Ухвала
від 29.10.2019 по справі 520/9323/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

У Х В А Л А

про витребування доказів

29.10.2019р. № 520/9323/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді - Панченко О.В., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника позивача про витребування доказів по адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області про поновлення на посаді, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач - ОСОБА_1 , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати Розпорядження Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області №10 від 26.07.2019 року, про звільнення з роботи ОСОБА_1 за прогул чотирьох робочих днів без поважних причин згідно п.4 ст.40 КЗпП;

- поновити ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , на посаді державного реєстратора речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області з 26.07.2019.

Ухвалою суду від 16.09.2019 року відкрито провадження по справі, та призначено проведення підготовчого засідання.

29.10.2019 року від представника позивача через канцелярію суду надійшло клопотання, в якому просив суд витребувати:

1) від державного підприємства "Національні інформаційні системи" (04053, м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, буд. 4),

- відомості з журналів реєстрації подій Інформаційної системи Реєстрів, доступу до Реєстрів для здійснення реєстраційних дій, щодо спроб користувача - державного реєстратора Заїчинської сільської ради, Семенівського району Полтавської області ОСОБА_1 (ідентифікатор доступу ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_3) здійснити вхід до Реєстрів за своїм ідентифікатором доступу та здійснювати реєстраційні дії з моменту призначення на посаду державного реєстратора Заїчинської сільської ради, а також дані про IP - адреси з яких здійснювалися реєстраційні дії та спроби здійснити такі дії.

- інформацію стосовно того чи надходили протягом 23.07.2019, 24.07.2019, 25.07.2019 на гарячу лінію , а також CALL- ЦЕНТР (тел. +380-800-508-584) ДП "Національні інформаційні системи", дзвінки державного реєстратора Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області, ОСОБА_1 з телефонних номерів НОМЕР_1 та НОМЕР_2 , з приводу неможливості входу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за своїм ідентифікатором доступу та відновлення доступу до реєстру.

- заяву про приєднання від 15.03.2016 №01-12/28, замовлення Заїчинської сільської ради від 05.06.2019 №02-53/200, лист Заїчинської сільської ради від 24.07.2019 №02-53/285.

2) від Заїчинської сільської ради, Семенівського району Полтавської області (38252, Полтавська обл., Семенівський район, с. Заїчинці, вул. Шкільна, буд.4)

- довідки або інші документальні підтвердження зарахування адміністративного збору за проведення реєстраційних дій ОСОБА_1 до бюджету Заїчинської сільської ради з моменту призначення на посаду державного реєстратора Заїчинської сільської ради.

- особову справу державного реєстратора Заїчинської сільської ради, Семенівського району Полтавської області ОСОБА_1 та наказ (розпорядження) про прийняття його на роботу (призначення на посаду).

- інструкцію (положення), або інший нормативний документ, що встановлює порядок діловодства в Заїчинській сільській раді;

- інформацію та документальні підтвердження щодо договірних відносин із третіми особами з приводу нерухомого майна, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Представник позивача - Санін А.О. (ордер №926 від 10.09.2019), прибув у судове засідання, не просив розглядати клопотання про витребування доказів в порядку письмового провадження.

Представник відповідача, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду справи, у судове засідання не прибув, причини неявки суду не повідомив, клопотань про відкладення розгляду справи не надсилав.

Оскільки визначене ч. 1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України завдання адміністративного судочинства залишається незмінним при розгляді будь-якої адміністративної справи, і дотримання вказаного завдання є обов`язковим в силу приписів ч.2 ст.19 Конституції України, то з огляду на приписи ст.192, ч.3 ст.194, ч.4 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, зібравши докази, що в своїй сукупності повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин, доходить висновку, що клопотання представника позивача має бути розглянуто в порядку письмового провадження.

Згідно положень ч.1, 4 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Відповідно ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

З положень ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України вбачається, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Як вбачається з положень ст.80 Кодексу адміністративного судочинства України, учасник справи, у разі неможливості самостійно надати докази, вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 79 цього Кодексу. Якщо таке клопотання заявлено з пропуском встановленого строку, суд залишає його без задоволення, крім випадку, коли особа, яка його подає, обґрунтує неможливість його подання у встановлений строк з причин, що не залежали від неї.

В ході судового розгляду справи, суд дійшов висновку, що для повного та всебічного розгляду справи необхідно задовольнити клопотання представника позивача про витребування доказів, або обґрунтовані письмові пояснення у разі неможливості надати вказані документи суду.

Частиною 3 ст.80 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що про витребування доказів за власною ініціативою або за клопотанням учасника справи, або про відмову у витребуванні доказів суд постановляє ухвалу.

Враховуючи наведене та керуючись ст.2, 9, 72, 77, 80, 173, 248, 256, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання представника позивача про витребування доказів по адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області про поновлення на посаді, - задовольнити.

Витребувати з Державного підприємства "Національні інформаційні системи" (04053, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, буд. 4) належним чином завірені копії:

1) відомостей з журналів реєстрації подій Інформаційної системи Реєстрів, доступу до Реєстрів для здійснення реєстраційних дій, щодо спроб користувача - державного реєстратора Заїчинської сільської ради, Семенівського району Полтавської області ОСОБА_1 (ідентифікатор доступу "ІНФОРМАЦІЯ_2" №НОМЕР_3) здійснити вхід до Реєстрів за своїм ідентифікатором доступу та здійснювати реєстраційні дії з моменту призначення на посаду державного реєстратора Заїчинської сільської ради, а також дані про IP - адреси з яких здійснювалися реєстраційні дії та спроби здійснити такі дії.

2) інформацію стосовно того чи надходили протягом 23.07.2019, 24.07.2019, 25.07.2019 на "гарячу лінію", а також CALL- ЦЕНТР (тел. +380-800-508-584) ДП "Національні інформаційні системи", дзвінки державного реєстратора Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області, ОСОБА_1 з телефонних номерів НОМЕР_1 та НОМЕР_2 , з приводу неможливості входу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за своїм ідентифікатором доступу та відновлення доступу до реєстру;

3) заяви про приєднання від 15.03.2016 №01-12/28, замовлення Заїчинської сільської ради від 05.06.2019 №02-53/200, лист Заїчинської сільської ради від 24.07.2019 №02-53/285, або обґрунтовані письмові пояснення у разі неможливості надання витребуваних документів.

Витребувати з Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області (38252, Полтавська обл., Семенівський район, с. Заїчинці, вул. Шкільна, буд. 4) належним чином завірену копію:

1) довідки або інші документальні підтвердження зарахування адміністративного збору за проведення реєстраційних дій ОСОБА_1 до бюджету Заїчинської сільської ради з моменту призначення на посаду державного реєстратора Заїчинської сільської ради.

2) особову справу державного реєстратора Заїчинської сільської ради Семенівського району Полтавської області ОСОБА_1 та наказ (розпорядження) про прийняття його на роботу (призначення на посаду).

3) інструкцію (положення), або інший нормативний документ, що встановлює порядок діловодства в Заїчинській сільській раді;

4) інформацію та документальні підтвердження щодо договірних відносин із третіми особами з приводу нерухомого майна, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , або обґрунтовані письмові пояснення у разі неможливості надання витребуваних документів.

Відкласти розгляд справи для належної підготовки справи до розгляду по суті на 12.11.2019 р. о 16:00 год.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя О.В. Панченко

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2019
Оприлюднено30.10.2019
Номер документу85272854
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/9323/19

Рішення від 27.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 20.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 29.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 29.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Ухвала від 16.09.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панченко О.В.

Рішення від 17.07.2019

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Маломуж А. І.

Ухвала від 27.05.2019

Цивільне

Київський районний суд м. Одеси

Маломуж А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні