Ухвала
від 12.11.2019 по справі 300/2193/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"12" листопада 2019 р. справа № 300/2193/19

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Боршовський Т.І., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації про визнання неправомірними дій при виплаті щорічної допомоги на оздоровлення та стягнення коштів, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 08.11.2019 звернулася до суду з адміністративним позовом до Управління праці та соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації, в якому просить суд: визнати неправомірними дії відповідача про відмову та виплаті позивачу недоплаченої в 2017-2018 роках щорічної допомоги на оздоровлення згідно статті 48 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ; зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації виплатити ОСОБА_1 недоплачені кошти на щорічну допомогу на оздоровлення в 2017-2018 роках виходячи із розміру 5-ти мінімальних заробітних плат, встановленої Законом України Про Державний бюджет на момент виплати згідно рішення суду.

З`ясовуючи питання про наявність підстав для відкриття провадження в адміністративній справі та дотримання позивачем вимог до позовної заяви, суд зазначає таке.

Відповідно до пунктів 3 та 5 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує: чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; чи позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними).

Згідно з пунктом 2 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в позовній заяві зазначаються: повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.

Окрім цього, відповідно до пункту 9 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідач - це суб`єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

В даному випадку, ОСОБА_1 в позовній заяві вказав як відповідача - Управління праці та соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації. Однак, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 18.03.2013 внесено запис про державну реєстрацію припинення Управління праці та соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації як юридичної особи.

В свою чергу, ОСОБА_1 долучив до позовної заяви копію листа Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації від 04.11.2019 № 1048/02-19/27, направленого позивача за результатом розгляду його звернення.

За вказаних обставин, позивачу необхідно уточнити в позовній заяві, хто є відповідачем у справі та зазначити: ідентифікаційний код такого відповідача; відомі номери засобів зв`язку, офіційні електронні адреси або адреси електронної пошти.

Пунктом 8 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в позовній заяві зазначаються: перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви.

В даному випадку, ОСОБА_1 не зазначив в позовній заяві перелік документів, що фактично додані до заяви (постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 № 562, копія експертного заключення Військово-лікарської комісії УВС Івано-Франківської області від 01.07.1994 № 5, копія довідки Серії МСЕ № 017323, копія посвідчення учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС Серії НОМЕР_1 , копія паспорта ОСОБА_1 , копія реєстраційного номера облікової картки платників податків, копія листа Управління соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації від 04.11.2019 № 1048/02-19/27). Також не вказано інформації щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів цих письмових доказів, копії яких долучено до заяви.

Окрім цього, пунктом 11 частини 5 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в позовній заяві зазначаються власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Такого підтвердження в поданому позивачем адміністративному позові не зазначено.

Частинами 1, 3 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до частини 2 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Так, позивач просить суд визнати неправомірними дії відповідача про відмову та виплаті позивачу недоплаченої в 2017-2018 роках щорічної допомоги на оздоровлення згідно з статтею 48 Закону України Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та зобов`язати виплатити ОСОБА_1 недоплачені кошти на щорічну допомогу на оздоровлення в 2017-2018 роках. При цьому, позивач не вказав дату, коли ОСОБА_1 дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів у зв`язку з невиплатою такої допомоги в належному розмірі.

Таким чином, позивач в позовній заяві не зазначив жодних обґрунтувань щодо дотримання строку звернення до суду з цим позовом та доказів його дотримання або поважності пропуску строку звернення до суду.

В свою чергу, частиною 6 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов`язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.

За таких обставин, позовну заяву подано без додержання вимог статтей 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В зв`язку з вищевикладеним, згідно з вимогами частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України позовну заяву належить залишити без руху та надати позивачу строк для їх усунення.

Керуючись статтями 122, 161, 169, 171, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Снятинської районної державної адміністрації про визнання неправомірними дій при виплаті щорічної допомоги на оздоровлення та стягнення коштів - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення недоліків до десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Виправити недоліки позовної заяви у спосіб:

- подати до Івано-Франківського окружного адміністративного суду позовну заяву, в якій уточнити хто є відповідачем у справі та зазначити в позовній заяві: ідентифікаційний код відповідача; відомі номери засобів зв`язку, офіційні електронні адреси або адреси електронної пошти відповідача;

- інформацію щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових доказів, копії яких долучено до заяви;

- подати до суду підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав;

- пояснення з обґрунтуванням щодо дотримання позивачем строку звернення до суду з цим позовом.

Роз`яснити позивачу, що в разі не усунення недоліків у вищезазначений строк позовна заява буде повернена.

Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.

Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.

Дата ухвалення рішення12.11.2019
Оприлюднено13.11.2019
Номер документу85569685
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2193/19

Постанова від 25.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 05.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Судова-Хомюк Наталія Михайлівна

Рішення від 18.12.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 20.11.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

Ухвала від 12.11.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Боршовський Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні