рішення
від 29.10.2019 по справі 909/895/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29.10.2019 м. Івано-ФранківськСправа № 909/895/19

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Неверовської Л.М., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін справу

за позовом: Виконувача обов`язків керівника Надвірнянської місцевої прокуратури Івано-Франківської області, майдан Шевченка 39, м. Надвірна, Івано-Франківська область, 78400

в інтересах держави в особі: Державної служби України з безпеки на транспорті,

проспект Перемоги, буд.14, м. Київ, 03135

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс", вул. Майданська, буд.5, м. Надвірна,78405

про: стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів в сумі 35573, 27 грн.

Встановив: Виконувач обов`язків керівника Надвірнянської місцевої прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті звернувся до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс" про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів в сумі 35573,27грн.

Вирішення процесуальних питань під час розгляду справи.

Позовну заяву (вх. № 16721/19) прийнято судом до розгляду та відкрито провадження у справі; відповідно до приписів ст. 252 ГПК України, суд ухвалив здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами; встановив відповідачу строк для подання заяви у разі наявності заперечень проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження з відповідним обґрунтуванням (ухвала про відкриття провадження у справі від 28.08.2019).

Ухвала про відкриття провадження у справі отримана відповідачем 05.09.19; даний факт підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення.

19.09.19, з матеріалами справи ознайомився представник Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс" адвокат Зоренко Олексій Володимирович.

Клопотань про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін до суду не надходило та з огляду на відсутність у суду підстав для виклику сторін з власної ініціативи, згідно з ч. 5 ст. 252 ГПК України справа розглядається за наявними у ній матеріалами.

У відповідності до ч.3 ст. 12 Господарського процесуального кодексу України спрощене позовне провадження призначене для розгляду малозначних справ, справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Відповідно до частини 4 статті 240 Господарського процесуального кодексу України, у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, суд підписує рішення без його проголошення.

Позиція прокурора та позивача.

Позовні вимоги обгрунтовані тим, що відповідач порушив норми законодавства щодо проїзду великовагових та транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування та не сплачено розрахованої плати за проїзд.

Підставою для звернення Виконувача обов`язків керівника Надвірнянської місцевої прокуратури Івано-Франківської області став факт несплати відповідачем до Державного бюджету України плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом в сумі 35573,27 грн. та нездійснення уповноваженим органом захисту інтересів держави з метою надходження коштів до бюджету.

Матеріально-правовим обґрунтуванням позову є статті 13, 131-1 Конституції України, статті 11, 22, 509, 526, 530 Цивільного Кодексу України; статті 193, 225 Господарського Кодексу України; статті 20, 27, 53, 55, 161, 162, 171, 176 Господарського процесуального кодексу України, стаття 29 Закону України "Про дорожній рух", стаття 33 Закону України "Про автомобільні дороги", стаття 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", стаття 23 Закону України "Про прокуратуру".

Позиція відповідача.

Згідно з ухвалою про відкриття провадження у справі від 28.08.2019 суд встановив відповідачу строк до 15 днів з дня отримання цієї ухвали для надання суду відзиву на позовну заяву і всіх наявних у нього доказів, що підтверджують заперечення проти позову.

Товариство з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс" отримало ухвалу про відкриття провадження у справі 05.09.2019, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення.

Відповідач відзиву на позов або будь-яких заперечень на позов не надіслав.

Як вбачається із ч. 4 ст. 13 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ч. 9 ст. 165 ГПК України, ч. 2 ст. 178 ГПК України, суд вирішує спір за наявними матеріалами справи.

Обставини справи, дослідження доказів.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши в сукупності всі докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, враховуючи вимоги чинного законодавства, суд встановив наступне.

Державним інспектором управління Укртрансбезпеки у Полтавській області Костін Д.П. проводився габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на відрізку автомобільної дороги а/д Р60 Кролевець-Конотоп Ромни-Пирятин 171 км+884м в ході якого було проведене контрольне зважування автомобіля марки DAF FT моделі ХР 105.460, номерний знак НОМЕР_1 , причіп DRОМЕСН СНG-45, номерний знак НОМЕР_2 .

Суб`єктом щодо якого здійснювалась перевірка було ТОВ ТВФ "Нафтотранссервіс", яке розташоване за адресою: м. Надвірна, вул. Майданська, 5, Івано-Франківської області.

З товарно-транспортної накладної № 4404 від 05.03.2019 (а.с. 34) вбачається, що ТОВ ТВФ "Нафтотранссервіс" здійснювало перевезення газу нафтового скрапленого марки А ДСТУ ЕN 589.2017 (код УКТ ЗЕД 2711129700) за маршрутом с. Погарщина, Лохвицький район, Полтавська область - смт. Залізці, Зборівський район, Тернопільська область, 722 км. відправник - Качанівський ГПЗ ПАТ "Укрнафта" (Сумська область, Охтирський район, с. Мала Павлівка, вул. Центральна, 1), одержувач - ТОВ "Карпатнафтотрейд" (Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Майданська, 5).

За результатами зважування автомобіля, яким керував водій ОСОБА_1 , встановлено перевищення нормативних вагових параметрів, а саме нормативно допустима вага становить 40,0 т, тоді як фактична 40,32 т. Крім того, нормативно-допустимі осьові навантаження становлять 24,36т (9,06 6,44, 8,86), тоді коли допустимі параметри - 22т; в матеріалах справи наявна копія довідки від 05.03.2019 № 0023588 про результати здійснення габаритно-вагового контролю (а.с. 32).

Вказані порушення зафіксовано в акті №0015212 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 05.03.2019 (а.с.31), додатком до якого є розрахунок № 0015212 від 05.03.2019 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування (а.с.30), згідно якого ТОВ ТВФ "Нафтотрассервіс" нараховано плату за проїзд в розмірі 1169,64 євро, що станом на день проведення розрахунку 05.03.2019 згідно курсу Національного Банку України становить 35573,27 грн. (відповідно до курсу НБУ євро/гривня на 05.03.2019 вартість євро дорівнює 30,413864 грн.).

Згідно даних розрахунку: фактична вага навантаження на строєну ось транспортного засобу становить 24,36т. При цьому, плата за проїзд нараховується саме на 2,36т. Згідно формули, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007, плата за проїзд за перевищення нормативних параметрів становить 0,27*2 євро/км. Таким чином, перевищення параметрів від нормативу у процентах становить 10,73.

Плата за проїзд за перевищення нормативних параметрів євро/км за 1 км проїзду становить 0,54.

Розрахунок виконано у відповідності до затвердженої формули (з урахуванням пункту 31-1 постанови КМУ №879 від 27.06.2007), а саме: (Рзм + Рнв + Рг) х В х К,

де

Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

В - відстань перевезення, кілометрів

К- коефіцієнт збільшення плати за проїзд.

Пунктом 26 Порядку № 879 встановлено, що кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.

В зв`язку з вищенаведеним:

- нарахована плата в розмірі 35573,27 грн. за проїзд автомобіля марки DAF FТ моделі ХF 105.460, номерний знак НОМЕР_1 , причіп DRОМЕСН СНG-45, номерний знак НОМЕР_2 , що здійснював 05.03.2019 перевезення вантажу - газу нафтового скрапленого марки А ДСТУ ЕN 589.2017 (код УКТ ЗЕД 2711129700) за маршрутом с.Погарщина, Лохвицький район, Полтавська область - смт. Залізці, Зборівський район, Тернопільська область, 722 км., яке належить ТОВ ТВФ "Нафтотранссервіс" з перевищенням допустимих габаритно-вагових параметрів, підлягає стягненню в дохід державного бюджету.

Управлінням Укртрансбезпеки у Полтавській області надіслано на адресу відповідача повідомлення (вих. №688/33-19 від 25.03.2019) про необхідність внесення плати за проїзд великоваговим та (або) великогабаритним транспортним засобом згідно акту №0015212 від 05.03.2019 (а.с. 29).

Суду не подано доказів оскарження відповідачем дій Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області щодо фіксування правопорушення та нарахування суми плати за проїзд великовагового транспортного засобу автомобільними дорогами загального користування в адміністративному чи судовому порядку. Визначена сума в добровільному порядку не сплачена.

Наведене стало підставою для звернення з позовом про стягнення з відповідача в судовому порядку в дохід Державного бюджету України 35573,27 грн. плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом, що є гривневим еквівалентом 1169,64 євро.

Норми права та мотиви, якими суд керувався при прийнятті рішення.

Під час розгляду спору по суті судом приймається до уваги наступне.

За змістом п.3 ч.2 ст. 11 ЦК України однією з підстав виникнення цивільних прав та обов`язків є завдання майнової (матеріальної) шкоди іншій особі. Статтею 16 ЦК України передбачено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. При цьому одним із способів захисту цивільних прав та інтересів є відшкодування збитків й інші способи відшкодування майнової шкоди.

Згідно з положеннями ст. 22 ЦК України особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв`язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода). Збитки відшкодовуються у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.

Відповідно до ч. 1 ст. 224 Господарського кодексу України, учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов`язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб`єкту, права або законні інтереси якого порушено.

Згідно з ч.1 ст.225 ГК України до складу збитків, що підлягають відшкодуванню особою, яка допустила господарське правопорушення, включаються: вартість втраченого, пошкодженого або знищеного майна, визначена відповідно до вимог законодавства; додаткові витрати (штрафні санкції, сплачені іншим суб`єктам, вартість додаткових робіт, додатково витрачених матеріалів тощо), понесені стороною, яка зазнала збитків внаслідок порушення зобов`язання другою стороною; неодержаний прибуток (втрачена вигода), на який сторона, яка зазнала збитків, мала право розраховувати у разі належного виконання зобов`язання другою стороною; матеріальна компенсація моральної шкоди у випадках, передбачених законом.

За своєю правовою природою плата за проїзд великоваговим транспортним засобом є не штрафною санкцією, а сумою відшкодування матеріальних збитків державі внаслідок руйнування автомобільних доріг загального користування. Такого висновку щодо застосування норм права прийшла Велика Палата Верховного Суду у постанові від 06.06.2018 у справі № 820/1203/17, провадження № 11-49/апп18.

При цьому, юридичною підставою позадоговірної відповідальності є склад правопорушення, елементами якого є шкода, вина та протиправна поведінка заподіювача шкоди, причинний зв`язок між шкодою і протиправною поведінкою.

Частиною 2 статті 29 Закону України "Про дорожній рух" встановлено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається в порядку встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту, за плату, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Статтею 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи на підставі яких виконуються вантажні перевезення. Зокрема, у разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом також є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством становить менше семи відсотків.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачено, що рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Процедура здійснення габаритно-вагового контролю регламентується Порядком здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879.

Пунктом 4 даного Порядку визначено, що державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) шляхом проведення рейдових перевірок.

Згідно з ч. 3 п. 2 Порядку № 879, великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306. При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Згідно пункту 22.5 Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України 10.10.2001 № 1306, за спеціальними правилами здійснюється, рух транспортних засобів фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь -11т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь -11т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2.5 м.

Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази.

Відповідно пункту 31-1 Порядку № 879, якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортною засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник мав намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10 - 40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням.

Згідно з пунктом 4 Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України. Міністерства внутрішніх справ України від 10.12.2013 № 1007/1207, посадові особи Укртрансінспекцїї під час здійснення габаритно-вагового контролю, у тому числі:

здійснюють зупинку транспортного засобу для здійснення габаритно-вагового контролю;

видають довідку про результати здійснення габаритно-вагового контролю;

складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30-31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю.

Пунктом 28 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів на інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні визначено, що плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Згідно з п. 30 вказаного Порядку, плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу справляється за встановленими ставками залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь (осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою П = (Рзм + Рнв + Рг) х В, де П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів.

Відповідачем порушено вимоги вказаних вище нормативних актів, що встановлено складеним управлінням Укртрансбезпеки у Полтавській області актом №0015212 від 05.03.2019 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів та не спростовано відповідачем.

За таких обставин, відповідачем вчинене правопорушення, яке має своїм наслідком спричинення державі збитків у вигляді некомпенсованого руйнування автомобільних доріг. Розмір плати за проїзд визначено управлінням Укртрансбезпеки у Полтавській області у відповідності до вимог Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року № 879 (далі - Порядок № 879) та відповідно до Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879). Пунктом 27 Порядку № 879 передбачено, що плата за проїзд справляється в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку. Оскільки відповідачем не здійснено оплату нарахованої суми відшкодування, позивачем здійснено її розрахунок в гривнях, за офіційним курсом гривні до євро станом на момент вчинення правопорушення, що складає 35573,27 грн. Частинами 1 та 3 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи (ч.1ст.73Господарського процесуального кодексу України). Згідно ч. 1 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили (частини 1, 2 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України). Відповідачем не надано суду будь-яких доказів на спростування позовних вимог. Щодо представництва прокурора в суді та подання ним позову, слід зазначити, що відповідно до ст.23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Підставою для звернення Виконувача обов`язків керівника Надвірнянської місцевої прокуратури Івано-Франківської області до суду з даним позовом став факт несплати відповідачем до Державного бюджету України плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування великоваговим транспортним засобом в сумі 35573, 27 грн. та нездійснення уповноваженим органом захисту інтересів держави з метою надходження коштів до бюджету. За наведених обставин та правових норм, суд дійшов висновку про законність та обґрунтованість позовних вимог, заявлених прокурором, тому позов підлягає задоволенню. Судові витрати. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. За поданий позов прокуратура сплатила судовий збір у розмірі 1921 грн. Враховуючи задоволення позову, судовий збір покладається на відповідача.

Керуючись ст. 131-1 Конституції України, ст. 23 Закону України "Про прокуратуру", ст. 224 Господарського кодексу України, ст.48 Закону України "Про автомобільний транспорт",ст. 33 Закону України "Про автомобільні дороги", ст. 29 Закону України "Про дорожній рух", статтями 53, 73, 74, 76-80, 129, 165, 232, 236, 237, 238, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

позов Виконувача обов`язків керівника Надвірнянської місцевої прокуратури Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті до Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс" про стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів в сумі 35573,27 грн. задоволити .

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс", вул. Майданська, буд.5, м. Надвірна, 78405 (ідентифікаційний код 25653832) на користь Державної служби України з безпеки на транспорті, проспект Перемоги, буд.14, м. Київ, 03135 (ідентифікаційний код 39816845) на рахунок Держбюджету УДК у Полтавській області (отримувач: УК у м. Полтаві/м. Полтава/22160100, код отримувача ЄДРПОУ 38019510, р/р 31215216016002, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 22160100, код банку МФО 899998) - плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні в сумі 35573,27(тридцять п`ять тисяч п`ятсот сімдесят три гривні двадцять сім копійок).

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Транспортно-виробнича фірма "Нафтотранссервіс", вул. Майданська, буд.5, м. Надвірна,78405 (ідентифікаційний код 25653832) на користь прокуратури Івано-Франківської області, вул. Грюнвальдська, 11, м. Івано-Франківськ, 76000 (ідентифікаційний код 03530483) на р/р НОМЕР_3 , Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172) - судовий збір в сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Західного апеляційного господарського суду протягом 20 днів з дня складення повного тексту рішення.

Повне рішення складено 29.10.2019

Суддя Л.М. Неверовська

Дата ухвалення рішення29.10.2019
Оприлюднено29.10.2019
Номер документу85240609
СудочинствоГосподарське
Суть: стягнення плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів в сумі 35573, 27 грн

Судовий реєстр по справі —909/895/19

Постанова від 08.09.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 17.08.2020

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 24.12.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 10.12.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Ухвала від 02.12.2019

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Галушко Наталія Анатоліївна

Рішення від 29.10.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Неверовська Л. М.

Ухвала від 28.08.2019

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Неверовська Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні