Рішення
від 06.11.2019 по справі 522/8945/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 522/8945/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 жовтня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Бойко О.Я.,

за участі:

секретаря судового засідання Белінського Г.В.,

представника позивача Багатченко Ю.В. за довіреністю,

відповідач не з'явився,

представники третіх осіб не з'явилися,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Підприємства Федерації професійних спілок України "Проектно-вишукувальний інститут "Укркурортпроект" до Державного реєстратора Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеварова Андрія Володимировича, треті особи Фонд державного майна України, Одеська міська рада, Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради про визнання протиправним рішення, скасування рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень,-

І. Суть спору:

До Одеського окружного адміністративного суду з Приморського районного суду м. Одеси надійшли матеріали позовної заяви Підприємства Федерації професійних спілок України "Проектно-вишукувальний інститут "Укркурортпроект" до Державного реєстратора Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеварова Андрія Володимировича, треті особи Фонд державного майна України, Одеська міська рада, Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради, в якій позивач просив:

1. Визнати протиправним Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 р., винесене державним реєстратором Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеваровим Андрієм Володимировичем (65009, м. Одеса, вул. Черняховського,6).

2. Скасувати Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 р., винесене державним реєстратором Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеваровим Андрієм Володимировичем (65009, м. Одеса, вул. Черняховського,6).

ІІ. Аргументи сторін

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив наступне.

20.09.2018 р. державний реєстратор Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеваров А.В. до Державного реєстру оечових прав на нерухоме майно вніс запис про право власності №28072090 про право державної аласності на об'єкт нерухомого майна - нежитлове приміщення загальною площею 1 996,2 кв.м., яке знаходиться по вул. Піонерській буд.3 прим. 101 у м. Одеса.

Підставою внесення запису про право власності вказано рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 р.

Власником частки у розмірі 61/100 визначено державу Україна в особі Фонду державного майна України.

Підставою виникнення права власності зазначено рішення Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 р. у справі №916/1689/17.

Позивач зазначив, що відповідач не взяв до уваги той факт, що станом на день проведення державної реєстрації права власності за ФДМ України у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містився законний та не скасований запис про право власності №4969267 (реєстрація за позивачем).

Позивач вважає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 винесене відповідачем протиправним та таким, що належить до скасування.

18.07.2019 р. ухвалою Одеський окружний адміністративний суд, прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження за правилами загального позовного провадження.

02.10.2019 р. суд, ухвалою занесеною до протоколу судового засідання, закрив підготовче провадження та призначив судове засідання для розгляду справи по суті.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив задовольнити з підстав викладених у позові.

Відповідач в судове засідання не зявився про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та зачасно.

Представники третіх осіб в судове засідання не з'явилися про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та завчасно.

31.07.2019 р. від представника третьої особи Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради надійшли пояснення на адміністративний позов.

В обґрунтування пояснення представник третьої особи зазначила, що Законом яким передбачено вичерпний перелік документів, необхідних для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно. Державний реєстратор не має права вимагати подання будь-яких інших документів, не передбачених законом.

Таким чином, до державного реєстратора Кашеварова А.В. було подано заяву про державну реєстрацію права власності (індексний номер 43172576 від 25.09.2018) на об'єкт нерухомого майна - нежитлове приміщення загальною площею 1996,2 кв.м., яке знаходиться по вул. Піонерська, буд.3, прим.101 у м. Одесі та відповідні документи, на підставі яких приймалося рішення про державну реєстрацію.

Заслухавши вступне слово, з'ясувавши обставини на які учасники справи посилаються, як на підставу своїх вимог і пояснень, та дослідивши письмові докази, якими вони обґрунтовуються, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить до задоволення. Свій висновок суд вмотивовує наступним чином.

ІІІ. Обставини, встановлені судом

Так, суд встановив, що рішенням Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 р. №916/1689/17 було вирішено:

1. Позов Прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Фонду державного майна України до відповідача Підприємства Федерації професійних спілок України Проектно-вишукувальний інститут Укркурортпроект про витребуванання з незаконного володіння Підприємства Федерації професійних спілок України Проектно-вишукувальний інститут Укркуротпроект на користь Держави в особі Фонду державного майна України 61/100 часток нежитлового приміщення загальною площею 1996,2 кв.м., яке розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Піонерській буд.3 прим. 101 задовольнити у повному обсязі.

2.Витребувати з незаконного володіння Підприємства Федерації професійних спілок України Проектно-вишукувальний інститут Укркурортпроект (01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 39-41, код ЄДРПОУ 02576164) на користь Держави в особі Фонду державного майна України (01601, м. Київ вул. Кутузова, 18/9 код ЄДРПОУ 00032945) 61/100 часток нежитлового приміщення загальною площею 1996,2 кв.м., яке розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Піонерській буд.3 прим. 101 .

На підставі зазначеного рішення Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 Фонд державного майна України звернувся до відповідача із заявою про державну реєстрацію права власності на 61/100 часток нежитлового приміщення загальною площею 1996,2 кв.м., яке розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Піонерській буд.3 прим. 101.

20.09.2018 р. відповідач до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно вніс запис №28072090 про право державної аласності на об'єкт нерухомого майна - нежитлове приміщення загальною площею 1 996,2 кв.м., яке знаходиться по вул. Піонерській буд.3 прим. 101 у м. Одеса.

Підставою внесення запису про право власності вказано рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 р.

Власником частки у розмірі 61/100 визначено державу Україна в особі Фонду державного майна України.

Підставою виникнення права власності зазначено рішення Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 р. у справі №916/1689/17.

Надаючи належну правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

ІV Джерела права та висновки суду.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою таких прав регулюються Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно з ч. 1, 5 ст. 12 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державний реєстр прав містить відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, речові права на об`єкти незавершеного будівництва та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав, документи, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав.

Відомості Державного реєстру прав вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки їх не скасовано у порядку, передбаченому цим Законом.

Будь-які дії особи, спрямовані на набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, зареєстрованих у Державному реєстрі прав, вчиняються на підставі відомостей, що містяться в цьому реєстрі.

Відповідно до ч. 1, 2, 4, 11 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;

2) прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав;

3) встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрацію прав, що надійшли на розгляд;

4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;

5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації;

6) відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об`єкти та суб`єктів цих прав;

7) формування інформації з Державного реєстру прав для подальшого використання заявником;

8) видача документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав, та порядок державної реєстрації прав визначаються Кабінетом Міністрів України у Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Державні реєстратори зобов`язані надавати до відома заявників інформацію про перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Форма і вимоги до заповнення заяв, що подаються до органу державної реєстрації прав, а також форма і вимоги до оформлення рішень державних реєстраторів, що приймаються за результатом їх розгляду, затверджуються Міністерством юстиції України.

Згідно з п. 1-2 ч. 3 ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державний реєстратор: встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов`язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов`язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.

Відповідно до ст. 27 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі, зокрема, рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно.

Згідно з ч. 2 ст. 9 Закону передбачено, що державний реєстратор:

1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов`язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом); відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень; відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов`язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав;

2) приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав;

3) відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;

4) веде реєстраційні справи щодо об`єктів нерухомого майна;

5) присвоює реєстраційний номер об`єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації;

6) видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

7) надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє у її наданні у випадках, передбачених цим Законом;

8) у разі потреби вимагає подання передбачених законодавством додаткових документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень;

8-1) під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов`язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки;

9) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України. Нотаріус як спеціальний суб`єкт здійснює функції державного реєстратора, крім передбачених пунктами 4 і 6 частини другої статті 9 цього Закону.

Згідно з статтею 15 Закону державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Згідно з ч.2 п.12 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затвердженого постановою КМУ від 25.12.2015 р. №1127 під час розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор обов'язково використовує відомості Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек які є архівною складовою частиною Державного реєстру прав.

Суд зазначає, що станом на 19.07.2018 р. у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно у актуальній інформації про право власності на зазначений об'єкт містилися інші відомості, зокрема: номер запису про право власності - №4969267; власник - Підприємство ФПУ Проектно-вишукувальний інститут Укркурортпроект , код ЄДРПОУ 02576164; форма власності - приватна; дата державної реєстрації - 24.02.2014; підстава виникнення права власності - ухвала суду, серія та номер:20/59-08-999, виданий 09.06.2008, видавник Господарський суд Одеської області; ухвала суду серія та номер:20/59-08-999, виданий 06.02.2009, видавник Господарський суд Одеської області; постанова серія та номер : 522/11951/15-ц, виданий 12.04.2017, видавник Верховний Суд України; рішення суду серія та номер 22-ц/785/3709/16, виданий 22.06.2016 р., видавник Апеляційний суд Одеської області; ухвала суду , серія та номер: 522/119581/15-ц, виданий 22.09.2016 р. видавник: Вищий спеціалізований Суд України з розгляду цивільних та кримінальних справ.

Зокрема, станом на день реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна, що знаходиться за адресою у м. Одеса по вул. Піонерській, буд.3, прим.101 (61/100 часток) за Фондом державного майна України на підставі рішення Господарського суду Одеської області 12.02.2018 р. у справі №916/1689/17 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містився запис про право власності на вказаний об'єкт за позивачем. Тобто у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містився законий та не скасований запис про право власності №4969267 за позивачем.

Згідно з ч. 1, 2, 4 ст. 31-1 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", реєстраційні дії на підставі рішень судів проводяться виключно на підставі рішень, отриманих у результаті інформаційної взаємодії Державного реєстру прав та Єдиного державного реєстру судових рішень, без подання відповідної заяви заявником.

Державна судова адміністрація України у день набрання законної сили рішенням суду, яке передбачає набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав, внесення змін до записів Державного реєстру прав, зупинення реєстраційних дій, внесення запису про скасування державної реєстрації прав або скасування рішення державного реєстратора, забезпечує передачу до Державного реєстру прав примірника такого судового рішення.

Інформаційна взаємодія між Державним реєстром прав та Єдиним державним реєстром судових рішень здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з Державною судовою адміністрацією України.

Державний реєстратор прав на нерухоме майно з метою встановлення набуття зміни або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на підставі поданого рішення суду обов'язково використовує відомості Єдиного державного реєстру судових рішень за допомогою офіційного веб-порталу судової влади України щодо наявності такого рішення у відповідному реєстрі в електронній формі, відповідності його за документарною інформацією та реквізитами.

Отже, суд зазначає, що в резолютивній частині рішення Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 р. у справі №916/1689/17 відсутній пункт про визнання права власності за Фондом державного майна України на об'єкт нерухомого майна та/або скасування державної реєстрації права власності за позивачем.

Крім того, вищезазначеними нормами чинного законодавства передбачено, що правовстановлюючим документом для проведення державної реєстрації права власності на підставі рішення суду є рішення суду саме щодо права власності. Однак рішення Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 р. у справі №916/1689/17 на підставі якого відповідач провів державну реєстрацію права власності за Фондом державного майна України, не можна вважати правовстановлюючим документом, оскільки зазначеним рішенням не було визнано право власності на 61/100 нерухомого майна у м. Одеса по вул. Піонерська, буд.3, прим.101 за державою, а лише було витребувано таке майно.

Таким чином, суд робить висновок, що реєстрація права за Фондом державного майна України на 61/100 часток об'єкту нерухомого майна у м. Одеса по вул. Піонерська, буд.3, прим.101 є протиправною та такою, що належить до скасування.

Також додатково суд зазначає, що рішення Господарського суду Одеської області від 12.02.2018 р. у справі №916/1689/17 та постанова Одеського апеляційного господарського суду від 26.04.2018 р. були оскаржені позивачем до касаційної інстанції та в подальшому скасовані на підставі постанови Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 20.02.2019 р., а справа направлена на новий розгляд до суду першої інстанції.

Тобто, на даний час у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно міститься запис про право власності за державою в особі Фонду державного майна України на 61/100 часток об'єкту нерухомого майна у м. Одеса по вул. Піонерська, буд.3, прим.101, здійснені на підставі рішення суду, яке було скасовано та є нечинним станом на день звернення з даним позовом до суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, суд перевіривши матеріали справи, оцінивши надані докази, робить висновок про задоволення позовних вимог.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2, 77, 139, 255, 293, 295 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 р., винесене державним реєстратором Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеваровим Андрієм Володимировичем (65009, м. Одеса, вул. Черняховського,6).

3. Скасувати Рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 43172576 від 25.09.2018 р., винесене державним реєстратором Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеваровим Андрієм Володимировичем (65009, м. Одеса, вул. Черняховського,6).

4. Стягнути з Управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради за рахунок бюджетних асигнувань на користь Підприємства Федерації професійних спілок України "Проектно-вишукувальний інститут "Укркурортпроект" судовий збір у розмірі 3842(три тисячі вісімсот сорок два),00 грн

5.Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини постанови суду, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.

Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до П'ятого апеляційного адміністративного суду.

6. Позивач - Підприємство Федерації професійних спілок України "Проектно-вишукувальний інститут "Укркурортпроект" юридична адреса: вул.Ш. Руставелі, 39-41, м. Київ, 01033, код ЄДРПОУ 02576164.

Відповідач - Державний реєстратор Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради Кашеварова Андрія Володимировича адреса: 65009, м. Одеса, вул. Черняховського,6.

Третя особа -Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради адреса: 65009, м. Одеса, вул. Черняховського,6.

Третя особа - Одеська міська рада адреса: 65026, м. Одеса, пл.. Думська,1.

Третя особа - Фонд державного майна України адреса: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний суддею 06 листопада 2019 року

Суддя О.Я. Бойко

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2019
Оприлюднено06.11.2019
Номер документу85422269
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —522/8945/19

Ухвала від 11.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Лук'янчук О.В.

Рішення від 06.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 04.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бойко О.Я.

Ухвала від 30.05.2019

Адміністративне

Приморський районний суд м.Одеси

Шкамерда К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні