Постанова
від 29.10.2019 по справі 1.380.2019.001621
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 жовтня 2019 року№ 857/10264/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Попка Я.С.

суддів Носа С.П., Сеника Р.П.

за участю секретаря судового засідання Кітраль Х.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Львівської міської ради на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 18 липня 2019 року, ухвалене суддею Кухар Н.А., 12:29:32 год, м. Львів, дата складання повного тексту рішення 23 липня 2019 року, у справі за позовом Приватного підприємства К Плюс Наш Дім до Львівської міської ради про зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

05.04.2019 позивач - Приватне підприємство К Плюс Наш Дім звернулося до суду з позовом до Львівської міської ради, в якому просить зобов`язати відповідача винести на розгляд сесії Львівської міської ради проект ухвали Про затвердження ПП К Плюс Наш дім проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12 .

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 18 липня 2019 року позов задоволено повністю. Зобов`язано Львівську міську раду винести на розгляд сесії Львівської міської ради проект ухвали Про затвердження ПП К Плюс Наш дім проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на АДРЕСА_1 . АДРЕСА_2 , 12 .

Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що відповідач без визначених законом підстав не розглянув заяву позивача від 16.03.2015 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12. Окрім того, суд першої інстанції критично оцінює доводи відповідача, що закриттям 22 сесії 6-го скликання та закінченням терміну повноважень депутатів міської ради 6-го скликання є належною підставою для не розгляду заяви позивача.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, вважаючи його ухваленим з порушенням норм матеріального та процесуального права, Львівська міська рада оскаржила його, подавши апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення Львівського окружного адміністративного суду від 18 липня 2019 року та ухвалити нове рішення, яким відмовити в задоволенні позову.

Обґрунтовуючи доводи апеляційної скарги апелянт стверджує, що вирішення питань щодо надання земельної ділянки чи надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо надання земельної ділянки комунальної власності належить до виключної Львівської міської ради та не належить до компетенції адміністративного суду, а відтак суд не повноважний перебирати на себе функції іншого суб`єкта владних повноважень в реалізації відповідних управлінських функцій і вирішення питань, віднесених до виключної компетенції такого суб`єкта та зобов`язувати його приймати рішення, які входять до його компетенції чи до компетенції іншого органу. Розгляд питання, щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування приватної будівлі належить до виключної компетенції Львівської міської ради, яка є колегіальним органом і має право, як суб`єкт владних повноважень діяти на власний розсуд, та не належить до компетенції адміністративного суду, а відтак суд не повноважний перебирати на себе функції іншого суб`єкта владних повноважень реалізації відповідних управлінських функцій і вирішення питань до виключної компетенції і вирішення питань, віднесених до виключної такого суб`єкта та зобов`язувати його приймати рішення, які входять до його компетенції чи до компетенції іншого органу.

На заяви ПП К Плюс Наш дім Управлінням адміністрування послуг Департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради було надано відповідь №2403-345, в якій було повідомлено, що на звернення позивача надано роз`яснення в повному обсязі. Листом Управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради від 05.12.2018 №2403-6011, до проекту ухвали були зауваження юридичного департаменту, і не подолавши вето міського голови, був перенесений.

Враховуючи, що проект ухвали був заветований, вето не подолане депутатським корпусом Львівської міської ради, апелянт вважає, що міська рада діяла відповідно до наданих повноважень та у спосіб передбачений чинним законодавством.

Учасники справи на виклик апеляційного суду не прибули, що не перешкоджає розгляду справи відповідно до ч.2 ст.313 КАС України.

На підставі ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Вислухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з таких підстав.

Із змісту ст.19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Встановлено, підтверджено матеріалами справи, що ПП К Плюс Наш Дім на праві приватної власності належить нежитлове приміщення (приміщення громадського туалету), що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Володимира Великого, 12, що підтверджується копією витягу № 22078040 від 05.03.2009.

27.12.2012 ухвалою Львівської міської ради № 2070 було погоджено ПП К Плюс Наш Дім місце розташування земельної ділянки та надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. В. Великого, 12 в оренду терміном на 10 років для реконструкції громадського підземного туалету з добудовою і надбудовою торгових, офісних і готельних приміщень при умові дотримання вимог Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

На виконання вимог ухвали, ПП К Плюс Наш Дім було замовено виготовлення проекту землеустрою.

На замовлення ПП К Плюс Наш Дім було виготовлено проекту землеуструю щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12, який разом із заявою вх. №2-20498/АП від 09.10.2013 було подано затвердження до Львівської міської ради.

За результатами розгляду відповідної заяви на пленарному засіданні сесії Львівської міської ради, що відбулося 23.10.2014 було прийнято ухвалу про затвердження проекту землеустрою, однак така була зупинена (заветована) міським головою та винесена на повторний розгляд.

На пленарному засіданні Львівської міської ради від 18.12.2014 вказана ухвала була повторно прийнята, проте не набрала 2/3 від загальної кількості, як наслідок вето міського голови залишилось неподоланим.

16.03.2015 ПП К Плюс Наш Дім повторно було подано через єдине вікно Львівської міської ради за № 5818/03/15-з документи про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на АДРЕСА_1 Володимира Великого, 12 та передачу ділянки в оренду терміном на 10 років.

26.05.2016 ПП К Плюс Наш Дім звернулося до Львівської міської ради із заявою вх. №2-11643-Ш-2403 про внесення на розгляд сесії Львівської міської рад питання про відведення земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12.

22.09.2016 ПП К Плюс Наш Дім повторно звернулося до Львівської міської ради з заявою вх. № З-П-56112-2403, в якій просило повторно внести на розгляд сесії проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12.

13.10.2016 Львівська міська рада скерувала на адресу позивача відповідь, в якій повідомила ПП К Плюс Наш Дім , що відповідно до роз`яснень юридичного управління від 10.10.2016 № 4-1104-917 відсутні правові підстави для надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12 для реконструкції громадського туалету з добудовою і надбудовою торгових, офісних і готельних приміщень.

Із листа Управління адміністрування послуг Департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради № 2803-1241 від 11.12.219 видноПП К Плюс Наш Дім зверталося упродовж 2015-2018 років до Управління земельних ресурсів, Управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин, Львівської міської ради, Управління архітектури та урбаністики із зверненнями (заявами).

15.01.2019 ПП К Плюс Наш Дім звернулося до міського голови м. Львова та секретаря Львівської міської ради з заявою №15/01/2019, в якій просило:

невідкладно розглянути звернення ПП К ПЛЮС НАШ ДІМ від 16.02.2015, яке стосується затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12 ;

витребувати з архіву подану підприємством документацію (в т.ч. проект ухвали, супровідні документи, проект землеустрою, відповідні висновки та погодження) та підготувати відповідний проект ухвали для розгляду на пленарному засіданні сесії Львівської міської ради;

винести на розгляд сесії питання затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надати земельну ділянку на вул. АДРЕСА_2 Великого, 12в користування ПП К Плюс Наш Дім терміном на 10 років.

29.01.2019 Управління адміністрування послуг Департаменту адміністративнихпослуг Львівської міської ради надало ПП К Плюс Наш Дім відповідь № 2403-345, в якій повідомило позивача, що на питання, порушені у його зверненнях від 15.01.2019 №№2-949-0-006, 2-950-Ф-2403, управлінням земельних ресурсів департаментумістобудування листами від 19.10.2018 № 2403-5280 та від 05.12.2018 № 2403-6011-4 надано роз`яснення в повному обсязі.

Однак, як стверджує ПП К Плюс Наш Дім незважаючи на неодноразові звернення, відповідач рішення до сьогодні не прийняв.

Відповідно до частин 1, 2 статті 2 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) (далі - ЗК України) земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України Про місцеве самоврядування в Україні (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).

Згідно пункту 34 частини 1 статті 26 Закон України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання відповідно до закону регулювання земельних відносин.

Відповідно до ст. 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст, крім іншого, належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб.

Частиною першою статті 122 ЗК України визначено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно частини першої статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Приписами ч.6ст.118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначенихстаттею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Згідно із положеннями ч.7 ст.118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.

Частиною 9 статті 118 ЗК України передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

Відповідно до частин 1, 4, 5 статті 186-1 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин. Розробник подає на погодження до органу, визначеного в частині першій цієї статті, за місцем розташування земельної ділянки оригінал проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а до органів, зазначених у частинах другій і третій цієї статті, - завірені ним копії проекту. Органи, зазначені в частинах першій-третій цієї статті, зобов`язані протягом десяти робочих днів з дня одержання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або копії такого проекту безоплатно надати або надіслати рекомендованим листом з повідомленням розробнику свої висновки про його погодження або про відмову в такому погодженні з обов`язковим посиланням на закони та прийняті відповідно до них нормативно-правові акти, що регулюють відносини у відповідній сфері.

Згідно статті 1 Закону України Про землеустрій документація із землеустрою (землевпорядна документація) - затверджені в установленому порядку текстові та графічні матеріали, якими регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності, а також матеріали обстеження і розвідування земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо.

Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів (частина тринадцята статті 123 Земельного кодексу України).

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що Львівська міська рада була зобов`язана розглянути на пленарному засіданні заяву позивача у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або відмовити у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Отже, Львівська міська рада після отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки повинна була прийняти одне з двох рішень, зокрема затвердити або відмовити у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Встановлено, що 16.03.2015 ПП К Плюс Наш Дім було подано через єдине вікно Львівської міської ради за № 5818/03/15-з документи про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. АДРЕСА_2 , 12 та передачу ділянки в оренду терміном на 10 років.На даний час відповідна заява не розглянута з підстав, що проект ухвали та землевпорядна документація ПП К Плюс Наш Дім щодо відведення земельної ділянки на вул. В. Великого, 12 знаходиться в архіві управління земельних ресурсів департаменту містобудування.

Із матеріалів справи вбачається, що позивач упродовж 2015-2018 років звертався до Управління земельних ресурсів, Управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин, Львівської міської ради, Управління архітектури та урбаністики із зверненнями (заявами), в яких просив ініціювати питання щодо розгляду його заяви про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на пленарному засіданні Львівської міської ради, що підтверджується листом № 2803-1241 від 11.12.2018 Управління адміністрування послуг Департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.

15.01.2019 ПП К Плюс Наш Дім після тривалої переписки з державними органами в тому числі з відповідачем, повторно звернулося до міського голови м. Львова та секретаря Львівської міської ради з заявою №15/01/2019, в якій просило:невідкладно розглянути звернення ПП К Плюс Наш Дім`від 16.02.2015, яке стосується затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12 ; витребувати з архіву подану підприємством документацію (в т.ч. проект ухвали, супровідні документи, проект землеустрою, відповідні висновки та погодження) та підготувати відповідний проект ухвали для розгляду на пленарному засіданні сесії Львівської міської ради; винести на розгляд сесії питання затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надати земельну ділянку на вул.Володимира Великого, 12 в користування ПП К Плюс Наш Дім`терміном на 10 років.

Однак, 29.01.2019 Управління адміністрування послуг Департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради надало ПП К Плюс Наш Дім`відповідь № 2403-345, в якій повідомило позивача, що на питання порушені у його зверненнях від 15.01.2019 №№2-949-Ф-006, 2-950-Ф-2403 управлінням земельнихресурсів департаменту містобудування листами від 19.10.2018 № 2403-5280 та від05.12.2018 № 2403-6011-4 надано роз`яснення в повному обсязі.

Згідно листа Управління земельних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради від 05.12.2018 № 2403-6011 до проекту ухвали були зауваження юридичного управління від 07.05.2015 №4-1104-454. Проект ухвали розглядався депутатами 6-го скликання на пленарному засіданні міської ради 19.06.2015 сесії 6-го скликання і, не набравши необхідної кількості голосів депутатського корпусу подолання вето міського голови, був перенесений, про що свідчить витяг з протоколу.

30.09.2015 на пленарному засіданні міської ради 22 сесії 6-го скликання проект ухвали не був включений до порядку денного, про що свідчить витяг з протоколу.

У зв`язку з закриттям 22 сесії 6-го скликання та закінченням терміну повноважень депутатів міської ради 6-го скликання питання ПП К Плюс Наш Дім`повторно не розглядалося депутатами 6-го скликання і не було прийнято рішення.

Проект ухвали та землевпорядна документація ПП К Плюс Наш Дім`відведення земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12 знаходяться в управлінні земельних ресурсів департаменту містобудування.

Таким чином, відповідач без визначених законом підстав не розглянув заяву позивача від 16.03.2015 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12, та не прийняв одне з двох рішень, зокрема затвердити або відмовити у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, що свідчить про неналежне виконання відповідачем покладених на нього повноважень.

Згідно вимог частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відтак, апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги Приватного підприємства К Плюс Наш Дім до Львівської міської ради про зобов`язаннявинести на розгляд сесії Львівської міської ради проект ухвали Про затвердження ПП К Плюс Наш дім проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання земельної ділянки на вул. Володимира Великого, 12 є обгрутованими, а тому такі правомірно задоволені судом першої інстанції.

Частиною другою статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

Закон України Про судоустрій і статус суддів встановлює, що правосуддя в Україні здійснюється на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.

Відповідно до статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.

Так, Європейський суд з прав людини у рішенні по справі Рисовський проти України (№ 29979/04) визнав низку порушення пункту 1 статті 6 Конвенції, статті 1 Першого протоколу до Конвенції та статті 13 Конвенції у справі, пов`язаній із земельними правовідносинами; в ній також викладено окремі стандарти діяльності суб`єктів владних повноважень, зокрема, розкрито елементи змісту принципу належного урядування .

Принцип належного урядування , зокрема, передбачає, що державні органи повинні діяти в належний і якомога послідовний спосіб. При цьому, на них покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у правовідносинах. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливості уникати виконання своїх обов`язків.

Крім того, в рішеннях Європейського суду з прав людини склалася практика, яка підтверджує, що дискреційні повноваження не повинні використовуватися свавільно, а суд повинен контролювати рішення, прийняті на підставі реалізації дискреційних повноважень, максимально ефективно (рішення у справі Hasan and Chaush v. Bulgaria № 30985/96).

За таких обставин, колегія суддів суду апеляційної інстанції дійшла до висновку про те, що рішення суду першої інстанції у цій справі є законним та обґрунтованим і не підлягає скасуванню, оскільки суд, всебічно перевіривши обставини справи, вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права та при дотриманні норм процесуального права, в рішенні суду першої інстанції повно і всебічно з`ясовані обставини в адміністративній справі з наданням оцінки всім аргументам учасників справи, а доводи апеляційнорї скарги їх не спростовують.

Згідно ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.229, ч.3 ст.243, ст.ст. 308, 310, 313, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Львівської міської ради залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 18 липня 2019 року у справі №1.380.2019.001621 за позовом Приватного підприємства К Плюс Наш Дім до Львівської міської ради про зобов`язання вчинити дії - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя Я. С. Попко судді С. П. Нос Р. П. Сеник Повне судове рішення складено 30.10.2019.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.10.2019
Оприлюднено30.10.2019
Номер документу85274844
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.001621

Постанова від 29.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Рішення від 18.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 24.04.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 19.04.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 09.04.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні