Ухвала
від 04.11.2019 по справі 420/6425/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/6425/19

УХВАЛА

04 листопада 2019 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Левчук О.А., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Департаменту фінансів Одеської області Державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Департаменту фінансів Одеської області державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) Департаменту фінансів Одеської області Державної адміністрації у вигляді повного зупинення експлуатації будівель бази відпочинку Фінансист Департаменту фінансів Одеської області державної адміністрації, яка фактично розташована за адресою: 67700, Одеська область, місто Білгород-Дністровський, смт. Затока, Центральний район, вул. Приморська, будинок 101-б шляхом відключення будівель бази відпочинку Фінансист Департаменту фінансів Одеської області державної адміністрації від джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання, установок), обмеження до них доступу, за винятком проведення робіт з усунення недоліків наданих в акті перевірки № 446 від 02.09.2019, до повного усунення порушень вимого законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі та можуть спричини загрозу життю та здоров`ю людей, зазначених в акті перевірки № 446 від 02.09.2019 за номерами: 1-19.

Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Згідно п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України в позовній заяві зазначаються повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.

Позивач в позовній заяві визначає відповідачем Департамент фінансів Одеської області державної адміністрації та вказує код ЄДРПОУ 33720875.

При цьому, згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо коду 33720875 містяться дані щодо Департаменту фінансів Одеської обласної державної адміністрації, а не Департаменту фінансів Одеської області державної адміністрації.

Також, в прохальній частині позовних вимог позивач просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Департаменту фінансів Одеської області Державної адміністрації, проте даних щодо такої організації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань немає.

Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Згідно ч. 1 ст. 4 ЗУ Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до абзацу 4 статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2019 рік з 1 січня 2019 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1921 гривень.

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Таким чином ставка судового збору за подання даного адміністративного позову становить - 1921,00 грн.

Проте, доказів сплати судового збору в розмірі встановленому Законом України «Про судовий збір» позивачем до позову не додано.

Відповідно до ч. 2 ст. 161 КАС України суб`єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов`язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи, які не мають офіційної електронної адреси, копії позовної заяви та доданих до неї документів.

Проте, позивачем до позовної заяви не додано доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи копії позовної заяви з додатками.

Згідно ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

У зв`язку з вищевикладеним, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.

Недоліки повинні бути усунені шляхом приведення позовної заяви у відповідність до вимог ст. 160, 161 КАС України, а саме шляхом зазначення в позовній заяві зазначення в позовній заяві належного відповідача та його даних відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України; зазначення в прохальній частині позовних вимог належного відповідача, до якого слід застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю); сплати судового збору та надання до суду доказів на підтвердження сплати, а також шляхом надання належним чином оформленої позовної заяви разом з належним чином завіреними копіями документів, що надаються до суду після усунення недоліків та надання доказів надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи копії позовної заяви з додатками після усунення недоліків.

Керуючись ст. ст. 160, 161, 169, 171, 243, 248, 287 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Департаменту фінансів Одеської області Державної адміністрації про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), - залишити без руху.

Повідомити позивача про необхідність в п`ятиденний строк з дня вручення копії ухвали про залишення позовної заяви без руху усунути недоліки та роз`яснити, що в іншому випадку позов буде повернутий відповідно до вимог ч. 1 п. 4 ст. 169 КАС України.

Ухвала суду оскарженню не підлягає.

Суддя О.А. Левчук

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2019
Оприлюднено05.11.2019
Номер документу85361523
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6425/19

Ухвала від 17.03.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 21.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Рішення від 18.12.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні