УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "29" жовтня 2019 р. м. Житомир Справа № 3/32-Б
Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління ДФС у Житомирській області від 04.07.2019 № 1178/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником у справі №3/32-Б за заявою Малого приватного підприємства "Атлант - Будсервіс" (м.Коростень) до боржника Приватного підприємства "ВАЛком-монтаж" (м.Коростень) про банкрутство,
за участю учасників судового процесу:
від кредиторів: не з`явилися;
від боржника: не з`явився,-
ВСТАНОВИВ:
у провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа №3/32-Б про банкрутство Приватного підприємства "ВАЛком-монтаж".
Відповідно до частини 6 статті 12 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
20.04.2019 в офіційному друкованому виданні "Голос України" опубліковано Кодекс України з процедур банкрутства.
Згідно з пунктом 1 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, цей Кодекс набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання чинності цим Кодексом.
Таким чином, 21.10.2019 набрав чинності Кодекс України з процедур банкрутства.
У відповідності пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" втратив чинність.
За приписами пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.
Отже, подальший розгляд справи №3/32-Б про банкрутство Приватного підприємства "ВАЛком-монтаж" здійснюється відповідно до положень Кодексу України з процедур банкрутства.
Згідно з ухвалами суду від 10.12.2012, 29.10.2019 одним з кредиторів Приватного підприємства "ВАЛком-монтаж" є Коростенська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області.
09.07.2019 до господарського суду надійшла заява Головного управління ДФС у Житомирській області від 04.07.2019 № 1178/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником.
Ухвалою господарського суду від 11.07.2019 прийнято заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником та призначено її до розгляду в засіданні суду 27.08.2019 о 10:00 год.
Ухвалою господарського суду від 27.08.2019, зокрема, відкладено розгляд заяви Головного управління ДФС у Житомирській області від 04.07.2019 № 1178/06-30-10-05 про заміну кредитора правонаступником; призначено наступне судове засідання на 29.10.2019 о 10:00 год.
01.10.2019 до суду повернулась копія ухвали від 27.08.2019, яку 30.08.2019 рекомендованою кореспонденцією було надіслано на адресу ПП "Коростенська будівельна компанія "Атлант".
03.10.2019 до суду повернулись копії ухвали від 27.08.2019, які 30.08.2019 рекомендованою кореспонденцією було надіслано на адресу ОСОБА_2 та ПП "Коростенська будівельна компанія "Атлант".
Представники учасників провадження у справі в засідання суду 29.10.2019 не з`явились.
Дослідивши матеріали справи, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Законом України від 21.12.2016 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", який набрав чинності з 01.01.2017, внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема до статті 19-1 та доповнено кодекс статтями 19-2 і 19-3, пункт 41.1. статті 41 викладено в новій редакції.
Відповідно до пункту 41.1. статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.
Згідно з пунктом 41.2. статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.
Функції контролюючих органів визначені статтями 19-1 - 19-3 Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України, контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу.
Підпунктом 19-1.1.22. пункту 19-1.1. статті 19-1 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Відповідно до статті 19-3 Податкового кодексу України, визначено функції державних податкових інспекцій, які здійснюють сервісне обслуговування платників податків, реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб-платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.
Виходячи з викладених обставин, функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету з 01.01.2017 здійснюються Головними управліннями Державної фіскальної служби в областях.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком.
З додатку до постанови Кабінету Міністрів України "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" №296 від 28.03.2018 убачається, що Коростенська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Житомирській області реорганізовується шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.
Наказом Державної фіскальної служби України №282 від 10.05.2018 "Про реорганізацію територіальних органів ДФС у Житомирській області" наказано реорганізувати, зокрема, Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом її приєднання, як структурного підрозділу до Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 27 а.с. 80-81).
Наказом Державної фіскальної служби України №80 від 01.02.2019 "Про затвердження положень про головні управління ДФС в областях та м. Києві" (т. 27 а.с. 118), затверджено положення про Головне управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до пункту 1 вищезазначеного Положення, Головне управління ДФС у Житомирській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується ДФС. Головне управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів. Головне управління ДФС у Житомирській області є правонаступником усіх прав та обов`язків, зокрема, Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 27 а.с. 119-125).
У відповідності до передавального акту від 25.01.2019, затвердженого головою комісії з реорганізації Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 27 а.с. 84-85), здійснено заходи щодо припинення діяльності Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області шляхом приєднання до Головного управління ДФС у Житомирській області.
Згідно із зазначеним вище передавальним актом, Головне управління ДФС у Житомирській області, до якого приєднано Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області є єдиним правонаступником Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області щодо всього майна, майнових та немайнових прав, прав на рухоме та нерухоме майно, прав на земельні ділянки, об`єкти соціально-побутового призначення, інших прав та обов`язків, стосовно всіх боржників та кредиторів Коростенської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.
Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 13.05.2019 припинено Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (т. 27 а.с. 82-83).
Таким чином, уповноваженою особою, що здійснює функції з погашення податкового боргу та стягнення платежів до бюджету і реалізує державну податкову політику щодо зобов`язань Приватного підприємства "ВАЛком-монтаж" є Головне управління ДФС у Житомирській області.
Статтею 52 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.
Частиною 1 статті 43 Кодексу України з процедур банкрутства, передбачено, що у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі.
З огляду на зазначене, господарський суд приходить до висновку задовольнити заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником; замінити кредитора у справі - Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, буд. 3; ідентифікаційний код 39566728) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7; ідентифікаційний код 39459195).
Керуючись статтями 52, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, статтею 43 Кодексу України з процедур банкрутства -
УХВАЛИВ:
1. Заяву Головного управління ДФС у Житомирській області про заміну кредитора правонаступником задовольнити.
2. Замінити кредитора у справі - Коростенську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Коротуна, буд. 3; ідентифікаційний код 39566728) на правонаступника - Головне управління ДФС у Житомирській області (10003, м.Житомир, вул. Юрка Тютюнника, буд. 7; ідентифікаційний код 39459195).
Ухвала господарського суду набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала господарського суду може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
Повний текст ухвали складений та підписаний 31.10.2019.
Суддя Костриця О.О.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2019 |
Оприлюднено | 01.11.2019 |
Номер документу | 85326226 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні