Постанова
від 05.11.2019 по справі 520/9772/18
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

Іменем України

Київ

05 листопада 2019 року

справа №520/9772/18

адміністративне провадження №К/9901/14839/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

головуючого - Ханової Р. Ф. (суддя-доповідач),

суддів: Гончарової І. А., Олендера І. Я.,

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області

на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2019 року у складі судді Волошина Д. А.,

на постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2019 року у складі колегії суддів Шевцової Н. В., Яковенка М. М., Ральченка І. М.,

у справі № 520/9772/18

за позовом Головного управління ДФС у Харківській області

до Міністерства юстиції України, Нововодолазької селищної ради Харківської області, державного реєстратора Нововодолазької селищної ради Харківської області Замлєлої Наталії Григорівни,

третя особа без самостійних вимог щодо предмета спору Знам`янська сільська рада,

про визнання протиправним та скасування наказу, визнання протиправним та скасування запису про державну реєстрацію,

У С Т А Н О В И В :

ІСТОРІЯ СПРАВИ

Короткий зміст позовних вимог

1. Головне управління ДФС у Харківській області (далі - податковий орган, позивач у справі) звернулося до Харківського окружного адміністративного суду із позовом до Міністерства юстиції України (далі - перший відповідач у справі), Нововодолазької селищної ради Харківської області (далі - другий відповідач у справі), державного реєстратора Нововодолазької селищної ради Харківської області Замлєлої Наталії Григорівни (далі - третій відповідач у справі) про визнання протиправним та скасування наказу Міністерства юстиції України від 23 липня 2018 року № 2517/7 Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 05 червня 2018 року № 13057/9/20-40-08-01-08 , визнання протиправним та скасування внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис від 24 травня 2018 року № 14671120006000427 про державну реєстрацію припинення Знам`янської сільської ради.

2. В обґрунтування позову позивач посилається на недотримання відповідачами положень пункту 11 частини першої статті 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15 травня 2003 року № 755-IV (далі - Закон № 755-IV), які передбачають підставу для відмови у проведенні реєстрації припинення юридичної особи.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

3. Рішенням від 19 лютого 2019 року Харківський окружний адміністративний суд, залишеним без змін постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2019 року, адміністративний позов залишив без задоволення.

3.1. Ухвалюючи рішення суд першої інстанції здійснив аналіз положень частини шостої, пункту 2 частини восьмої статті 34 Закону № 755-IV, пунктів 2, 3, 8, 9, 10, 13 Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128 (далі - Порядок № 1128) та дійшов висновку про те, що на момент розгляду скарги щодо державної реєстрації припинення юридичної особи вже було проведено наступну реєстраційну дію стосовно відповідної особи, Міністерство юстиції України під час прийняття спірного наказу діяло на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством України.

Суд першої інстанції вказав, що наказ Міністерства юстиції України від 23.07.2018 №2517/7 жодним чином не порушує права Головного управління ДФС у Харківській області та не породжує для позивача будь-яких нових обов`язків.

3.2. Аналізуючи положення частини першої статті 2, частини першої статті 3, частин другої та тринадцятої статті 17 Закону № 755-IV, статей 2, 5, 6 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР), статті 8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад від 5 лютого 2015 року № 157-VIII (далі - Закон № 157-VIII), суди попередніх інстанцій здійснили висновки про те, що чинне законодавство встановлює право юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів на реорганізацію без збирання вимог кредиторів та отримання їхньої згоди. При цьому, права таких кредиторів забезпечено чинним законодавством шляхом встановлення правонаступництва об`єднаної територіальної громади щодо всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися. Відтак, суди відхилили доводи податкового органу щодо протиправності здійснення відповідачем запису від 24 травня 2018 року №14671120006000427 про державну реєстрацію припинення Знам`янської сільської ради, з підстав наявності у останнього заборгованості перед державним бюджетом.

Суди першої та апеляційної інстанції зауважили, що Нововодолазька селищна рада об`єднаної територіальної громади Харківської області є правонаступником прав та обов`язків Знам`янської сільської ради, отже кредитори не позбавлені права своїх законних вимог.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

4. 23 травня 2019 року до Касаційного адміністративного суду в складі Верховного Суду надійшла касаційна скарга від податкового органу, в якій позивач посилаючись на порушення судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення цих судів та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позивні вимоги у повному обсязі.

4.1. Позивач вважає, що суди попередніх інстанцій при винесенні рішень неправильно застосували приписи статей 13, 17, 28, 34 Закону № 755-IV, зокрема, податковий орган доводить те, що державним реєстратором в один день - 24.05.2018 стосовно Знам`янської сільської ради внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис за № 14671270005000427 про Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації з датою публікації 04.06.2018 та терміном, до якого повинні подати свої вимоги кредитори - 24.05.2018 та запис за № 14671120006000427 про проведення державної реєстрації припинення даної юридичної особи.

5. 19 червня 2019 року на адресу Верховного Суду від Нововодолазької селищної ради Харківської області надійшов відзив на касаційну скаргу позивача, в якому другий відповідач просить касаційну скаргу позивача залишити без задоволення, а судові рішення- без змін.

6. 21 червня 2019 року до Верховного Суду від третього відповідача надійшов відзив на касаційну скаргу податкового органу з тим самим мотивуванням як і відзив другого відповідача, касаційну скаргу просить залишити без задоволення, рішення судів попередніх інстанцій - без змін.

7. 17 жовтня 2019 року Верховний Суд ухвалою задовольнив заяви суддів Чиркіна С. М., Єзерова А. А., Саприкіної А. А. про самовідвід та відвів їх від участі у розгляді касаційної скарги, матеріали передані до Секретаріату Касаційного адміністративного суду для визначення складу суду в порядку, передбаченому КАС України.

8. За результатами повторного автоматизованого розподілу судової справи визначено склад колегії суддів: Ханова Р. Ф., Гончарова І. А., Олендер І. Я., що підтверджено відповідним протоколом від 21 жовтня 2019 року (10:35:54).

9. Касаційний розгляд справи проведено в попередньому судовому засіданні відповідно до статті 343 Кодексу адміністративного судочинства України.

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДАМИ ПЕРШОЇ ТА АПЕЛЯЦІЙНОЇ ІНСТАНЦІЙ

10. Судами попередніх інстанцій встановлено, що рішенням XVII сесії VII скликання Нововодолазької селищної ради від 24.01.2017 №162-VII вирішено об`єднатися у Нововодолазьку селищну об`єднану територіальну громаду, до якої увійдуть територіальні громади, зокрема, Знам`янської сільської ради (с. Знам`янка, с. Брідок, с. Круглянка, с. Мануйлове, с. Федорівка).

Рішенням позачергової XVII сесії VII скликання Нововодолазької селищної ради від 24.01.2017 №810 про добровільне об`єднання територіальних громад вирішено об`єднатися у Нововодолазьку селищну об`єднану територіальну громаду, до якої увійдуть територіальні громади: Нововодолазької селищної ради, Знам`янської сільської ради, Одринської сільської ради, Ордівської сільської ради, Сосонівської сільської ради, Староводолазької сільської ради.

Рішенням І сесії VIII скликання Про реорганізацію Знам`янської сільської ради шляхом приєднання до Нововодолазької селищної ради від 11.05.2017 №24 вирішено розпочати процедуру реорганізації юридичної особи - Знам`янської сільської ради.

Рішенням XIV сесії VIIІ скликання Нововодолазької селищної ради від 18.04.2018 №1186 припинено юридичну особу Знам`янську сільську раду в результаті реорганізації шляхом приєднання до Нововдолазької селищної ради.

Для проведення реєстраційної дії №14671120006000427 державному реєстратору подано наступні документи: заяву про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації; рішення І сесії VIII скликання від 11.05.2017 №24 Про реорганізацію Знам`янської сільської ради шляхом приєднання до Нововодолазької селищної ради ; рішення ІХ сесії VIII скликання від 22.12.2017 №715 Про внесення змін до рішення І сесії VIII скликання Нововодолазької селищної ради від 11.05.2017 р. №24 Про реорганізацію Знам`янської сільської ради шляхом приєднання до Нововодолазької селищної ради ; рішення Х позачергової сесії VIII скликання від 29.12.2017 №829 Нововодолазької селищної ради Про затвердження передавального акта Знам`янської сільської ради ; передавальний акт; документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи; рішення ХІV сесії VIII скликання Про припинення Знам`янської сільської ради .

24.05.2018 державним реєстратором внесений запис №14671120006000427 "Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженими ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації".

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 24.05.2018 державним реєстратором Нововодолазької селищної ради Харківської області Замлєлою Наталією Григорівною здійснено запис №14671120006000427 про припинення Знам`янської сільської ради (код ЄДРПОУ 04398034).

Не погоджуючись з вказаними діями державного реєстратора Нововодолазької селищної ради Харківської області позивач 05.06.2018 надіслав до Міністерства юстиції України скаргу на проведену реєстраційну дію.

Наказом Міністерства юстиції України від 23.07.2018 №2517/7 відмовлено в задоволенні скарги, у зв`язку з тим, що на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення юридичної особи проведено наступну реєстраційну дію стосовно відповідної особи.

Суд першої інстанції також вказав на те, що в матеріалах справи міститься лист Головного управління ДФС у Харківській області №465/9/20-40-52-07-09 від 09.01.2019, яким повідомлено селищного Голову Нововодолазької селищної ради об`єднаної територіальної громади Харківської області, що станом на 24.05.2018 та на поточну дату податковий борг по Знам`янській сільській раді Нововодолазької селищної ради відсутній (а.с.136).

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

11. Закон України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15 травня 2003 року № 755-IV

11.1. Частина перша статті 2

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

11.2. Частина перша статті 3

Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

11.3. Абзац 4 частини другої статті 17

Державна реєстрація при реорганізації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб після добровільного об`єднання територіальних громад здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про добровільне об`єднання територіальних громад".

11.4. Частина 13 статті 17

Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

11.5. Пункт 11 частини першої статті 28

Підставами для відмови у державній реєстрації є, зокрема, щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування;

щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи.

11.6. Частина перша статті 34

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

11.7. Частина друга статті 34

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

1) на проведені державним реєстратором реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі судового рішення);

2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

11.8. Пункт 1 частини шостої статті 34

За результатами розгляду скарги Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про, зокрема, відмову в задоволенні скарги.

11.9. Пункт 2 частини восьмої статті 34

Міністерство юстиції України та його територіальні органи відмовляють у задоволенні скарги, якщо на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації новоствореної юридичної особи, іншої організації, державної реєстрації фізичної особи підприємцем, припинення юридичної особи, іншої організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця або шляхом проведення реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі проведено наступну реєстраційну дію щодо відповідної особи.

12. Процедуру розгляду відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єкта державної реєстрації, територіального органу Мін`юсту, що здійснюється Мін`юстом та його територіальними органами визначає Порядок розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128.

13. Закон України Про добровільне об`єднання територіальних громад від 5 лютого 2015 року № 157-VIII.

13.1. Частина перша статті 8

Об`єднана територіальна громада вважається утвореною за цим Законом з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об`єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об`єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, передбаченому частиною четвертою статті 7 цього Закону.

13.2. Частина друга статті 8

Повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, завершуються в день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою.

Після завершення повноважень сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, їхні виконавчі комітети продовжують здійснювати свої повноваження до затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету. Протягом зазначеного строку сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою, очолює такі виконавчі комітети та входить до їх персонального складу.

Після завершення повноважень сільського голови, який одноособово виконував функції виконавчого органу сільської ради у територіальній громаді, що увійшла до об`єднаної територіальної громади, відповідні функції одноособово виконує сільський, селищний, міський голова, обраний об`єднаною територіальною громадою, з дня набуття ним повноважень до затвердження відповідною сільською, селищною, міською радою персонального складу її виконавчого комітету.

13.3. Частина третя статті 8

Об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

У разі об`єднання всіх територіальних громад одного району в одну об`єднану територіальну громаду все майно спільної власності територіальних громад такого району є комунальною власністю об`єднаної територіальної громади, а пов`язані з таким майном права та обов`язки належать об`єднаній територіальній громаді з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

13.4. Частина шоста статті 8

Реорганізація юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється без повідомлення про неї органу, що здійснює державну реєстрацію, а також без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди.

13.5. Частина одинадцята статті 8

Державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів шляхом приєднання здійснюється на підставі заяви, поданої сільським, селищним, міським головою, обраним об`єднаною територіальною громадою, або уповноваженою ним особою суб`єкту державної реєстрації.

Державна реєстрація припинення шляхом приєднання юридичних осіб - виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад, які забезпечують окреме виконання бюджетів територіальних громад, що об`єдналися, здійснюється не раніше затвердження бюджету об`єднаної територіальної громади.

Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, її виконавчий комітет є такою, що припинилася, з дня внесення запису про її припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

ПОЗИЦІЯ ВЕРХОВНОГО СУДУ

Оцінка доводів учасників справи і висновків судів першої та апеляційної інстанції

14. Суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права (частина перша статті 341 Кодексу адміністративного судочинства України).

15. Судами попередніх інстанцій у повній мірі встановлено фактичні обставини справи, що мають значення для правильного її вирішення.

16. Суди першої та апеляційної інстанцій встановили, що Міністерство юстиції України повідомляло про засідання комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації ГУ ДФС у Харківській області, Знам`янську сільську раду та Державного реєстратора Замлєлу Н.Г. телефонограмою (а.с.95-99). Розглянувши скаргу Головного управління ДФС у Харківській області від 05.06.2018 Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації вирішила відмовити у задоволенні скарги ГУДФС у Харківській області, у зв`язку з тим, що на момент прийняття рішення про задоволення скарги шляхом скасування реєстраційної дії щодо державної реєстрації припинення юридичної особи проведено наступну реєстраційну дію стосовно відповідної особи, про що складено висновок від 25.06.2018 (а.с.86-90). На підставі вказаного вище висновку заступником Міністра з питань державної реєстрації прийнято наказ від 23.07.2018 №2517/7 "Про відмову у задоволенні скарги Головного управління ДФС у Харківській області від 05.06.2018 №13057/9/20-40-08-01-08" (а.с.85).

Судами попередніх інстанцій встановлено дотримання першим відповідачем при розгляді скарги податкового органу від 05.06.2018 №13057/9/20-40-08-01-08 на проведену реєстраційну дію та при прийнятті наказу від 23.07.2018 № 2517/7 положень Закону №755-IV та Порядку № 1128.

17. Системний аналіз положень абзацу 4 частини другої статті 17 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та частини шостої статті 8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад дає Суду підстави погодитись з висновком судів попередніх інстанцій, що законодавством встановлено окремий порядок державної реєстрації припинення юридичних осіб - органів місцевого самоврядування, зокрема, реорганізація юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та їхніх виконавчих комітетів у випадках, передбачених Законом України Про добровільне об`єднання територіальних громад , здійснюється без збирання вимог кредиторів, отримання їхньої згоди.

18. Суд погоджується з висновком судів попередніх інстанцій, що у спірних правовідносинах права кредиторів забезпечено чинним законодавством шляхом встановлення правонаступництва об`єднаної територіальної громади щодо всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, це випливає з положень частини третьої статті 8 Закону України Про добровільне об`єднання територіальних громад .

19. Одним з доводів податкового органу в касаційній скарзі є проведення відповідачами реєстрації припинення юридичної особи з порушенням вимог пункту 11 частини 1 статті 28 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , який спростований судом першої інстанції з посиланням на лист Головного управління ДФС у Харківській області №465/9/20-40-52-07-09 від 09.01.2019, наявний в матеріалах справи, яким повідомлено селищного Голову Нововодолазької селищної ради об`єднаної територіальної громади Харківської області, що станом на 24.05.2018 та на поточну дату податковий борг по Знам`янській сільській раді Нововодолазької селищної ради відсутній.

20. Суд зазначає, що в касаційній скарзі контролюючим органом не наведено доводів (обґрунтувань) в чому саме полягає порушення (неправильне застосування) судами норм матеріального права, доводи касаційної скарги є ідентичними тим, які були висловлені в апеляційній скарзі та яким судом апеляційної інстанції вже надавалась оцінка з врахуванням встановлених обставин справи, інших обґрунтувань в касаційній скарзі наведено не було.

21. Посилання заявника касаційної скарги на позицію Верховного Суду, викладену в постанові за результатами розгляду касаційної скарги по справі № 820/874/17, є неприйнятними з огляду на відмінність фактичних обставин справи та суб`єктний склад її учасників, зокрема, відповідача.

Висновки за результатами розгляду касаційної скарги

22. Переглянувши судові рішення в межах касаційної скарги, перевіривши повноту встановлення судами фактичних обставин справи, правильність застосування ними норм матеріального права та дотримання норм процесуального права, Верховний Суд дійшов висновку, що при ухваленні оскаржуваних судових рішень, суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права, які могли б бути підставою для скасування судових рішень, а тому касаційну скаргу податкового органу на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2019 року та постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2019 року слід залишити без задоволення.

23. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 349 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції за наслідками розгляду касаційної скарги має право залишити судові рішення судів першої та (або) апеляційної інстанцій без змін, а скаргу без задоволення.

24. Суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили неправильного застосування норм матеріального права або порушень норм процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій (частина перша статті 350 Кодексу адміністративного судочинства України).

Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, Суд,

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Головного управління ДФС у Харківській області залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 19 лютого 2019 року та постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 25 квітня 2019 року у справі № 520/9772/18 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною і оскарженню не підлягає.

Головуючий Р. Ф. Ханова

Судді: І. А. Гончарова

І. Я. Олендер

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення05.11.2019
Оприлюднено06.11.2019
Номер документу85411686
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/9772/18

Постанова від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 17.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 25.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Постанова від 25.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Ухвала від 04.04.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Рішення від 19.02.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні